Vastaanotto

Arvostelut: Scandic Salo

3.5 out of 5
Scandic Salo
Länsiranta 10, Salo, Southwest Finland

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 51 kautta 236 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 141 kautta 236 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 38 kautta 236 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 6 kautta 236 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 236 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,2/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

7,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

8/10 Hyvä

Leena

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli joen varrella
Rikala oli remontissa, joten valitsimme tämän hotellin. Tähän mennessä kaikki on osoittautunut positiiviseksi yllätykseksi.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Liikenteen melu sekä alakerrasta kuulunut karaoke häiritsi nukkumista merkittävästi ison osan yöstä. Ikkunoiden ääneneristys ala-arvoinen. Ko. huoneesta ei mielestäni tulisi veloittaa normaalihintaa. Yövyimme 4. - 5.1.2020 huoneessa 217.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
Ellen, Vastaanoton Vuoropäällikkö vastasi 16.1.2020
Arvoisa asiakas, Kiitos palautteestasi. Olen erittäin pahoillani, mikäli äänet häiritsivät majoitustanne. Matalampaan kerrokseen on valitettavasti viikonlopun vieton äänet kuulunut herkemmin kyseisenä ajankohtana, jota ei tulisi tapahtua. Toivottavasti viihdyitte meillä tästä huolimatta. Ystävällisin terveisin, Ellen, Vastaanoton vuoropäällikkö

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Vastaanoton Vuoropäällikkö vastasi 16.1.2020
Arvoisa asiakas, Kiitos palautteestasi. Mukavaa kevään odotusta, Ystävällisin terveisin, Ellen, Vastaanoton Vuoropäällikkö

8/10 Hyvä

Marja-Leena

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sopiva yöpymispaikka
Huoneesta kaunis näkäala joelle ja torin suuntaan, sopivan tilava hune ja erinomainen sänky.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Ellen vastasi 30.11.2019
Hei Marja-Leena! Kiitos arvokkaasta palautteestasi majoitukseesi liittyen. Tervetuloa uudelleen majoittumaan! Terveisin, Ellen

8/10 Hyvä

Heikki

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Siivousta tarvitaan
Hotelli sopi hyvin tarkoitukseensa, eli yöpymiseen. Aamiainen oli normaalia hotellitasoa, eli hyvä. Siisteys vähän arvelutti. Ikkunoiden välit olivat tosi törkyiset, mikä saa miettimään muuta siisteyttä, jota ei ehkä silmillään näe.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2019
General Manager vastasi 30.10.2019
Hyvä vieraamme, Olette lämpimästi tervetullut uudelleen vieraaksemme. Kiitos hotelliarvioistanne, mukavaa, että viihdyitte. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
General Manager vastasi 30.10.2019
Hyvä vieraamme, Lämmin kiitos hotelliarvioistanne. Mukavaa, että viihdyitte vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Milla

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ok hotelli
Ihan ok hotelli. Miinuksena se, ettei vedenkeitintä (sekä teetä pikakahvia jne) huoneessa
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
Hotellinjohtaja vastasi 20.10.2019
Hei Milla, Mukavaa, että viihdyitte vieraanamme, lämmin kiitos hotelliarvioistanne. Asiakkaidemme viihtyvyys on meille tärkeää ja onkin hyvä tietää, että meillä on varattavissa myös huoneluokkia, joista löytyy vedenkeitin. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen vieraaksemme. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

10/10 Loistava

Minna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aamupala
Aamupalan puuro oli aivan kylmää. Ja kahvi oli pahaa.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
General Manger vastasi 30.10.2019
Hei Minna, Lämmin kiitos hotelliarvioistanne. Mukavaa, että viihdyitte vieraanamme. Olen kuitenkin pahoillani, että kahvi ei ollut teille mieluista ja puuro oli jäähtynyttä. Asiakkaidemme viihtyvyys on meille tärkeää ja pyrimme reagoimaan epäkohtiin viipymättä. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Eero

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019
General Manager vastasi 30.10.2019
Hei Eero, Kiitos positiivisista arvioinneistanne koskien majoittumistanne vieraanamme. Mukavaa, että viihdyitte, olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

6/10 OK

Markku

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019
General Manager vastasi 2.10.2019
Hei Markku, Kiitos palautteestanne koskien yöpymistänne hotellissamme. Olette tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

6/10 OK

Yrjö

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Olin menossa juhliin ja saavuin hotelliin noin klo 13. Päätin kysyä olisiko jo huonetta vapaana. Huone löytyi mutta maksoi yllätyksekseni lisää 15€. Pitkin hampain maksoin mutta huoneeseen päästyäni totesin että huone oli siivoamatta. Kassit takaisin autoon ja juhliin. Olen Scandicin jäsen ja tähän asti aina saanut hyvää palvelua.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
General Manager vastasi 30.10.2019
Hei Yrjö, Kiitos hotelliarvioistanne. Olen erittäin pahoillani, että olette kokeneet epäonnistumisen palvelutapahtumassa ja huoneen siivouksen osalta. Asiakkaidemme viihtyvyys on meille tärkeää ja pyrimme reagoimaan epäkohtiin viipymättä. Toivon, että vierailunne perusteella ette ole menettäneet luottamustanne toimintaamme. Palautteenne ansiosta voimme kehittää toimintaamme. Haluan toivottaa teidät uudelleen tervetulleeksi vieraaksemme. Ystävällisin terveisin: Marja Hotellinjohtaja

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
Huoneen ilmastointi oli liian kovalla joten huone oli tullessa jo erittäin kylmä. Henkilökunnan palvelu oli vähän apaattisen oloista. Muuten perushyvä hotelli.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
General Manager vastasi 6.9.2019
Hyvä Vieraamme, Lämmin kiitos hotelliarvioistanne. Asiakkaidemme viihtyvyys on meille tärkeää ja pyrimme reagoimaan epäkohtiin viipymättä. Pahoittelen, että emme onnistuneet kohdallanne normaalissa iloisessa palvelussamme. Meillä on tehokas ilmastointi, mutta on hyvä tietää, että se on säädettävissä ja annamme mielellämme ohjeita laitteen käyttöön. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
General Manager vastasi 24.8.2019
Dear Guest, Thank you for your stay with us and your great review. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Marja General Manager

8/10 Hyvä

Heidi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Anna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ihan kiva perustason hotelli. Miinuksena se, että viikonloppuisinkin aamupala vain 10.30 asti.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Teemu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Normaali tasoinen ja siisti hotelli todella hyvällä sijainnilla :)
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Hotellinjohtaja vastasi 24.7.2019
Hei Teemu, Mukavaa, että viihdyitte vieraanamme. Lämmin kiitos hotelliarvioistanne. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen Scandic Saloon. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huoneen lämpötila erinomainen, sain kerrankin nukuttua oikein hyvin
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Hotellinjohtaja vastasi 24.7.2019
Hyvä Vieraamme, Kiitos mainioista arvioinneistanne. Erittäin mukavaa, että majoittumisenne ilmastoidussa huoneessa oli sujunut mukavasti. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Hotellinjohtaja

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti ja siistit huoneet keskellä kaupunkia
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
General Manager vastasi 3.7.2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Best regards, Marja General Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
General Manager vastasi 30.6.2019
Dear Guest, Thank you for your stay with us and your review. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Marja General Manager

8/10 Hyvä

arvo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Hotellinjohtaja vastasi 23.4.2019
Hyvä vieraamme, Kiitos positiivisista arvioinneistanne. Erittäin mukava kuulla, että olitte viihtyneet vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019
General Manager vastasi 12.6.2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best regards, Marja Iitti General Manager

8/10 Hyvä

harri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
General Manager vastasi 15.1.2019
Dear Harri, Thank you so much for your review. Hope to see you soon again. Best regards, Marja Iitti General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
Marja vastasi 2.11.2018
Dear Guest, Thank you for your recent stay with us and your great review. I'm pleased you liked our hotel.We look forward to welcoming you back soon again. Best regards, General Manager Marja Iitti

8/10 Hyvä

Michael

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
Marja vastasi 2.11.2018
Dear Michael, Positive feedback is always nice to have and it motivates our staff to try even harder. We look forward to welcoming you back soon again. Best regards General Manager Marja Iitti

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti ja hiljainen hotelli, sali optiolla
5€ salioptio todella mukava yllätys! Tilavat, hiljaiset ja siistit huoneet. Saunakin oli mukava.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
Marko vastasi 11.10.2018
Kiitos paljon palautteesta. Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rauhallinen ja mukava hotelli. Henkilökunta oli ystävällistä.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018
Jenna Lahtovaara vastasi 14.9.2018
Hei, Kiitos, kun jätitte positiivista palautetta hotellistamme. Olen iloinen kuullessani, että vierailunne hotellissamme oli onnistunut. Lämpimästi tervetuloa uudelleen vieraaksemme. Ystävällisin terveisin, Jenna Lahtovaara, Vastaanoton vuoropäällikkö

6/10 OK

Jukka, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Kunnollinen äänieristys ja hyvä ilmastointi. Lukulamppu ja suihkun letku rikki, ilmoitettu molemmista. Minibaari tyhjä.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018
General Manager vastasi 31.8.2018
Hyvä Jukka, Kiitos arvioinneistanne. Erittäin mukavaa, että majoittumisenne ilmastoidussa huoneessa oli sujunut mukavasti. Kiitos myös arvokkaista kommenteistanne korjattaviin asioihin liittyen, ne on laitettu kuntoon. Minibaarivalikoiman suhteen tulemme tekemään uudistuksia vastataksemme entistä paremmin vieraidemme toiveisiin. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Aurinkoista ja mukavaa alkusyksyä toivottaen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
nuone muuten kohtuullinen mutta liikenteen melu oli yöllä voimakasta
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2018
Jenna vastasi 2.8.2018
Kiitos palautteestasi. Ikävä kuulla, että liikenteen äänet olivat häirinneet viipymistäsi meillä. Toivottavasti saamme sinut vieraaksemme vielä uudelleen. Aurinkoista kesää toivottaen, Jenna, Vastaanoton vuoropäällikkö

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2018
General Manager vastasi 3.7.2018
Hei, Lämmin kiitos mukavasta hotelliarvioinnistanne. Toivottavasti näemme teidät pian vieraanamme uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2018
General Manager vastasi 3.7.2018
Hei, Erittäin mukavaa, että olette viihtyneet vieraanamme. Toivottavasti näemme teidät pian uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Lars

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2018
General Manager vastasi 1.7.2018
Dear Lars, Thank you for the nice review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay at Sandic Salo. Hope to see you again very soon. Sincerely, Marja Iitti General Manager

8/10 Hyvä

seija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2018
General Manager vastasi 3.7.2018
Hyvä Seija, Lämmin kiitos, kun jätitte positiivista palautetta hotellistamme. On ilo kuulla, että vierailunne hotellissamme oli onnistunut. Toivottavasti näemme teidät pian uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

6/10 OK

Timo

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2018
General Manager vastasi 3.7.2018
Hyvä Timo, Kiitos käynnistänne, sekä arvioinneistanne koskien majoittumistanne Scandic Salossa. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Timo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
General Manager vastasi 19.5.2018
Hei Timo, Lämmin kiitos mukavasta hotelliarvioinnistanne. Toivottavasti näemme teidät pian vieraanamme uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Marika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jenna Lahtovaara, Vuoropäällikkö vastasi 12.4.2018
Hei Marika, Lämmin kiitos, kun jätitte positiivista palautetta hotellistamme ja mukavaa, että viihdyitte majoittuessanne Cumulus City Saloon. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Jenna Lahtovaara, Vuoropäällikkö

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2018
General Manager vastasi 21.3.2018
Dear Guest, We are glad that you enjoyed your stay in our hotel.Thank you for your review ,hope to see you again very soon. Sincerely, Marja Iitti General Manager

10/10 Loistava

Matts

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2018
General Manager vastasi 4.3.2018
Dear Matts, Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay at Cumulus City Salo. Hope to see you again very soon. Sincerely, Marja Iitti General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ihan perus ok hotelli. Ravintolan puuttuminen pieni miinus.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2018
General Manager vastasi 1.3.2018
Hyvä Vieraamme, Kiitos käynnistänne, sekä arvioinneistanne koskien majoittumistanne Cumulus City Salossa.Omaa ravintolaa meillä ei tosiaan ole, mutta suosittelemme mielellämme lähellä sijaitsevaa yhteistyöravintolaamme. Erittäin mukava kuulla, että olette muutoin viihtyneet vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Aurinkoista ja mukavaa kevättalven jatkoa toivottaen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2018
General Manager vastasi 11.4.2018
Arvoisa Hotellivieras, Lämmin kiitos, kun jätitte positiivista palautetta hotellistamme. Olen iloinen, että viihdyitte vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Sanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Kylpyhuoneen viemäri tukossa. Ystävällinennpalvelu, siisti. Vähän henkilökuntaa.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2018
General Manager vastasi 27.2.2018
Hyvä Sanna, Kiitos käynnistänne, sekä arvioinneistanne koskien majoittumistanne Cumulus City Salossa. Erittäin mukava kuulla, että olette viihtyneet vieraanamme ja saitte meiltä hyvää palvelua. Pienessä hotellissamme pyrimme parhaimpaamme, vaikkakaan yhtä aikaa meitä ei montaa paikalla olekaan. Huoltomme hoitaa kylpyhuoneen viemärin ja mahdolliset muutkin pienet korjaukset mielellään kuntoon. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Aurinkoista ja mukavaa kevättalven jatkoa toivottaen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2018
General Manager vastasi 11.4.2018
Hyvä Vieraamme, Kiitos arvioinnistanne, mukava kuulla, että viihdyitte vieraanamme. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Pirjo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Parasta huone ja sijainti
Raikas perushotelli, hyvä huone, keskinkertainen aamiainen, ei muuta palvelua kuin sauna ja kuntosali, hyvä sijainti
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2017
Hanna Kokki vastasi 18.12.2017
Hyvä Pirjo, Lämmin kiitos, kun jätitte positiivista palautetta hotellistamme. ja,viihdyitte vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2017
Hanna Kokki vastasi 18.12.2017
Arvoisa Hotellivieras, Olen iloinen, että viihdyitte vieraanamme ja jätitte positiivista palautetta hotellistamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen Cumulus City Saloon. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
8
Siisti huone, mukava sänky, mukava henkilökunta .Ainoa mistä voisi antaa palautetta on tyynyjen puhtaus ja kunto.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2017
Hanna Kokki vastasi 4.12.2017
Hyvä Vieraamme, Kiitos käynnistänne, sekä arvioinneistanne koskien majoittumistanne Cumulus City Salossa. Erittäin mukava kuulla, että olette viihtyneet vieraanamme. Asiakkaidemme viihtyvyys on meille tärkeää ja pyrimme reagoimaan manitsemaanne tyynyjen kuntoasiaan viipymättä. Palautteenne ansiosta voimme kehittää toimintaamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2017
Hanna Kokki vastasi 4.12.2017
Arvoisa Hotellivieras, Lämmin kiitos, kun jätitte positiivista palautetta hotellistamme. Olen iloinen, että viihdyitte vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja

8/10 Hyvä

Kimmo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2017
Hanna Kokki vastasi 13.11.2017
Hyvä Kimmo, Lämmin kiitos, kun jätitte positiivista palautetta hotellistamme. Olen iloinen, että viihdyitte vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut uudelleen. Ystävällisin terveisin, Marja Iitti Hotellinjohtaja