Ulkopuoli

Arvostelut: Tulip Inn Ahmedabad

3.5 out of 5
Tulip Inn Ahmedabad
First Floor, Sun Court, Beside Sola Over Bridge, S.G.Road, Ahmedabad, Gujarat

Arvostelut

3,6
Arvosana 10 - Loistava. 0 kautta 7 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 1 kautta 7 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 1 kautta 7 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 0 kautta 7 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 5 kautta 7 arvostelua" "

4,4/10

Siisteys

3,8/10

Henkilökunta ja palvelu

2,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

2/10 Hirveä

Sarita

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

6/10 OK

Jayesh

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

2/10 Hirveä

hitesh, kolkata

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
V poor exp
It was a v bad exp. Booked thru expedia n hotel was rigid on kids entry. Even not ready to cancel the room. Tea served on breakfast was in broken cup.... smelly restaurant. a terrible experience.

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
stay away!!
dirty dirty dirty. I just don't understand why Tulip Inn keeps its name on such a rathole

8/10 Hyvä

doct

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
good
good hotel, good location, well maintained rooms, good for business traveler and families both

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
I will think to book through Expedia .
Prior to my last booking with expedia , I have respect for Expedia but not now.i book this hotel because its available in expedia , Hotel Stall specially desk people are not co-operative, rooms are so small , no laundry pick , breakfast is not good.

2/10 Hirveä

Guru, Washington.

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Horrible
Stay away from this hotel. One of the worst I have seen and I have stayed in plenty around the world. They denied me a room on the basis of some made up rules for an existing, paid reservation. This was a reservation 2 days after a death in the family. Talked to the manager. Begged. Did not matter. I wish this hotel on no one. I will be asking hotels.com for a refund and more.