Sisäuima-allas, kauden mukainen ulkouima-allas, maksullisia cabañoita

Arvostelut: Radisson Blu Resort & Spa, Split

5 out of 5
Radisson Blu Resort & Spa, Split
Put Trstenika 19, Split, Split-Dalmatia

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 561 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 307 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 82 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 31 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 20 kautta 1001 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

9,0/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Mika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pieni suite on ihana merinäkymällä, aamiainen loistava, ranta patio mieletön ja uimaalaasalue kanssa kiva, saunat ja höyry sauna kuuma ja kylmä allas ja sisäaltaat ja porealtaat, voin suositella.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 6.10.2023
Dear Mika, thank you for your compliments. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 Loistava

Niclas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 24.9.2023
Dear Niclas,we sincerely appreciate your positive feedback and kind words. Your acknowledgment is truly motivating and it reinforces our commitment to delivering excellence in all aspects of our service.We wish you all the best and we look forward to welcome you back in the future.Warm regards, The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

6/10 OK

Janne

Yöpyi 7 yötä elokuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 10.9.2023
Dear Jane,Thank you for taking the time to leave your feedback, and for choosing to stay with us. We appreciate your rating and would love to hear more about your experience. If you have any additional details, recommendations, or comments to share, please feel free to contact us directly. Your input is valuable as we continually strive to enhance our guest experience.Warm regards,The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

6/10 OK

Keijo

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Suurin ongelma tiedotus eri asioista. Huono palvelu englanniksi.Huono buffee hintaansa nähden. Ruoka valikoima suppea niin altaalla kuin ravintoloissa. Hintaansa nähden surkea palvelu ,olisi odottanut parempaa. Ainut positiivinen kokemus aamupala oli riittvän monipuolinen. Mitään hintoja eri palveluista ei huoneessa eikä television info sivuilla. Ja lisäksi kielitaidottomuus vastaanotossa.
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 19.8.2023
Dear Keijo,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience at our hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay.We appreciate your candid remarks, which are valuable in helping us identify areas for improvement. Our goal is to provide exceptional service and a diverse culinary experience, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.We take your comments about service and language skills seriously, and we will address these matters with our team to ensure that our guests receive the level of service they deserve.We are pleased to hear that you enjoyed the breakfast, and we will continue to work on enhancing all aspects of our guests' stay.Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a better experience.Best regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

6/10 OK

Ville

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Certainly significantly overpriced. Very basic hotel with price tag of 5 star hotel.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2023
OTS Team vastasi 19.7.2023
Hello Ville,Thank you for your valued feedback.We are sorry that we obviously did not fully meet your expectations on this occasion, but we are looking forward to the opportunity to welcome you back again at which time we will spare no effort in providing you with the perfect visit.All the best,Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 Loistava

Marko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
4Yötä
Oli hieno hotelli kaikki toimi
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023
OTS Team vastasi 10.6.2023
Hello Marko,Thank you for evaluating your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that we met all your expectations.We all look forward to having you for more fantastic stays with us.All the best,Radisson Blu Resort & Spa Split, Team

10/10 Loistava

LASSE

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
loistopaikka
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2023

6/10 OK

seppo

Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023

10/10 Loistava

Essi

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel! Very friendly staff.
Great hotel overall. Pool area is beautiful. Good service at hotel and beach. Very friendly staff!
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2022
A vastasi 22.7.2022
Hello Essi, Thank you for your short and nice comment about your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. I am glad that you enjoyed your time with us, and we hope to welcome you back soon! All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 Hyvä

Anne

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huone oli ihanan tilava näkymällä merelle, kuten luvattiinkin. Näkymää himmensi hieman epäsiisti puistoalue hotellin ja meren välissä, epämääräisiä roskakasoja ja hylättyjä huonekaluja. Palvelu oli hyvää ja ystävällistä, joskin välillä tosi hidasta, vaikka olimme offseason-aikaan. Ihmettelimme, ettei hotellilta voinut tilata lentokenttäkuljetusta. Takseja oli kyllä pihalla aina saatavilla, mutta hinnoittelu heillä vähintäänkin epämääräinen. Vastaanotosta luvattiin, ettei taksi lentokentälle maksa yli 300 kunaa, mutta hinta olikin yli 400 kunaa. Hotellin sijainti on aika syrjäinen yleisten kulkuneuvojen käytön suhteen. Toisaalta rantabulevardia oli vaivaton kävellä vaikka keskustaan asti. Spa-osasto oli ihana lisä hotellin palveluissa. Aamupala oli todella runsas ja monipuolinen. Yleisesti ottaen voimme suositella hotellia lämpimästi.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2021
Jesper Vilsoe vastasi 26.10.2021
Hello Anne, Thank you for your valued feedback. It was a pleasure to read that your overall impression about Radisson Blu Resort & Spa, Split is positive. We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 Loistava

Edmond

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2019
Radisson Blu Resort & Spa, Split vastasi 20.12.2019
Hello Edmond, Thank you for evaluating your recent stay at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that we met all your expectations and we are looking forward to welcoming you again. All the best, Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2019
Radisson Blu Resort & Spa, Split vastasi 2.7.2019
Dear guest, Thank you for evaluating your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that we met all your expectations and we are looking forward to welcoming you again. Best regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2019
Radisson Blu Resort & Spa, Split vastasi 6.5.2019
Dear guest, Thank you for evaluating your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. We are glad that your overall impression about our hotel is positive and we hope to welcome you back soon. All the best, Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Upea kaikin puolin. Hieman toki kauempana keskustasta, mutta taksilla pääsi edullisesti.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Jesper Vilsoe, General Manager vastasi 8.5.2019
Dear guest, Thank you for your valued feedback. It was a pleasure to read that you consider our hotel as a gorgeous place to stay at. We are looking forward to welcoming you again. Best regards, Jesper Vilsoe, General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aamupala todella runsas ja monipuolinen. Siisti hotelli sekä ystävällinen henkilökunta. Hotellissa olisi voinut olla pieni kauppa josta olisi voinut ostaa esim. vettä. Pääsiäisen aikana kaupat olivat kiinni.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019
Jesper Vilsoe, General Manager vastasi 26.4.2019
Dear guest, Thank you for taking your time to post a feedback regarding your recent stay at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. I am glad that you enjoyed your time with us to this extent and that you absolutely loved our super breakfast buffet, the cleanliness of our property and the friendliness of our team members. We are looking forward to welcoming you again. All the best, Jesper Vilsoe, General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 Hyvä

ville

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018
Michael Caspar, General Manager vastasi 19.9.2018
Dear Ville, Thank you for your valued feedback. It was a pleasure to read that you enjoyed most of your time with us. We hope that you are now one of our loyal customers, so please follow our social media channels to stay informed of our upcoming news, events and promotions. Best regards, Michael Caspar, General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistavasti onnistunut matka
Paikka ja matka ylitti odotukset - kiitos! Ainoa miinus hotellihuoneen peitosta joka oli omaan makuuni liian paksu ja huonosti hengittävä.
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2018

10/10 Loistava

pariskunta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Upea rantahotelli
Jo toista kertaa tässä hotellissa. Mahtavalla paikalla merinäkymin oleva hotelli. Matkaa kaupunkiin jonkin verran, että ei kannata valita jos haluaa olla vanhan kaupungin sykkeessä ja lähellä. 3 km noin kävelymatkaa kaupunkiin.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2018

10/10 Loistava

harri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
10+++
Loistava hotelli ja ystävällinen henkilökunta. Käytiin syömässä joka päivä n.17.00 hotellin raflassa ja oli hyvä safka ja huipputyyppi tarjoili. Vanhempi herrasmies jonka nimi oli why not

8/10 Hyvä

Perhe , Raisio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli hyvällä palvelulla
Erittäin hyvä ja siisti ja henkilökunta avuliasta ja ystävällistä. Ravintola hyvä, joskin kaupungin hintatasoon verrattuna kalliimpi. Aaamianen todella runsas ja laadukas jopa Skandinaavitasoon tottuneille. Sijainti hieman syrjässä, mutta rauhallinen. Kävelymatka keskustaan rantaa pitkin kesti lähes tunnin, suorempiakin reittejä olisi ollut. Keskustaan pääsee helposti taksilla (taksitolppa hotellilla) ja taksit ovat edullisia. Taksimatka vanhaan kaupunkiin noin 40-50 kunaa, eli suomen hintatasoksi erittäin edullinen. Matka taksilla vain noin 10 minuuttia ruuhkasta riippuen. Hotellilla oma ranta (palvelut suljettu lokakuun lopussa). Rannat kivikkoiset eli täynnä pieniä pyöreitä kiviä kuin marmorikuulia. Uskallan suositella hotellia ihan kenelle tahansa.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2017

10/10 Loistava

maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Laadukas hotelli erinomaisella aamiaisella
Kaikki toimi hyvin, allasalue mukava, samoin kattoterassi, aamupala superrrr!
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

8/10 Hyvä

Sanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli pariskunnille
Hotelli sijaitsee noin 100 m päässä rannasta ja hotellilla on hyvät terassit ja auringonottomahdollisuudet. Aamiainen oli aivan loistava! Muut palvelut hintavia Splitin muuhun tasoon nähden. Hotelli sijaitsee kohtuu kaukana ydinkeskustasta jos ei ole innostunut kävelemään on mahdollista käyttää paikallisbusseja (11 kunaa/suunta) tai taksia (50 kunaa).
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Heikki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2017

8/10 Hyvä

Sari, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Nice but expencive
Clean rooms, and very good staff. Breakfast was excellent.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good quality hotel: clean facilities, friendly staff, delicious breakfast (we did not use the services of other hotel restaurants)
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2017

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hieno hotelli
Radisson Blu Splitissä on korkeatasoinen hotelli ja henkilökunta on hyvin ystävällistä
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Harri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli hyvällä paikalla ja hienot näkymät
Asiallinen hotelli ja kivalla paikalla rannan läheisyydessä. Ja meille mukava yllätys että vaikka hotelli kohtuullisen iso, ei mitään ruuhkaa aamupalalla taikka rannan aurinkotuoleille. Voisi mennä ehdottomasti uudelleen.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Liisa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Äiti-tytär -matka
Kiva, aurinkoinen äiti-tytär -matka Splitiin. Valitsimme tasokkaan hotellin, joka vastasi odotuksiamme. Ravintolapalvelut olivat erinomaiset ja ruoat erinomaisia. Kylpyhuoneessa oli lähellä vedenpaisumus, kun suihku suihkusi kylpyhuoneen puolelle ja kohti huoneiston kokolattiamattoa, mutta onneksi ehdin hätiin.
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2017

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen hotelli kauniilla näköalalla
Kiva hotelli, kaunis näköala. Hotellilla on uima-allasalue sekä ranta pienen kävelymatkan päässä. Ystävällinen henkilökunta ja hyvä aamiainen. Rauhallinen ja miellyttävä spa-alue saunoineen. Hotellilta on noin puolen tunnin kävelymatka Splitin keskustaan.
Toni vastasi 2.6.2017
Dear guest, Thank you for taking your time to write about your positive experience. I am glad to hear that you enjoyed service, spa facilities and beach. Please “Like” us on Facebook to stay informed of our upcoming news, events and promotions. We look forward to your next stay with us. Best regards, Michael Caspar General Manager at Radisson Blu Resort, Split

10/10 Loistava

M, Suomi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ylellinen
Asuimme viisi yötä Radisson blu:ssa Senior sviitissä. Lentomme oli perillä jo aamusta ja oli ihana mennä heti odottelemaan spa-osastolle huoneen saamista. Ystävällinen hlökunta korotti vielä huoneluokitusta ja huone olikin ihanan tilava olohuoneineen ja makuuhuoneineen kylpyammeella. Aamiainen hyvätasoinen ja paikka upea merinäköaloineen. Kävelimme pari kertaa kaupunkiin ja ajoimme myös taxilla joka edullinen. Oli rentouttava loma tässä hotellissa ja ihana käväistä kaupungin hälyssä ja nähtävyyksillä. 10- vuotiaammekin nautti monista uintihetkistä.

2/10 Hirveä

Juha, Oulu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Hyvä hotelli huonolla huoneella Splitissä
Hieno hotelli jonka huone on huono: Sänky oli aivan liian pehmeä ja jo painunut notkolle. Sähköpistokkeita saa etsiä tarkasti sillä ne on piilotettu vaikeisiin paikkoihin. Suihku kaipaa ovea koska nykyisellään joudut kuivaamaan koko pesuhuoneen lattian suihkun jälkeen. Ja merinäköala oli enemmänkin Splitin rumien kerrostalojen suuntaan. TV sammui kanavanvaihdon yhteydessä ja osa kanavistä näkyi sinisenä. Ja pesualtaan viemäri ei vetänyt. Tosin nämä kaksi viimeistä hotelli korjasi ensimmäisenä päivänä. Muutoin hotelli on siisti, hyvällä paikalla, moderni, palvelu pelaa, henkilökunta on todella hyvä, pysäköinti onnistuu. Aamiainen on hyvä. Sääli että huone pilasi muuten loistavan hotellin.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Mikko, Kotka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhallinen hotelli hyvillä palveluilla.
Erinomainen lomahotelli.Oma rauhallinen ranta ja rantabaari.Todella ystävällinen ja mukava henkilökunta.Mahtava aamupala,kaikki ruoat tuoreita.

8/10 Hyvä

Matti(/Krisse

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Kauniit näkymät terassiravintolasta merelle
Oikein siisti ja tyylikäs hotelli. Mahtavat näkymät merelle terassilta, jossa oli ravintolapalvelut. Kävelymatka kaupungin keskustaan kesti noin tunnin verran meren rantaa pitkin. Matkan varrella on muutama kahvila, joten kävely maksaa vaivan.

10/10 Loistava

Joonas, Oulu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli on vähän kauempana Splitin päärannasta ja keskustasta. Sijainti ei haittaa sillä hotellin palvelutaso tai fasiliteetit ovat todella hyvät. Aamupala on 10/10
Toni vastasi 26.12.2015
Kiitos kovasti vierailustasi Radisson Blu Resort, Split ja kiitos, että olet kirjoittanut meistä Tripadvisoriin. Mukavaa kuulla, että pidit hotellistamme ja koit palvelumme hyvänä.

10/10 Loistava

Paul, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen rantahotelli Splitin keskustan lähellä
Hotellin sijainti on mielestämme hyvä, vain lyhyen taksimatkan päässä vanhasta kaupungista (10 min, 50 kunaa = 7 euroa). Huoneesta oli upeat merinäkymät ja hotellilla on oma rantaterassi parinsadan metrin päässä hotellista. Siellä on baari ja aurinkotuoleja ja -varjoja sekä laituri, josta pääsee uimaan. Vieressä on myös pikkukivirantoja. Hotellin aamiainen oli erinomainen, paljon tuoreita hedelmiä ja -mehuja ja kokit paistoivat omeletteja ym. Aamiainen terassilla merinäkymin oli elämys. Ravintola Caper oli myös hyvätasoinen ja sen terassin merinäkymä tähtien alla istuen oli huikea. Huone oli siisti ja hyvätasoinen, vastikään remontoitu.
Toni vastasi 26.12.2015
Kiitos kovasti vierailustasi Radisson Blu Resort, Split ja kiitos, että olet kirjoittanut meistä Tripadvisoriin. Mukavaa kuulla, että pidit hotellistamme ja koit palvelumme hyvänä.

8/10 Hyvä

Mika, Myrskylä

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kirkas vesi pelastaa kaiken
Oma "private beach" ei ollut ihan nimensä veroinen eikä sijainnut hotellin välittömässä läheisyydessä niin kuin kuvat antavat ymmärtää. Hotellin hinta-laatusuhde ei ihan kohdannut.
Toni vastasi 16.1.2016
Kiitos kovasti vierailustasi Radisson Blu Resort, Split ja kiitos. Mukavaa kuulla, että pidit hotellistamme ja koit palvelumme hyvänä.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Mukava perushotelli
Perustasoinen hotelli, ulkotilat paremmat kuin sisätilat.
Toni vastasi 6.2.2016
Kiitos kovasti vierailustasi Radisson Blu Resort, Split ja kiitos. Mukavaa kuulla, että pidit hotellistamme ja koit palvelumme hyvänä.

10/10 Loistava

Kati

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Toni vastasi 16.1.2016
Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Hyvä

Tarja, Rauma

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Helteinen viikko Splitissä
Hotellilla hieno ja siisti uima-allasalue baareineen ja aamiainen todella runsas ja monipuolinen. Hotellilta merelle upeat näkymät, toisella puolella hotellia sensijaan ikävän näköisiä kerrostalokolosseja. Huone mukava ja sänky ja peitot mahtavia. Ystävälliset ja avuliaat vastaanottovirkailijat, apua löytyi joka lähtöön.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Reyad

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great place nice breakfast close to best area of Split
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
RadissonBluSplit vastasi 18.4.2024
Dear Reyad, thank you for sharing your feedback with us. We truly value your comments. It means a lot to us that you had such a positive experience during your stay and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay with us.Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 Loistava

Seher, Stockholm

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Vi älskade boendet, allt var helt underbart. Frukosten var 10/10 och utbudet likaså. Spa:et var jättebra, restaurangen åt vi på och det var dyrt men supergott. Vi rekommenderar hotellet varmt, rummet och utsikten var helt otroligt, det är ett måste att bo här!
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
RadissonBluSplit vastasi 18.4.2024
Kära Seher,tack för att du delade dina åsikter med oss. Vi uppskattar verkligen dina värdefulla kommentarer och vi är så glada att höra att du hade en fantastisk tid på vårt resort och att du njöt av alla dess faciliteter. Det är alltid uppmuntrande att veta att våra gäster har en minnesvärd upplevelse under sin vistelse.Ser fram emot att välkomna dig igen för en annan underbar vistelse hos oss.Varma hälsningar, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

4/10 Huono

Christopher

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Booked a twin / receptionist did not have a clue / no help with luggage / condition issues in some areas (would love to share pictures) / construction noise from outside which have been on-going for weeks and the hotel did not even tell us upon check-in or before and we were woken up by a shaking room and noise at 7am on both days. Really unpleasant - reception did not even seem really bothered about this fact. Hotel not even environmently friendly, as they use small toiletries and not no bulk amenities which is very outdated nowadays.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
RadissonBluSplit vastasi 7.4.2024
Dear Christopher,We're genuinely sorry to hear that we didn't meet your expectations during your recent stay. Your feedback is important to us and we've already shared your comments with the relevant departments to address any issues within our control. Thank you for bringing them to our attention.Regarding the construction noise, we regret any inconvenience caused. Unfortunately, this is a temporary situation beyond our control as it takes place on neighbouring property. Nevertheless, we're committed to providing the best possible service and compensating for any inconveniences. If we fell short in your case, please don't hesitate to reach out directly. We'd be happy to upgrade you to a higher room category (subject to availability) and arrange a complimentary drink in your room, for your next visit.Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back under more positive circumstances.Best regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

8/10 Hyvä

Pike

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
First off, great property and friendly staff. Food is good as well. The ONLY issue I had was that I set up a taxi through the hotel and when we arrived an hour late (no fault of the Radisson, obviously) there was no taxi. We got a taxi at the airport (there were plenty) but I do think the hotel should have kept in touch regarding transportation. Plus our taxi was cheaper than through the hotel.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
RadissonBluSplit vastasi 27.3.2024
Dear Pike,thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We greatly appreciate your kind words about our property and friendly staff.We apologize for any inconvenience you experienced with the transportation arrangement. Upon noticing your delay, we made several attempts to contact you. Unfortunately, we were unable to reach you, and as a result, the reserved transportation departed. We understand the importance of staying connected and will strive to improve our communication in similar situations in the future.Regarding transportation prices, we offer different options tailored to meet varying preferences and needs, including factors such as service quality and vehicle type. Our aim is always to provide the best possible service, and our pricing reflects this commitment. However, we are more than happy to accommodate any specific budget requirements and would have gladly recommended alternative transportation options upon request.We sincerely hope that despite this setback, you enjoyed your overall stay with us. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even smoother experience in the near future.Warm regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 Loistava

Jürgen

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 7.4.2024
Dear Jürgen, thank you for taking the time to rate us with a perfect score! We're thrilled to see that you had such a wonderful experience during your stay at Radisson Blu Resort & Spa, Split.Your positive feedback motivates us to continue providing excellent service and memorable stays for our guests. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us. We're here to make sure your future visits are just as delightful.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Until then, safe travels and warm regards!Best regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 Loistava

Priscila

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very good hotel, nice staff, good breakfast, with fresh fruits; beach club directly in the hotel.
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 30.10.2023
Dear Priscila, thank you for taking the time to share your feedback and we're delighted to hear that your stay was comfortable and that our staff left a positive impression. Warm regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 Loistava

Bjorn

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 30.10.2023
Dear Bjorn, We're delighted to see that you enjoyed our amenities. Thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you back in the future.Warm regards,Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 Loistava

Peter

Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 30.10.2023
Dear Peter, thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you back in the future.Warm regards,Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 Loistava

Mateo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
RadissonBluSplit vastasi 23.10.2023
Dragi Mateo, hvala vam na pozitivnoj recenziji i hvala na povjerenju! U svako doba smo vam na raspolaganju i radujemo se vašem ponovnom dolasku, Radisson Blu Resort and Spa, Split