Untuvapeitot, minibaari, tallelokero huoneessa, työpöytä

Arvostelut: Hotel Spa Porta Maris by Melia

4 out of 5
Hotel Spa Porta Maris by Melia
Plaza Puerta del Mar, 3, Alicante, Alicante

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 461 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 389 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 104 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 30 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 18 kautta 1002 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Päivi

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Assistant vastasi 12.11.2023
Thank you very much Päivi for sharing your opinion after your recent stay with us. We hope you enjoyed your stay and we will be pleased to welcome you again soon. Kind regards, Ana C. (Guest Experience Assistant)

10/10 Loistava

Marja Tuulikki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aamiainen hyvä ja monipuolinen. Ystävällinen ja auttavainen henkilökunta. Hyvä sijainti. Allasalue vaatimaton, mutta ei vaikuttanut lomamme viettoon. Erittäin positiivinen majoituskokemus jota voi suositella.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 4.11.2023
Thank you very much- Marja- for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and you will recommend our services. We will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

8/10 Hyvä

Satu-Helena, Lohja

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Terrible dissopointment was the blanket. Two sheets and big blanket that two persons had to share. So oldfashioned. I have not ever encountered that before in a hotel, no matter where I have travelled.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 24.10.2023
Thank you - Satu-Helena- for your review. We hope you enjoyed your stay and we regret that sharing a blanket was a problem for you, specially when we could have provided an extra blancket without any cost to improve your experience. We will be pleased to welcoming you and to offer you an improved experience. Best regards, Carolina M.

10/10 Loistava

Katja

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The best hotel I've been to. The staff was really friendly and helpful. The hotel's restaurant had the best meals of the trip. The laundry service was really expensive.
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 15.8.2023
Thank you very much- Katja- for your kind review. We are happy to know that our hotel is the best you have ever been and we will be pleased to welcoming you back. Thank you for choosing and recommending our services. Best regards, Carolina M.

10/10 Loistava

Jaakko

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli sijaitsee erinomaisella paikalla. Se on tosi siisti ja hyvin ilmastoitu. Aamupala on maukas. Hotellista upeat näkymät. Kaikki toimii hyvin. Ilmastointi / jäähdytys huoneissa oli todella toimiva. Viihtyisä. Allas on pienehkö, mutta meressä uinnin jälkeen on mukavaa vielä jäädä uima-allasterassille. Spasta menee erillinen maksu, samoin auton parkkeerauksesta parkkihalliin. Viihdyimme koko perhe,kiitos!
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 5.7.2023
Thank you very much- Jaakko- for sharing your review after your experience with us. We are glad to know that you enjoyed it a lot and we will be pleased to welcoming you back. Best regards, Carolina M.

6/10 OK

Kristiina

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
One night stay
We have a house in Spain - so only one night's stay at a hotel! Early morning flight home! We chose the hotel because of the location and that's a good thing! The reception was fine and check-in went smoothly! The room is simple and clean, the bed is big and feels good! Only shampoo and shower gel and conditioner were found in the bathroom! - nothing else! I should have ordered a shower cap or eg a toothbrush from the reception desk?!? strange! Well we bought from the store! There would have been an appointment for the spa later in the evening for €22.50 per person, but we missed it, there weren't even dressing gowns or slippers in the room?! The breakfast was relatively comprehensive - no complaints about that! The hotel itself is a real nook and no spa atmosphere can be created - I would say very harsh - but the scenery is great! The hotel didn't match a four-star hotel at all! :(
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 9.2.2023
Thank you -Kristiina- for your review. We are glad to know that you liked our situation and reception service, the room cleaning and the bed's confort. Regarding the amenities offered in the room, all extra amenities mentioned are offered also for free but on request for environmentally reasons to avoid so much waste. Dressing gowns and slippers are offered in superior roomS but for using the spa experience slippers and towel are offered in the area for using facilities included on the rate. Anyway, we listen to your suggestions and we hope these do not disuade you to return, because we will be pleased to welcoming you back. Best regards, Carolina M.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli ja huoneeni olivat tosi siistit ja aamiaishuoneen näkymät upeat. Huoneeni oli satamaa vastapäätä ja tien toisella puolella olevan yökerhon äänet kuuluivat huoneeseen koko yön.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Guest Experience Manager vastasi 26.9.2022
Thank you for your review. We hope you enjoyed your stay and we will be pleased to welcoming you again. Best regards, Carolina M.

8/10 Hyvä

Jorma

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä hotelli hyvällä paikalla.
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2022
Guest Experience Manager vastasi 19.7.2022
Thank you- Jorma- for sharing your opinion. We are glad to know that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcoming you again. Best regards, Carolina M.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2022
Guest Experience Manager vastasi 12.7.2022
Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcoming you again. Best regards.

10/10 Loistava

Elina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Uudestaan :)
Hotelli huikealla paikalla, erinomainen ja monipuolinen aamiainen herkkuineen. Super maininta ryhdikkäistä sängyistä!
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2022
Yamila B. (Guest Experience Assistant) vastasi 16.6.2022
Thank you -Elina- for your review of your experience. We are glad to know that you enjoyed your stay and we appreciate specially your comment about our breakfast. We will be pleased to welcoming you again. Thank you for choosing and recommending our services and we hope to see you again soon. Kind regards,

8/10 Hyvä

Kati

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellihuone täydellisellä aamiaisella
Hieno hotelli, erittäin ystävällinen henkilökunta, varsinkin spa-alueella. Hotellin aamiainen oli täydellinen, erittäin monipuolinen ja aivan ihanassa tilassa, meren äärellä. Hotellissa monentasoista majoitusta, perushintainen huone ei mitenkään poikkeava loistoltaan.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2019
Oscar M. vastasi 22.10.2019
Thanks for highly scoring our services and staff after your recent stay. Looking forward to welcoming you son. Sincerely,

10/10 Loistava

Jukka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava loma!
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 11 yötä maaliskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

8/10 Hyvä

Matti

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Sijainti loistava.Hotellin kunto välttävä +++
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2018

8/10 Hyvä

Mirjami

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fantastic views, good breakfast
The room was spacious, beds were comfortable and there was even an opportunity to choose the type of pillows! The rooms were also modern and clean, with a very nice view either to the sea or the port. What was surprising was the fact that the outdoor pool that was advertised in the hotel lifts and elsewhere was not for us to use! It was only for guests staying in the adjecent hotel. Not even if we payed. Another thing that was a bit odd was that using the gym cost 20 euros! We knew the spa would cost something, but the gym was a little outdated (yet quite large), so paying 20 euros was a little too much. Also, for 20 euros, I would have expected the spa to have some kind of shampoo for the quests to use. The spa was quite a basic spa - 2 saunas, 1 pool, small jaccuzi, some special showers and pools with water massage things. There would have been a possibility to pay more for the room to have free access to the spa and gym, but not sure it would have been worth the money. Breakfast was very good! Would recommend including it in the hotel package. I would recommend the hotel, especially if the weather is nice so you can go to the beach, which is right next to the hotel.The old town and the lift to the castle is very close to the hotel, so the location is as good as it gets. But there is no outside pool that is available for the customers of Porta Maris, only for customers of Suites del Mar (the adjecent hotel).
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2018

6/10 OK

Juha

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018
Patrick D. (Loding Mgr) vastasi 25.10.2018
Thanks for scoring our hotel services Juha. Looking forward to welcoming you back.

8/10 Hyvä

Antti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 10 yötä kesäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Patrick D. (Accommodation Mgr). vastasi 18.4.2018
Dear guest, thanks for our recent services valuation.

8/10 Hyvä

Mari, Joensuu

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Ystävällinen hotelli loistavalla sijainnilla
Erityisen ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta. Herkkäunisia sataman puolella olevan discon äänet saattavat hieman häiritä. Huone ja kylpyhuone siistit ja tilavat. Siivouksen taso hirman vaihteleva kahden viikon oleskelun aikana. Sijainti aivan loistava ja keskeinen sataman ja rantabulevardin välissä ja hiekkarannan välittömässä läheisyydessä. Ruokaravintola olisi illalla ollut mukava, toki kahvila palveli hyvin. Kokonaisuutena erittäin miellyttävä ja uuden vierailun arvoinen!
Yöpyi 13 yötä helmikuussa 2018

6/10 OK

Mike, Espoo

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Great location and excellent breakfast
Excellent location by the sea, great breakfast with breath-taking sea view. 3rd floor room was quite narrow with basic furniture, reasonable beds, extra bed could have been bigger for our 15-years-old son. Really friendly and helpful staff. SPA area was disappointing because it has not been maintained, for example sauna was in terrible condition.
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2018

8/10 Hyvä

Joni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2018

6/10 OK

Riikka, Helsinki

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Kiva hotelli JOS saa huoneen rannan puolelta
Huone oli siisti ja mukava. Parveke oli mahtava ja olimme ihan otettuja kunnes alkoi yö. Viereinen disco jumputti musiikkia niin kovalla ettei korvatulpistakaan ollut apua. Ja se basso meni luihin ja ytimiin. Sitä sitten kesti koko yö ja kaikki yöt. Että jos nukkua tahtoo yöllä niin ehdottomasti huone rannan puolelle, ei satamaan/marinaan! Aamupala oli hyvä ja suht monipuolinen (oli muutakin leipää kuin ihan vaaleaa). Vaikkakaan ekana aamuna ei saatu kuoharia, aina oli joko lasit tai kuohari loppu. Näköala aamiaishuoneesta auringonnousun aikaan oli upea. Hotellin Spa..no ei vakuuttanut, sitä ei kannata odottaa. Aika surkea ja huono. Mutta viereinen hiekkaranta sileine hiekkoineen ja turkoosinkirkkaine vesineen oli ihan mahtava! Matala ranta, joten lapsetkin näytti viihtyvän
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Kai, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good hotel close to old city and sea
Ideally situated: close to the old city and the marina. All tourist attractions easily reachable. on foot. Long sandy beach and walking boulevard by the sea start close to the hotel. Rooms facing the sea or the marina. Beautiful views.Hotel has spa and indoor swimming pool, also massage services available, Spacious room, well equipped bath room and small balcony. Excellent buffet breakfast.
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2017

6/10 OK

Pasi, Helsinki

Huonoa: Huoneen mukavuus
Hotelli lähellä rantaa.
Huoneiden äänieristys kohtuullisen huono. Kadunpuoleisissa huoneissa melu kadulta kuuluu öisin ja ilmastointi ei huoneessa oikeastaan toimi. Sänky kovahko, kuitenkin "paremman" tyynyn sai pyytämällä respasta. Kuntosali löytyy, mutta laitteet ovat -80 luvun lopulta. Aamupala riittävän monipuolinen, vaikka perus puuroa ei valikoimassa olekaan.

8/10 Hyvä

Not Provided

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Ari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä palvelu

8/10 Hyvä

Aarne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Janset

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Its a bigger Hotel very central, with a stunning view at the Restaurant/Breakfast area. Rooms are big and comfortable. The decor is just white. Could have more colours. But is harmonious. It was all very nice. more colour. more colour.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 10.5.2024
Thank you- Janset- for your review. We are glad to know that you enjoyed your experience with us and we take note about your suggestions in order to improve decor. We will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

10/10 Loistava

CORINNE

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We had a lovely big room overlooking the Marina. Amazing views! Bed was very comfortable,and slept really well. Great Rainshower with constant hot water. The only negative was the food in the restaurant,very disappointing. Overall we really enjoyed our stay and would definitely recommend.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 18.4.2024
Dear Corinne, thank you for your review and for taking the time to write it! We're glad to hear that you enjoyed the stay with us and that you specially liked your room. We are sorry that we did not reached you expectations regarding your culinary experience. Nevertheless, we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another wonderful experience! Warm Regards, Alessandra L. - Guest Experience Assistant

10/10 Loistava

Rakesh

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 4.4.2024
Dear Rakesh, thank you for your feedback regarding your stay here at Hotel Porta Maris and Siutes del mar. It was a pleasure to welcome you and we would love to see you again sometime.Regards,Nuria M.Guest Experience Assistant

6/10 OK

tara

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Rooms large and great views but the walls out on balcony looking over sea all peeling. Breakfast way too crowded, tables not cleaned, piles of plates on tables and no cutlery. Hot food was lukewarm and not a huge amount to choose from, eggs not cooked and scrambled egg tastes like rubber. When I complained I was told it was due to high amounts of people coming at one time which was unusual???? They had one waiter, bless him! Unacceptable for a 4 star hotel. Paid quite a bit extra per room for breakfast, which I def would not do again. Like I said rooms were lovely but extremely noisy when door open to balcony, and still heard quite a lot when closed, had to wear ear plugs!
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 1.4.2024
Dear Tara, first of all I would like to thank you for taking the time to send us your feedback.Regarding the crowdy breakfast, I would like to inform you that we inform our guest on several points in the hotel about the crowdiest and less crowdiest times for breakfast. As we know about this, we always put the corresponding amount of waiters. Nevertheless, I would like to apologize for the bad experience you had. We really hope that you will visit us again, so we can improve your experience.Kind regards,Alessandra L.

8/10 Hyvä

Kevin

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Breakfast was cold
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 4.3.2024
Thank you very much- Tina- for your review. We hope that you enjoyed your stay and we take note about your comments in order to improve hot food on breakfast. We we will be pleased to welcome you back. Best regards,

8/10 Hyvä

Ernst Josef

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Schönes, geräumiges chmmer! Gut ausgestattet. Badezimmerarmaturen und WC Spülung sollte man sanierungs-, bzw. Modernisierungsbedürftig. Stühle sind hochwertig uns schwer aber ohne Polster auf den Stuhlbeinen, daher sehr laut, wenn sie gerückt werden. Auch die Balkontür ist viel zu laut beim Öffnen und schließen!
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 16.2.2024
Thank you- Ernst Josef- for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we take note about your suggestions in order to improve. We will be pleased to welcoming you back and have the opportunity to offer you a better experience. Best regards, Carolina M.

6/10 OK

Anne Angard

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 10 yötä tammikuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 7.2.2024
Thank you for your review. We hope you enjoyed your experience and we will be pleased to welcoming you back to have the opportunity to offer you an improved stay. Best regards, Carolina M.

10/10 Loistava

Ulf

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 7.2.2024
Thank you- Ulf- for your review. We are glad to know that you enjoyed an excelent experience and we will be pleased to welcoming you back. Best regards, Carolina M.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 7.2.2024
Thank you for your review. We a re happy to know that you enjoyed your experience and we will be pleased to welcoming you back. Best regards, Carolina M.

10/10 Loistava

Pablo

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 7.2.2024
Muchas gracias- Pablo- por compartirnos su valoración. Nos alegra saber que disfrutó su experiencia y será un placer recibirle de nuevo. Carolina M.

6/10 OK

Vegard

Under middels
Bra beliggenhet. Dårlig frokost. Dårlig ventilasjon. Ikke så bra service. Kommer ikke til å bo der igjen. Prøvde å få fikset varmtvann som ikke virket i vasken på badet. Sa ifra om manglende ventilasjon som de aldrig klarte å fikse. Vet ikke om de prøvde. Fint treningsrom.
Yöpyi 10 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 3.1.2024
Thank you -Vegard- for sharing your feedback. We appreciate your positive note on the location and the gym. We apologize for the breakfast experience, ventilation issues, and service concerns you encountered. Your comments are valuable, and we'll use them to make improvements. We regret any inconvenience and hope to have the chance to welcome you back for a more satisfactory stay in the future. Best regards, Carolina M.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel
Wonderful stay with a sitting room, bedroom, bathroom, separate wet room and 2 balconies!
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 19.12.2023
Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 19.12.2023
Thank you for your review. We hope that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

8/10 Hyvä

Gerardus

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 19.12.2023
Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

10/10 Loistava

AYMAN

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 7.2.2024
Thank you - Ayman- for your review. We are glat to know that you enjoyed your experience and we will be pleased to welcoming you back. Best regards, Carolina M.

8/10 Hyvä

Søren

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 11.12.2023
Thank you - Soren- for taking the time to share your positive feedback with us. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the future and offer you an even better service. Thank you for choosing us! Kind regards, Carolina M.

10/10 Loistava

Jon

Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 19.12.2023
Thank you for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcome you back. Best regards, Carolina M.

8/10 Hyvä

Ellionor

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 22.11.2023
Thank you- Ellionor- for your review. We are glad to know that you enjoyed your stay and we will be pleased to welcome you back. Best regards,

6/10 OK

Ingfrid E B

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Alt er i orden, rent, god seng, men det det er ikke koselig. Ingen bilder på veggene. Restauranten ser ut som en kafé med plaststoler etc. Ikke fristende og sitte der selv om utsikten er fantastisk. Inngangspartiet gir et dårlig førsteinntrykk med en skranglete bråkete rulletrapp.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 22.11.2023
Thank you- Ingrid- for your review. We are glad to know that you enjoyed the room confort and cleanliness and we regret if you did not like decoration. We take note about your comments in order to improve and we will be pleased to welcoming you back. Best regards,

4/10 Huono

Ingrid

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Did not get the room we booked
We did not get the room we booked.only two beds and not space for three. We were 3 adults
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience Manager vastasi 22.11.2023
Thank you- Ingrid- for your review. We regret that the 3er bed was not available on your arrival, but only asking in reception for it it could been solved. We are sorry for this mistake and we ask for apologies. We wish to have a new opportunity to welcoming you back. Best regards.