The Cape Absolute Suite | Yksityinen uima-allas

Arvostelut: Cape Panwa Hotel

5 out of 5
Cape Panwa Hotel
27, 27/2 Mu 8, Sakdidej Road, Wichit, Phuket

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 147 kautta 295 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 99 kautta 295 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 33 kautta 295 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 8 kautta 295 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 8 kautta 295 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

7,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

jp76

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hieno hotelli hyvillä palveluilla
Olimme hotellissa vain kaksi yötä. Hotellialue on melko suuri ja siellä olisimme viihtyneet helposti pidempään, poistumatta edes hotellin alueelta. Aamupala on eurooppalaiseen makuun monipuolinen ja muutenkin ruoka oli hyvää ja kohtuuhintaista.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava hotelli!
Junior Suite loistavan mukava huone, ystävällinen palvelu vaikka kielitaito ei aina ollutkaan ihan ajan tasalla, hyvät ravintolat ja oikein hyvä ranta. Hieman etäällä kaikesta mutta lähimaastossa kuitenkin peruskaupat ja muutama muu ravintola, oma hermo ei Patongin elämää kestäisi. Hyvin vaihtelevan kansainvälistä asiakaskuntaa, mikään kansallisuus ei noussut esille erityisesti siitä myös plussaa. Kylpylä uusi ja yllättävänkin edullinen. Ehdottomasti hintansa arvoinen hotelli!

8/10 Hyvä

Sanna, Jyväskylä

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ystävällinen palvelu
Vastikään uusittu sviitti oli tilava ja mukava ja palvelu todella ystävällistä. Ruoka oli erittäin maukasta. Voisin mennä uudelleenkin.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ei viiden tähden tasoinen
Hotellihuoneemme oli aivan upea. Se sijaitsi uudemmassa rakennuksessa, joten en osaa sanoa onko vanhan puolen huoneet yhtä tasokkaita. Hotellihenkilökunnan palvelutaito eikä hotelli muutenkaan ollut viiden tähden arvoista. Hotellialueen ravintoloiden ruoat Cape Panwa Housea lukuunottamatta olivat mauttomat. Matkamme pelastus oli rantakadulla sijaitsevan Sawasdee -ravintolan illalliset. Siellä palvelu sekä ruoka olivat mielettömän hyvät. Muuten jäi hyvä mieli matkasta. Paikka upea ja rauhallinen, ilman Thaimaan pimeetä puolta jota emme nähneet missään ja tämä oli piristävä ero muista Thaimaan paikoista jossa olemme lomailleet.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

TEEJAY

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Cape Panwa vastasi 15.5.2024
We do appreciate your kindness. Once again, we kindly to say thank you.

6/10 OK

Lenora

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Positives The lobby area is beautiful, rooms are a decent size with a huge comfy bed. The hotel grounds are lovely & tropical. The swimming pool is a good size, clean and was never too busy during my stay. The beach is nice but it’s not like the images you see online. The hotel staff are nice & approachable, especially the ladies at the front desk. Good variety of breakfast options. Frequent free shuttle service to Cape Kantary (sister hotel) & its nearby amenities/ restaurants. Negatives It’s not a 5-star luxury resort (perhaps it was when it first opened). The rooms (& bathrooms) are dated. The rooms are somewhat clean/ could be cleaner. Unwanted room guests; on two consecutive days I had a gecko/ lizard lurking in the fridge cupboard. Hats off to housekeeping who managed to find and catch the gecko/ lizard on both occasions. I understand that it’s a tropical destination, (& it’s not my first time in a tropical location), but it’s not great that this happened twice within my first 4 nights at Cape Panwa Hotel. I reached out to Cape Panwa Hotel more formally on the above but I haven’t received a response (and I since checked out). Unable to accommodate an earlier check-in (I wasn’t the only guest to experience this). Activities lack authenticity; e.g batik painting. What guests actually do is ‘colour in’ a pre-batik drawn design using the paints provided. That’s all there was to it.
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024
Cape Panwa vastasi 15.5.2024
We do appreciate your kindness. Once again, we kindly to say thank you.

10/10 Loistava

Sunhee

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 22.1.2024
Dear Sunhee,We are grateful that you took the time to leave us a review. We look forward to your next visit soon.Sincerely yours,

8/10 Hyvä

Mark

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful property and excellent room (junior suite). Nice breakfast.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Cape Panwa vastasi 14.1.2024
That’s so kind of you. I do appreciate your kindness. Once again, we want to say thank you.

10/10 Loistava

SATOSHI

Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 22.1.2024
Dear SATOSHI,Thank you for your views, we look forward to seeing you back.

6/10 OK

Christian

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 4.1.2024
Dear Christian,Thank you for taking the time to share your recent experience at Cape Panwa Hotel, Phuket. We truly value your feedback star as it helps us improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience.

10/10 Loistava

Kurtis, Vancouver

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 4.1.2024
Dear Kurtis, Thank you for taking the time to leave a 5-star review. Your feedback is greatly appreciated. We hope to see you back in the future.

8/10 Hyvä

Kapil

Yöpyi 9 yötä joulukuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 4.1.2024
Dear Kapil,We are grateful that you took the time out to leave us a 4-star review. Hope to see you again soon.Sincerely yours,

10/10 Loistava

Sara

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 4.1.2024
Dear Sara,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely yours,

10/10 Loistava

Yu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 4.1.2024
Dear Yu,Thank you so much for your positive rating on your recent visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We look forward to seeing you in the future.Sincerely yours,

8/10 Hyvä

Geoffrey

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 27.4.2023
Dear Geoffrey,Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We hope to see you back with us in the future.Sincerely yours,Cape Panwa Hotel, Phuket Management

6/10 OK

david

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Think carefully
I have visited theCape Panwa 7 times over the last 23 years and very little has changed. However certain areas have now fallen way below what weI expected. Service in all areas is so poor that guests have given up eating in the hotel. Breakfast is not a patch on what it used to be and is the same everyday. There is no supervision of staff, clearly no training for new staff even to understand the basics of serving a guest. A few of the remaining long term staff have also given up ( their words not mine) as no one seems to care anymore. The decking around the pool area has been there for over 30+ years and is now so dangerous for all guests. Tiles are missing from the main pool and rust is showing in the pool. There are many other tripping hazards in and around the hotel which have been painted black so you can see them better, especially in the dark. ( Really). The hotel general manager was on site but not once did I see him talk to a member of staff or a guest. What a shame for such a beautiful place to have fallen.
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 28.4.2023
Dear David, Thank you for writing at such length about your stay at Cape Panwa Hotel, Phuket. Comments from frequently returning guests such as you are particularly useful in guiding our plans to get back to our former high standards, following the devastation of the pandemic. Allow me to point out that the pool was refurbished 8 years ago, not 30 as you state, and in May this year we will be totally replacing the decking. . Unfortunately, during peak or high occupancies, it may take a little bit longer time to prepare meals as all our food is cooked to order. As you may know, after Covid there is still an on-going shortage of qualified hotel personnel and we sincerely apologise for this waiting time. Staff training takes place more effectively in low season and we apologise for any shortcoming of our new recruits; we are sure that they will soon be as confident and involved as our ‘old hands’. Our management understands and respects the guests’ desire for privacy and independence to enjoy themselves but, of course, we engage with them when necessary. We hope to see you back in the future to witness at first hand the progress everyone has made.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Loistava

Dominic

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 10 yötä helmikuussa 2023
LK vastasi 27.4.2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 OK

Valerie

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
The property itself is beautiful and scenic. We loved the private beach, and the view from breakfast never got old. But the food and service is severely lacking, as well as much of the accommodations becoming outdated and worn. The staff at the front desk are helpful and accomodating, but that's where it ends. Several times there were situations I could have used help, like carrying luggage, but the staff offered no assistance. Room service is also lacking. Due to issues created through language barriers, we were not able to effectively communicate with the staff, which led to several misunderstandings and, once, being hung up on. This also leads me to the food, which was extremely lacking in flavor and variety despite the high cost. For example, there were several breakfasts where there were simply no options to eat other than Western food, like bread pudding, bacon, or beans. Since we were at a resort in Thailand, I really expected many more Thai food options than we ever got. In addition to the poor quality of food, restaurants often had high wait times for food to be served or was forgotten about completely. As an example, we waited nearly 40 minutes on a salad at the Bamboo bar. When we went back later, it was over an hour and it was clear the server simply forgot about the order. Overall, I'm disappointed with our experience at a five-star resort. The grounds were stunning and we loved the Panwa house, but everything else was underwhelming. We will not be back.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 13.3.2023
Dear Valerie,Thank you for writing to us about your stay at Cape Panwa Hotel, Phuket. Please accept our apologies for the shortcomings of our restaurant staff. We are continuing to recruit and English language training is being given whenever possible to improve communication. Similarly with our chefs, we appoint only qualified chefs and we are recruiting more at the moment. We hope that, should you return in the future, you will see a considerable difference and experience real Thai hospitality. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Loistava

Lubna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The cape absolute was amazing, and our butler (chai) was so helpful and friendly. We had an amazing family vacation.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 21.2.2023
Dear Lubna,We are very pleased that the efforts of our attentive staff are so fully appreciated and that you found the Cape Panwa Hotel, Phuket experience memorable and inspiring. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Loistava

Ulysse

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 6.2.2023
Dear Ulysse,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 Hyvä

vivie

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I really enjoyed the spacious room and the private beach
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 6.2.2023
Dear vivie,Thank you for this positively glowing review of your visit Cape Panwa Hotel, Phuket. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Loistava

Teeda

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Beautiful resort with everything you need.
We stayed 3 nights in a junior sea view suite. The view from our room was beautiful. Our room was spacious and clean. We enjoyed going to Too of the Reef for dinner and Otters Bar for drinks, listening to a talented singer/pianist name Ice perform.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2023
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 13.1.2023
Dear Teeda,Thank you for this positively glowing review of your visit Cape Panwa Hotel, Phuket. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 Hyvä

CHI KIT DAVID

8/10 Hyvä

Mary

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Needs refurbishment
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 8.12.2022
Dear Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Loistava

JONGSOO

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 11 yötä lokakuussa 2022
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 3.11.2022
Dear JONGSOO,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Loistava

evgueni

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It’s very nice atmosphere ,very very nice staff whit respect ,food ,beach ,rooms all great! All good if you pay no more that 100 US per night .We visit that place many times ,in pass 12 years .Some time ,during hi season we go different place at Phuket or different country (Vietnam ,Indonesia ,Combodsia ,Malaysia ) Also Hi season you pay more ,and to many peaple there .
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2022
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 1.11.2022
Dear evgueni,Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
全体的にはとても素敵なホテル
環境配慮のためかアメニティはイマイチ。まあ仕方ないですね。オーシャンビューの中で安い方の部屋に泊まったので眺望は今ひとつでしたが、プライベートビーチの裏側で静かだったのでそれはそれで良かったなと思ってます。
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 19.10.2022
この度は、Cape Panwa Hotelをご利用頂き誠にありがとうございました。ご滞在中はごゆっくりとお過ごし頂き大変嬉しく思います。頂戴致しましたアメニティにつきましての貴重なご意見は今後のホテルづくりのご参考とさせて頂きます。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

10/10 Loistava

P

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A unique location
A great hotel with its own beach and unique character.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2022
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 10.8.2022
Dear P, Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 Hyvä

Vincenzo

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Posto splendido e immerso nel verde con una spiaggia privata bellissima tra le palme. Ottimo servizio. Acqua di un colore turchese, ma purtroppo, con la maschera, molto tirbida
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2022

10/10 Loistava

Hsiangyi

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2022

6/10 OK

G

Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2022
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 29.3.2022
Dear G, Thank you for sending us your views on your visit Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

6/10 OK

Ida Annie

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2021
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 5.1.2022
Dear Annie, Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

2/10 Hirveä

Prapreued

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
-
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 21.12.2021
Dear Prapreued, Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ห้องกว้าง เจียงนอนสบายมาก วิวทะเลโดยรอบสวย อาหารเช้าอร่อย หลากหลาย พนักงานยิ้มแย้มแจ่มใส บริการดี
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2021
ผู้จัดการ โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต vastasi 5.4.2021
ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect for your vacation. Staffs are friendly. Great service.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2021
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 15.3.2021
Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 Loistava

Methawee

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
ที่ๆควรกลับมาอีก
มากี่ครั้งก็ประทับใจค่ะ สงบ มีหาดส่วนตัว วิวสวย มีสวนเด็กเล่น
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
ผู้จัดการ โรงแรมเคปพันวา, ภูเก็ต vastasi 16.11.2020
เรียน คุณ Methawee, ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง ด้วยความเคารพ

8/10 Hyvä

Robert

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel, hvis personale trænger til opstramning!
Hotellet har en unik beliggenhed, men er totalt afsondret fra restauranter, butikker etc. Derfor er det fint med en "shuttlebus" fra hotellet til byen. Dog er denne hverken præcis eller økologisk (holder med motoren tændt i 15-20 min. Der er meget dårlig service ved poolen og stranden, personalet gider ikke hjælpe med at flytte liggestole, der vejer ½ton, slå parasoller op eller rydde op. Det er absolut ikke et hotel for ældre eller folk med bevægelses problemer, da der er uendelige gange og trapper. Det er en luksus med kabelbanen for at komme til stranden, men er en bremse for at flytte rundt. Desuden er havet meget oprevet om forniddagen, så man ikke kan bade. I det store hele virker hotellet lidt, som om det trænger til en kærlig hånd.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2019
Cape Panwa Hotel Management vastasi 5.3.2020
Dear Guest, Thank you for rating us.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
nice resort with restaurants nearby. However the seaview room is almost fully blocked by trees with only a glimpse of ocean... service at the breakfast buffet is also lacking
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 9.12.2019
Thank you for sending us your views on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
素敵なホテルでした。
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Hotel Management vastasi 31.12.2019
Dear guest, Thank you so much that you enjoyed our hotel. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Cape Panwa Hotel management team

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel and amazing beach. Highly recommended to anyone visiting Phuket.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2019
Ratree P. vastasi 23.10.2019
Thank you for your nice feedbacks regarding your stay at Cape Panwa ka. I’m very glad to hear that you enjoy your stay with us. We hope to have the next opportunity to serve you again in the future.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys
Services and hospitality of staffs make me like this hotel but the cleanliness inside the room really need the upgraded. Room has unpleasant smell of mold which I found everywhere (on balcony bench, room sub curtain and rubber seal in the bathroom ewwwwww).
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 8.10.2019
Thank you for writing about your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We are grateful for your compliments to our staff. We sincerely apologise for the bad odour that you detected and we have passed your observation to our Housekeeping team for immediate action. We hope nevertheless that we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Cape Panwa Hotel, Phuket Management

8/10 Hyvä

Chun Ming

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2019
Cape Panwa Hotel vastasi 18.11.2019
Dear Chun Ming, Thank you for your favorable review of our property. We hope to welcome you again in the near future. Kind Regards, Cape Panwa Hotel

8/10 Hyvä

Suzanne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2019

8/10 Hyvä

OI MAN

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel
The overall Service is satisfying. The hotel gave us two complimentary cakes to celebrate my birthday. The only thing to improve is the clogged toilet. We need help to unclog the toilet everyday,which is annoying.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2019
Cape Panwa Hotel, Phuket Management vastasi 30.7.2019
Dear OI MAN, Thank you for your comments and observations on your visit to Cape Panwa Hotel, Phuket. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Cape Panwa Hotel, Phuket Management

10/10 Loistava

Warwick

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A week at Cape Panwa Hotel
Very good service, excellent rooms and public areas, very good food, good local taxi service
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Cape Panwa Hotel Management vastasi 26.7.2019
Dear Warwick, Thank you for your most positive review. We are pleased to read that you enjoyed so many aspects of your stay. Your compliments will be passed on to our staff, which they will most certainly be thrilled to hear. We look forward to your return visit. Kind regards,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Overall tired and not as clean as it should be. Nice private beach
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Cape Panwa Hotel Management vastasi 26.7.2019
Dear Guest, Thank you for your review. We value the feedback from all our guests, as this will help us improving our facilities and services where needed. We regret that our facilities looked tired. Note that during this time of year we are doing extensive renovations and improvements so that when the new high season starts, all hotel facilities will be in good shape, and I am certain we would meet your expectations. On a positive note, we are delighted to read that you enjoyed our unique beach location. We hope to be able to welcome you back in the near future. Kind regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Großartige Anlage exzellenter Service
Yöpyi 10 yötä heinäkuussa 2019
General Manager vastasi 24.7.2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung.

2/10 Hirveä

MarcoWoo, Hong Kong

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It is a quiet hotel because its biz is very slow, but that is good for us so we have had a quiet and lazy holiday inside the hotel. Their staff is difficult to communicate and even I need a small & simple thing, they did not want to help.
Yöpyi 6 yötä kesäkuussa 2019