Terassi/patio

Arvostelut: Hotel SB Diagonal Zero

4.5 out of 5
Hotel SB Diagonal Zero
Plaça de Llevant s/n, Esquina Rambla Prim, Barcelona

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 366 kautta 1005 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 399 kautta 1005 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 129 kautta 1005 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 74 kautta 1005 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 37 kautta 1005 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,2/10

Henkilökunta ja palvelu

8,0/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Angela

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I liked everything about the hotel.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023

6/10 OK

Virve-Anna

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2022

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erinomainen ja todella monipuolinen aamiainen. Huoneemme oli siisti ja tilava ja henkilökunta ystävällistä, pienenä miinuksena se, että hotellin käytävien kunto (matto ja seinät) eivät vastaa käsitystämme 4 tähden hotellista...
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
Ayman B. vastasi 19.1.2020
Hyvä asiakas, Arvostamme kommenttiasi aamiaisesta ja palvelusta. Otamme myös huomioon mielipiteesi seinien ja maton olosuhteista ja kommentoimme, että pyrimme parantamaan näitä yksityiskohtia seuraavan oleskelusi aikana. Ystävällisin terveisin

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Problems with air quality
Air quality at the aisles was really bad. They use in cleaning some kind of parfumes, maybe to cover mold smell in rooms. Due to headache from the smell we wasn’t able to stay in this hotel and had to take another hotel. Hotel staff wasn’t interested to fix this problem, they say that using parfumes is ” a protocol”.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2019
Diana Carrion - Front Office Manager vastasi 25.6.2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to leave your feedback about your stay. We are very sorry to hear that you did not like our air freshener. We actually offered you to check other rooms without it, with a machine which keeps neutral smell... but still it was not at your taste. We definetly tried our best to fulfill your expectations, however you decided to leave and we totally respect that. We really hope you enjoyed your stay in Barcelona and you had a good time in our lovely city and expect you to come back! Warm regards,

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Ilta respa aika tyly, ensimmäinen huone ei vastannut kuvausta. Sänky rikki, ilmastointi piti ääntä kuin vanha kahvi mylly. Suihku irti seinästä, viemärit tukossa. Huonepalvelu hidasta joutui soittamaan pari kertaa perään. Toinen huone parempi, mutta sielläkin ilmastointi piti ääntä. Huoneen lukitus murrettu aiemmin ja korjattu huonosti. Aamupala monipuolinen ja hyvä.Hinta aika kova.
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2019
Diana Carrion - Front Office Manager vastasi 15.5.2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to leave a review about your stay. Your comments have been shared with our Engineering Manager. Your opinion is very important for us because it helps us to improve our service on a daily basis. We are very looking forward to welcoming you back soon and giving us another opportunity to change your experience. Warm regards,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2018

10/10 Loistava

Hannu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2017

8/10 Hyvä

Aleksander, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä hotelli ja julkinen liikenne pelaa!
Hyvä hotelli ja kulkuyhteydet erittäin hyvät joka paikkaa. Hotellin vieressä hyvä ostoskeskus Diagonal Mar. Parannettavaa jäi esim. huoneessa ei ollut vedenkeitintä vaikka teepusseja löytyi. Myös hotellin kylpylä jäi testaamatta, koska 15e kuullostaa aika ryöstöltä siitä että pääse saunaa ja allasta käyttämään. Aamiainen oli erittäin hyvä (hinta kylläkin korkea 17e). Suosittelen kuitenkin kaikille.

8/10 Hyvä

Marko, Espoo

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
SP Diagonal Barcelona
Hyvien liikenneyhteyksien varrella oleva hotelli, jossa myös kylpyläpalvelut. Miinuksena se, ettei etukäteen kerrottu, että alle 14-vuotiaat eivät päässeet kylpylään, joten sen palvelut jäivät perheeltämme testaamatta...

8/10 Hyvä

Sebastian Niclas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Good location, horrible horrible staff.
Hotel is nicely located and in fairly good shape. Some wear and tear is starting to show but nothing too bad yet. The worst part of the hotel is the staff and specially the front desk. I have never ended up with multiple people on the staff that are all so arrogant, unhelpful and rude towards their customers. As an example, they lost a delivery and turned the discussion claiming the client was lying about the delivery even taking place because "I have been here at all times and nothing had been delivered". In the end their fault was discovered but no compensation was offered on how the client was handled. Even the simplest thing might take ages and if you are checking out around noon, be prepared for a hour wait time for the staff to process you. Rooms are fine except for the touch screen display you need to use to manipulate all aspects of the room. Each time you leave the room it resets and if for example you would like to set the AC or turn the entrance light off, you need to do it by the very sluggish touch screen display, each time.

8/10 Hyvä

Janne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Saila, Vantaa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
hieno oli
tyttären kanssa miniloma, sijainti hyvä-sivussa vilinästä, mutta helposti pääsi joka paikkaan(keskusta metro, la maniquista bussilla ja kesällä vielä la roca villageen vierestä), läheinen kauppakeskus ruokapaikkoineen loistavalla sijainnilla, ranta ja puistomainen tie, pikakauppa, spa ihan ok vaikka pieni ja vedessä kellui töhryä, kuntosali hyvä , ilmastointi olisi voinut olla päällä jo vähän aikaa ennen majoittumista-tunkkainen ilma aluksi, hienot näköalat, vastaanotto avulia, kun ovi kortti temppuili, taksi pysäkki vierellä, wc ikkuna ihana, kylpyamme myös rentouttava, vanhusten ehkä vaikea päästä altaaseen, kattoterassin allas alue kiva,vaikka tuulinen,

8/10 Hyvä

Nina, Lahti

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyvällä paikalla , tien toisella puolella laadukas ostoskeskus . Meri tien tuolla puolen ja aamulenkki oli kiva juosta pitkin rantareittiä .

8/10 Hyvä

V&J matkaajat

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Loistava hinta/laatusuhde
Erinomaisella paikalla sijaitseva hotelli, jossa kaikki toimi luvatun mukaisesti. Hyvät ja helpot yhteydet sekä rannalle, ostoksille että keskustaan.

10/10 Loistava

Louise

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful room and the hotel was in a great location!
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024

6/10 OK

Enes

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Pricey compared to what u get! Also they gave me different room what I booked !
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Anamar

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel ideal
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Wolfgang

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Donovan

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I like how close the mall was to the property.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Donovan

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I liked how close the mall was to the property.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

gabriel, torreon

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Well Locatel, comfortable and excelent breakfast perssonel very kind
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Lisa

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely comfortable hotel very clean and comfy and within easy reach of the metro to city centre
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Danny

Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

David

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean and quiet
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Javier

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Almost perfect but young staff and NOT professional not taking away anything but overall… An unforgettable experience for me and my fiancé, can’t wait to go back.
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024

4/10 Huono

Gyulhan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dirty room, hair all over, torn beddings and broken shower. Far, far from 4 star hotel. Will never stay again in this hotel, although staff is friendly and food delicious
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Christian vastasi 13.5.2024
We are grateful for your comment and we are very sad that you had this experience during your stay at our hotel i'm sure if you told reception they would have change your room without much trouble, even though this shouldn't have happened to begin with and for that we are sorry.Best regards.

10/10 Loistava

Alejandro, Garland

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Liria

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
The front desk was not helpful and had "no personality" upon check in ir during our stay. Thanks God breakfast experience made the whole difference. Augus and Javi knew "how to smile" and how to be pleasant. Front Desk staff would not acknowledge when people were waiting to be helped and at instances I just stood in there while two clercks were having a conversation about personal matters ( I say personal matters because I speak fluent spanish and I understood the whole thing ). The bathroom is what I disliked the most. The tub has no safety mat and it is very slippery when wet. Also there is a "shelf" inside the tub on the right shower that hit my arm and shoulder every time I shower. Also why would you have inside the shower: Shower Gel/Shampoo/Body Lotion - instead of a Conditioner??? I am glad I did not put body lotion in my hair after the shampoo HAHA. There was a lot of noise outside my door on our first day ( I was not informed of it ). Very good for overall price.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Christian vastasi 13.5.2024
We are grateful for your comment and we are sorry this was your experience, we will do our best to improve our service.Best regards.

10/10 Loistava

Nicole

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This hotel absolutely deserves its 4 stars. Was amazed at the care and beauty here. Thank you so much 😊
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Kenia

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I really liked the place. Kids friendly snd very clean
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

6/10 OK

Otto Ludwig

Hyvää: Palvelut/mukavuudet
"Mi experiencia durante mi estancia en el hotel de cuatro estrellas plus fue decepcionante. A pesar de reservar una habitación sencilla, al llegar me asignaron una habitación con dos camas individuales, lo cual resultó ser bastante incómodo. Además, al momento de registrarme, el personal de recepción no parecía percatarse de mi presencia, mostrando una actitud seca y carente de amabilidad. La falta de una sonrisa y un trato acogedor contribuyeron a que mi primera impresión del hotel fuera negativa." Destaco positivamente la calidad de las instalaciones, especialmente el gimnasio y el spa, que cumplieron con mis expectativas y me brindaron momentos de relax y bienestar durante mi estancia. En cuanto al bufé del desayuno, si bien la comida era aceptable y la presentación era buena, considero que el precio de 35 € p.p. por este servicio resultaba excesivo para lo que se ofrecía.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Christian vastasi 13.5.2024
Le agradecemos su comentario y lamentamos mucho que su estancia en nuestro hotel no haya sido de su agrado.Un cordial saludo.

8/10 Hyvä

Andrea Maed

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Conveniente en ubicacion y comodo para descansar.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

LAZARO ARTURO

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Petar

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
You can hear other guests while in the room. That woke us up. Spa room wasn't cleaned from one day to another. There was hair in the sink when we arrived. Overall good, some of the staff members are really Great, others are rude.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Leigh

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved the Echo breakfast buffet & comfy beds. Couldn’t get our air circulating, so it was very hot despite reading 18’C. The window between the bathroom & bedroom is bizarre & awkward unless traveling with your signific other. Why does anyone need/ want to see into the bathroom while their travel partner is bathing or sitting on the toilet??!!

6/10 OK

Ekaterina

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
There was no early check in, which after a red eye flight became a torture. We tried to nap in the lobby, but they woke us up, saying we couldn't sleep there, and then kept checking that we don't fall asleep again.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Farid

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Kasim

Matkusti ryhmän kanssa
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2024

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
My stay at the hotel was overall very disappointing due to the service at the front desk. Despite my request, I was assigned a handicap room and when I asked to change, there was no willingness to support. This experience has left me with no desire to return to this hotel in the future.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Thomas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles soweit gut. Leider war, die Umkleide des Spa, nicht aufgeräumt. Überall lagen gebrauchte und nasse Handtücher herum. Sonst sehr gut. Grosse geräumige Zimmer, Queensbett war sehr gut.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

2/10 Hirveä

Claire

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This hotel was the worst hotel experience I have experienced around the world. The staff was rude, impolite, and racist. The worst of all was the manager Daniel. He was rude, racist, and threatened to call the police on me as I was on the phone with Expedia to remove me from the hotel after the housekeeping went through my items twice. I told him that I did not appreciate how he was speaking to me, and he told me he didn't care. His staff beneath him was just as rude and unhelpful. Emphasis on his staff member Laura. My room door would not properly lock, and could be opened without a door key. Then they moved me to a smoking room. Then after being moved, the housekeeping went through my things twice. I complained about it multiple times, and they did not care. PLEASE, do not stay here. You will be in danger, and you will be treated like you are less then. To be treated like I was a criminal was so disheartening, and literally this was the worst hotel I have ever stayed at globally. DO not stay here. I beg of you.

10/10 Loistava

Omar

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

6/10 OK

Rama

Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Sica epse kouadio

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

6/10 OK

Kjell

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Fint hotell, litt slitt. Vindu inn på badet kan man enkelt se igjennom når persienner er nede. Lite do fred å få spesielt når man deler rom med andre.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

2/10 Hirveä

Faouzi

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

2/10 Hirveä

Thomas-daniel

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Demande de dédommagement
J ai eu ma chambre tard et elle était avec un dysfonctionnement de chauffage et une fenêtre cassée , cela a pris une heure pour changer de chambre et la nouvelle chambre est au rdc avec de mauvaises odeurs et un bruit de machine à laver qui tournait constamment , j ai pas pu joindre le service de petit déjeuners car ils répondaient pas au Téléphone …
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Firas, Amman

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice place
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023