Tilasin Sato asuinhotellin asunnon ja sain Forenumin asunnon (sama asunto) , Forenumin antama avainkoodi ei toiminut, soitin annettuun päivystykseen, jouduimme odottamaan 2 tuntia kylmässä oven takana ja soittamaan päivystykseen 4 -6 kertaa, päivystäjä ei voinut tehdä mitään muuta kuin jättää kiireellistä soittopyytö viestiä avainkoodin toimimattomuudesta Forenumin toimistoon, joka ei hoitanut asiaa. Onneksi 1,5 tunnin odottelun jälkeen ymmärsin soittaa Forenumin myyntinumeroon ja he alkoivat koodaamaan uutta numeroa asuntoon kahteen eri kertaan, jotka nekään eivät toimineet. He joutuivat kutsumaan apuun Forenumin todellisen ATK-henkilön, joka lopulta 2 tunnin odottelun jälkeen sai avainkoodin toimimaan.
Ala-arvoista asiakaspalvelua, toki yrityskaupan jälkeen olisi jonkun pitänyt käydä kokeilemassa toimiiko uusi siirretty järjestelmä.
Annettu ympärivuotinen päivystysnumero on onneton systeemi Forenumilla, koska sillä ei ole toimintavaltuuksia.