Vastaanotto

Arvostelut: Airline Inn - Kaohsiung Station

3.5 out of 5
Airline Inn - Kaohsiung Station
No.33, Jianguo 3rd Rd., Sanmin Dist, Kaohsiung

Arvostelut

9,4

Poikkeuksellinen

Arvosana 10 - Loistava. 687 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 284 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 20 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 5 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 5 kautta 1001 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

9,6/10

Henkilökunta ja palvelu

9,2/10

Palvelut/mukavuudet

9,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Lan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
The location of tge hotel is conveniently close the Kaohsiung station and we enjoyed the amenities that the hotel offered. The room was spacious and clean but the carpet needs to be steamed clean because it has a ton of stains.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 23.4.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. As for the stains carpet in the room, we would try to scrub them every time after checking out; however, some of the stains were overnight so we were not able to remove them all. Exchanging new carpets will be discussed for huge projects.Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.Yours Sincerely,

10/10 Loistava

RYO

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
台鉄高雄駅から近いのですが、駅の改装工事の為か少し時間がかかりました。 吉野家、KFCが並びにあるため、旅行者も安心です。 スタッフの日本語も分かりやすく、対応が良かったです。 部屋も清潔でした。
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 22.4.2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 Loistava

mong-hong

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Too noisy due to construction. However room is really nice and breakfast is great
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 22.4.2024
Dear Valued Guest,The construction in front of the hotel's sidewalk has been completed. We apologize for any inconvenience caused during your stay, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

8/10 Hyvä

Grace Yan Chee

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Convenient location. Currently, major renovations in Kaohsiung station, with loud noises
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 21.4.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 Hyvä

PUI CHEONG

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
冷氣鎖死23度很熱
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 22.4.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您一直以來對於頭等艙飯店的支持與愛護。飯店的冷氣從房內是可以自行做調整的,若是於下次入住時有任何需要為您服務的地方,我們都非常歡迎您隨時與櫃檯人員聯繫。

8/10 Hyvä

Charles

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Man-Ching

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

SIU PING

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
交通方便,唯高雄車站周邊進行大規模改建,需要繞道而行。
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 9.4.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

8/10 Hyvä

Eiichi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
高雄駅から近く、観光に非常に便利な位置にある。
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 1.4.2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

8/10 Hyvä

TIONG WAH

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The tap water is not clean. Water got oil & white powdery residues.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 31.3.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. Tap water in Taiwan is not recommended for direct consumption. Bottled water is provided in the rooms, which is complimentary, or there are tea rooms in the lobby.Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

10/10 Loistava

REMI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
駅の工事が早く終わるといいです。
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 29.3.2024
お客 様この度はエアラインホテルをご利用いただきまして、誠にありがとうございました。台鉄大規模な改装工事を行い、期間中は迂回路をご利用ください。多くのお客様には大変ご迷惑、ご不便をおかけいたします。大変申し訳ございます。何卒ご理解賜りますようお願い申し上げます。

10/10 Loistava

Ka Kit

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Philippe

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very friendly and helpful staffs both at the front desk and the breakfast room. The place has character
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 25.3.2024
Dear Valued Guest,Thank you very much for staying at the Airline Inn –Kaohsiung Station and sharing your experience here.I am very glad to learn that our service has met your expectations. Nevertheless, the comment about breakfast selection and quality has also been addressed to our chefs, and we will look into these issues and improve them immediately. Once again, your feedback is highly appreciated and we look forward to seeing you again soon.Yours Sincerely,

10/10 Loistava

??

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
旁邊是高雄車站 有捷運 交通方便
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 25.3.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

8/10 Hyvä

CHANGYONG

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Overall the stay was good. Friendly and helpful staffs. The location was not idea at the moment due to the construction that is happening at the GaoXiong Mainstation. Not much eatry choices for quick meal other than fastfood. The bathroom cleaniess can be improve as one of the showerhead had molds on it.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 25.3.2024
Dear Valued Guest,Thank you very much for staying at the Airline Inn –Kaohsiung Station and sharing your experience here.I apologize for not providing you with the most comfortable and clean accommodation. After reading your review, we immediately addressed the molds on the showerhead.We hope to see you on your next visit to Kaohsiung and will ensure a more pleasant stay for you next time. Please do not hesitate to contact me or my staff if we can be of any further assistance to you.Yours Sincerely,

6/10 OK

Wai Hing

早餐款式比較少
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 14.3.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空分享您的住宿感受。若是您對於早餐款式有更詳細寶貴的意見我們都非常歡迎您與我們分享,讓我們有更加進步的空間及機會。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

8/10 Hyvä

TSUYOSHI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
スタッフと日本語で会話できたのがよかった。
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 12.3.2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 Loistava

Yasuo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Shunsuke

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
駅からも近く、分かりやすいホテルでした。 不満なとこはないですが、強いて言えばウォシュレットが欲しかったです。 無料ランドリーはありがたかったです!
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 11.3.2024
お客 様この度はエアラインホテルをご利用いただきまして、誠にありがとうございました。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。ホテルでウォッシュレットがありの部屋は全部ではありません。当日のご予約の状況によって、ご希望に沿えるように尽力いたします。何卒ご理解賜りますようお願い申し上げます。

10/10 Loistava

MAK

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
會列入首選名單
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 7.3.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

10/10 Loistava

Miwako

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

MIKI

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ホテル前が工事中だったので一歩外に出れば騒音がひどかったですがホテル内は問題なかったです。 朝食は良かったのですが、「水を置いていない」「御粥にかける醤油がない」のが減点です。
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 5.3.2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 Loistava

kathleen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Absolutely wonderful stay! The hotel was clean and comfortable with great amenities and services, including laundry and restaurant for breakfast. Most importantly the service was amazing with kind and helpful staff. The staff noted that I was vegan, and then the restaurant staff went above and beyond preparing me vegan-friendly meals (literally 4 plates & juice/coffee) every morning as soon as I arrived. I liked the location of hotel as well since it is within walking distance from train station.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 3.3.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 Hyvä

HUI LIN

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
自助餐式的早餐很豐盛。 工作人員都很親切。
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 4.3.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

10/10 Loistava

MICHIKO

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
高雄車站から近くて便利。フロントスタッフの方々が丁寧でとても親切です。日本語対応もあります。部屋も新しくてスタイリッシュ。あちこちにある楽しいイラストなども疲れを癒してくれます。最高!
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 1.3.2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 Loistava

??

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
3박 4일동안 잘 썼습니다! 숙소는 엄청 깔끔하고, 청결했고 세탁을 24시 무료로 할 수 있어서 좋았어요! 직원분들은 정말 다 친절하셔서 감동이었을 정도..
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 1.3.2024
고객님, 안녕하십니까?.귀중한 시간 할애하시어 고객님의 경험을 공유해주셔서 감사드리며, 저희와 함께 머무시는 동안 편안하고 만족스러운 투숙의 시간을 보내신 것 같아 기쁘게 생각합니다.앞으로도 AirlineInn 호텔에서의 방문이 오래도록 기억에 남는 여행이 되도록 늘 정성을 다해 노력하겠습니다.

10/10 Loistava

savanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Minoru

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
清潔で機能的。朝食には納豆もあり、日本人向けのホテルです。
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 1.3.2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

10/10 Loistava

Kenneth

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very impressed with this hotel stay iust say...the staff were professional. I like the nice decor through out the hotel including our room, which was quite clean & has a thoughtful layout. Beakfast was unexpectedly great... with a very friendly, hellful group of staff who made our day even better.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 1.3.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

10/10 Loistava

MIKI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

?

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

??

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
離高雄火車站很近,走一段路就到六合夜市跟捷運美麗島站。房間寬敞舒適,插座多,位於市區但不吵雜。早餐的品項選擇很豐富。

10/10 Loistava

??

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
全てのめんが優良です。1度宿泊すると分かると思います、お得感満載コスパ最高 お勧めホテルです。
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

KATSUNORI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
very valuable for the price
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 19.2.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

10/10 Loistava

Jui-hung (Robert), Darra

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean space, cozy rooms, friendly staff, convenient location.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 17.2.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 Hyvä

雯琦

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
沒有提供洗面乳
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 17.2.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論。很抱歉飯店將不會提供洗面乳以避免造成每位旅客膚質上使用需求的不同。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

10/10 Loistava

Mirco

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Daniel, Loerrach

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice and stylish hotel, very convenient to reach by train. Good breakfast and free laundry.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 16.2.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.Yours Sincerely,

10/10 Loistava

Yee Kai Ikea

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
良好隔音
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Tracy

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

MIU LING

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
枕頭有點硬, 第4天整理房間後, 發現枕頭有污跡, ,但整體住宿體驗不錯
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 4.2.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店並於退房後分享您的住宿感受。我們於收到您的評論後已立即請房務確認枕頭污漬部分,另外飯店另備有其他款式的枕頭可以提供給住客使用,我們也已於您的個人資料內註記若下次還有機會再次為您服務時,可以事先為您準備擺放於房間。再次感謝您的評論,也期盼不久的將來還有機會再次為您服務。

10/10 Loistava

Li

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
breakfast is great!
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 1.2.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

8/10 Hyvä

Joshua

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Rennie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great staff!
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 31.1.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.

10/10 Loistava

KOICHI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
個人旅行で3泊しました。施設が清潔、朝食が豊富で美味しく、交通の便がよく、とても快適に過ごすことができました。スタッフも親切で、中国語、英語だけでなく日本語でも対応することができるので、言葉の面でも安心です。部屋のトイレが洗浄器付きなのもうれしいです。
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 29.1.2024
お客 様当ホテルをご利用頂き誠にありがとうございます。この度のお客様の感想を拝見し、誠に嬉しく、感謝致しております。お客様に快適に過ごして頂くため、スタッフー同誠心誠意を尽くしておりますが、ご満足頂けたご様子、誠に嬉しく、励みにおります。これからもよりー層のサ-ビス向上をめざして努力して参ります。変わらぬご愛顧の程、お願い致します。

2/10 Hirveä

Audrey

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I travel a lot for work. This one is a no go.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 29.1.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing Airline Inn-Kaohsiung Station as your home away from home, we hope that your journey home was a pleasant and restful one.We would like to know the details of what happened during your stay. Please feel free to contact us to let us know your valuable comments.Yours Sincerely,

10/10 Loistava

Suk Man

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
交通近便,行5分鐘到高雄火車站
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 28.1.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

10/10 Loistava

SHIH-HSUN

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
非常棒的入住體驗!
非常棒的入住體驗!
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
營運副理 Lemmi Chin vastasi 28.1.2024
親愛的貴賓 您好,感謝您選擇入住頭等艙飯店站前館,並且撥空給予我們評論及肯定。我們會繼續努力,也期盼不久的將來還有機會為您服務。

8/10 Hyvä

Hartley

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
What we needed
The stay was very good. Close to the train station and mrt. The staff was courteous and helpful ,room was clean and comfortable. It was exactly what we needed
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2024
Lemmi Chin-Assistant Manager of Hotel Operations vastasi 28.1.2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Airline Inn Hotel as your accommodation during the recent trip to Kaohsiung. It was our pleasure to have you at Airline Inn as our guests. Hopefully, we will welcome you back again soon. We are looking forward to providing you with a better service on your next visit.Yours Sincerely,

10/10 Loistava

Ho Nam

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024