Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 737 kautta 1000 arvostelua" "
10–Loistava
737
Arvosana 8 - Hyvä. 213 kautta 1000 arvostelua" "
8–Hyvä
213
Arvosana 6 - OK. 42 kautta 1000 arvostelua" "
6–OK
42
Arvosana 4 - Huono. 5 kautta 1000 arvostelua" "
4–Huono
5
Arvosana 2 - Hirveä. 3 kautta 1000 arvostelua" "
2–Hirveä
3
9,6/10
Siisteys
9,6/10
Henkilökunta ja palvelu
9,6/10
Palvelut/mukavuudet
9,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
9,2/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
1.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Everything was great!
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Milla Hotel Kämp vastasi 6.1.2024
Hello,Thank you for such a shining review of Hotel Kämp.There is nothing more rewarding than receiving such amazing feedback from our guests, I will be sure to pass on your remarks to all our departments which will be delighted to know they have assisted in creating such memorable experiences.From everyone at Hotel Kämp we look forward to welcoming you back soon!With best regards,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Laura
29.12.2023
Laura
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Milla Hotel Kämp vastasi 6.1.2024
Dear Laura,Thank you for your review. I am very pleased to see from your rating that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. Welcome back!Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
17.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Milla Hotel Kämp vastasi 6.1.2024
Hello, Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Olli
12.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Olli
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Anders, Hotel Kämp vastasi 20.12.2023
Hyvä Olli,Lämmin kiitos arvokkaasta palautteestanne vierailunne tiimoilta. Palautteenne on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme jatkoa ajatellen.Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi Hotel Kämpiin uudestaan!Parhain terveisin,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Timo
8.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Timo
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Anders, Hotel Kämp vastasi 20.12.2023
Hyvä Timo,Lämmin kiitos arvokkaasta palautteestanne vierailunne tiimoilta. Palautteenne on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme jatkoa ajatellen.Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi Hotel Kämpiin uudestaan!Parhain terveisin,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Siiri
Matkusti perheen kanssa
24.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Helsingin paras hotelli! Kivat huoneet ja todella hyvä aamiainen.
Siiri
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Milla Hotel Kämp vastasi 28.11.2023
Hyvä Siiri,Suuret kiitokset arvioistanne. Mukava kuulla, että olitte tyytyväisiä vierailuunne Hotel Kämpissä. Hienoa, että piditte huoneistamme ja arvostitte herkullista aamiaistamme.Kiitos vielä kerran, että valitsitte meidät. Toivomme näkevämme teidät pian uudelleen Helsingissä!Ystävällisin terveisin,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
8/10 Hyvä
Jouni
12.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jouni
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Milla Hotel Kämp vastasi 14.11.2023
Hyvä Jouni,Kiitos vierailustanne Hotel Kämpissä. Mukava huomata, että olette pääosin viihtynyt vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan.Parhain terveisin,Milla LIljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Kalle
6.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viiden tähden Kämp
Aivan loistava kokemus. Ei juurikaan voi majoitus tästä parantua. Täyden palvelun hotelli.
Kalle
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Milla Hotel Kämp vastasi 14.11.2023
Hyvä Kalle,Kiitos sydäntä lämmittävästä arvostelustanne, joka toi aurinkoa päiväämme tänne Esplanadin varrelle. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!Parhain terveisin,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Jari
25.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jari
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Milla Hotel Kämp vastasi 29.10.2023
Hyvä Jari,Kiitos vierailustanne Hotel Kämpissä. Mukava nähdä, että olette viihtynyt kanssamme. Lämpimästi tervetuloa vieraaksemme uudestaan!Tunnelmallista syksyn aikaa toivottaen,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
8/10 Hyvä
Katri
Matkusti perheen kanssa
20.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Katri
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Milla Hotel Kämp vastasi 29.10.2023
Hyvä Katri,Lämmin kiitos arvostelustanne vierailunne tiimoilta. Palautteenne on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme jatkoa ajatellen.Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi Hotel Kämpiin uudestaan! Parhain terveisin,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Akeel
9.9.2023
Akeel
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Anders, Hotel Kämp vastasi 1.10.2023
Dear Akeel,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Petteri
29.8.2023
Petteri
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Anders, Hotel Kämp vastasi 1.10.2023
Dear Petteri,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Tapani
Liikematkailija
14.7.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tapani
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Anders, Hotel Kämp vastasi 6.9.2023
Dear Tapani,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Johanna
6.7.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Johanna
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Jana, Hotel Kämp vastasi 11.7.2023
Hyvä Johanna,Lämmin kiitos palautteestanne. Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi Hotel Kämpiin uudestaan.Parhain terveisin,Jana ArnauskaiteGuest Service AgentHotel Kämp
10/10 Loistava
Marjukka
17.4.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Marjukka
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
Anders, Hotel Kämp vastasi 20.4.2023
Dear Marjukka,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
8/10 Hyvä
Panu
5.2.2023
Panu
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023
Anders, Hotel Kämp vastasi 8.2.2023
Dear Panu,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Ari
19.12.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ari
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 8.1.2023
Dear Ari,Thank you for your positive feedback regarding your stay at Hotel Kämp. I truly hope to be able to welcome you back in the near future.Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Jaana
12.12.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava viikonloppu
Tunsi itsensä tervetulleeksi.
Matkatavarat toimitettiin huoneeseen sillä aikaa, kun olimme nauttimassa iltapäiväteetä.
Pääsimme huoneeseen etuajassa.
Ainoa miinus tulee siitä, että huoneessa oli kaksi kylpytakkia, mutta vain yhdet kylpytossut.
Jaana
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Anders, Hotel Kämp vastasi 10.1.2023
Hyvä Jaana,Lämmin kiitos arvokkaasta palautteestanne vierailunne tiimoilta. Palautteenne on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme jatkoa ajatellen.Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi Hotel Kämpiin uudestaan! Parhain terveisin,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Tuija
8.12.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aina yhtä ihana
Palvelu ensiluokkaista ja hotelli henkii tyyliä ja klassisista. Luksusta arjen keskelle ja juhlahetkiin.
Tuija
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 8.1.2023
Hyvä Tuija,Kiitos ihanasta palautteestanne. Mukava kuulla, että vierailunne Hotel Kämpissä on sujunut ikimuistoisissa ja rentouttavissa merkeissä. Tiedätte mistä meidät löytää, kun taas kaipaatte hemmottelua arjen keskelle. Toivonkin, että näemme pian uudelleen!Parhain terveisin,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Sami
4.12.2022
Sami
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 7.12.2022
Hyvä Sami,Kiitos, kun jätitte palautetta vierailustanne Hotel Kämpissä. Mukava huomata, että olette nauttinut olostanne kanssamme. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!Parhain terveisin,Milla LiljankoGuest Relations ManagerHotel Kämp
8/10 Hyvä
Jammu
4.12.2022
Jammu
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 7.12.2022
Dear Jammu,Thank you for taking the time to review Hotel Kämp and the services we offer. I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.With best regards,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
28.11.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kämp-laatua
Kaikin puolin huippulaadukas ja hieno hotellikokemus pienimpiä yksityiskohtia myöden - odotukset täyttyivät! Tulemme varmasti vielä uudestaa, kun on syytä juhlaan!
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 1.12.2022
Hei,Kiitos positiivisesta palautteestanne. Mukava huomata, että vierailunne Hotel Kämpissä on sujunut ikimuistoisissa ja rentouttavissa merkeissä. Toivottavasti saitte myös levolliset yöunet nukutuksi ja kirjauduitte ulos hotellistamme rentoutunein mielin.Tiedätte mistä meidät löytää, kun kaipaatte taas hemmottelua arjen keskelle. Toivonkin, että näemme pian uudestaan!Parhain terveisin,Milla LiljankoGuest Relations ManagerHotel Kämp
6/10 OK
Mohammadali
21.11.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mohammadali
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
Anders / Kämp vastasi 24.11.2022
Dear Mohammadali,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
14.11.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
Anders / Kämp vastasi 24.11.2022
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Raija
14.11.2022
Raija
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022
Anders / Kämp vastasi 24.11.2022
Dear Raija,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
8/10 Hyvä
Essi
Matkusti ryhmän kanssa
24.9.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Upea hotelli
Luksus hotelli, hyvä palvelu, sänky todella mukava, huoneet siistit. Spa oli ihana!
Essi
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
Anders, Hotel Kämp vastasi 28.9.2022
Arvoisa Essi,Kiitos, kun jätitte palautetta vierailustanne Hotel Kämpissä. Mukava huomata, että olette nauttineet olostanne kanssamme. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!Parhain terveisin,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
8/10 Hyvä
Jaakko
18.9.2022
Jaakko
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
Anders, Hotel Kämp vastasi 28.9.2022
Arvoisa Jaakko,Kiitos, kun jätitte palautetta vierailustanne Hotel Kämpissä. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!Parhain terveisin,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp
10/10 Loistava
Taija
12.9.2022
Taija
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 14.9.2022
Dear Taija,Thank you for reviewing Hotel Kämp. I am pleased to see from your rating that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. I truly hope to be able to welcome you back in the near future.With kindest regards,Milla LiljankoGuets Relations ManagerHotel Kämp
8/10 Hyvä
Markku
25.8.2022
Markku
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
8/10 Hyvä
MInna
14.8.2022
MInna
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022
Anders, Hotel Kämp vastasi 18.8.2022
Dear Nasser,
We appreciate your comments regarding your stay at Hotel Kamp.
As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
Sincerely,
Anders Sjöblom
Guest Relations Manager
Hotel Kämp
10/10 Loistava
MInna
3.8.2022
MInna
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022
Anders, Hotel Kämp vastasi 5.8.2022
Dear Minna,
We appreciate your comments regarding your stay at Hotel Kamp and we look forward to serving you in the future.
Sincerely,
Anders Sjöblom
Guest Relations Manager
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Iwo
10.7.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Iwo
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 29.7.2022
Dear Iwo,
Thank you for your positive review. I am pleased to see from your marks that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. Welcome back!
With best regards,
Milla Liljanko
Concierge & Guest Relations Manager
Hotel Kämp
10/10 Loistava
LARISSA
17.5.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tyylikästä majoitus
Todella tyylikäs ja elegantti hotelli, ystävällinen ja tervetulleeksi tekevä henkilökunta. Hyvä sänky, hyvä ilmastointi. Koiravieras viihtyi erinomaisesti!
LARISSA
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 29.7.2022
Hyvä Larissa,
Kiitos vierailustanne Hotel Kämpissä sekä ihastuttavasta palautteestanne. Mukava kuulla, että myös karvainen perheenjäsen viihtyi luonamme. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!
Aurinkoista kesän aikaa toivottaen,
Milla Liljanko
Concierge & Guest Relations Manager
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Sonja
16.5.2022
Sonja
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 18.5.2022
Dear Sonja,
Thank you for your stay at Hotel Kämp. I am pleased to see from your rating that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. Welcome back!
With kindest regards,
Milla Liljanko
Concierge & Guest Relations Manager
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Claudia
13.5.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Claudia
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
Milla Hotel Kämp vastasi 18.5.2022
Dear Claudia,
Thank you for your positive feedback. I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.
With sunny regards,
Milla Liljanko
Concierge & Guest Relations Manager
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Jaakko
10.4.2022
Jaakko
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
Anders, Hotel Kämp vastasi 12.4.2022
Dear Jaakko
We appreciate your comments regarding your stay at Hotel Kamp.
As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
Sincerely,
Anders Sjöblom
Guest Relations Manager
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Nadejda, Heinola
Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
12.3.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Paras hotelli Helsingissä. Historiallinen ja arvostettu hotelli on pystynyt hyvin pitämään tasonsa. Hyvin siisti, kohtelias henkilökunta.
Nadejda
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022
Kati / Hotel Kämp vastasi 21.3.2022
Hyvä Nadejda,
Kiitos jättämästänne viiden tähden palautteesta. Mukavaa huomata, että olette todella viihtyneet vieraanamme ja itse hotelli sekä henkilökunta ovat tehneet teihin vaikutuksen.
Aurinkoista kevättä, lämpimästi tervetuloa Hotel Kämpiin pian uudelleen!
Parhain terveisin,
Kati Niemi
Guest Service Agent
Hotel Kämp
8/10 Hyvä
Tuomas
10.3.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tuomas
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022
Erik Davey, Hotel Kämp vastasi 5.4.2022
Dear Tuomas,
Thank you for sharing your experience.
Best regards,
8/10 Hyvä
Mika
27.2.2022
Mika
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022
Kati / Hotel Kämp vastasi 10.3.2022
Arvoisa Mika,
Kiitos jättämästänne arvioinnista. Mukava huomata, että olette nauttineet olostanne vieraanamme Hotel Kämpissä. Tervetuloa pian uudelleen!
Ystävällisin terveisin,
Kati Niemi
Guest Service Agent
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Ville
26.1.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ville
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
Milla Kämp vastasi 27.1.2022
Hyvä Ville,
Kiitos positiivisesta arvionnista. Mukava huomata, että olette viihtynyt Kämpissä. Tervetuloa vieraaksemme uudelleen!
Parhain terveisin,
Milla Liljanko
Concierge & Manager on Duty
Hotel Kämp
8/10 Hyvä
jouni
31.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
jouni
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2021
Erik Davey, Hotel Kämp vastasi 3.1.2022
Dear Jouni,
Thank you for your kind review.
Best regards,
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
24.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2021
Erik Davey, Hotel Kämp vastasi 3.1.2022
Dear Anonymous,
Thank you for your kind review.
Best regards,
10/10 Loistava
Pasi
24.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Pasi
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2021
Erik Davey, Hotel Kämp vastasi 3.1.2022
Dear Pasi,
Thank you for your kind review.
Best regards,
10/10 Loistava
Tomi
19.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tomi
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
Milla Kämp vastasi 21.12.2021
Dear Tomi,
Thank you for such a shining review of Hotel Kämp. There is nothing more rewarding than receiving such amazing feedback from our guests, I will be sure to pass on your remarks to all our departments which will be delighted to know they have assisted in creating such memorable experiences.
From everyone at Hotel Kämp we look forward to welcoming you back soon!
With best regards,
Milla Liljanko
Concierge & Manager On Duty
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Jaakko
19.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jaakko
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
Milla Kämp vastasi 21.12.2021
Hyvä Jaakko,
Kiitos positiivisesta arvioinnistanne. Mukava huomata, että olette viihtynyt Kämpissä. Tervetuloa vieraaksemme uudestaan!
Iloista joulun aikaa toivottaen,
Milla Liljanko
Concierge & Manager on Duty
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Marjo
Matkusti perheen kanssa
4.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Marjo
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
Milla Kämp vastasi 21.12.2021
Hyvä Marjo,
Kiitos positiivisesta arvioinnistanne. Mukava huomata, että olette viihtynyt Kämpissä. Tervetuloa vieraaksemme uudestaan!
Iloista joulun aikaa toivottaen,
Milla Liljanko
Concierge & Manager on Duty
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Matti
2.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ravintolan ruokalista oli aika suppea ja saamani pihvi ei vastannut hinta laatusuhdetta
Matti
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021
Milla Kämp vastasi 21.12.2021
Hyvä Matti,
Kiitos, kun jätitte palautetta vierailustanne Hotel Kämpissä. Palautteenne on meille arvokas, sillä se auttaa meitä kehittäessämme toimintaamme ja tuotteitamme jatkoa ajatellen. Toivon todella, että saamme vielä toivottaa teidät tervetulleeksi vieraaksemme uudestaan.
Iloista joulun aikaa toivottaen,
Milla Liljanko
Concierge & Manager on Duty
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Petri
29.11.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Petri
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021
Milla Kämp vastasi 21.12.2021
Hyvä Petri,
Kiitos positiivisesta arvioinnistanne. Mukava huomata, että olette viihtynyt Kämpissä. Tervetuloa vieraaksemme uudestaan!
Iloista joulun aikaa toivottaen,
Milla Liljanko
Concierge & Manager on Duty
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
24.11.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021
Milla Kämp vastasi 21.12.2021
Good afternoon,
Thank you for your positive review. I am very pleased to see that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.
Sincerely,
Milla Liljanko
Concierge & Manager on Duty
Hotel Kämp
10/10 Loistava
Otto
Matkusti ryhmän kanssa
21.11.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava palvelu
Loistava palvelu ja hyvät puitteet. Korkeatasoinen majoitusliike.
Otto
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021
Anders vastasi 22.11.2021
Arvoisa Otto,
Kiitos, kun jätitte palautetta vierailustanne Hotel Kämpissä. Mukava huomata, että olette nauttineet olostanne kanssamme. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!
Parhain terveisin,
Anders Sjöblom
Guest Relations Manager
Hotel Kämp