San Remo Hotel
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan San Remo Hotel valokuvagalleria





Arvostelut
8,8 kautta 10.
Loistava
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000
Tietoja majoituspaikasta
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Siivousmaksu: 90.00 BRL per henkilö per yö (vaihtelee yöpymisen keston mukaan)
- Hallinnollinen maksu: 150.00 BRL per henkilö per yö
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Omatoiminen pysäköinti: 10.00 BRL per päivä
- Lemmikit: 60 BRL per lemmikki per yö
- Avustajaeläimistä ei veloiteta lisämaksuja
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja pankkikortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Vanhempien, jotka matkustavat alle 18-vuotiaan lapsen kanssa, pitää esittää sisäänkirjautuessa lapsen syntymätodistus ja kuvallinen henkilöllisyystodistus (esimerkiksi passi). Jos lapsen kanssa matkustaa Brasiliaan vain toinen vanhemmista, hänellä tulee olla lapsen syntymätodistuksen ja passin lisäksi virallinen todistus lapsen matkustusluvasta toiselta vanhemmalta. Todistuksen allekirjoituksen tulee olla notaarin vahvistama. Jos vanhemmat tai viralliset huoltajat eivät voi tai eivät halua antaa tätä suostumusta, vaaditaan tuomioistuimen lupa. Henkilöiden, jotka aikovat matkustaa lapsen kanssa Brasiliaan, tulee ottaa yhteyttä Brasilian konsulaattiin ennen matkaa saadakseen lisäohjeita.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho
Usein kysytyt kysymykset
San Remo Hotel – arvostelut
Arvostelut
8,8
Loistava
9,0/10
Siisteys
9,2/10
Henkilökunta ja palvelu
9,4/10
Palvelut/mukavuudet
8,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,4/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
4.1.2023
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023
8/10 Hyvä
JOAO LUIS
Liikematkailija
12.12.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Boa
JOAO LUIS
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
8/10 Hyvä
Rafael
13.11.2022
Rafael
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
10/10 Loistava
Claudineia
20.10.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Claudineia
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2022
10/10 Loistava
Vanessa
26.9.2022
Vanessa
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
8/10 Hyvä
Carlos Rosano
Liikematkailija
18.9.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
CORDIALIDADE
Carlos Rosano
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
8/10 Hyvä
Edgar Augusto
23.5.2022
Edgar Augusto
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2022
8/10 Hyvä
Roger cristiano
19.3.2022
Roger cristiano
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022
10/10 Loistava
Wesley
3.3.2022
Wesley
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2022
8/10 Hyvä
Diogo
Liikematkailija
22.1.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Avaliação hotel
Diogo
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2022
10/10 Loistava
ALEXANDRE L
Matkusti perheen kanssa
3.1.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
ALEXANDRE L
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2021
8/10 Hyvä
Alex
3.1.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Alex
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
10/10 Loistava
MARIA
29.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
excelente
MARIA
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
8/10 Hyvä
Roberto Carlos
24.8.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Roberto Carlos
Yöpyi 1 yön elokuussa 2021
8/10 Hyvä
Cristiano
Matkusti perheen kanssa
13.8.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Custo benefício
Cristiano
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2021
10/10 Loistava
Ceres
Liikematkailija
10.8.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ceres
Yöpyi 1 yön elokuussa 2021
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
17.5.2021
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2021
10/10 Loistava
Tiago
Liikematkailija
24.4.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tiago
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2021
10/10 Loistava
Juliano
Liikematkailija
18.4.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
titulo de mundial do Palmeiras
Juliano
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2021
8/10 Hyvä
Andre
Liikematkailija
17.4.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Andre
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2021
8/10 Hyvä
Andre
Liikematkailija
17.4.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Andre
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2021
8/10 Hyvä
Andre
Liikematkailija
17.4.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Andre
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2021
8/10 Hyvä
Gilson
Liikematkailija
5.3.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Gilson
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2021
8/10 Hyvä
Rodrigo
Matkusti perheen kanssa
28.12.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rodrigo
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2020
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
22.7.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Muito satisfatório para quem não busca luxo
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020