Esteetön pysäköinti

Arvostelut: Dutch Design Hotel Artemis

4 out of 5
Dutch Design Hotel Artemis
John M. Keynesplein 2, Amsterdam

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 406 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 403 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 111 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 55 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 27 kautta 1002 arvostelua" "

8,2/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tommi

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Quiet, good beds but far away
There are good beds in this hotel, this was my 4th visit. Also cooling system good too, but keeping quite big noice with faster speed. Also pretty quiet area. But some noice from rooms / hallways you hear to your room. Unfortunately this room was smelling like someone was smoking there even it´s forbidden to do so. Maybe the smell is in the wall papers, chairs or... textile in another chair was broken, no not that fancy Design anymore. Also an issue that hotel restaurant nor bar is not open during weekends, so there´s only one restaurant nearby. There´s self service to buy beer anyhow. The problem is that no bus nor tram or train is passing nearby so prepare 15 min walk if going to an airport or city center to get to the public transport.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 13.6.2023
Dear Tommi, Let me start by thanking you for your truly incredible review and for sharing the details of your recent stay at the Dutch Design Hotel Artemis. We are sorry that you were not satisfied, we are doing our best to solve the problems you experienced. Thank you for your message.

10/10 Loistava

Hiiesalu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice breakfast. Beautiful atmosphere.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021
Eveline vastasi 22.11.2021
Dear guest, Thank you for your feedback! Lovely you enjoyed your stay! We hope we can welcome you some other time again :) Greetings Eveline

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Reception vastasi 16.12.2019
Dear, Thank you very much for your score. We do hope to welcome you soon again in our hotel. Warmest Regards,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
Kylpyhuone todella epäsiisti ja huoneessa tosi huono valaistus. Yleiset tilat ok ja henkilökunta mukavaa
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Zoë vastasi 12.12.2019
Arvoisa vieras, Kiitos palautteesta. Olemme pahoillamme siitä, että huonetta ei siistetty kunnolla. Puhumme siivouspäällikön kanssa ilmoittaaksesi hänelle, että huoneet on tarkistettava kaksinkertaisesti. Ilo nähdä, että henkilökunta oli mukavaa sinulle. Jos voimme tehdä jotain seuraavan oleskelusi mukavuuden parantamiseksi, ota meihin yhteyttä.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Siisti hotelli, tylyt baarimikot
Hotelli itsessään oli erittäin siisti ja tyylikäs, sijainti oli hieman syrjäisempi, mikä voi olla plussa tai miinus vierailijasta riippuen. Aulabaarin palvelu oli tosin heikkoa, suorastaan tylyä.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2019
Nikla vastasi 17.7.2019
Thank you so much. We would love to welcome you again! Dutch Design Hotel.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pidin siitä että hotellin aulasta pystyi ostamaan naposteltavaa ja juotavaa ympäri vuorokauden. En pitänyt kalliista hinnoista enkä kaukaisesta sijainnista.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli oli siisti, ravintolan ruoka ja palvelu hyvää. Henkilökunta oli ystävällistä. Ympäristön palvelut olivat huonot esim. kauppa, ravintola puuttuivat.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

8/10 Hyvä

Kaisa, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli, siistit, mukavat huoneet, erinomainen aamiainen, ystävällinen henkilökunta. Ainoa miinuspuoli oli sijainti keskustan ja lentokentän puolivälissä alueella, jossa ei ollut muita palveluja. Molempiin suuntiin pääsi kyllä yhdellä bussilla (lentokentälle) ja ratikalla (keskustaan). Pysäkki oli noin 8-10 minuutin kävelymatkan päässä ja keskustaan oli Kesäaikaan 23.7.-alkaen melkein vierestä menee myös nopea lentokenttäbussi, jonka pysäkille oli matkaa vain n. 300 metriä.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2018

10/10 Loistava

sami, helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva hotelli mutta liian kaukana keskustasta.
Loistava hotelli. Mutta liian kaukana keskustasta. Loistava palvelu ja hieno hotelli
Yöpyi 8 yötä marraskuussa 2017

10/10 Loistava

lauri, lohja

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lähellä kaupunkia
Kiva hotelli, ruuat hyvät, henkilökunta viimesen päällä,
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2017

8/10 Hyvä

Sara, Vaasa

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mukava hotelli. Sijaitsee keskustan ulkopuolella mutta hotellilta pääsi helposti keskustaan ratikalla 15-20 minuutissa. Kävelymatka pysäkille noin 10 minuuttia. Hotellihuone ei ollut kauhean iso mutta ei liian pieni. Huone oli suhteellisen hyvässä kunnossa. Huone oli siivottu koka päivä kun tulimme kaupungilta. Huoneesta löytyi jääkaappi ja vedenkeitin sekä tallelokero. Sänky oli mukava.
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2017

8/10 Hyvä

Jan-Erik

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli Amsterdamissa
Oltiin vaimon kanssa kesäreissulla Amsterdamissa ja yövyttiin tässä hotellissa. Huoneet olivat siistit ja tilavat, suihku hyvä ja sängyt mukavat. Tyynyt olivat meille liian korkeat, mutta kyllä niilläkin uni tuli. Siivous tehtiin huoneessa päivittäin. Huoneessa oli myös jääkaappi. Hotellin sijainti on hieman syrjäinen, mutta toisaalta julkisella liikenteellä (raitiovaunu ja bussi), pääsi joustavasti keskustaan ja lentokentälle.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2017

6/10 OK

Paola

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel overall is pleasant, rooms are spacious and clean, breakfast has enough choices, staff are friendly and helpful. I didn't like the fact that while I've already paid for everything upon my arrival at the check out the charged me again a small amount, no clue why
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Linda vastasi 17.4.2024
Dear Paola,Thank you for your review of Dutch Design Hotel Artemis. I am delighted that you found your overall stay pleasant, enjoyed our spacious and clean rooms, and appreciated the variety offered at breakfast. Our team strives to provide friendly and helpful service to all our guests. I am sorry that you were not fully aware of the city tax that all hotels are obliged to charge their guests.  Unfortunately, this is beyond our control and a legal requirement and is not permitted to be included in the room rates. I apologize for any confusion this may have caused you, and I hope to have the opportunity to welcome you again in the near future.Warm regards, Linda, Guest Relations

10/10 Loistava

Alan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great room!
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Linda vastasi 9.4.2024
Dear Alan,I am delighted that your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis was a pleasant one and that you had a lovely stay in one of our comfortable rooms. I hope you had time to partake in our delicious breakfast buffet and that you liked our location, in a quiet part of Amsterdam, yet only a 15-minute tram ride away from the famous Museum Square. Here you can find the Rijksmuseum, the Van Gogh Museum and the Stedelijk Museum. Thank you for choosing our hotel, I realise you had many other options, and I look forward to welcoming you again in the near future. Warm regards, Linda, Guest Relations

10/10 Loistava

Steffi

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
Für ein 4 Sterne Hotel fanden wir die Sauberkeit im Zimmer und Bad nicht überzeugend. In den Ecken lagen an allen Tagen dicke Staubflusen, trotz Reinigung und im Bad wurden an den ersten 2 Tagen die Handtücher gewechselt, obwohl es nicht erforderlich war. Am dritten Tag wurde gar nichts gereinigt und getauscht. 🤔☹
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Linda vastasi 3.4.2024
Dear Steffi,Thank you for your honest review. I am sorry to see that our cleaning protocol did not meet your expectations. I will address all issues mentioned with our housekeeping department so that they can pay extra attention. My apologies for any inconvenience this may have caused you, and please do not hesitate to contact me if you would like to discuss your experience in more detail Warm regards, Linda, Guest Relations

10/10 Loistava

Vy

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Linda vastasi 28.3.2024
Dear Vy,Let me start by thanking you for choosing Dutch Design Hotel Artemis. On behalf of our entire team, we are delighted you enjoyed your stay with us. Thank you for giving this a generous 5-star. It means that we are on track, which is very motivating indeed. We hope you will visit us again soon, and we trust you will share this positive experience with your friends and family. Until next time!   Warm regards, Linda, Guest Relations

8/10 Hyvä

FABIO

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Linda vastasi 28.3.2024
Dear Fabio,Thank you so much for being our guest and for taking the time to rate your stay with us at Dutch Design Hotel Artemis. I am pleased to see that, overall, you had a positive experience. However, I would love to know how we could get that 5th star next time you visit us, so please let us know. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back again soon, and please do not forget to tell your friends and family all about us. Until next time,Warm regards, Linda, Guest Relations

10/10 Loistava

Nantia Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Linda vastasi 25.3.2024
Dear Nantia Maria,How wonderful it is to see that your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis was a positive one and that we were able to meet and exceed all your expectations. I hope you had time to enjoy the delicious breakfast we serve and that you liked our location, close to a tram stop from where tram 2 will take you to the famous Museum Square within 15 minutes. Thank you for being our guest and I look forward to seeing you again, when your travel plans take you back to Amsterdam. Please don't hesitate to tell your friends and family all about us. Warm regards, Linda, Guest Relations

8/10 Hyvä

Katrina, Hampshire

Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Linda vastasi 11.4.2024
Dear Katrina,Thank you for your rating following your stay with us at Dutch Design Hotel Artemis. It is great to learn that overall, you enjoyed your time with us, although we would always like to know what we did well and what we could have done better. We look forward to welcoming you again and hope you tell your friends and family about us, as it would be a pleasure to welcome them too.   Warm regards, Linda, Guest Relations

8/10 Hyvä

A

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Was really good 👍👍
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Linda vastasi 31.12.2023
Dear A,Thank you for reviewing your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis. I am delighted that we were able to meet and exceed all of your expectations. I hope you liked our art exhibition on the ground floor and that you found your way to the tram stop, which offers easy access to Amsterdam city centre. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we all look forward to seeing you again soon. Please don’t forget to tell your friends and family all about us. Wishing you a wonderful 2024! Warm regards, Linda, Guest Relations

6/10 OK

Faiçal

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Linda vastasi 18.12.2023
Dear Faiçal,Thank you for your rating following your stay with us at Dutch Design Hotel Artemis. It is great to learn that overall, you enjoyed your time with us, although we would always like to know what we did well and what we could have done better. We look forward to welcoming you again and hope you tell your friends and family about us, as it would be a pleasure to see them too.  On behalf of our entire team, I wish you a happy festive season and a prosperous 2024! Warm regards, Linda, Guest Relations

8/10 Hyvä

Aurora

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Linda vastasi 7.1.2024
Dear Aurora,First of all, thank you very much for your kind rating regarding your stay at Dutch Design Hotel Artemis. I am delighted that, overall, you enjoyed your time with us, and I hope you had time to partake in our delicious breakfast buffet. We all look forward to welcoming you again soon when your travel plans take you back to Amsterdam. I would love it if you would tell your friends and family all about us, as we would love to welcome them too.  Warm regards, Linda, Guest Relations

8/10 Hyvä

Carl

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Linda vastasi 15.12.2023
Dear Carl,Thank you for your kind rating following your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis. We are pleased that, overall, you enjoyed your time with us. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back again soon when your travel plans take you back to Amsterdam. Please do not forget to tell your friends and family about us. Until next time!Warm regards, Linda, Guest Relations

6/10 OK

Victoria

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Linda vastasi 14.12.2023
Dear Victoria,Thank you for choosing Dutch Design Hotel Artemis during your recent visit to Amsterdam. I am pleased to see that you had an enjoyable stay at our hotel, although we would always like to know what we did well and what we can improve. It was a pleasure to welcome you as our guest, and I hope to see you again soon when your travel plans take you back to our area. Warm regards, Linda, Guest Relations

10/10 Loistava

Hamida

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Linda vastasi 12.12.2023
Dear Hamida,Thank you for awarding your stay at Dutch Design Hotel Artemis with a perfect 10/10 rating. We are honoured to learn that we were able to meet and exceed all of your expectations and that you had a wonderful experience at our hotel. I hope that you enjoyed the art exhibition in the lobby of the hotel, and that you had time to partake in our delicious and varied breakfast buffet. We all look forward to seeing you again soon, and please do not forget to tell your friends and family about us.Warm regards, Linda, Guest Relations

2/10 Hirveä

Rosario

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Linda vastasi 10.12.2023
Dear Rosario,We are sad to see your rating and to learn that we did not exceed your expectations in some areas of your stay. This does not reflect the general feedback we have received from most of our guests, but having said that, we are truly sorry that your experience was not as good as it could have been. Please feel free to contact me if you like to discuss the issues you encountered in more detail.  Warm regards, Linda, Guest Relations

4/10 Huono

Cornelius

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Linda vastasi 11.1.2024
Dear Cornelius,I am so sorry to see that we failed to give you a positive experience at our hotel. As the comfort of our guests is our number one priority, I would love to have a few details about where we went wrong. My apologies for any inconvenience you may have experienced, and please do not hesitate to contact me if you would like to discuss your stay further. Warm regards, Linda, Guest Relations

2/10 Hirveä

Raveena

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fraudulent payments taken from my account - AVOID!
Stayed here on the 01/12 due to flight cancellations. Got assigned the wrong room with twin single beds even though I had booked and paid for a Business Suite. Reception then gave me a room where other guests were already in (seems to be a common thing from previous reviews) - 3rd time down to reception I was told no other rooms available then given a different room with twin beds. Hotel refused to refund the difference in price for the room that I had booked - I was told by reception that I had extras like breakfast added on, even though I only booked the room. I then had an additional £280.00 taken out of my account on 03/12 whilst back in the UK, without any communication! It's now evident that this hotel is scamming customers out of money, fraudulently creating new bookings on their systems instead of amending existing bookings when they don't have the rooms available. The hotel are refusing to refund my money, very rude and no care about their customers. I was not advised of any outstanding payments when checking out. I've been charged for 3 rooms + 3 x city tax for 1 night stay at this so called 4 star hotel ?! I would AVOID THIS HOTEL AT ALL COSTS - it's dirty and not safe as you're given access to rooms that are already occupied! My emails and calls are being ignored - £400 in their pocket and no accountability taken at all. Disgusting service.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Linda vastasi 6.12.2023
Dear Raveena,I am so sorry to learn about your experience at our hotel. Our front-office manager has already reached out to you regarding the errors that occurred, and she has reimbursed the amount, although it may take some time for your bank to complete the transaction. Once again, I extend my sincerest apologies for any inconvenience this may have caused you. Please do not hesitate to contact us if you wish to discuss the matter in greater detail.Warm regards, Linda, Guest Relations

10/10 Loistava

Jon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
linda vastasi 5.12.2023
Dear Jon,Thank you for taking the time to rate your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis. I am delighted that you thoroughly enjoyed your stay with us and that we were able to meet all of your expectations. It was a great pleasure to be of service to you, and I hope to welcome you again soon. I would greatly appreciate it if you could tell your friends and family all about us. Warm regards, Linda, Guest Relations

8/10 Hyvä

Hana

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Linda vastasi 5.12.2023
Dear Hana,Let me start by thanking you for choosing Dutch Design Hotel Artemis during your recent visit to Amsterdam. I am delighted to learn that you had a pleasant stay. However, I would greatly appreciate it if you could share your suggestions on how we can make your experience even better and achieve a perfect 10/10 rating. Thank you for being our guest, and I trust you will tell your friends and family all about us. Until next time! Warm regards, Linda, Guest Relations

8/10 Hyvä

Kasper

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Lisa vastasi 13.11.2023
Dear Kasper,Thank you for your rating following your stay with us at Dutch Design Hotel Artemis. It is always a pleasure to learn that overall, you enjoyed your time with us, although we would always like to know what we did well and what we could have done better. We look forward to welcoming you again and hope you tell your friends and family about us, as it would be a pleasure to welcome them too.   Warm regards, Lisa, Guest Relations

8/10 Hyvä

Kasper

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Lisa vastasi 13.11.2023
Dear Kaspar,Thank you for choosing to stay at Dutch Design Hotel Artemis. I am delighted to see that, overall, you had a pleasant experience at our hotel. We take our guests’ feedback very seriously, and therefore, I would love to know what we could improve to make your visit even better. It was a great pleasure to be of service to you, and please do not forget to tell your friends and family about us. Until next time!Warm regards, Lisa, Guest Relations

8/10 Hyvä

James

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice hotel, room was clean and luxurious, however there was no shampoo & conditioner which would have been nice.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

4/10 Huono

Nadia

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Lisa vastasi 13.11.2023
Dear Nadia,I am deeply disappointed that you had a negative impression of our hotel during your recent visit. I hope you had the chance to raise your concerns with a team member so that we could resolve any issues you may have encountered during your stay. My apologies for any inconvenience caused, and please feel free to contact us to discuss your feedback in more detail. Warm regards, Lisa, Guest Relations

2/10 Hirveä

Arshdeep

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nothing. THEY DID NOT GIVE ME A ROOM, I HAD TO STAY AT THE AIRPORT.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Denis

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Gillian

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Convenient to airport, but free shuttle or ride vouchers would be great. Needs body lotion in bathroom.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

2/10 Hirveä

Claus

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Laura

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Lisa vastasi 6.11.2023
Dear Laura,What an honour it is to achieve a 5-star rating from you for your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis. We hope you will share your positive experience with your friends and family, and that you will come back and see us again soon. If there is anything we can do for you to prepare for your next visit, please do not hesitate to ask.  Warm regards, Lisa, Guest Relations

10/10 Loistava

Hafiz Muhammad

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 9.10.2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.

8/10 Hyvä

Fabienne

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I liked the service.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 9.10.2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.

8/10 Hyvä

Mehmet Fatih

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Temiz ve Güvenli
Biraz merkezin dışında kalıyor, toplu taşıma ile ulaşımda biraz yürümek gerekiyor. Otel konsept ve temizlik olarak üst düzey seviyede. Bir daha ki seyahatimizde merkeze uzaklığı nedeniyle tercih etmem ancak araçla konaklama yapanlar için tercih edilebilir.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 9.10.2023
Thank you for your review. We really appreciate that!

10/10 Loistava

Rose

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean rooms. Friendly staff. Walkable to tram stop.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 12.9.2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.

10/10 Loistava

Amy

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 22.8.2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.

8/10 Hyvä

Ruben

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 22.8.2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.

8/10 Hyvä

Martina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice hotel
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 15.8.2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.

10/10 Loistava

gabriel, villar del olmo

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent modern hotel and restaurant in quiet office / businesss area, 15 minute walk from NKI hospital, far from city center in public transport
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Jhaleesa Reservation vastasi 25.7.2023
Dear Gabriel, Let me start by thanking you for your incredible review and for sharing the details of your recent stay. Thank you for choosing our hotel during your visit to Amsterdam, and I hope to see you again soon. Warm regards, Jhaleesa,