Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 6 kautta 17 arvostelua" "
10–Loistava
6
Arvosana 8 - Hyvä. 8 kautta 17 arvostelua" "
8–Hyvä
8
Arvosana 6 - OK. 2 kautta 17 arvostelua" "
6–OK
2
Arvosana 4 - Huono. 0 kautta 17 arvostelua" "
4–Huono
0
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 17 arvostelua" "
2–Hirveä
1
8,4/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
8,0/10
Palvelut/mukavuudet
8,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,0/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
10/10 Loistava
Evy
Matkusti kumppanin kanssa
1.5.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Quiet (after 10pm in an area that is very much alive before that time), comfortable bed, spacious room.
Evy
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
8/10 Hyvä
Alex
Matkusti perheen kanssa
29.12.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Relaxing stay
Overall is good
Alex
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
17.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel
Nice hotel, good atmosphere and good surrounding
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Ainur - General Manager vastasi 20.5.2019
Dear Guest, thank you very much for your compliment about our hotel especially the atmosphere and the surrounding. Certainly, we are looking forward to welcome you back soon.
Sincerely,
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
14.4.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
Hotel need to improve quality and services
The Hotel need to improve the quality and services, it was very nice when I stay here previously. The Bed was dusty and the shower water pressure not strong enough. I cannot found any bell boy to help me carry my luggage when I reach the hotel or even during check out.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Ainur vastasi 16.4.2019
Dear Guest,
Thank you for your review on our cleanliness and services to address. Please accept our apology for your inconvenience and rest assured that we are taking your notes seriously for us to improve.
We do hope that it will not deter your decision to stay again in our hotel.
We are looking forward to welcome you back in the near future.
Sincerely,
Ainur - General Manager
8/10 Hyvä
Rama
22.2.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Rama
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2019
Ainur - General Manager vastasi 24.2.2019
Terima kasih atas penilaiannya yang positif. Kami menunggu kedatangan berikutnya di Aston Bojonegoro City Hotel.
- Salam hormat -
10/10 Loistava
Putri
11.3.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Putri
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2018
Ainur vastasi 12.3.2018
Dear Bu Putri,
Thank you for staying with us when visiting Bojonegoro. We do appreciate your inspirational rating for our product and services.
Certainly we are looking forward to welcome you again in the near future.
Sincerely,
2/10 Hirveä
Nico, deutschland
28.10.2017
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Nie wieder !!!!!
Beim einschecken war eine sehr sehr
Unfreundliche Person die uns zuerst mehr als 10 minuten negierte und nir rumtelefonierte.
Danach machte die alles falsch was einer nur falsch machen kann.
Wir bekamenn zuerst nur 1 Zmmer obwohl 3 Zimmer gebucht waren und ihr das auch deutlich gesagt wurde.
Das Abendessen im Hotelrestaurant hatte ich
auf den Zimmer schreiben lasen .was problemlos war.
Später jedoch als ich schon im Bett lag bekam ich einen anruf um die Rechnung sofort an
Die Rezeption zu zahlen.
Es war die gleiche Person vom check-in die das veranlasst hatte.
Und genau so unfreundlich war wie vorher.
Eigentlich ein nettes Hotel mit freundliche
Mitarbeiter und gutes Essen wenn da nicht
die Hekse an der Balie gewesen war.
Nico
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017
Ainur - General Manager vastasi 31.10.2017
Dear Nico,
We are sorry for missing the opportunity to make your stay a wonderful one.
It has never happened before that our staff was rude and it came to me as a shock. I do apologize for the unaccepted behaviour rendered to you and definitely I would do something to rectify this matter.
Once again, please accept my apology and I still hope to welcome you back to see the different.
Sincerely,
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
9.9.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kamar bersih dan nyaman.
Saya menginap selama 3 malam. Kamar bersih dan nyaman. Room service cepat dan tanggap. Laundry ok, selesai pada waktunya dan tidak perlu saya call.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2017
Dear Guest,
Terima kasih atas rating dan komentarnya yang luar biasa. Kami selalu berkomitment untuk mempertahankan dan meningkatkan servis kami kepada para tamu.
Kami tunggu kedatangan selanjutnya.
Best regards,
Ainur
10/10 Loistava
sungki
8.8.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
다시 가고 싶은 호텔입니다.
시골의 호텔이었지만, 호텔안에 있는 동안 시골이라는 느낌이 들지 않을 만큼 편안했습니다.
sungki
Yöpyi 1 yön elokuussa 2017
Dear Sungki,
It was such a wonderful feeling to receive your wonderful comments and ratings. We are looking forward to your return to our hotel.
Sincerely,
Ainur
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
18.7.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Breakfast is very local. Hotel should offer something more international.
Coffee us too weak
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2017
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
22.4.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
17.5.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
grosses gutes Bett für ein 3*-Haus. Leute sind sehr freundlich.
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Mark, Portsmouth
17.3.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Another good stay at an Aston Hotel!
Mark
Deni vastasi 21.5.2016
Dear Mark,
Thank you for your positive comment.
We are looking forward to welcoming you back at Aston Bojonegoro City Hotel in the future.
Kindly regards,
Deni Irwansyah
General Manager
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
26.11.2015
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
bagus
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Tigers Mask, Japan
11.11.2015
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus