Ulkopuoli

Arvostelut: Mercure Amsterdam City

4 out of 5
Mercure Amsterdam City
Joan Muyskenweg 10, Amsterdam

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 463 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 379 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 100 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 36 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 23 kautta 1001 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Hannu

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aamiainen
Erinomainen aamiainen & siisti huone
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 25.10.2023
Arvoisa vieraamme Hannu,Kiitos mukavasta palautteesta. Hienoa kuulla, että piditte mukavasta ja hyväkuntoisesta huoneestanne. Todella mieltä lämmittävää, että saitte hyvää palvelua henkilökunnaltamme ja vastaanotosta sekä siivoushenkilökuntamme on tehnyt hyvää työtä. Välitän kivan palautteenne eteenpäin heille. Loistavaa, että laadukas aamiaisemme maistui hyvin ja vierailunne oli kokonaisuudessaan onnistunut kokemus.Parhain terveisin ja pikaisin näkemisin,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 29.5.2023
Arvoisa vieraamme Lämmin kiitos mukavasta arviostanne.Oli ilo saada teidät asiakkaaksemme hotelliimme, ja toivottavasti nautit muutenkin matkastanne täysin rinnoin!Toivottavasti saamme teidät pian uudestaan vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Mari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 15.6.2022
Dear Mari, Thank you for taking the time to send us your rating. We are glad we met your expectations. We would welcome your suggestions on how we could improve your experience. We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2019
BB vastasi 7.12.2019
Thank you for the great rating! We are glad you had a pleasant stay and hope to welcome you again in the future.

6/10 OK

toni

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
Not what i expected
Many things went wrong. Shower hose from bath were missing, lights were blinking like in disco, pillow were missing, drinking glasses were broken, cleaning service forgot to bring instant coffees and a towel. Hotel janitor was great. He tried fix those problems with smile every time! Do i choose this hotel again? Brobably not.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
BB vastasi 7.11.2019
Dear Toni, Thank you for rating us and for sharing your experience. We are sorry to find out that your stay at our hotel was not as expected. Thank you for informing about these issues, we will make sure to inform the appropriate managers to see how we can prevent this from happening in the future. Thank you for choosing our hotel for your trip to Amsterdam. Kind regards, Ben Breekveldt Management Assistant

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huippu hotelli! Hinta-laatosuhde kohdillaan. Hotellilta pääsee kätevästi keskustaan. Hotellin työntekijät erinomaisen mukavia!
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019

8/10 Hyvä

Rajkumar

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
BB vastasi 7.11.2019
Thank you for your rating. We are a happy to find out that you had a pleasant stay and hope to welcome you again in the future

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvätasoinen hotelli hieman sivussa
Hotellin aamiainen oli erinomainen ja maksoi hotellista ostettuna hieman alle 20 euroa henkilöltä. Hotelliaamiainen oli melkeinpä pakollinen, koska lähistöltä ei löytynyt kahviloita eikä kauppojakaan. Hotellin omasta kaupasta sai tosin ostaa salaatteja, wrappeja, sipsejä, viinejä yms, jos ei halunnut syödä hotellin ravintolassa tai lähteä illalliselle keskustaan. Matka keskustaan vaati noin 10 minuutin kävelyn metroasemalle ja noin 20 minuutin metromatkan. Hieman syrjäisempi sijainti olikin oikeastaan hotellin ainut huono puoli. Huonekuvauksessa mainittu kaupunkinäköala tarkoitti neljännen kerroksen huoneessa viereistä valtatietä ja metsänäkymää sekä muutamaa kaukana näkyvää korkeamman rakenuksen huippua. Ikkuna suljettuna valtatien äänet eivät kuuluneet häiritsevästi. Suihkun lattiakaivo veti hieman huonosti. Huone oli siisti, sänky leveä, kassakaappi tilava, tyhjää baarikaappia saattoi käyttää jääkaappina, ilmainen wifi toimi hyvin ja palvelussakaan ei ollut valittamista.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018
Jeannot vastasi 16.9.2018
Thank you for your response! We highly appreciate your feedback!

8/10 Hyvä

Outi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä aamupala
Tasokas ja monipuolinen aamupala. Siisti, moderni hotelli. Hotelli sijaitsee teollisuusalueella, joten ympäristö ei ole mitenkään idyllinen.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Tiina, Suomi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti, viihtyisä, metroasema n.10 min kävelymatka.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2017

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very good hotel
We stayed in amsterdam for 3 days. Hotel and room was clean and staff very helpful. You can get to the amsterdam city with train. It takes just 5 minutes to walk to the nearest train station. Would stay again in this hotel.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Sonja, Nurmijärvi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hienot näköalat
Plussat: Ystävällinen ja avulias henkilökunta. Pyynnöstä saimme huoneen toiseksi ylimmästä kerroksesta, 17. kerroksesta josta hienot näkymät. Huoneet hyvänkokoiset ja siistit. Ilmastointi oli hyvä. Alakerrassa hyvä ravintola/baari ja monipuolinen aamupala. Ulos terassille kanaalin viereen pääsee nauttimaan. Hotellilta lähtee pariin eri kohteeseen Amsterdamin keskustaan kanaalilaiva johon aamulla pääsee. Miinukset: Sijainti on hieman sivussa keskustasta, joten kävellen ei pääse liikkumaan. Metro on kävelymatkan päässä. Me kuljimme myös taksilla, joka oli suht edullinen tapa.

2/10 Hirveä

Rohini

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I didn’t feel comfortable with my stay here . Travelled with two young children , no proper support and not a great stay. I did a non refundable booking , else would not have stepped in . They made me pay additional charges for kids , and staff were impatient and not so polite
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 9.4.2024
Dear Rohini,Thank you for taking the time to share your feedback.We are pleased to hear that you found the cleanliness of the room to your satisfaction. It is with regret that we read your remarks concerning the hotel's condition and service. We pride ourselves on maintaining the highest standards, but it seems we fell short in your case. Please rest assured that our team is dedicated to providing a welcoming environment, and we sincerely regret any impression of impatience you have experienced. Regarding the room amenities, we aim to offer a comfortable stay with all necessary features, and we are disappointed to learn that these did not meet your expectations. As for the additional charges, our policy is to be transparent with all our guests, and we apologize for any misunderstanding. We understand that traveling with children can require additional support, and we apologize if you felt that was lacking during your stay.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Brennan

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I really enjoyed our stay at the Mercury Amsterdam City Hotel. The hotel was convenient and the staff was very lovely and helpful to my family. The room was perfect for my family and very quiet.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Francis Windt, General Manager vastasi 8.4.2024
Dear Brennan,Thank you for such a positive review. We're thrilled to hear that you found our hotel convenient and our staff to be lovely and helpful. It's always a delight to know that our guests appreciate the quietness and comfort of our rooms, ensuring a restful stay for families like yours. We take pride in maintaining our hotel's condition and are pleased that it met your expectations. The positive remarks about our service and the room amenities further motivate us to continue delivering exceptional experiences. Your satisfaction with the cleanliness of your room reflects our commitment to providing a pristine environment for our guests. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Karin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 7.4.2024
Beste Karin,Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hopelijk zien we je snel nog eens!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Isabel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 4.4.2024
Beste Isabel,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor! We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Keeziah

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
It is very close to the metro with lines into Centraal and other popular areas. The hotel room was clean and well presented. I would highly recommend staying here
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 2.4.2024
Dear Guest,Thank you for this great review. It is delightful to hear that our proximity to the metro and the cleanliness of our rooms contributed positively to your stay. While we are proud of our hotel's condition, we are constantly striving for improvement and your feedback is valuable to us. Similarly, we aim to provide the highest service standard and we take your remarks as a source of encouragement for our team to continue to enhance our guests' experiences. We are thrilled that you would recommend Mercure Amsterdam City and we look forward to welcoming you back in the future. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Veronika

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 28.3.2024
Beste Veronika,Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Het verheugt ons dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

2/10 Hirveä

Erin

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 1.3.2024
Beste Erin,Bedankt voor uw recensie. Jammer dat u niet helemaal tevreden was met de service en de hygiëne. We horen graag wat we op dit gebied kunnen verbeteren. Kunt u ons laten weten in welke kamer u heeft verbleven ? We kunnen uw naam niet traceren in onze systemen, en zouden graag willen weten in welke kamer we verbeteringen kunnen aanbrengen.Met vriendelijke groeten,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Linde

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 21.3.2024
Beste gast,Hartelijk dank voor deze uitmuntende score! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

4/10 Huono

Alen

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Expedia ist das schlimmste was es gibt, zweites Mal gebucht, zweites Mal Probleme. Beim ersten Mal, keine Stornokosten erhalten, trotz Sterbefall. Beim zweiten Mal, 3 Stunden auf Zimmer gewartet, weil Expedia kein Kontakt zum Hotel aufgenommen hat. Würde jede andere Buchhungsseite empfehlen, nur nicht Expedia, lieber paar € mehr zahlen und keine Kopfschmerzen.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 25.2.2024
Lieber Alen,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und den Zustand unseres Hotels zu schätzen wissen. Unsere Teams arbeiten hart daran, hohe Standards in diesen Bereichen zu gewährleisten. Wir bedauern jedoch die Unannehmlichkeiten, die Sie durch die Wartezeit auf Ihr Zimmer und die Kommunikation mit dem Buchungsportal erlebt haben. Unser Ziel ist es, jedem Gast einen reibungslosen und angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen, und wir nehmen Ihre Erfahrung ernst. Wir möchten darauf hinweisen, dass unser Hotel stets bestrebt ist, direkten Gästeanfragen zeitnah nachzukommen und wir bieten zusätzliche Kontaktoptionen wie unsere E-Mail-Adresse für eine effiziente Kommunikation.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Ilse

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Heerlijk geslapen en goed onbijt.Makkelijk te bereiken openbaar vervoer. Zou de volgende keer zo weer bij Mercure boeken
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 12.2.2024
Beste Ilse,Dank u voor uw mooie beoordeling. Het verheugt ons te horen dat u heerlijk heeft geslapen en het ontbijt naar wens was. Onze locatie is inderdaad gunstig gelegen ten opzichte van het openbaar vervoer, wat reizen naar en van ons hotel gemakkelijk maakt. We zijn blij dat u overweegt om in de toekomst weer voor ons te kiezen. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Bruno

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 9.1.2024
Beste Bruno,Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was met onze bediening en uw kamer. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Arnaldo, Droitwich spa

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelent option, a little bit far from the centre but still excelent option (close to Metro and public transportation really good in Amsterdam)
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 7.1.2024
Dear Arnaldo,Thank you for this review of your recent stay. We're delighted to hear that our location, with its proximity to public transportation, provided a convenient base for your explorations of Amsterdam. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the service provided by our team met your expectations. We also appreciate your positive remarks about the amenities in our rooms; our goal is always to create a comfortable and enjoyable environment for our guests. We hope that you will return on a future occasion. Best regards,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

S.R.

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 28.12.2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Joanne

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 27.12.2023
Beste Joanne,Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Mark

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great place to stay and explore
Staff were really helpful, as we needed to change rooms from twin to double and there was no fuss or problem, Hotel was very clean, room was great, only gripe was only one creamer per person in the room. Overall a great experience and would stay there again. Train station only 5 minutes short walk, Amsterdam city central was a 13 minute ride away, trains run every 8 minutes
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 27.12.2023
Dear Mark, Thank you for taking the time to share your feedback. It's wonderful to hear that our staff provided helpful service when you needed to change rooms; we always strive for such flexibility. We're delighted that you found our hotel to be clean and the room to your liking. Our location's proximity to the train station is indeed a convenience we are proud of. Regarding the creamer in your room, we appreciate your feedback and aim to ensure our amenities meet all our guests' needs. We hope to welcome you back. Best wishes,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Irma

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 7.1.2024
Beste Irma,Dank u voor uw mooie beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Francisco

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 20.12.2023
Dear Francisco,Thank you for this positive feedback. We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable. It would be an absolute pleasure to welcome you again in the future. Best regards,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Kirstin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Die Anreise mit dem Auto war sehr unkompliziert und es waren noch genügend Parkplätze am Hotel verfügbar. Der Service war sehr gut und die Zimmer recht sauber.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 18.12.2023
Liebe Kirstin,Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Anreise mit dem Auto als unkompliziert empfanden und unsere Parkmöglichkeiten Ihren Erwartungen entsprachen. Auch dass Sie unseren Service als sehr gut bezeichnen, ehrt uns und bestätigt das Engagement unseres Teams, das stets bemüht ist, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten. Wir sind stolz darauf, dass die Sauberkeit unserer Zimmer Ihren Vorstellungen entsprach und Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Unsere tägliche Zimmerreinigung und die alle zwei Tage wechselnde Bettwäsche tragen zu diesem positiven Eindruck bei. Bis bald hoffentlich!Mit freundlichen Grüßen,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Tim

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 27.12.2023
Beste Tim,Fijn dat u de tijd nam voor uw review. Het verheugt ons dat u tevreden was over ons hotel.We noteren uw opmerking over de kamers en nemen deze mee naar een eventuele volgende renovatieronde.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Yvonne

Matkusti kumppanin kanssa
Dat ontbijt, ongelooflijk goed en uitgebreid!!
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 11.12.2023
Beste Yvonne,Hartelijk bedankt voor deze mooie review. We zijn verheugd te horen dat ons ontbijtbuffet aan uw verwachtingen heeft voldaan en u de diversiteit en kwaliteit van de aangeboden gerechten kon waarderen.Groetjes!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Anouk

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Het water in de douche liep niet goed weg. Schimmel in de douche. Verder was alles prima
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 10.12.2023
Beste Anouk, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw verblijf. Onze excuses voor het ongemak met de doucheafvoer en de schimmel; dit is zeker niet de ervaring die we onze gasten willen bieden. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren.Met vriendelijke groet en hopelijk tot nogmaals,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Wilma

Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 10.12.2023
Beste Wilma,Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Gea

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Het uitzicht. 17e verdieping. Mooie en nette kamer. Je kunt op de kamer koffie en thee zetten. Mooie badkamer, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel, goed en een uitgebreid ontbijt.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 4.12.2023
Beste Gea,Hartelijk bedankt voor uw fijne review. We zijn verheugd te horen dat de kamer op de 17e verdieping en het uitzicht u goed zijn bevallen. Onze Privilege kamers bieden inderdaad een fraai panorama over de stad. Het doet ons ook plezier dat u de koffie- en theefaciliteiten op prijs stelde; onze Nespresso-machines in de kamers zijn er voor uw gemak. Uw complimenten over onze moderne badkamers met regendouches waarderen we ten zeerste. Ons personeel streeft ernaar om iedere gast een vriendelijke en gastvrije ervaring te bieden, dus het is fijn om te horen dat dit is opgevallen. Tot slot zijn we blij dat het ontbijt met zowel warme als koude gerechten aan uw verwachtingen heeft voldaan.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Murat

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 3.12.2023
Dear Murat,Thank you for taking the time to review your recent stay. We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable. We hope to welcome you back.Best wishes,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Cornelis

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 3.12.2023
Beste Cornelis,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Tom

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The restaurant facility was something of a novelty for me. I found the entrance was roped off so and I had to take a circulators route around the bar, when I finally got into it I was bemused that the food was laid out but without any staff. I finally tracked down a waitress who explained that it was essentially a help yourself buffet which you ate in the bar area. Once I had this clear it worked really well for me as I detest sitting in a restaurant waiting to be served. The hotel does however need to explain the system to incoming guests.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 3.12.2023
Dear Tom,Thanks for this review about your recent stay. We're delighted to hear that our unique dining setup suited your preferences and allowed you to enjoy the convenience of our buffet. Thank you for highlighting the efficiency of our self-service arrangement. We acknowledge your suggestion regarding the need for clearer communication about our restaurant's system. Our team strives to ensure that all guests are well-informed about our amenities, including our extensive dinner buffet in the evening, and we will take your feedback into consideration to improve our guest experience. Once again, we're pleased that you found our restaurant facility to be a positive aspect of your stay and we hope you also had the opportunity to enjoy other amenities such as our complimentary wifi and comfortable rooms. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Natalie

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A little bit further from Amsterdam center than realised but easily accessible via the metro. Hotel and staff were brilliant and lovely that hotel was quiet at night. Great facilities and staff were incredibly helpful and friendly. Kindly upgraded room for free due to birthday and also allowed us to check in slightly earlier than expected. Would recommend
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 26.11.2023
Dear Natalie, Thank you for taking the time to share your review. We're delighted to know that our quiet location contributed to a restful night for you. It's wonderful to hear that our team's service made a positive impact on your stay, especially with the complimentary room upgrade for your birthday celebration. Our early check-in accommodation is a testament to our commitment to guest satisfaction, and we're glad it was convenient for your visit. We do hope to be able to welcome you back in the future. Kindest regards,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Yuta

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
スタッフ、施設ともに素晴らしかった。
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 22.11.2023
Yuta様。この度はMercure Amsterdam Cityにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。お客様からの高評価を拝見し、大変光栄に思います。客室の清潔さ、ホテルの状態、サービス、そしてアメニティについて100%の満足度をいただき、スタッフ一同喜んでおります。お客様に快適なご滞在を提供できたことを嬉しく思います。これからもお客様にとって特別な場所であり続けるよう、努めて参ります。またのお越しをお待ちしております。Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Simone

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
All good, would recommend!
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 20.11.2023
Beste Simone,Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent over de netheid van uw kamer en de staat van ons hotel. We streven ernaar om onze gasten een onberispelijke ervaring te bieden en waarderen het dat u onze inspanningen erkent. Uw complimenten over de service zijn eveneens een blijk van waardering voor ons toegewijde team. We zijn verheugd dat deze aspecten hebben bijgedragen aan een aangenaam verblijf. We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

JO-Ann

Liikematkailija
I had a one night business stopover at the Mercure. Check in was quick and easy. Helpful staff. Clean, comfortable modern room.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 15.11.2023
Dear Jo-Ann,Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that the check-in process was efficient and that our team was able to assist you effectively. It's also wonderful to know that you found your room to be clean and comfortable, reflecting our commitment to providing a modern and welcoming environment. We appreciate your kind words regarding the room's design and our dedication to cleanliness. We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Kennedy

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
nice location, very clean. staff were lovely and helpful
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 7.11.2023
Dear Guest,Thank you for your positive review, we appreciate it.We are delighted to hear that you appreciated our convenient location and found our hotel to be very clean. Our team takes great pride in maintaining a high standard of cleanliness and providing exceptional service to our guests. It's wonderful to know that our staff made a positive impression on you with their helpful and friendly attitude. We hope to have the occasion to welcome you back.Best wishes,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

claire

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Was far from central Amsterdam, hotel was perfect but it is quite a distance to travel
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager vastasi 6.11.2023
Dear Claire, Thank you for leaving us this review of your recent stay.We are delighted to hear that you found our hotel to be perfect during your stay. We appreciate your kind words about our cleanliness, hotel condition, and service.We understand that the distance to central Amsterdam was a concern for you. Our hotel is indeed located in Amsterdam East, which provides a more peaceful environment next to the river. However, we are well connected to the city center by public transport, with the Overamstel- and Spaklerweg metro stations just a 7-minute walk away. The metro ride to the city center takes about 10-12 minutes, making it convenient for our guests to explore the city. We hope to welcome you again. Best wishes,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

6/10 OK

Julia

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 26.11.2023
Beste Julia,Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Giulia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Très bel hotel
Très bel hotel neuf et propre. Ménage dans la chambre un peu vite fait mais bons services en général. Des informations touristiques auraient été les bienvenues !
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2023
Francis Windt, General Manager vastasi 1.11.2023
Chère Giulia,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire suite à votre séjour au Mercure Amsterdam City. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié la propreté et le design moderne de notre établissement. Concernant le ménage dans la chambre, nous tenons à vous assurer que notre équipe d'entretien travaille quotidiennement pour maintenir un niveau de propreté élevé. Nous prendrons en compte vos remarques pour améliorer nos services. Nous comprenons également votre souhait d'avoir plus d'informations touristiques. Sachez que notre réception est ouverte 24h/24 et notre personnel multilingue se fera un plaisir de vous fournir des informations sur les sites touristiques et les activités à faire dans la région. N'hésitez pas à nous solliciter lors de votre prochain séjour. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois.Bien à vous,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

harry

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Francis Windt, General Manager vastasi 31.10.2023
Dear Harry,Thank you for this kind review. We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards. We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. Best wishes,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

6/10 OK

Carmen

Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Francis Windt, General Manager vastasi 19.11.2023
Beste Carmen,Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

8/10 Hyvä

Christopher

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Decent property but akeard location.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 22.10.2023
Dear Christopher,Thank you for your kind review. We are pleased to hear that you found our room cleanliness, service, and room amenities satisfactory. Our team works hard to maintain high standards of cleanliness and provide excellent service to our guests. We understand that you found our location to be somewhat awkward. Our hotel is situated next to the river, providing easy access to various attractions and business districts. The metro statios Spaklerweg and Overamstel are just a 7-minute walk away, offering convenient connections to the city center and other areas of interest. We hope that this information will be helpful for your future visits to Amsterdam. We look forward to seeing you again. Best wishes,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City

10/10 Loistava

Katia

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent hôtel
Hôtel très moderne et très propre.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amst vastasi 21.10.2023
Chère Katia,Merci d'avoir partagé votre excellente expérience chez nous. Nous sommes enchantés que votre séjour se soit parfaitement déroulé et que vous ayez apprécié la modernité ainsi que la propreté de notre établissement. Nous serions ravis de vous revoir parmi nous. Bien à vous,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City