Allergiatestatut vuodevaatteet, pillowtop-patjalliset sängyt, minibaari

Arvostelut: NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie

4.5 out of 5
NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie
Leipziger Str. 106-111, Berlin, BE

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 507 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 356 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 86 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 37 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 15 kautta 1001 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Milla

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Laadukas hotelli, erinomainen aamiainen
Huone oli siisti mutta ilmastointi ei toiminut. Kova meteli kuului tieltä ikkunan alla. Aamiainen oli loistava ja palvelu hyvin ystävällistä.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
P. Goehler vastasi 14.9.2023
Hyvä vieras, Olemme iloisia kuullessamme, että arvostat huolellista siivousta ja poikkeuksellista aamiaistamme. On myös ilahduttavaa tietää, että ystävällinen palvelumme teki sinuun myönteisen vaikutuksen. Ilmastointi- ja meluongelmista, joita koitte, pahoittelemme syvästi aiheutunutta haittaa. Pyrimme tarjoamaan rauhallisen ja viihtyisän ympäristön kaikille vieraillemme. Toivomme, että saamme tilaisuuden palvella teitä jälleen tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin,Hotelli NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie

8/10 Hyvä

Raili

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2023
Lea-Janice vastasi 26.1.2023
Dear Raili,thank you very much for staying at our NH Collection Berlin Mitte at Checkpoint Charlie and for leaving a great feedback.We are very glad that you had a pleasant stay with us and enjoyed our NH Collection Service.We hope you had a good trip back home and we are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Lea-Janice Guest Relation

10/10 Loistava

Netta

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
9
Excellent location, rooms were clean and service was good.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Marven Joe vastasi 21.9.2022
Dear Netta,wow, what to say besides “thank you very much” for your awesome feedback. We are very happy that you enjoyed staying with us at the NH Collection Berlin Mitte at Checkpoint Charlie. We are always striving to provide the best service possible, glad that in your case we succeeded. We hope you had a good trip back home and we are looking forward to welcome you again.Kind regardsMarven Joe Guest Relation

8/10 Hyvä

Juho

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

6/10 OK

Anna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2022
Philipp vastasi 2.3.2022
Dear Anna, Thank you very much for taking the time to share your experience with us, which you made during your stay in our NH Collection Berlin Mitte at Checkpoint Charlie. We are very sorry if our Service didn´t meet your expectations. We hope you had a good trip back home and we can welcome you for a second chance. With kind regards P. Goehler Guest Relation Manager

10/10 Loistava

Virpi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021
P. Göhler vastasi 7.12.2021
Dear Virpi, thank you very much for staying at our NH Collection Berlin Mitte at Checkpoint Charlie and for leaving a feedback. We are very glad that you had a pleasant stay with us and enjoyed our extraordinary NH Collection Service. We hope you had a good trip back home and we are looking forward to welcome you again soon. With kind regards P. Goehler Guest Relation Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Respan Henkilökunta vaatii, että minun pitäs maksa 119€ hotelleista . Mutta sanoin, että maksoin hotelli ebookers kautta ja näytin kuitti sille .
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 30.1.2020
Dear Guest, Thank you very much for taking your time and rating our NH Collection Berlin Mitte. We are really happy that you enjoyed your stay with us. We have already solved out the issue with our front office and everything is ok with your invoice. We apologize for the misunderstanding. It would be a pleasure to welcome you soon again here in Berlin. Kind regards,

10/10 Loistava

Toni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä keskustahotelli
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 30.1.2020
Dear Mr. Toni, Thank you very much for your kind review. I am very glad your stay had bin this pleasentfull. We are very proud of our NH Collection Berlin Mitte as we strive to do what is extraordinary for the costumer. I hope to see you back in one of our hotels. Kind regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kaikki meni hyvin! Loistava sijainti ja siisti hotelli. Seinät ohuet ja melu kuului huoneeseen...
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2019
David Regensburger vastasi 7.2.2020
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to share your experience. We would like to thank you for your feedback regarding the noise. It gives us insight in our guests’ thoughts and can always help us to further improve our services and facilities! Besides that, we would like to thank you for your kind words about the room and our location! Please do not hesitate to contact me prior to your next booking and I will make sure that everything will be perfect for you. It would be a pleasure to welcome you soon again at NH Collection Berlin Mitte. Kind regards from the entire Team, David Regensburger Guest Relation Manager

6/10 OK

Ralf

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2019
David Regensburger vastasi 7.2.2020
Dear Ralf, Thank you for taking the time to share your experiences with us. Our guests feedback and impressions are very important to us because we see it as means to improve our services every day. Unfortunately it has come to our attention that our score could have been better. The satisfaction of our customers is our priority, but apparently we have not succeeded this time. I would like to offer my apologies for any inconveniences caused to you. However, would you please care to elaborate on what exactly went wrong during your stay? We would love to know a bit more in detail of what could have been done differently and what we could do now to possibly amend the situation. Please do not hesitate to contact us before your next stay so that I can ensure that everything goes to your satisfaction. With kind regards, David Regensburger Guest Relation Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti. Metro ja bussipysäkit vieressä. Hyvä palvelu hotellissa, siisti.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
David Regensburger vastasi 7.2.2020
Dear Sir/Madam, We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our location and that we have been able to provide you with an extraordinary stay in Berlin! Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team. We would be honored to welcome you again. With kind regards, David Regensburger Guest Relation Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti. Metro- ja linja-autoasema aivan vieressä.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
David Regensburger vastasi 7.2.2020
Dear Sir/Madam, We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed our location and that we have been able to provide you with an extraordinary stay in Berlin! Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team. We would be honored to welcome you again. With kind regards, David Regensburger Guest Relation Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti huippuhyvä, kävellen mahdollista tutustua nähtävyyksiin. Henkilökunta ystävällinen ja auttavainen. Suosittelen kyseistä hotellia vilpittömästi.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siisti, mukava huone. Ei paras sijainti ruokailuja ajatellen.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Viivi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good location
Hotel is located well. Subway station very close to the hotel. Junior suite was roomy.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lasten kanssa matkustaessa toimi hyvin, palvelu oli hyvää.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti. Siisti ja tilava huone jojon mahtui hyvin kolme aikuista. Mukavat sängyt.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019

10/10 Loistava

Mika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tuija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perushyvä hotelli hyvällä paikalla. Runsas ja maistuva aamiainen.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hieno hotelli, jossa puutteellinen ilmastointi
Todella hieno ja siisti hotelli, mutta ilmastointi jättää toivomisen varaa. Se ei pysty pitämään huonetta viileänä ja nukkuminen kärsii.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erinomainen sijainti, siisti ja kaikin puolin toimiva.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2019
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 8.7.2019
Dear Guest, thank you very much for rating our NH Collection Berlin Mitte. We are really happy you enjoyed your stay in our NH Collection Berlin Mitte. If there is anything I can assist you with in the future, don't hesitate to contact me. Kind regards from Berlin,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
AC was broken in the whole hotel all four days we spend there. Temperature in Berlin was around +30 all the time. When we checked in they did not inform us about this. Next morning when we asked about the AC they told us that it is broken but would be fixed the next day. They offered us free breakfast, but we already had breakfast so it was a bit late. By the way when we checked in and they did not tell about the broken AC (which they already knew) they told us the breakfast is 28 eur per person. The AC did not get fixed the next day. When we finally checked out and I was about to pay the two drinks from the minibar they told us that everything in the minibar is free because of the broken AC. So we carried water and drinks to the hotel for the whole four days cause they did not let us know that the minibar was free. So what can I say about this hotel. It's nice they offer compensations for the broken AC but we still feel kinda betrayed cause they were not forthcoming on these compensations if you did not inquire about them.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2019
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 8.7.2019
Dear Guest, many thanks for your detailed feedback regarding your recent stay. We work daily to achieve the satisfaction of our clients; therefore, your comments referring to your last stay at the NH Collection Berlin Mitte are of a great value for us and most definitively appreciated to help us to improve each day. Our clients’ satisfaction is a main goal for NH Hotel Group and is what we strive for on each occasion; therefore, we regret to know that we have not managed to cover your expectations during your stay at the hotel NH Collection Berlin Mitte due to the air conditioning not working during your stay. We have already forwarded your feedback to our front office department in order to make sure that we will handle these kind of situations in a different way next time. We hope you will give us a second chance because we definitely know that we can do it better. Greetings from Berlin,

8/10 Hyvä

Juha

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 6.5.2019
Dear Mrs. Juha, thank you very much for rating our NH Collection Berlin Mitte. We are really happy you enjoyed your stay in our NH Collection Berlin Mitte. If there is anything I can assist you with in the future, don't hesitate to contact me. Kind regards from Berlin,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff was friendly and helpful. The only negative thing about the room, was the temperature. A bit too warm for my taste. But overall, an excellent hotel.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 15.5.2019
Dear Guest, thank you very much for your kind review regarding our NH Collection Berlin Mitte. We are happy you enjoyed your stay in Berlin. If there is anything we can assist you with during your next stay please do not hesitate to contact us. Kind regards from Berlin,

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Oksennusta käytävillä, sähköt pois, rakennuksen pinnat rempallaan
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 24.4.2019
Dear Guest, thank you very much for taking your time and sharing your experiences with us. We truly apologize for the circumstances that your stay was not as expected. Regarding the vomit, our housekeeping was immediately informed and they removed it immediately but we completely understand that the smell was uncomfortable for you. We also apologize for the power breakdown caused by the city of Berlin during your stay. We really hope you will give us a second chance to show you how extraordinary a stay here with us can be. Kind regards from Berlin and see you hopefully soon again.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ei mikään luxus mutta riittävä huono wifiverkko aamiainen ok
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 16.4.2019
Dear Guest, we would like to thank you for your kind review regarding your recent stay at our NH Collection Berlin Mitte. We are really glad, that we were able to fulfill all your needs and expectations. It would be a pleasure to welcome you soon again. Greetings from the entire Team,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti oli hyvä, lähellä keskustaa, metrot ja bussit lähelläö. Useita nähtävyyksiä lähellä hotellia.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Stefanie, Concierge & Guest Relation vastasi 20.3.2019
Dear guest, thank you very much for your kind review regarding your recent stay here at our NH Collection Berlin Mitte. We are really glad that you enjoyed your stay. It would be a pleasure for us to welcome you soon again. Greetings from the entire NH Collection Berlin Mitte Team,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aivan ihana henkilökunta, loistava sijainti , siistiä kaikkialla mutta huoneen pölyisyys ( tyynyt ja peitot) vaikeuttivat hengitystä .
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2019
Stefanie, Concierge & Guest Relation vastasi 20.3.2019
Dear guest thank you for your positve rating. We would like to apologize that we didn´t met your expectations full. We will share your rating in our team to offer a better service in future. We would be happy if you give us another chance to welcome you. Greetings from the entire NH Collection Berlin Mitte Team,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 11.2.2019
Dear Guest, thank you so much for your kind rating regarding your recent stay at our NH Collection Berlin Mitte. We are really glad that we were able to offer you such a nice stay here in Berlin. It would be a pleasure to welcome you soon again. Kind regards from Berlin,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
David Regensburger Guest Relation Manager vastasi 11.2.2019
Dear Guest, many thanks for your nice rating regarding your stay at our NH Collection Berlin Mitte. We are glad that we were able to offer you such a nice stay. We are looking forward to welcome you soon again here in Berlin. Greetings from the entire Team,

8/10 Hyvä

Alexandra

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Hotel liegt wirklich super zentral und die U-Bahn ist in nur 2min zu Fuß zu erreichen was ein dicker Pluspunkt ist. Aber auch die direkte Umgebung ist super zu Fuß zu erkunden. „Unter den Linden“ ist zb auch sehr nah. Die Parkmöglichkeiten vor Ort sind super da es ein Hotel eigenes Parkhaus gibt für 28€ pro Nacht. Das Personal war super freundlich und das Hotel wirkt sehr gepflegt und modern. Das Zimmer war sehr groß. Im Bad hatte unsere klobrille leider schon ihre besten Tage hinter sich und wir haben öfter mal Haare gefunden die nicht uns gehörten. Auch ein Handtuch hatte deutliche Risse was an sich nicht so tragisch ist, weil das Hotel auf Nachhaltigkeit setzt aber das war wirklich schon ein großer Riss. Alles in allem würde ich wieder buchen aber auf etwas weniger Haare von fremden hoffen.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Stefanie Zühlsdorf Concierge & Guest Relations vastasi 31.3.2024
Liebe Alexandravielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser NH Collection Berlin Mitte zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.Es wäre uns eine Freude, Sie schon bald wieder bei uns im Haus begrüßen zu dürfen.Bis dahin alles Gute und viele Grüße aus Berlin,

6/10 OK

Nicholas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This hotel is ideally located near all the main sites, it has all required amenities, an amazing breakfast and clean rooms and some of the staff are friendly. Unfortunately it is let down in a number of areas, particularly customer service. For example my room had a horrible sewage smell coming from the bathroom and, despite complaining multiple times about it, I was never offered an alternative room and they sent cleaning staff multiple times instead, to little effect. When I booked a taxi due to train strikes, the staff member at reception was very reluctant and I had to insist on them booking one for me, rather than chancing it, even though this seems like a simple request. All in all, more helpful and well trained staff, and a resolution to the sewage smells, would make this hotel a slam dunk 5* review, given it has so much else going for it.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Stefanie Zühlsdorf Concierge & Guest Relations vastasi 31.3.2024
Dear Nicholasthank you for your feedback. We would like to apologize that we didnt met your expectations.We will share your rating in our team to offer a  better service in future.We would be happy if you give us another chance to welcome you.Greetings from the entire NH Collection Berlin Mitte Team,

10/10 Loistava

Alexandra, Dubai

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Stefanie Zühlsdorf Concierge & Guest Relations vastasi 31.3.2024
Liebe Alexandrawow, vielen Dank für Ihr tolles Feedback.Wir freuen uns, Sie beim nächsten mal begrüßen zu dürfen.Viele Grüße

8/10 Hyvä

Cecilia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
El hotel es excelente, muy grande, solamente no esperes mucha luz en el cuarto, ésto es natural en Berlín, el personal no es muy accesible y contestan de mala manera.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
J. Pavel Guest Relation Trainee vastasi 29.2.2024
Dear Cecilia,Thank you for staying with us at NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie and for taking the time to provide feedback. We are pleased to know that you found our hotel to be excellent and spacious.However, we regret to hear about your experience with our staff. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. We pride ourselves on providing excellent service to our guests and we deeply regret when we do not meet those expectations.We hope to have the opportunity to serve you better in the future and to provide you with a more enjoyable experience.Best regards,

8/10 Hyvä

Fernando

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Gutes Hotel
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
I.Tittmann vastasi 28.2.2024
Sehr geehrter Gast,Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Hotel NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie als gut empfunden haben. Wir legen großen Wert auf das Wohlbefinden unserer Gäste und sind stets bemüht, einen hohen Standard an Service und Komfort zu bieten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Hotel NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie

8/10 Hyvä

Carl Jack

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel was excellent. Cleanliness - pretty clean but there were a few cobwebs and if you didn’t get your room cleaned you got a free drink, you still got your bins emptied and minibar refilled Staff & service - spoke English, were apologetic about our room upgrade and wanted the best for the guest Condition - pretty much perfect Area - there were a few good sights close by otherwise it was near a few tube stations, the closest Stadmitte, had two lines going through and you could easily get to bigger staitions to change Overall - excellent - it made my stay, would look at the chain agan
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
I.Tittmann vastasi 19.2.2024
Dear Carl Jack,Your positive words about our hotel, NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie, are truly appreciated. It pleases us to know that the cleanliness and conditions of our hotel have contributed to your excellent stay. We also appreciate you acknowledging the efforts of our staff to communicate effectively and to ensure guest satisfaction. It's also reassuring to hear that our location served your travel needs and allowed you to explore the city conveniently.We look forward to welcoming you back and striving to make your next stay even more enjoyable. Best Regards,I.TittmannAssistant Guest Relation Manager

10/10 Loistava

Pia

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
J. Pavel Guest Relation Trainee vastasi 5.2.2024
Dear Pia,thank you for staying in our Hotel. We hope you had a good trip back home and we are looking forward to welcome you again soon. With kind regards J. Pavel Guest Relation Trainee

10/10 Loistava

Serkan, Istanbul

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ok
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
J. Pavel Guest Relation Trainee vastasi 5.2.2024
Dear Serkan,thank you very much for staying at our NH Collection Berlin Mitte at Checkpoint Charlie and for leaving a feedback.We are very glad that you had a pleasant stay with us and enjoyed our extraordinary NH Collection Service.We hope you had a good trip back home and we are looking forward to welcome you again soon. With kind regardsJ. Pavel Guest Relation Trainee

10/10 Loistava

Serkan, Istanbul

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ok
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
J.Pavel Guest Relation Trainee vastasi 5.2.2024
Dear Serkan,thank you very much for staying at our NH Collection Berlin Mitte at Checkpoint Charlie and for leaving a feedback.We are very glad that you had a pleasant stay with us and enjoyed our extraordinary NH Collection Service.We hope you had a good trip back home and we are looking forward to welcome you again soon. With kind regards

10/10 Loistava

Patricia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excelente hotel. Personal muy amable. Desayuno excelente y el hotel en buena zona para caminar.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
L. Philipowski vastasi 10.1.2024
Dear Patricia,We are delighted to hear about your positive experience at the Hotel NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie. It's wonderful to know that our team's friendliness and the quality of our breakfast met your expectations. Our location, as you mentioned, is indeed ideal for exploring the city on foot. We always strive to provide the best possible service and facilities to our guests. Your satisfaction is a great affirmation of our efforts. We look forward to welcoming you back in the near future.Best Regards,Hotel NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie Team

10/10 Loistava

Maram

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Amazing
Staff were very accommodating, we had few obstacles at checkin time yet the on duty manager and staff did an amazing job towards the resolution and ensuring we had an extremely comfortable stay. Location is also very convenient
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
L. Philipowski vastasi 10.1.2024
Dear Maram,It is delightful to hear about the excellent service you received from our team at the NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie. Our team is always committed to providing exceptional service and ensuring our guests' comfort at all times. Your kind words about their efforts will surely be passed on.Your mention of our convenient location is also greatly appreciated. We are indeed fortunate to be positioned in an area that provides easy access to many of the city's attractions.We look forward to welcoming you back for another comfortable stay at our hotel.Best Regards,The Nh Collection Berlin Mitte at Checkpoint Charlie Guest Relation Team

10/10 Loistava

Sabina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Lena Philipowski Guest Relation vastasi 10.1.2024
Sehr geehrte Sabina,Vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie und für Ihr super feedback. Es freut uns wirklich sehr, dass Sie sich bei uns im Herzen Berlins wohl gefühlt haben und unseren NH Collection Service geniessen konnten.Wir hoffen Sie hatten eine angenehme Heimreise und würden uns freuen Sie demnächst wieder bei uns oder in einem anderen NH Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 Loistava

Diana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I.Tittmann vastasi 28.2.2024
Sehr geehrter Gast,Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Hotel NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie als gut empfunden haben. Wir legen großen Wert auf das Wohlbefinden unserer Gäste und sind stets bemüht, einen hohen Standard an Service und Komfort zu bieten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Hotel NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel muy cómodo a pesar de que se ven los años en el edificio, tal vez escuches que cruje la habitación pero no es molesto, camas súper cómodas, desayuno muy completo, el personal muy amable en todo momento te hacen sentir cómodo y están al pendiente. La ubicación es muy buena ya que está cercana al metro, sin dudarlo regresaría a este hotel.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
P. Goehler vastasi 1.1.2024
Dear Guest,Your kind words about our comfortable beds, comprehensive breakfast, and friendly staff are greatly appreciated. It's always heartening to hear that our guests felt comfortable throughout their stay at Hotel NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie.The location of our hotel, as you mentioned, is indeed convenient for our guests, being close to the metro. We're thrilled that you found this to be advantageous.Your feedback about the building's age is noted, and we're glad to hear that it did not deter from your overall positive experience. It would be an absolute pleasure to welcome you back in the future. Best Regards.P. GoehlerGuest Relation Manager