2 ulkouima-allasta, ilmaisia cabañoita, aurinkovarjoja

Arvostelut: InterContinental Mauritius Resort Balaclava Fort, an IHG Hotel

5 out of 5

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 90 kautta 240 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 78 kautta 240 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 42 kautta 240 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 20 kautta 240 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 10 kautta 240 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Kari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2017
Ruth C vastasi 9.1.2018
Dear guest, Thank you for your feedback. We hope to see you back again soon at InterContinental Mauritius. Warm Regards, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellin henkilökunta on todella palvelualtista ja ystävällistä. Siisteys huoneessa ja ulkotiloissa erinomainen. Toki ilmastosta johtuen hometta märkätiloissa jonkin verran esiintyy. Sänky huoneessa oli älyttömän kova ja siitä syystä huono nukkua, mutta muuta moitittavaa en keksi.
General Manager vastasi 22.2.2017
Hyvä vieras, kiitos paljon jakamista varten viime kokemus meille. Jiri Benes Myynti- ja markkinointijohtaja

6/10 OK

Petri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Ei neljää tähteä
Hotelli ihan hyvä, mutta ei misään tapauksessa neljää tähteä. Hotellin hinnat yläkantissa vaikka ruoka ja palvelu hyviä olivatkin. Sen verran syrjässä että pakko ottaa taksi halutessaan muualle. Taksien hinnat korkeahkot. Edestakainen matka Port Louisiin (10 km suunta) n.40 euroa.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva ja erittäin siisti hotelli. Erittäin avuliasta henkilökuntaa ja homma toimi kaiken suhteen. Sijainti oli vähän pettymys, mutta hotelli tarjoaa jotain aktiviteettejä ja tarpeenvaatiessa skootteri tai taksi oli oiva keino poistua alueelta. Huomauttasin kuitenkin, että hotellin lähialueella ei ole mitään muuta elämää, joten sitä kaipaava joutuu poistumaan alueelta. Ja tähän liittyen ottaisin seuraavalle kerralle tayshoidon, muita ravintoloita ei kävelyetäisyydellä ole.Huone oli iso ja viihtyisä ja huonepalvelu toimi mallikkaasti. Hotelli, johon voisi palata milloin vain.

10/10 Loistava

Emma

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Seok Deok

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
경치 직원 굿
경치 좋아요 직원들 친절 합니다.
퓰장사진 야간
바다쪽 카페 이벤트 전통 춤
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Edward, Tucson

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

2/10 Hirveä

Kristof

Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Reza

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Ellen

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fantastisk resort, vennlige og service minded personale, rent og fint.
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2023
Ishrat vastasi 5.3.2023
Kjære Ellen,Tusen takk for kommentarene dine, og vi sender tilbakemeldingen videre til teamet.Ser frem til å ønske deg velkommen i nær fremtid.Med vennlig hilsen,Ishrat CarrimbaccusFront Office Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pearl in Balaclava
Absolutely wonderful would recommend it to everyone
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2022
Andrew vastasi 13.6.2022
Dear Guest, Thank you so much for the lovely review. We look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Andrew Senior Sales Manager

10/10 Loistava

Marc LB

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mauritius Gem
Absolutely amazing will be back
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2022
Andrew vastasi 19.4.2022
Dear Marc LB, Thank you for the lovely picture and glad to hear you enjoyed your stay with us. Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

10/10 Loistava

Ashok

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We liked everything about the property. Very clean and well kept.
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2022
Andrew vastasi 29.3.2022
Thank you Ashok for the lovely review. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

10/10 Loistava

Paresh

Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2021
Andrew vastasi 7.1.2022
Thank you Paresh for the rating Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel staff was really helpful but they did not clean the room every day. The beach was really beautiful.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2021
Andrew vastasi 4.1.2022
Thank you for your feedback and glad to hear you enjoyed your stay. IHG being a responsible business operates sustainably by limiting use of energy, water, carbon and waste. However, rooms are cleaned every two days or upon request. Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

8/10 Hyvä

Tracy

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
Andrew vastasi 14.12.2021
Thank you Tracy for the score. Sincerely, Andrew Cheng Senior Sales Manager

6/10 OK

Daliah

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent service but not for swimming
The service and staff were excellent, friendly and helpful. The food was ok. But the hotel is a bit shabby with old used furniture. And Full of mice! The beach is full of rocks and not ideal for swimming
Yöpyi 9 yötä marraskuussa 2021
Andrew vastasi 7.12.2021
Thank you for your valuable feedback. We will share your comments with our team. Sincerely, Andrew Senior Sales Manager

10/10 Loistava

karina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
🌟🌟🌟🌟🌟
Fantastisk hotell og personale
Yöpyi 14 yötä marraskuussa 2021
Errol Jasmin vastasi 30.11.2021
Thank you and Happy to hear that you enjoy your stay with us.

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Stay away from this hotel!
Every single night I woke up around midnight by dogs barking. Every single night I had to call the reception to ask them to deal with it! I asked if that happened every night, they told me no, but it did! So after my first night, they had a chance to give me a room with a different location, but they didn’t! The wifi was more often down than working. I asked them to fix it, since the terms of my room rate was with wifi included, but nothing happened! They call themselves a spa hotel, but they had no availability 2 out of 3 days due to lack of people working there! It’s not a spa hotel if you have nothing to offer your guests! The day before arrival, I emailed the hotel to ask for tips for sightseeing on my way to the hotel. The concierge answered me late evening after I already had arrived, so that was too late!
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2021
Andrew vastasi 30.11.2021
Thank you for your valuable feedback. We apologise for the inconvenience caused during your stay and that is not our normal standards. So, we hope to have you back in the future for the right hospitality experience. Sincerely, Andrew Senior Sales Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hôtel à recommander
La pluie a empêché l’exploitation du beau paysage mais l’accueil et les services étaient excellents !
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2020
Stephane vastasi 18.3.2020
Merci Stephane Duvacher General Manager

10/10 Loistava

Bhavesh

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Friendly. Plenty of Indian food. Chips available if you want. Pls request itv They will make for you
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2020
Jiri vastasi 8.3.2020
Thank you Bhavesh. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
very tired, obvious lack of investment in up keep. grubby bathrooms, grub stains on curtains and bed linen. Food not great. Needs a top down shake up.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Jiri vastasi 6.2.2020
Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the disturbance you have experienced during your stay due to the room conditions. Rest assured that these issues will be looked into. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again. Sincerely, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
룸 습도가 높고 화장실에 물이 다 잘 안내려가고 벌레가 많습니다 냉장고 온도도 조절안되고 냉장고안에 받침대가 없어 불편
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
Jiri vastasi 12.2.2020
우리의 관심을 가져 주셔서 감사합니다. 체류 기간 동안 불편을 드려 죄송합니다. 이는 표준에 위배됩니다. 직원과 의견을 공유하고 필요한 사항을 변경합니다. 우리는 당신이 우리와 함께 머물기를 선택하여 진정한 서비스 수준을 보여줄 수 있기를 바랍니다. 진정으로, 지리 베네 스 영업 및 마케팅 이사

10/10 Loistava

John Gordon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2019
Jiri vastasi 9.1.2020
Thank you for your score

10/10 Loistava

Sabina

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Väldigt vackert hotell
Hotellet i sig var väldigt bra. Två mindre pooler och flera vackra stränder. Det var som en dröm att vakna varje dag. Maten vid poolen kunde varit bättre samt personalen kunde vara lite mer lösningsorienterade när det gäller specialmat som vegetariskt. I det stora hela var det en fantastisk upplevelse som jag lätt skulle vilja göra om.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Jiri vastasi 29.12.2019
Tack så mycket för din recension av vårt hotell. Jag är glad att höra att du gillade din vistelse hos oss. Det är något som vår personal är stolt över, så vi värdesätter din feedback. Vi hoppas att du kommer att besöka oss igen. Vänliga hälsningar, Jiri Benes Chef för försäljning och marknadsföring

10/10 Loistava

Patricia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pour nos 15 ans de mariage
Nous avons reçu un excellent accueil de la part de tout le personnel de l’hôtel. Nous reviendrons avec plaisir L’hôtel était conforme aux photos du site .
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
jiri vastasi 18.12.2019
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

6/10 OK

Jean, Geneva

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Pas de cocktail de bienvenu pour moi ! Un oublie à mon avis Obligation d’acheter la totalité du mini bar autrement il est vide Pas de machine à café, ni bouilloire Erreur sur les commandes aux restaurants Des travaux de rénovations lors du Week-end, bruits, odeurs de peintures... jardinage ... extrêmement chers ... sans les services qui vont avec ... je ne recommande pas cette hôtel sauf si vous voulez dépenser une fortune pour rien ... pas de produits frais, même les fruits de mer et les jus de fruits sont industriels ... un scandale !!!
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
Jiri vastasi 5.12.2019
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des désagréments lors de votre séjour. Ceci n’est pas conforme à nos standards habituels de service et je ne manquerai pas de partager vos commentaires avec nos équipes afin de prendre les mesures nécessaires. Nous espérons que vous nous donnerez une seconde chance afin que nous puissions vous montrer notre vrai niveau de service. Bien cordialement, InterContinental Resort Mauritius

10/10 Loistava

Jens

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The stay was very nice.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2019
Jiri vastasi 20.11.2019
Dear Jens, thank you for your rating. Yours sincerely Jiri Benes Director of Sales & Marketing

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Camere datate e qualita' del cibo mediocre. In partenza la reception si e' dimenticata di ordinare il taxi che avevamo prenotato la sera prima
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Jiri vastasi 1.12.2019
Grazie per il tuo feedback. Mi scuso per l'incomprensione con la prenotazione di un taxi.

10/10 Loistava

Yohann, Huez

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Personnel adorable et toujours disponible activités nautiques Top encore merci pour l’accueil.
Yöpyi 10 yötä lokakuussa 2019
Jiri vastasi 6.12.2019
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, InterContinental Mauritius Resort

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Short n sweet stay
Room and bed comfortable. Great choice of food for breakfast
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Jiri vastasi 20.11.2019
Thank you for your stay with us and your review. Yours sincerely Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 Hyvä

Stacy

Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Florian, France

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hôtel incroyable ! Dépaysement total ! Le personnel est adorable, accueil avec un excellent cocktail de bienvenu, toutes les explications sont données à l’arrivée, la chambre est spacieuse, très propre avec une super vue sur la piscine et l’ocean ! Le buffet petit déjeuner est excellent également, c’est un hôtel au top ! Je recommande vivement cet hôtel ! Sans hésitation
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
Jiri vastasi 14.9.2019
Merci Florian, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 Hyvä

Suliman

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2019
Jiri vastasi 14.9.2019
Thank you Suliman Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hôtel très propre et personnel au top 👍 Je recommande vivement cet hôtel !
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
Jiri vastasi 12.9.2019
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 Loistava

Hs

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A very good and self contained resort hotel. Hotel provide free of charge sea activities like snorkeling, coral watching, kayak etc. The swimming pool is a heated pool and it is so nice to be in the pool. Suana, Steam Bath and Jacuzzi are also nice. They have sandy beach but the sea is with a lot of stones. Every Tuesday they have IHG Members’ cocktails party at 6pm. Wednesday night has show. So overall is a nice stay.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Jiri vastasi 5.8.2019
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 Loistava

sumit

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Amazing for kids/ families
Amazing resort, with some evening event almost everyday, and plentry of free sports and water activities for kids. Although there was some bitter experience, as our room’s lock was faulty, and we had to wait for nearly two hours, and call them repeatedly to mend it. The beach is nice, and connected with adjacent Westin hotel’s beach. Makes a wonderful morning stroll.
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2019
Jiri vastasi 12.6.2019
Thank you Sumit for your feedback and happy to hear you had a great family stay. My apology for door lock issue, will fix it. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 Hyvä

Abdelkoddousse

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent trip
Our stay was very good, the service was excellent, people were always keen to help us The food was fantastic, and it was the perfect condition of couple with kid!
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Jiri vastasi 22.5.2019
Thank you

8/10 Hyvä

Valdeci, London

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
I loved how the staff treated me and my daughter But the only thing that bothered me was that the room was dirty
Yöpyi 9 yötä huhtikuussa 2019
Jiri vastasi 3.5.2019
Dear Valdeci, thank you for your stay with us and also for constructive feedback. Will share the same with our Executive Housekeeper. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 Loistava

Yat Leong

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good choice in Mauritius
Many free water sports activities offered. And overall the staff are friendly and nice. The location is not very easy to find that we would suggest to drive there in day time. The hotel is not new at all but deemed comfortable and clean.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Jiri vastasi 25.4.2019
Dear Yat Leong, thank you very much for your review and happy to hear you enjoyed your stay with us. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Jiri vastasi 30.4.2019
Thank you Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 Loistava

Niall

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
5star stay
Top hotel with genuine helpful staff. They allowed us to check in early and the rooms were class. The free waterside is a great bonus.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Jiri vastasi 11.4.2019
Dear Niall, thanks a lot for your nice feedback. Happy to hear you did enjoy stay with us. Yours sincerely JIri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 Loistava

John

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Jiri vastasi 3.5.2019
Thank you for your rating Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Très bien Paradis Personnel super accueillant très agréable
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2019
Jiri vastasi 20.3.2019
Merci. Jiri Director of Sales & Marketing

8/10 Hyvä

abdullah

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2019
Jiri vastasi 18.3.2019
Thank you

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2019
Jiri vastasi 30.4.2019
Thank you for your rating. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2019
Jiri vastasi 30.4.2019
Thank you for your rating. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

10/10 Loistava

Gerald

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019
Jiri vastasi 12.3.2019
Thank you Gerald. Jiri Benes Director of Sales & Marketing

6/10 OK

Laurent

Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hôtel très moyen
Hôtel correct, sans plus. Le cadre est plutôt beau, même si la plage n’en est pas une et est totalement artificielle, mais il est voisin de très beaux hôtels dans lesquels nous avons bien été reçus. Les points positifs: l’hôtel est grand, propre, les services annoncés y sont plus ou moins, le spa est de qualité, la chambre est confortable bien que nécéssitant un coup de frais par endroit. Les points négatifs: le cadre, il n’y a pas grand chose à faire aux alentours sans débourser des sommes folles en taxi. Les consommations et la nourriture y sont très chers par rapport à leur qualité (cet hôtel est moins cher à la réservation, mais il se rattrape là-dessus). Il faut réserver 24h à l’avance le moindre restaurant alors que l’hôtel était loin d’afficher complet, sinon vous vous retrouvez au snack. Quand on est en vacances, on a envie de pouvoir se décider au dernier moment. Enfin dernier point et non des moindre puisqu’il m’a conduit à aller me plaindre à la réception (sans retour de leur part): j’ai reçu dans ma chambre + de 24h avant mon départ un courrier me disant que j’avais dépassé mon forfait et que je devais règler immédiatement mes consommations sans quoi je ne pourrais plus consommer. Alors déjà il est indiqué nul part que nous avons un « forfait », nous ne faisons aucun dépôt en début ou autre, et le courrier est donc très maladroit et malvenu (pour rester gentil et poli). Sans retour de leur part bien sûr, d’où un vrai mécontentement persistant
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2019
Jiri vastasi 20.3.2019
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis. Votre retour nous est précieux. Nous sommes désolés d’apprendre que votre récent séjour n’a pas répondu à vos attentes en matière de service et je ne manquerai pas de partager vos commentaires avec nos équipes. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau dans de meilleurs conditions. Bien cordialement, Jiri Benes Director of Sales & Marketing

2/10 Hirveä

Xiaoxing

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
糟糕透顶
真帅令人遗憾的酒店回忆,全家人出游父母孩子定的是套房160平方,chick in给了一个估计50平的房间,实在没办法当天晚上重新预定了酒店。房间插电都是坏的很多蚊子房门关不严,简直是糟糕透顶!对于给错房间工作人员的失误给没有给我任何答复,连一句道歉都没有!
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019
Jiri Benes, Director of Sales & Marketing vastasi 20.3.2019
感谢您坦诚的评价。您近期的住宿体验未达到您的期望,我们对此深感抱歉。我们非常感谢您给出的评价,我们会与我们的团队分享这些信息,以便对服务做出改进。我们诚挚期望未来能有机会欢迎您再次光临我们的酒店,以便让我们为您奉上更好的服务。