2 sisäuima-allasta

Arvostelut: Regatta Spa Hotel

4 out of 5
Regatta Spa Hotel
Torikatu 2, Hanko

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 50 kautta 111 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 41 kautta 111 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 16 kautta 111 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 4 kautta 111 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 111 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

9,0/10

Palvelut/mukavuudet

9,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Anu

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2021

10/10 Loistava

Max

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2021
Vastaanotto / Emilie vastasi 23.7.2021
Iso kiitos palautteestanne, ihana kuulla että viihdyitte meillä! Tervetuloa uudelleen!

6/10 OK

Heli

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2021

10/10 Loistava

Mikko

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 18.12.2020
Kiitos.

8/10 Hyvä

Martina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2020
Juuso, Customer Service Manager vastasi 11.12.2020
Kiitos kun poikkesitte! / Thank you for stopping by!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli, pientä parantamista vielä
Hyvä hotelli ja koronatoimet hyvin hoidettu. Pari miinusta, glögiä ei ollut tarjolla. Aamaisesta puuttui kalat kokonaan, vaikka oltiin meren äärellä.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 11.12.2020
Kiitos kun pääsitte vierailemaan, glögi saatiin vähän myöhässä tarjoiluun mutta nyt sitä löytyy, pahoitteluni. Aamiaiseen liittyen pointtinne on hyvä ja kehitämme tätä jatkossa.

8/10 Hyvä

Antti, Hki

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Miljöö oli miellyttävä,huone poikkeava ja kaikki toimi.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 11.12.2020
Kiitos palautteestanne ja vierailustanne!

8/10 Hyvä

Antti

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 11.12.2020
Kiitos!

6/10 OK

Terttu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Äänekäs ilmastointi, hintava
Ilmastointilaite oli erittäin äänekäs, laite oli sammutettava yöksi, että sai nukuttua. Parisänky oli myös kapeahko, ilmeisesti 140 cm leveä, aiheutti myös epämukavuutta. Muuten huone oli siisti ja hiljainen. Tasoltaan ei mitenkään erikoinen, aivan perustaso niin huoneen osalta kuin aamupalan suhteen. Mielestäni hinta on laatuun nähden korkea. Myös mainostettu Spa aivan ylihinnoiteltu, tasoltaan uimahalli.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 11.12.2020
Ensinnäkin kiitos palautteestanne. Tiedostamme että palvelujamme ja huoneiden varustelua tulee kehittää ja olemmekin luoneet investointisuunnitelman tätä varten. Spassa meidän oli aloitettava jostakin ja tätäkin tulemme laajentamaan ja kehittämään tulevaisuudessa. Halusimmekin Span osalta priorisoida hieronta ja kauneuden hoitopalvelujen osalta ensin mutta ymmärrän palautteenne, kiitos siitä.

6/10 OK

Maiju

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 11.12.2020
Kiitos palautteestanne. Nimeämällä parannettavia asioita luotte meille mahdollisuuden kehittää toimintaamme.

6/10 OK

Juha

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Heikko huone
Hotellin sänky oli ala-arvoinen seinästä alas kääntyvä heteka. Hinta-laatusuhde oli huoneessa todella heikko. Yöllä vessa lattialla juoksivat sokeritoukat. Hotellin ravintola sekä aamiainen olivat hyviä, joten siitåä plussaa.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 11.12.2020
Ensinnäkin kiitos palautteestanne. Hotellissamme on vain pari kyseistä sänkyä ja aikeemme on korvata ne uusilla. Mitä tulee sokeritoukkiin, pahoittelen asiaa. Monista toimenpiteistä huolimatta niitä aina välillä esiintyy ja koitamme parhaamme niiden hävittämisessä. Hotellimme on rakennettu 1900 ja tämä aiheuttaa välillä ongelmia mitkä eivät ole tyypillisiä uudisrakennuksille. Mukava kuitenkin kuulla että nautitte tarjoiluistamme.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Lupaava hotelli ei tällä kertaa vastannut odotuksi
Hotelli on kaunis, hyväkuntoinen ja upealla paikalla. Jos et halua, että huoneesi on ensimmäisessä kerroksessa jossa on lattiasta kattoon ikkunat suoraan vilkkaalle kävelykadulle niin asiasta kannattaa mainita etukäteen. Emme voineet pitää verhoja auki huoneessa tästä syystä. Oli iso pettymys ettei näin korona aikana henkilökunta pidä esimerkillisesti maskeja päällä. Aamupalajärjestelyissä oli otettu huomioon porrastettu aamupala, mutta siltä ravintola oli aivan täysi ilman minkäänlaisia turvavälejä. 20 ihmistä oli samaan aikaa 20 neliön tilassa ottamassa aamupalaa, jossa minkäänlainen turvatilojen ylläpitäminen ei onnistunut. Hotellissa oli paljon vanhoja ihmisiä ja olemme todella pettyneitä siitä miten esimerkkiä eikä vastuuta kanneta omasta tai muiden turvallisuudesta. Aamupala oli maittava, mutta melkorajallinen ja ei vastannut hotellin hintatasoa.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 18.12.2020
Hei ja ensinnäkin kiitos palautteestanne. Iloksi huomaan että pidätte vanhasta ja historiallisesta hotellistamme. Hotelliamme onkin saneerattu muutamaan otteeseen ja tästä johtuen jotkin hotellihuoneemme valitettavasti ovat vastaavia missä tekin yövyitte. Emme ota ihmisten turvallisuutta vähällä ja asensimmekin marraskuun puolessa välissä turva pleksejä ja hotellissamme on kasvomaskit jaossa vieraille ja henkilökuntamme on käyttänyt niitä myös marraskuun puolilta välin. Pyrimme ohjeistamaan ja porrastamaan ihmisvirtoja mutta emme voi kuintenkaan pakoittaa ketään tulemaan tiettyyn aikaan ja myös turvavälien pitäminen on ihmisten omalla vastuulla. Ymmärrän toki huolenne ja se on huolettanut myös minua. Aamupalaa tulemme kehittämään ensivuoden alusta. Kiitos että vierailitte.

10/10 Loistava

Janette

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Juuso, Customer Service Manager vastasi 11.12.2020
Kiitos palautteestanne!

6/10 OK

Anu

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Puitteet pienelle lomalle olivat mainiot, rakennus kaunis ja huone mukava. Palvelu ei ollut aivan paras mahdollinen; emme saaneet esimerkiksi sisäänkirjautuessa tietoa siitä, että päivälliselle pitäisi tehdä varaus - päivällinen vaati siis hieman erikoisjärjestelyjä. Oli myös erikoista, että kylpytakit eivät kuuluneet kylpylän varsin korkeaan hintaan.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Juuso, Asiakaspalvelupäällikkö vastasi 7.1.2021
Moikka Anu. Ensinnäkin kiitos että olitte vieraanamme ja kiitos palautteestasi. Kehitämme asiakaspalveluamme kaikilla hotellin osa-alueilla jatkuvasti ja tiedostan että siinä on vielä huomattavia puutteita aika-ajoin. Olemme vuoden alusta aloittaneet huoneiden varustelun parantamisen ja talven aikana myös mainitsemanne kylpytakit tullaan sisällyttämään huonehintaan. Mukavaa alkanutta vuotta 2021.

10/10 Loistava

Kari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2020
Juuso, Customer Service Manager vastasi 11.12.2020
Kiitos palautteestanne!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Juuso, Customer Service Manager vastasi 11.12.2020
Kiitos palautteestanne!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perusmukava Hanko
Täysin ok, ei mitään erityistä
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Juuso, Customer Service Manager vastasi 11.12.2020
Kiitos palautteestanne ja vierailustanne. Toivon että ensikerralla kertoisitte meille miten perusmukavasta saadaan parempi jotta voimme edelleen kehittää toimintaamme.

8/10 Hyvä

Suvi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Juuso, Customer Service Manager vastasi 11.12.2020
Kiitos palautteestanne ja vierailustanne!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Juuso, Customer Service Manager vastasi 11.12.2020
Kiitos palautteestanne ja vierailustanne meillä.

10/10 Loistava

Leija-Tiina

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020

8/10 Hyvä

joel

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2020

10/10 Loistava

Titti, Helsingfors

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mycket fräscht och vackert hotell, utmärkt service.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Emilie, reception vastasi 4.10.2020
Hej Titti! Tack för din feedback, mycket roligt att höra. Välkommen åter!

8/10 Hyvä

Kauko

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

8/10 Hyvä

Markku

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava ja tasokas hotelli meren läheisyydessä
Siistit ja remontoidut huoneet, hiljainen. Ravintolat laadukkaita. Mukava ja ystävällinen palvelu. Hyvä sijainti. SPA ei sisälly huoneen hintaan.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2020
Emilie, vastaanotto vastasi 4.10.2020
Hei! Kiitos paljon palautteestanne, ihana kuulla että olette viihtyneet. Tervetuloa uudelleen!

10/10 Loistava

Tommy

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viihtyisä hotelli ja hotellin puolella erittäin hyvä palvelu. Ravintolassa palvelun ja ruuan laatu eivät yltäneet samalle tasolle.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020
Emilie, vastaanotto vastasi 23.9.2020
Hei! Kiitos, arvostamme palautteenne! Toivomme teille mukavaa syksyä ja toivomme, että näemme taas pian.

10/10 Loistava

Ari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

10/10 Loistava

TOR-ERIK

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tulimme kotia
Olimme kolmas kerta samalla matkalla ja tänä vuonna palvelu erityisesti oli tosi hyvä . Nähdäkseni henkilökunta oli vaihtunut edellisistä vuosista palvelu alltiis ja huumoria sekä kielitaitoa.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020
Emilie, vastaanottopäällikkö vastasi 10.9.2020
Hyvä Tor-Erik! Ihana kuulla, että viihdyitte meillä. Laitamme palautteenne eteenpäin henkilökunnalle! Tervetuloa uudelleen!

10/10 Loistava

Arja

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2020

10/10 Loistava

Harri

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2020

8/10 Hyvä

Teija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ihan mukava hotelli
Todella siisti hotelli, mutta huonetta ei kuitenkaan siivouttu kahden yön yöpymisen yhteydessä. Olen tottunut ulkomailla käydessäni, että huone siivotaan joka päivä. Hissi surkea ja aamiainen vähän valju, korona-ajastako johtuen...
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2020

8/10 Hyvä

Olli, Turku

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siisti hotelli, erittäin ystävällinen henkilökunta. Huone pieni, vain yksi tuoli, ei vaatekaappia.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2020
Emilie, vastaanotto vastasi 17.6.2020
Kiitos arvostelustanne, ja tervetuloa uudelleen!

10/10 Loistava

Harry

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2020
Emilie, vastaanotto vastasi 17.6.2020
Kiitos paljon arvostelustanne, toivottavasti näemme uudelleen!

10/10 Loistava

Laura

Yöpyi 1 yön toukokuussa 2020
Emilie, vastaanotto vastasi 17.6.2020
Kiitos paljon Laura! Ihana kuulla että viihdyitte!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kaikki toimi oikein hyvin. Vastaanotto henkilökunta ehkä hieman amatöörimäinen. Kun asiakas kysyy minne Hangossa kannattaa suunnata kävelynsä niin ehdottivat kävelykatua ja sillan yli uudelle puolelle? Itse arvostan kyllä rantatietä casinolle , fyra vindarnas hus, pitsihuvilat ja hiidenkirnua....
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2020

6/10 OK

Juha

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020

8/10 Hyvä

Ilkka

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava hotelli.
Mukava ja rauhallinen hotelli. Ravintolassa hyvä ruoka, mutta palvelu vähän ontui. Hyvä aamupala.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020

6/10 OK

Jari

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Palveluun lisää ystävällisyyttä
Asiakaspalvelu oli jotenkin töykeää. Ei hymyilyä, ystävällisyyttä tai mitään sellaista, että olisin ollut tervetullut. Jäi tunne, että olin enemmänkin vaivaksi.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Vastaanotto vastasi 20.2.2020
Hei Jari! Kiitos palautteestanne. Olemme tosi pahoillamme, ettei asiakaspalvelu on ollut hyvä. Haluamme jatkuvasti parantaa asiakaspalvelumme, joten olettehan ystävällinen ja kerrotte yöpymisen ajankohta.

6/10 OK

Juha

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020

10/10 Loistava

Sari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
Emilie, vastaanotto vastasi 8.2.2020
Hei Sari! Kiitos palautteestanne ja sydämellisesti tervetuloa uudelleen!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ihana paikka ja henkilökunta oli ystävällistä ja iloista. Juomia tuotiin ravintolassa hieman verkkaisesti tai ei ollenkaan, että piti itse hakea. Lisämyynti heillekin jos punaviini tuotaisiin hapettumaan pöytään ja voi olla että Asiakas ehtii juoda jo ekan lasin ennen ruokaa. Vinkki teille.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019

8/10 Hyvä

Esa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Josefin, vastaanotto vastasi 22.12.2019
Kiitos palautteestanne, Esa!

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Keskiverto/ yliarvostettu hotelli
Hotelli itsessään oli hieno ja mukavan rauhallinen lukuunottamatta sunnuntai aamun aamupalaa. Hotellin ”kylpylä” oli pettymys, maksaa 25 euroa sisään ja siellä on vain yksi 25m allas sekä poreamme. Normaaleihin samanlaisiin uimahalleihin pääsee 2 eurolla. Hotellin aamupalan valikoima oli erinomainen ja lauantai aamuna aamupalan sai syödä mukavassa rauhassa.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019

4/10 Huono

Patrik

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yksi yö Hangossa
Huone oli KYLMÄ , termostaati oli varmaan rikki, kun emme saaneet sitä muutettua. Lisäpatteri oli huoneessa mutta EPÅKUNTOINEN. ERITTÄIN jyrkät raput eteisestä/ kylpyhuoneesta ales huoneeseen. Piti olla tarkkana että et kaadu , ei liikuntarajoittelselle. Sokeritoukka ( silverfisk ) oli sängyn vieressä lattialla Sekä sängyssä kun menimme maaten. Ei kovin hauskaa
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Axel, Regatta SPA Hotel vastasi 22.12.2019
Hei Patrik. Todella ikävä kuulla että vierailusi ei sujunut odotetusti. Olemme hyvin pahoillamme, ja olemme ryhtyneet toimiin jotta tämä ei toistuisi. Toivottavasti saame sinut uudestaan vieraaksemme!

10/10 Loistava

Sauli

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Benjamin vastasi 29.12.2019
Hei, Kiitos palautteesta. Ystävällisesti, Regatta SPA Hotel

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huone oli viihtyisä. Kylpyhuone oli tilava ja puhdas, joka mielestäni on erittäin tärkeää. Olisi kiva jos huoneissa olisi oma minijääkaappi, mutta se ei ole välttämätön.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Emilie, Regatta SPA Hotel vastasi 18.12.2019
Kiitos palautteestanne, palaute on meille todella tärkeää. Ihana kuulla että viihdyitte meidän hotellilla, tervetuloa uudelleen! Idea minijääkaapeista on laitettu eteenpäin.