2 baaria, cocktailbaari

Arvostelut: Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, Riga

4.5 out of 5

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 516 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 366 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 83 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 28 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 10 kautta 1003 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Merja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Paula

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti hyvä, siisti ja mukava huone muutaman päivän kaupunkilomalle. Huoneessa kahvinkeitto mahdollusuus joka on kiva! Huonepalvelu 247 ja hotellin ruoka todella hyvää! aamupalaa ei testattu, hieman kallis hinnaltaan mielestäni. Skybarista upeat näkymät koko Riikaan! Suosittelen, voisin yöpyä uudestaankin.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Tetyana Rudenko vastasi 12.12.2023
Dear Paula!Thank you for taking time to share your feedback with us. It's a great pleasure to know that you have fully enjoyed your recent stay at our hotel. As well we are very thankful for the high score that you has awarded our efforts, as it's the best motivation for our daily work and force us to be even better. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon to meet and exceed your expectations. Have a great day! Kind regards, Tetyana Rudenko Front Office Agent

6/10 OK

Tero

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
- Huoneisiin kuului hyvin äänet - lapsille kylpylän aukioloajat olivat erittäin huonot ja kylpylässä sai käydä vain kerran/pv - aamupalan valikoima oli suht vajaa
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Tetyana Rudenko vastasi 19.10.2023
Dear guest!! First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience. We greatly appreciate it as guest satisfaction is our top priority. We are sad to notice that there were some aspects of your recent stay didn't met your expectations. In regards with your issue, please accept my sincere apologies for that. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon to meet and exceed your expectations. Have a great day! Kind regards, Tetyana Rudenko Front Office Agent

8/10 Hyvä

Jan Markus

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

Magnus

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erittäin monipuolinen aamiainen ja todella hyvin palveleva henkilökunta.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Tetyana Rudenko vastasi 21.8.2023
Dear Magnus!Thank you for taking time to share your feedback with us. It's a great pleasure to know that you have fully enjoyed your recent stay at our hotel. As well we are very thankful for the high score that you has awarded our efforts, as it's the best motivation for our daily work and force us to be even better.We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon to meet and exceed your expectations. Have a great day!Kind regards,Tetyana RudenkoFront Office Agent

10/10 Loistava

Jani Edvard

Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2023

6/10 OK

Sami

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Annika

Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Henriikka

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Elisa

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Marjo

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Harri

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ystävällinen henkilökunta hyvä aamiainen
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Tetyana Rudenko vastasi 23.5.2023
Dear Harri!Thank you for taking time to share your feedback with us. It's a great pleasure to know that you have fully enjoyed your recent stay at our hotel. As well we are very thankful for the high score that you has awarded our efforts, as it's the best motivation for our daily work and force us to be even better!We are also thankful for complimenting our breakfast offer.We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon to meet and exceed your expectations. Have a great day!Kind regards,Tetyana Rudenko

10/10 Loistava

Erika

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aivan ihana hotelli! Aamupala oli todella monipuolinen. Skyline baarissa mahtavat näkymät ja hyvät drinkit. Pöytävaraus kannattaa tehdä hyvissä ajoin, jos haluaa ikkunapöydän auringonlaskun aikoihin. Aikainen check in 30e oli erinomainen lisä. Pääsimme huoneeseen jo klo 8 aamulla. Hotellin yhteydessä oleva spa oli hieno, mutta siellä oli vain muutamia eri saunoja ("tavallinen" ja höyrysauna). Testasimme yhden hoidon, jonka kestoksi ilmoitettiin 1h20min. Tähän oli kuitenkin laskettu mukaan myös loppuajan rentoutuminen. Koen, että hinta (120e) oli liikaa hoidosta, joka lopulta kesti vain noin tunnin spa osaston tunnin käytön. Hotelli on todella hyvällä paikalla ja ympäristössä paljon hyviä ravintoloita ja kivoja kauppoja. Ehdottomasti valitsisin hotellin uudelleen!
Tetyana Rudenko vastasi 17.5.2023
Dear Erika!First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience. We greatly appreciate it, as guest satisfaction is our top priority.It's a great pleasure to know that you have fully enjoyed your recent stay at our hotel. As well we are very thankful for the high score that you has awarded our efforts, as it's the best motivation for our daily work and force us to be even better.We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon to meet and exceed your expectations.Have a great day!Kind regards,Tetyana RudenkoFront Office Agent

6/10 OK

jari jouni

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Toni

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023

8/10 Hyvä

Elina

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2023

8/10 Hyvä

Mikko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022

10/10 Loistava

Jonne

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

8/10 Hyvä

Sini Tuuli

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Sari

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Eeva

Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli todella hieno ja henkilökunta ystävällistä. Ainoa miinus oli huoneen kuumuus. Ilmastointi oli, mutta se ei toiminut ainakaan viilentävästi.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022
DB vastasi 11.8.2022
Dear Valuable Guest, First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience. We greatly appreciate it as guest satisfaction is our top priority. We are very glad to get to know that you have enjoyed your stay and are very thankful for your kind words addressed to our team, as it's the best motivation for our daily work. However, please accept my sincere apologies for any inconvenience that you have experienced regarding the issues with AC. Let me assure you that all the comments are already forwarded to the head of Maintenance department to take necessary actions and avoid any similar cases in the future. Looking forward to welcome you soon! Kind regards, Dana Berca Guest Relations Manager

6/10 OK

Jari-Pekka

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huone pääkadun puolella ja kadun kaahailut kuuluivat erittäin hyvin läpi vuorokauden. Samoin kasinon ovien sijainti aivan huoneen kohdalla yöaikaan aiheutti melua
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2022
DB vastasi 11.8.2022
Dear Mr Jari-Pekka, First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience. Guest satisfaction is our main priority and therefore we are glad that overall you has a pleasant stay. However, we are sorry for any inconvenience caused by the noise disturbance. As we are located in the heart of Riga, surrounded by all the main attractions, the traffic nearby is also very active and unfortunately could be noisy from the street. Please accept my sincere apologies. We genuinely hope that we will still get a chance to welcome you back in nearest future to regain your trust and change the existing impression. Have a great day! Kind regards, Dana Berca Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Anette

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Some good, some bad
Very nice hotel with a probably best view & skybar in town. Tasty omelets and breakfast overall. Polite service, fast elevator and clean rooms. I booked the hotel because of location and spa 2 months before traveling. Hotel emailed me 4 days before the trip that spa is under renovation and did not offer any compensation. After complaining to hotel and hotels.com (who also contacted hotel) I still was no offered anything from hotel. When checked in, they offered better premium room without charge (even I did not mention spa anymore).
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022
DB vastasi 1.7.2022
Dear Anette, First of all, let me thank you for choosing our hotel as your place of stay in Riga and for taking your time to write a review about your experience. We greatly appreciate it as guest satisfaction is our top priority. We are very delighted that you have fully enjoyed the great view and our provided room, as well as has highlighted our great service, as it's the best motivation for our daily work. However please accept our sincere apologies for inconvenience that was caused by temporarily changes in spa working hours. We are truly sorry that you couldn't try our luxury spa, and genuinely hope that during your next trip to Riga you will give one more chance and we will welcome you back so we can regain your trust in our hotel and provide you all our facilities in the best way. Have a wonderful day! Kind regards, Dana Berca Guest Relations Manger

8/10 Hyvä

Sofia Katariina

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti hyvä, skybar 10/10❤️
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
DB vastasi 14.6.2022
Dear Ms Sofia, Thank you for for choosing our hotel for your recent trip to Riga and for taking time to share your feedback with us. We are delighted to receive such a great comment, as all our team strives for total guest satisfaction and are doing all possible to make you feel comfortable and pleasant at any time. We are also glad to notice that our famous SkyLine bar has amazed you and have spent a great time there. We genuinely hope that you will give us a chance to welcome you once again to meet and exceed your expectations. Have a wonderful day! Kind regards, Dana Berca Guest Relations Manager

6/10 OK

Toomas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Sirkka Mirja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022

8/10 Hyvä

Petri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022

10/10 Loistava

Pekka

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Keskeisellä paikalla hyvä ja runsas aamupala. Hienot näkymät ylä baarista.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2021
Tetyana vastasi 21.9.2021
Dear Pekka! Thank You for choosing our Hotel and for your kind review! We are happy to know that you enjoyed your stay with us! We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon and do our best to meet and exceed your expectations. Have a wonderful day! Best regards, Tetyana Rudenko Front Office agent

8/10 Hyvä

Heini

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä perushotelli
Aamupala ja kuntosali olivat loistavia. Kylpylä oli ihan hieno, mutta aika tyyris (ei kuulunut huoneemme hintaan). Hyvä sijainti, mutta myös parkki maksaa extraa (13€ per päivä). Alakerran baarin ravintolasta sai hyvää ruokaa; skybar oli valitettavasti kiinni vierailumme aikana.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2021
Tetyana Rudenko vastasi 3.8.2021
Dear Guest! Thank You very much for choosing our Hotel and for taking your time to share your feedback with us. Guest satisfaction is our main priority and therefore we are sorry that some aspects of your accommodation didn't match your expectations. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon and do our best to meet and exceed your expectations. Kind regards, Tetyana Rudenko Front Office Agent

8/10 Hyvä

Marjo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viihdyttiin hyvin alue kiva.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2021
Tetyana Rudenko vastasi 28.7.2021
Dear Guest! Greetings from Radisson Blu Latvija Hotel! First of al let me thank You for choosing Radisson Blu Latvija Conference and Spa and for taking your time to share your feedback with us. Guest satisfaction is our main priority and therefore we are happy that You enjoy your staying with us. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon and do our best to meet and exceed your expectations. Have a wonderful day! Kind regards, Tetyana Rudenko Front Office Agent

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hieno kylpylä ja nopeasti hoitunuy hieronta-aika
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2021

10/10 Loistava

Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli
Hotelli oli hyvällä sijainnilla ihan vanhan kaupungin kupeessa ja käelymatkan päässä satamasta. Palvelu oli loistavaa ja spa mukava.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2020
Lilita Garipa, Reception Supervisor vastasi 15.9.2020
Dear Maria ! Thank you for taking time to share your feedback with us. It's a pleasure for us to notice that you was fully satisfied with your recent stay at our hotel. We are very thankful for awarding us with the highest score. I genuinely hope that we will have a chance to welcome you back in not too far future to meet and exceed your expectations. Have a nice day!

8/10 Hyvä

Antti

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli aivan keskustassa
Liikematka yhdeksi yöksi Riikaan. voin suositella tätä hotellia useamman kerran kokemuksella.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2020
DB vastasi 28.8.2020
Dear Antti, Thank you for taking time to share your feedback with us. It's a great pleasure for us to know that you have enjoyed your time spent in our hotel. Looking forward for your next visit! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

8/10 Hyvä

Kari

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020
DB vastasi 28.8.2020
Dear Kari, Thank you for awarding us with a nice score, we are very glad to know that overall you had a pleasant stay. Looking forward for your next visit! Have a great day! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

8/10 Hyvä

Niko

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2020
DB vastasi 5.8.2020
Dear Niko, Thank you for taking time to share your feedback of your recent stay with us. Guest satisfaction is our number one priority and therefore I'm very glad to notice that overall you had a pleasant stay. I genuinely hope that we will have a chance to welcome you back in not too far future and make everything right! Have a great day! Kind regards, Dana Front Office Agent

10/10 Loistava

Sirkka

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
DB vastasi 28.8.2020
Dear Sirkka, Thank you for awarding us with the highest score. It's a pleasure for us to know that you was fully satisfied with your recent stay with us. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back in nearest future. Have a wonderful day! Best regards, Dana Berca Front Office Agent

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti hotelli hyvällä paikalla
Siisti hotelli hyvällä paikalla, kaikki palvelut. Pysäköintimahdollisuus hotellin kellarissa oli kätevä ja edullinen mutta ensimmäisenä yönä sinne ei mahtunut, mutta kadun toisella puolella oli ostoskeskuksen halli vaihtoehtona. Hyvä kuntosali!
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2020
DB vastasi 28.7.2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are very glad that you have fully enjoyed your stay with us, and found our parking facilities very comfortable. Hopefully we will welcome you back very soon! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

10/10 Loistava

Jari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Mr Jari, Thank you for taking time to share your feedback with us. It's a pleasure for us that you has awarded us with the highest score. We genuinely hope that we will welcome you back in nearest future. Have a great day! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

10/10 Loistava

Julija

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Ms Julija, We highly appreciate that you has rewarded us with the highest score. It's a pleasure to know that you was dully satisfies with your stay. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back in not too far future. Have a great day! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

10/10 Loistava

Mika

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Mika, Thank you for taking time to share your feedback with us. Guest satisfaction is our number one priority and therefore we are glad to know that you had a pleasant stay. Looking forward to welcome you back very soon! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen palvelu
Hyvä asiakaspalvelu ja henkilökunta otti lisätoiveet huomioon erinomaisesti.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
DB vastasi 28.7.2020
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback and rewarded us with such a high score. It's a pleasure for us to notice that you was fully satisfied with your stay. I genuinely hope that we will have a chance to welcome you back in not too fat future. Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Valuable Guest, Thank you for awarding us with the highest score. We are glad to know that overall you have enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back very soon! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

8/10 Hyvä

jari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Mr Jari, Thank you for rewarding us with so good score. It's a pleasure for us to know that know that overall you had a pleasant stay. Hope to welcome you back very soon! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

8/10 Hyvä

Katja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä kokemus
Kaikki sujui hyvin ja siisteydestä pidettiin korona-aikana erityisesti huolta. Maisema huoneesta oli erityisen kaunis.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Hyvä Kokemus, Thank you for taking time to share your feedback with us. We highly appreciate that you rewarded us with a nice score and are glad to know that you felt safe during your stay, as the guest safety is our priority. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Guest, Thank you for taking time to share your feedback with us. We are very thankful for getting the highest score from you. it's a pleasure for us know that you have fully enjoyed the stay. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon! Kind regards, Dana Berca Front Office Agent

8/10 Hyvä

Pasi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Muuten erinomainen, mutta lobby baarissa heikko olut valikoima.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Pasi, Thank you for taking time to share your constructive feedback with us. We are glad to know that overall you had a pleasant stay. Looking forward to welcome you back in nearest future! Kind regards, Dana Front Office Agent

10/10 Loistava

Marjut

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
DB vastasi 31.7.2020
Dear Marjut, Thank you for taking time to share to leave a feedback on your recent stay with us, and rewarding us with the highest score. We hope that we will have a chance to welcome you back in not too far future! Kind regards, Dana Front Office Agent

10/10 Loistava

Tero

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kaksi yötä Riikassa lasten kanssa
Loistavalla sijainnilla oleva hotelli. Ja autoilijalle bonuksena parkkitilat hotellin alla. Ja Latvian puolella piti kääntyä vain kahdesti eli tie vei melkein suoraan hotellille. Lyhyt kävelymatka vanhaankaupunkiin. Aamiainen hyvä ja korona otettu todella hyvin huomioon kaikkialla, siitä iso plussa. Huone oli siisti. Olisimme kyllä toivoneet huonetta paremmalla maisemalla (viereisen talon katto) kun hotelli kerran oli aika tyhjä koronasta johtuen. Mutta eipä sinne asumaan oltu tultu. Jos vielä Riikaan menemme niin hotelli on kyllä sama. Suurimmat syyt siis sijainti ja pysäköinti.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020
DB vastasi 5.8.2020
Dear Tero, Thank you for taking time to share your feedback with us. We highly appreciate your honest comment and glad to know that had fully enjoyed your stay. It's a pleasure for us that you find the location of the hotel very comfortable and could easily walk around the city. We genuinely hope that we will have a chance to welcome you back very soon and meet and exceed your expectations! Kind regards, Radisson Blu Latvija team