Pensionaatit kohteessa Aviles
Suunnittele, varaa, majoitu huoletta
Ole nirso
Hae melkein miljoonaa majoituspaikkaa ympäri maailman.
Muuta mieltäsi
Varaa ilmaisen peruutuksen tarjoavia hotelleja.
Aviles: Pensionaatit − tarkista saatavuus
Aviles: Suositut Pensionaatit
Hinta on 33 €
sisältää verot ja maksut
16.10.–17.10.
Hinta on 25 €
sisältää verot ja maksut
29.9.–30.9.
Alin löytämämme hinta viimeisten 24 tunnin aikana 1 yölle ja 2 aikuiselle. Hinnat ja saatavuus voivat muuttua. Muita ehtoja saatetaan soveltaa.
Kirjaudu sisään ja säästä keskimäärin 15 % tuhansista hotelleista
Aviles: Muut majoitustyypit
Hinta on 47 €
sisältää verot ja maksut
30.9.–1.10.
Maaseudun asunnot La Caramba 2 hengelle
Maaseudun asunnot La Caramba 2 hengelle
9.2 kautta 10, Upea, (36)
Alin löytämämme hinta viimeisten 24 tunnin aikana 1 yölle ja 2 aikuiselle. Hinnat ja saatavuus voivat muuttua. Muita ehtoja saatetaan soveltaa.
Aviles: Lisätietoa
Aviles: Lisätietoa
Tiedot: Aviles, Pensionaatit
Asiakasarvostelujen määrä | 165 |
---|---|
Majoitukset | 880 |
Halvin hinta | 25 € |
Korkein hinta | 33 € |
Aviles: Uusimmat hotelliarvostelut
Aviles: Uusimmat hotelliarvostelut
2/5 Huono
Worst ever customer service
"When checking in I asked about what a paper on the wall at the reception in spanish means. It was an offer mentioning something about airport and the price of 6,5€. I asked if it is a price for transportation to the airport, even specifying that is it like an airport taxi. The receptionist said yes and asked if she can make a booking for that service. I thus canceled my bus ticket accordingly. I checked later before going to bed if the taxi reservation is ok for an early schedule. I was now being given the answer that the note on the wall is a parking fee at the airport. I asked how much a taxi to the airport costs, receiving an answer ”I don’t know”. I told the receptionist to cancel this taxi booking, which she did, but when I gave the receptionist feedback that I was given information about an ”airport transportation service” earlier, she just shook her head and said ”no” – insisting that I would have not been given this promise. Basically she meant that I was, somehow, wrong about what I had been told esrlier. The correct reply would have been to frankly just tell that the earlier receptionist had misunderstood, and maybe even apologise on the occasion. But what I got was just a denial of what I had been told. You cannot do much worse than to blame the customer about your mistake. Due to the lack of the most basic level of customer service skills I can not honestly recommend to stay in this hotel. Town was lovely, but this place something else."
Tarkistettu asiakas yöpyi majoituspaikassa Hotel La Serrana
Julkaistu 2 kuukautta sitten
5/5 Loistava
Upea hotelli
"Todella upea hotelli, mutta huoneet hieman päivettyneet jo. Työntekijät ja palvelu 10+! Varmasti menemme uudelleen."
Tarkistettu asiakas yöpyi majoituspaikassa Eurostars Hotel De La Reconquista
Julkaistu 10 kuukautta sitten