Kokoustilat

Arvostelut: Radisson Collection Hotel, Berlin

5 out of 5
Radisson Collection Hotel, Berlin
Karl-Liebknecht-Str. 3, Berlin, BE

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 523 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 322 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 101 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 37 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 19 kautta 1002 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2021
Guest Experience Manager vastasi 19.9.2021
Lieben Dank für die hohe Wertung, wir freuen uns sehr! Viele Grüße und hoffentlich bis bald, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Sami

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2020
Guest Experience Manager vastasi 11.8.2020
Thank you Sami for your outstanding rating! We love it!

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Guest Experience Manager vastasi 28.2.2020
Thank you for your rating. Unfortunately it has been left anonymously and we have little opportunity to follow up on your experience with us. We hope that you gave us more feedback when you were our guest and that we get the chance to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Timo

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhallisesti keskustassa
Hilainen. Hyvät sängyt. Aamiainen 5/5 kuten tämän tasoisessa kuuluukin. Hyvåt kulkuyhteydet ja keskeinen sijainti.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin vastasi 2.2.2020
Kiitos paljon Rauhallisesti erinomaisesta arvostelusta ja palautteesta. Arvostamme kehujasi aamiaista ja sänkyjä kohtaan. Olemme iloisia ja toivomme voivamme toivottaa teidät tervetulleiksi tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Friendly staff, nice breakfast, good location close to Alexanderplatz and Hackescher Martk stations, clean rooms.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 16.12.2019
Thank you for your super rating and your kind words of praise, we are so happy you had a good time!

4/10 Huono

Jarmo

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Missä hotellin johto?
Hotelli on jo parhaat aikansa nähnyt. Kunto oli lähinnä tyydyttävä. Palvelu oli kautta linja sekavaa. Hotellista puuttui selkeästi johtaja. Huoneen siivous tehtiin jos ehdittiin. WC paperia otimme itse lisää siivouskärrystä. Vaikka huonetta ei oltu siivottu niin minibaarista juodun oluen tilalle tuotiin uusi eli joku oli käynyt tarkistamassa minibaarin sisällön erikseen. Sitten kun huone siivottiin juomalasit vietiin pois eikä uusia tuotu kuin erikseen pyytämällä. Joka ilta kävi joku koputtamassa ovella ja kysymässä onko kaikki hyvin, Aamupala olisi ollut jopa hyvää tasoa, jos kaikkea vain olisi ollut aina tarjolla. "Kokki" häipyi välillä jonnekkin. Aulabaarin baarimikot olivat ynseitä. Jos yritti saada juomaa baaritiskiltä niin pyydettiin menemään pöytään, jos istui pöydässä ei kukaan tullut kysymään mitään.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 15.12.2019
Hyvä Jarmo, kiitos paljon yksityiskohtaisesta katsauksesta, joka todella auttaa meitä näkemään, missä asiat menee hyvin ja missä niitä voidaan parantaa. Olen pahoillani siitä, että oli olemassa lukuisia asioita, jotka eivät menneet suunnitellusti, ja olen pahoillani siitä, ettemme pystyneet vakuuttamaan teitä täysin meidän erinomaisista palveluistamme. Käytämme tarkistusta seurataksemme sisäisesti ja parantaaksemme huomiota yksityiskohtiin. Toivomme vilpittömästi, että voimme toivottaa teidät jälleen tervetulleiksi tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Vieraskokemuspäällikkö

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
sujuva saksalainen, mutta baarin porukka ei ollut tasonmukainen.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 11.12.2019
Kiitos palautteestasi, jota otamme sydämemme ja tutkimme perusteellisemmin. Toivomme, että voimme tulevaisuudessa toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Vieraskokemuspäällikkö

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erinomainen sijainti ja mahtava iso huone! Plussaa myös parvekkeesta, vaikka käyttöä ei sillä näin talviaikaan ollut.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Service Manager vastasi 6.12.2019
Kiitos hämmästyttävästä palautteesta ja parhaasta arvosanasta. Olen onnellinen siitä, että nautit sijainnistasi ja huoneestasi. Emme voi odottaa toivottavan teidät uudelleen vastaan - ehkä kesällä, kun voit myös käyttää parveketta? ;) Ystävällisin terveisin, palvelupäällikkö Annika

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aamupala erinomainen. Junior sviitti jo hieman kulahtanut. Akvaario remontissa eikä missään etukäteen mainitaa. Erittäin taitava baarimikko. Hyvät coctailit. Spa osasto aika pieni. Yleisvaikutelma koko hotellista hyvä.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
Service Manager vastasi 29.11.2019
Kiitos hyvästä arvosanasta ja yksityiskohtaisesta palautteesta. Hienoa, että pidit hauskaa kanssamme. Baari on iloinen kiitoksestasi! Ystävällisin terveisin, palvelupäällikkö Annika

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kaikki hyvin, Vanhempiani häävuosipäivä oli kivasti huomioitu.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2019
Service Manager vastasi 29.11.2019
Kiitos fantastisesta palautteesta! Mukava, että vanhempasi voivat viettää hienon hääpäivän kanssamme.

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Siivous saisi olla parempi. i. Ja missään ei ilmoitettu että akvaario ei ole toiminnassa. Sen takia varaus tehtiin. Harhaanjohtava mainonta. Olin todella pettynyt.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2019
Service Manager vastasi 28.11.2019
Kiitos palautteestasi. Harmi, että emme voineet inspiroida sinua ja vastaamaan odotuksiasi. Olen iloinen voidessani jakaa palautteesi siivousryhmän kanssa ja pahoillani siitä, että Aquadomen nykyaikaistaminen on vaikuttanut vierailuusi. Olisi hienoa, jos voisimme toivottaa sinut tervetulleeksi tulevaisuudessa uudelleen. Ystävällisin terveisin, palvelupäällikkö Annika

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Harmitti että akvaario oli remontissa, eikä siitä ollut etukäteen tietoa. Sijainti oli loistava ja huone ja yleiset tilat siistit. Aamiainen perustasoa.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 28.10.2019
Kiitos paljon kiitoksestasi! Olemme iloisia siitä, että olette olleet hyvässä kanssamme, ja pahoittelemme, että se ei ollut täysin sitä mitä odotit. Toivomme, että olet tulevaisuudessa jälleen kanssamme. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Vieraskokemuspäällikkö

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
Guest Experience Manage vastasi 20.9.2019
Thank you so much for your great rating!

10/10 Loistava

Teemu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä
Olimme 2 yötä hotellissa, Yleinen tilava parkkihalli johon pääsee suoraan hotellin hissillä. Hotellin sisällä oleva akvaario yllätti positiivisesti kauneudellaan. Huone siisti, rauhallinen ja ilmastointi toimi hyvin. Sijainti ja julkiset liikenneyhteydet loistavat. Kahviloita ja ravintolakatu aivan hotellin nurkalla. Aamupalaa emme ottaneet hotellista vaan kävimme läheisessä kahvilassa ja säästimme yli puolen hotelli aamupalan hinnasta.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Loistava sijainti, hyvänkokoiset huoneet. Huoneet olivat kuitenkin hieman kuluneet ja pinttynyttä likaa oli huoneissa.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 5.9.2019
Thank you very much for your rating!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
erittäin siisti hotelli ja miellyttävä henkilökunta. kala-akvaario kiva lisä aulassa.
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2019

10/10 Loistava

Pekka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Todella korkeatasoinen
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ystävällinen palvelu, loistavalla paikalla, siisti
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aamupala keskinkertainen. Sijainti parasta tässä hotellissa.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 29.7.2019
Kiitos palautteesta. Tällainen häpeä lukea, ettet ollut täysin tyytyväinen lomanne. Pohdimme tätä ja pyrimme parantamaan itseämme. Odotamme innolla sinut tervetulleeksi jälleen tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Riku

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti, maukas aamiainen ja tyylikäs miljöö
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti erinomainen. Huone oli myös erinomainen (junior suite). Vastaanottoon ja hisseille usein jonoa. Ystävällinen palvelu. Aamiainen tarjonnaltaan ok, tosin omelettia sai odotella kauan ja samoin täydennyksiä tyhjentyneisiin ruokapisteisiin.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 17.7.2019
Thank you very much for your review!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti oli erinomainen ja lähellä nähtävyyksiä. Huoneet siistit.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotellin sijainti oli loistava. Huone oli tilava ja siisti. Kylpyläosasto oli pieni ja yhteiset pesutilat olivat erikoiset.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kaikki hyvää, jonain iltana musiikkia liian myöhään sisäpihalla
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 4.7.2019
Kiitos paljon miellyttävästä palautteestasi ja arvostelustasi. Odotamme innolla sinut tervetulleeksi jälleen tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 3.7.2019
Thank you very much for your rating. I am so sorry to see it being so low and hope that you reached out to us via another channel with more feedback for us to be able to follow this up. We can do it better and I hope that we can welcome you back again to prove this to you in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Ola, Hämeenlinna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
korkeatasoinen yleisilme ja hotelli loistavalla paikalla. hotellissa palveluita runsaasti.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 13.6.2019
Paljon kiitoksia Ola! Palautteesi tarkoittaa meitä maailmassa ja odotamme innolla sinut tervetulleeksi takaisin tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 13.6.2019
Thank you so much for your rating!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 13.6.2019
Thank you for the 5 star rating!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Upea hotelli, jossa hieno akvaario, jota tuijotellessa kuluu ilta helposti. Hintataso on kohtuullinen ja ravintoloissa hyvää syötävää pikkunälkään ja suurempaankin illalliseen. Henkilökunta on kohteliasta ja osaa hyvin englantia, joskin toivoisin hieman enemmän palveluhenkisyyttä.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 13.6.2019
Paljon kiitoksia ihastuttavasta arvostelustasi ja ystävällisistä sanoistasi. Olemme iloisia voidessamme saada kiitosta ja toivoa toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 13.6.2019
Thank you very much for your rating!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyvä sijainti! Lähellä nähtävyyksiä, helppo liikkua ympäriinsä!
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistavalla paikalla. Paljon ravintoloita lähellä, kuten myös nähtävyyksiä. Jokikin virtas vieressä.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 3.5.2019
Kiitos kiitoksestasi ja ystävällisestä palautteestasi. Odotamme innolla sinut tervetulleeksi jälleen tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 OK

Petri

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
+Ystävällinen henkilökunta, Erittäin hyvä sijainti, Hyvä aamiainen. -Varasin huonee yhdellä leveällä sängyllä ja sain huoneen jossa kaksi kapeaa. Lisäksi patjat todella kovia. -Minibaari täydennettiin kahden päivän viiveellä. Likaiset juomalasit vietiin pois mutta puhtaat tuotiin vasta seuraavana päivänä
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 29.4.2019
Paljon kiitoksia siitä, että olette viettänyt aikaa kirjoittaa meille viime aikoina oleskellessasi täällä Petri. Sinun kaltaiset kommentit todella auttavat meitä näkemään, missä asiat ovat menossa hyvin ja missä niitä olisi parannettava, ja olen pahoillani, ettemme pystyneet tarjoamaan sinulle täydellistä oleskelua. Toivomme, että voimme toivottaa sinut tervetulleeksi jälleen tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 24.4.2019
Thank you for your rating!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mukava huone oli hyvin äänieristetty vaikka olimmekin ensimmäisessä kerroksessa. Suihkussa veden paine oli aika olematon ja lämpötila vaihteli nopeasti kylmästä kuumaan. Baarin hintataso erittäin korkea..
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 3.5.2019
Paljon kiitoksia korkeasta arvosanasta ja ystävällisistä sanoista. Seuraamme myös kriittisempiä asioita ja pahoittelemme, että kaikki eivät menneet täydellisesti vierailusi aikana. Toivomme, että tulet olemaan vieraamme uudelleen tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Juha

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Saunaosasto ja punttisali vaatimaton
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 23.3.2019
Kiitos palautteestanne Juha! Me jaamme mielellämme ylistystäsi Spa-tiimimme kanssa ja toivomme voivamme nähdä sinut jälleen tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 29.1.2019
Thank you for your great rating!

8/10 Hyvä

Nina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perussiisti ja erinomainen sijainti
Perus siisti hotelli. Hotellin sijainti on erinomainen. Kävelymatkan päässä hyviä ruokapaikkoja, sekä muutamia paikkoja, joissa viettää yöelämää. Hyvät kulkuyhteydet. Lentokentäktä tulee bussi lähelle. Lähin metroasema n. 15min kävelymatkan päässä. Aamupala monipuolinen ja maittava. Tarjolla perus tarjoilu (jugurtteja, mysliä, kanamunaa, pekonia, makkaraa, leipää ja leikkeleitä sekä juustoa, muutamia makeita leivonnaisia ja pannukakkuja sekä skumppaa). Aamupalalla kannattaa välttää ruuhkaa, sillä paikkoja on rajoitetusti. Moni asiakas sai useana aamuna jonottaa vapaata pöytää. Huoneiden varustelu on perustasoa. Meidän huoneessa minibaari oli tyhjä ja likainen. Samoin kylpyhuoneen pöytä oli pyyhkimättä. Ensimmäisen yön jälkeen meille ei enää tuotu puhtaita laseja ja likaiset vietiin pois. Lisäksi kylpytakkeja ei ollut, vaikka huoneen hintaan kuului ilmainen kylpylä. Mukavat sängyt ja hiljaiset huoneet.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2019
Katja Jacobi, Rooms Coordinator vastasi 17.1.2019
Hyvä Nina, paljon kiitoksia siitä, että otit aikaa kirjoittaa arvosteluun. Palautteesi auttaa meitä näkemään, missä asiat ovat menossa hyvin ja missä asiat voisivat ja pitäisi parantaa. Seuraamme varmasti mainittuja kohtia ja olen hyvin pahoillani, että se häiritsi lomanne. Haluaisimme toivottaa teidät tervetulleeksi uudelleen tulevaisuudessa. Siihen saakka - ystävällisiä, Katja Jacobi - Huoneen koordinaattori

8/10 Hyvä

Tanja, Seinäjoki

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti ja tyylikäs hotelli, loistavat sängyt. Saapuessa olisin toivonut tarkempia tietoja esim. aamupalasta (missä tarjoillaan ja mitä maksaa). Vastaanotossa ja aulabaarissa henkilökunta ehkä hieman ylimielistä....
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2018
Katja Jacobi, Rooms Coordinator vastasi 16.1.2019
Hyvä Tanya, kiitos palautteestasi. Liian huono, ettemme voineet vakuuttaa teitä täysin, mutta mukava, että sinulla oli hyvä aika. Kaikki paras

6/10 OK

Jenni

Hotellin sijainti on hyvä, keskiössä hyvin ja bussit kulkee läheltä. Hotelli ihan perus siisti ja huone ihan ok. Emme varanneet aamiaista hotellivarauksen yhteydessä koska emme olleet varmoja haluammeko syödä aamiaista joka aamu hotellilla. Erikseen hotellilla olisi ollut mahdollisuus aamiaiselle mutta lisämaksusta eli perushinta 19e jos varasit etukäteen ja erikseen kertamaksuna maksettava 25e. Tämä oli mielestäni erittäin suuri miinus hotellille, olimme kuitenkin hotelliasiakkaita, mielestäni ei olisi kuulunut periä lisämaksua, ymmärrän jos tulijoita on hotellin ulkopuolelta niin silloin veloitetaan lisämaksua, ei hotelliasiakkailta !!! Akvaario sisäaulan keskellä ei kuulu hotelliin vaan on eri firma ja erikseen ostettava lippu jos halusi kokea akvaarion hissistä käsin hinta n. 18e. Huoneissa espressokeitin muttei Teen juojia huomioitu esim. vedenkeitin ja tee pussit, ne sai kyllä pyydettäessä, tosin kolmeen eri kertaan piti pyytää kunnes huonepalvelu toimitti em. huoneeseen !
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018
Guest Experience Manager vastasi 4.1.2019
Kiitos palautteestanne Jenni ja yksityiskohtainen katsaus, olen pahoillani siitä, että sinulla oli muita odotuksia, emmekä vastanneet niihin. On melko yleistä maksaa aamiaisesta, kun sitä ei sisälly hintaan, ja riippuen siitä, mikä on varattuun hintaan. Siksi tarjoamme alennettuun aamiaisvaihtoehtoon saavuttaessa 19 € tai jos päätät viime hetken aamulla tavanomaisella 25E: n hinnalla, molemmat per henkilö. Toivomme, että viihdyt meidän kanssamme muuten ja viihdyttiin Berliinissä. Parhaat toiveet, Stefanie, Guest Experience Manager

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
On pakko sanoa, että emme olleet todellakaan tyytyväisiä hotellin palveluihin. Esim. kahtena päivänä peräkkäin huoneestamme puuttuivat juomalasit (puolisoni soitti neljä kertaa asiasta ja vasta 45 min. kuluttua meille toimitettiin juomalasit ja toiselle kerralla puolisoni lähti itse hakemaan juomalasit). Pieniä kasvopyyhkeitä ei ollut vaihdettu yhtenä päivänä ja jne.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2018
Guest Experience Manager vastasi 4.1.2019
Paljon kiitoksia siitä, että otit aikaa tyytyä tyytymättömyyteen huomiomme, mutta valitettavasti emme voi seurata päivän tai huoneen numeroa, koska arvostelu jätettiin nimettömäksi, mutta korostamme tämän uudelleen siivousryhmämme kanssa varmistaaksemme, että tämä ei tapahdu uudelleen tulevaisuudessa. Olen pahoillani, että epäonnistuimme teiltä tältä osin ja toivon, että voimme toivottaa teidät tervetulleeksi uudelleen tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 OK

Markku

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018
Guest Experience Manager vastasi 4.1.2019
Thank you for your rating Markku. There seems to be room for improvement and we would love to learn more about your stay and motives of this rating. Do get in touch with me please. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hieno hotelli ja hyvä sijainti. Aulan Euroopan suurin akvaario myös todella hieno. Aamiais kahviloita aivan vieressä.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2018
Guest Experience Manager vastasi 12.12.2018
Kiitos paljon arvostelustasi ja upeasta luokitustasi. Olemme iloisia voidessamme vastaanottaa ylistystamme ja toivomme toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022

10/10 Loistava

John

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2022
Guest Experience Manager vastasi 5.12.2022
Thank you so much John!

2/10 Hirveä

Ayman

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was horrible we checked in and they gave us a handicapped room which we did not order they said it’s with a better view wand it was with 2 single beds even though we ordered a king bed so I told them to change it and they said we have to check out the next day wait until 3pm if we wanted to change the room , the did not clean good the indoor pool and the sauna were cold the room service never answered and when we asked for 3 forks they charged us for 6 euro charge
Guest Experience Manager vastasi 5.12.2022
Thank you for your comments Ayman. We value your feedback and are sorry that you did not enjoy the upgraded room which is a suite however the bathroom is suitable for guests using a wheelchair. The room service service charge is indeed EUR 6,00 per offer as advertised however I would agree that this can be looked at. We would love to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Leor

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Lovely place to stay
The place was nice comfortable and close the major transportation. There is also a nice variety of resturants near by
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2022
Guest Experience Manager vastasi 5.12.2022
Thank you Leor for your lovely comments. We are delighted and hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2022
Guest Experience Manager vastasi 14.11.2022
Thank you so much for the amazing rating. We hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager