2 baaria

Arvostelut: Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

4 out of 5
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen
Amager Boulevard 70, Copenhagen

Arvostelut

8,2

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 440 kautta 1014 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 344 kautta 1014 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 125 kautta 1014 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 61 kautta 1014 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 44 kautta 1014 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Comment from Hotel Management vastasi 12.11.2023
Thank you for your feedback on your recent stay with us. We are happy to hear that you had a great stay here. Warm welcome back when you are in the area. Best regards. Guest relations

8/10 Hyvä

Henriikka

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Susanne vastasi 3.11.2023
Thank you for your feedback on your recent stay with usWe hope to be welcoming you back whenever you are in the area. Best regards. Guest relations

10/10 Loistava

Seppo

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen vastasi 20.8.2023
Thank you very much.best regards,

6/10 OK

Anna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti oli hiukan syrjässä. Alueella oli lähinnä toimistokiinteistöjä. Hotellin aula oli hieno ja aulapalvelu ystävällistä. Huoneet itsessään kaipaavat kohennusta ja päivitystä. Värimaailma oli ankea ja jopa vähän kolkko. Remontin äänet eivät häirinneet meitä, mutta kuulemamme perusteella joillakin vierailla oli toinen tilanne.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
Katrine, front office vastasi 1.7.2023
Dear AnnaThank you for taking time to provide us with feedback on your most recent stay. We are delighted you enjoyed your stay overall and thank you for letting us know where to improve. Your comments are valued and will be used to consider improvements in the future. We wish a lovely day and thank you for visiting.Sincerely,Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

2/10 Hirveä

umit

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Oli huono kokemus suihku rikki ja parkki paikka olisi pidänyt olla ilmainen mutta maksoi 26€ 22-11 aikana.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
Laura vastasi 23.8.2022
Dear Umit, Thank you for taking the time to write this review. We have looked into you rreservation and was unable to see a membership or note stating that parking was included. The parking is public and therefore cost 195 DKK for all the users per. day or 25 DKK per hour. We are sorry if you were not told this by the front desk and we will have a talk with them to make sure it does not happen again. We apperciate your feedback, it helps us do better. Kind regards, Radisson blu scandinavia hotel, Copenhagen

4/10 Huono

Minttu

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kylpyhuone oli todella huono sviitti tasoisessa huoneessa. Huonepalvelu tuli koputtamatta sisään,
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen vastasi 17.6.2022
Dear Minttu. Thank you for taking the time to answer our satisfaction survey and for telling us about your stay. We apologize that your expectations were not met during your stay and for the disturbance caused by our staff. We appreciate you taking the time to share your experience, your comments are valued and will be used to consider improvements in the future. We do hope to welcome you to our hotel again in the future, and that we get the chance to give you a better experience. Kind regards, Katrine Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

10/10 Loistava

Maria

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ilastointi puuttui huoneesta
Huoneesta puuttui ilmastointi, joka saapuessamme ilallla ei haitannut ollenkaan, mutta aamun valjetessa todella kuumana aiheutti hikiset oltavat. Huoneesta oli upeat näkymät ja muissa tiloissa oli ilmastointi, mutta huoneesta se puuttui.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
Camilla vastasi 22.7.2020
Dear Maria, Thank you for your feedback regarding your stay, and I am glad to hear you enjoyed it. We don't have aircondition in any of the rooms, thats way it can get a bit warm. If you come back, we can arrange an electric fan for you.

4/10 Huono

reijo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
ei kesähotelli
Muuten oikein hyvä muttahuoneissa ei jäähdytystä ja yöt jäi kuumuuden takia nukkumatta
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2020
ann vastasi 1.7.2020
Dear Reijo Thank you for taking the time to reviewing our hotel. We are sorry to read that you were a disappointed with your stay, especially with the conditions of the room. We always strive to keep our standards high and we are sorry the room was not what you expected. We do hope to welcome you to our hotel again and that we get the chance to give you a much better experience. Kind regards, Ann-Malin, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Service Manager vastasi 16.2.2020
Dear Anonymous, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your next stay with us! Best regards, Clara, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

10/10 Loistava

Sejo

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Amazing property closer to the metro line M1 and direct Airport bus with bus stops infront of the hotel.Excellent staff and very good breakfast fast.Very clean and safe place to stay
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Daniel

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Little out of the way, but still close to downtown and very quiet.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 26.5.2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed the peaceful atmosphere of our location, while still being conveniently close to downtown. We appreciate your feedback as it is essential in our continuous effort to provide a comfortable and pleasant stay for all our guests. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

8/10 Hyvä

Zhaofang

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice place to stay but limited dining
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 26.5.2024
Dear Zhaofang,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We are pleased to hear that you found our hotel to be a nice place for accommodation. Your feedback regarding the dining options is valuable, and we are always looking at ways to enhance our guests' experiences. We appreciate you choosing our hotel for your stay and hope to have the opportunity to welcome you again. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 Loistava

Grant

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The decor in the rooms were, clean & modern. The shower was absolutely beautiful. Chefs kiss.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 23.5.2024
Dear Grant,We are delighted to hear that you appreciated the clean and modern decor of our rooms, as well as the design of our showers. Your positive feedback is truly valued and we look forward to welcoming you back in the future. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 Loistava

Gayle

Great location and view overlooking the lake.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 19.5.2024
Dear Gayle,We are delighted to hear that you enjoyed the location of our hotel and the beautiful views overlooking the lake. It is always rewarding to know that our guests appreciate the unique aspects of their stay with us. We are committed to offering a memorable experience and are glad that these features enhanced your visit.Thank you for sharing your feedback. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 Loistava

TEMIDAYO

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful decoration
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 19.5.2024
Dear TEMIDAYO,Thank you for taking the time to share your thoughts about our hotel's decoration. We are delighted to hear that you appreciated the aesthetic aspects of our establishment. We continually strive to create an environment that is both pleasing to the eye and comfortable for our guests.We look forward to welcoming you back in the future and hope to exceed your expectations once again. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

6/10 OK

Trevor

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
TV handset kaput
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 11.5.2024
Dear Trevor,Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback, which helps us to ensure a comfortable experience for all our guests. Please be assured that we will look into the matter. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 Loistava

Jill

Matkusti kumppanin kanssa
We had a very good stay here. The room was comfortable clean and the bed was soooo comfy. A big choice of foods for breakfast and really helpful attentive staff. It’s a good base for stayin in Copenhagen. A nice walk into the centre across the river. We usually stay more centrally but would recommend here to anyone coming for the first time ☺️
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 24.4.2024
Dear Jill,Thank you for sharing your positive experience with us. We are delighted to hear that you found the room comfortable and the bed to your liking. It's also great to know that our breakfast selection and the attentiveness of our staff met your expectations. We appreciate your recommendation and are glad that our location served as a convenient base for your explorations in Copenhagen.We look forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

8/10 Hyvä

Melvin

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

2/10 Hirveä

Anas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
We don’t like anything there
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Hakima

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Melvin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Davina

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent service from staff fantastic breakfast and really great location. Very easy to get to places
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 8.4.2024
Dear Davina,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the service provided by our staff, our breakfast offerings, and our convenient location. Your feedback is greatly appreciated as we strive to maintain the high standards you experienced during your stay.We look forward to welcoming you back in the future. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

8/10 Hyvä

Anna-Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Anette

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Dr. Francis Kamau

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Was awesome
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 14.3.2024
Dr. Francis Kamau, we are glad to know that you enjoyed our facilities and services. We are constantly striving to make your stay as pleasant and comfortable as possible. We value your feedback and look forward to seeing you again soon. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 Loistava

Nelson

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Andreas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Morten Slott

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Hon Man

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel is renovated and make a modern family suite for us. The front desk is really helpfulon the self check in system and provide some wondeful idea for sightseeing.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 17.2.2024
Dear Hon Man,Thank you for your kind words and the mentioning of our family suite. We are happy to hear you had a successful self check in and the front desk was helpful in providing suggestions for things to do. Our mission is to create memorable experiences for our guests, and it makes us proud to hear that we have accomplished that. Your feedback matters to us and we are grateful to have you as our guest. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 Loistava

Anders

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

2/10 Hirveä

Michael

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
One of the most horrible stays - GHOST HOTEL
The staff at the hotel was very friendly, though I experienced several times, that there has been other people inside the room, not just when I wasn’t in the room, but also during the night and even when I was showering. Things inside the room was being moved around, and at the same time, which made the stay very uncomfortable, and the hotel staff acted like nothing was wrong!!
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen vastasi 21.2.2024
Dear Michael, I'm sincerely sorry to hear about your unsettling experience at our hotel. Please accept my apologies for any discomfort or inconvenience caused by the situation you described. Your safety and comfort are our top priorities, and it's deeply concerning to learn that you felt your privacy was compromised during your stay.I assure you that we take such matters very seriously, and I will personally investigate this issue. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our services and ensure a more pleasant experience for all our guests in the future.Once again, I apologize for the distressing experience you had, and I hope you will give us another opportunity to regain your trust and provide you with the excellent service we strive for. If there's anything else we can do to make amends or address any further concerns you may have, please don't hesitate to reach out to to us.Warm regards,

10/10 Loistava

Jonathan J S

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Altid god service
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Team vastasi 18.2.2024
Dear Anonymous, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us as always.Providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're thrilled to know that we succeeded in making your time with us enjoyable.If there's anything else we can do to make your future stays even more pleasant, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another wonderful experience soon!Warm regards,

8/10 Hyvä

Sune

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Lars

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Luis

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

4/10 Huono

Nathan

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Don’t use do not disturb sign, or they’ll disturb
The room itself was very nice and comfortable, view was great. Unfortunately my stay went downhill when 2 members of staff turned up at my door knocking repeatedly at 8pm, after a few knocks i gathered it wasn’t just housekeeping, upon answering the door i was met by a male and female member of staff who said they were checking everything was okay as my do not disturb sign had been on my door for a long time… seems ironic? As a solo traveller i leave the sign up always when I'm in my room and tale it down when i head out, as i had done earlier that day. This interaction quite frankly creeped me out and made me feel very closely watched and quite paranoid for the rest of the night wondering why they had been watching my door.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Ako vastasi 9.2.2024
Dear Nathan.Thank you for choosing Radisson Blu Copenhagen, we appreciate your feedback. Our hotel policy is that we do a wellness check-in on all rooms with Do Not Disturb signs every 24hrs and this to ensure the safety of all guests in our hotel. We are sorry for any inconveniences our wellness check-in may have caused.Kind Regards

8/10 Hyvä

Jesper

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

6/10 OK

Marianne

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

MICHAEL ROM

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Thomas

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

6/10 OK

Connie

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dejligt hotel, men med et fjernsyn der hele tiden slukkede efter nogle minutter. Jeg påtalte det, men det blev ikke udbedret. Ellers et dejligt centralt hotel. Lidt ærgerligt når man har en del timer på værelset.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Siri

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Flott hotell
Flott hotell som ligger i nærheten av Københavns universitet. 30 min gange til Kongens Nytorg.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Team vastasi 18.2.2024
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're thrilled to know that we succeeded in making your time with us enjoyable. Your satisfaction is truly the best reward for all of us here at Radisson Blu Scandinavia Copenhagen.If there's anything else we can do to make your future stays even more pleasant, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another wonderful experience soon!Warm regards,

10/10 Loistava

Mathilde

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Aleksandros

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

6/10 OK

alberto

Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Henrik

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

6/10 OK

Shpresa

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Staff at the reception were not welcoming at all. Didn’t show any empathy towards the guests as we couldn’t load our email confirmation even though their internet service was down they expected us to have everything ready for them. We had to walkaround for couple of hours until they have service
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team vastasi 15.1.2024
Dear Shpresa, Thank you for taking the time to sharing your thoughts about your stay with us. We feel sorry if your experience wasn't as good as expected. We understand that such situations can be hard, especially when traveling. We work hard every day to give all our customers the service they deserve and we apologize if we couldn't reach that standard with you. Customer satisfaction is fundamental for us and we Shpresa that in spite of this, you feel comfortable otherwise in the hotel. We appreciate this feedback and take it seriously. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

6/10 OK

Robin

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dirty room
The ceiling was very dirty, there were red drops above the couch and the heating was very dirty and dusty My 1 year old son picked a nail out of the heating element. We are very happy with the hotel, but there is still room for improvement in terms of cleanliness.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
Ako vastasi 9.2.2024
Dear Robin,Thank you for choosing Radisson Blu Copenhagen. Thank you for your feedback as it is very important to making our hotel experience the best. We will immediately send this feedback to housekeeping and we hope to welcome you back again.Kind Regards

10/10 Loistava

Sebastian

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023