Rakennuksen muotoilu

Arvostelut: Rialto

3 out of 5
Rialto
Carrer de Ferran, 40-42, Barcelona, Barcelona

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 772 kautta 1371 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 422 kautta 1371 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 117 kautta 1371 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 35 kautta 1371 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 25 kautta 1371 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

9,2/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Jani

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava aamiainen
Hyvä ja siisti hotelli . Loistava aamupala.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Norma A., Customer Service vastasi 3.2.2024
Distinguished Jani, Thank you very much for your opinion on various aspects of our hotel. Receive kind regards, Norma A., Customer Service

8/10 Hyvä

Kaija

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Good
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Minja

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Keskinkertainen hotelli
Hotelli oli siisti ja aamupala runsas. Toivomisen varaa oli äänieristyksessä, naapurihuoneen keskustelut kuuluivat selvästi. Huone oli kooltaan aika pieni kahdelle aikuiselle.Sijainti on loistava, se ehdoton plussa!
Hotellin sisäpiha.
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2023

8/10 Hyvä

Päivi Sirpa Katariina Matsinen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Les reconiendo este hotel Rialto en el barrio gótico en Barcelona. Lo antiguo combinado con lo moderno. Limpio. Excelente servicio, gente superamable. ¡Muchas gracias! Saludos de Finlandia.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Marju

Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
The room was smaller than in the pics but it was clean and nice. The location of the hotel is excellent. Would go there again.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Julia

Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2023

6/10 OK

Karri Kristian

Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Kati

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very good hotel!
Rialto was very good choice! Very clean, good service and breakfast. The best thing was Rialtos location - everything was close. Our room was upside street so only minus was voices from street at night. But still we slept very well so this didn’t bother us that bad 😊
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Harri

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice hotel Good breakfast only coffee machines were slow :( Great location!!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023

10/10 Loistava

Juho

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Breakfast is super good! Everything work excellent
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023

8/10 Hyvä

jarkko

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
hyväs mestas. siisti mielyttävä henkilökunta.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2023

8/10 Hyvä

Antti

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
ISE 2023 exhibition trip
Hotel Rialto locates in a lovely little street which haven't got a lot of traffic but mostly pedestrians. This makes the hotel quiet. The hotel was clean and the breakfast was really nice. They even had a bottle of Cava 😀 I couldn't find any fresh orange juice and that was a small minus. As we had an exhibition trip, we had a nice 5min morning walk to the nearest metro station at La Rambla and the trip to the exhibition centre took about 20min. With the help of the staff you can order a taxi, but you really need to do it in advance. The staff was really nice and helpfull. I can truly recommend Hotel Rialto at least if you are having a business trip.
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2023
Anna Ruiz. Customer service. vastasi 13.2.2023
Dear Customer. We are delighted that you have chosen our hotel and that it has left you with such a good experience. We work to make our customers happy and our greatest satisfaction is knowing that our goal has been met. We look forward to welcoming you back to our hotels in the near future. Anna Ruiz. Customer service.

10/10 Loistava

Sari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siisti, hyvä sijainti, hyvä palvelu
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2022
Raul vastasi 12.10.2022
Kiitos paljon kommenteistasi.Odotamme sinua pian.

6/10 OK

Heidi Karoliina

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2022

10/10 Loistava

Lonnie Dale

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Property was in the middle of most sites.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Arcely

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Early check in , they held our luggage’s so we can start looking around.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

6/10 OK

Melissa

Matkusti kumppanin kanssa
The room was very small. Not much available in the hotel itself (vending machine only). The surrounding area is a dump. Someone’s luggage was taken while they were waiting outside the hotel. The street is also narrow and sometimes difficult for any car to come down so taxis are available a few blocks away on La Rambla.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Vincenzo

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Struttura centralissima e molto ben gestita
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Tomas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Centrally located, buzzing part of town. Difficult for cars to arrive do to narrow streets. Walking distance to great amenities. Room and beds are small but the place is kept impecable and the staff is great and friendly.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Brian

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Martha E

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Location
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

2/10 Hirveä

Miguel

Matkusti perheen kanssa
Reserved a queen bed and put us in 2 single bed sucks
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Deborah

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Anke

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hervorragende Lage, gute U-Bahn Anbindung, aber viele Sehenswürdigkeiten zu Fuß aus erreichbar.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Kevin

Matkusti perheen kanssa
Good, clean
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Ken

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Centrally located in the Gothic Quarter and within walking distance of the beach, cruise port, Sagrada Familia, Park Guell, La Rambla and the Mercat de la Bouqueria. Clean and comfortable with great shopping and restaurants close by. Loved the coffee machine in the lobby. Excellent coffee drinks available at all hours. So yummy!
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2024

6/10 OK

John, Hilton Head Island

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Great location but thought I reserved a room with a queen bed not a closet with children’s beds
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Marcos

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location excellent service
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Kevin

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel in a fantastic area, close to the metro, The Rambla and the Gothic district. 15 minutes walk to the harbour. Staff were very helpful and friendly. Rooms were excellent with comfortable beds and a lovely shower with a free safe. Would recommend
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 23.5.2024
Dear Kevin,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed our hotel's location, helpful staff, and excellent rooms. Your recommendation means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon.Anna R. Customer service

8/10 Hyvä

Norbert, Klagenfurt am Wörthersee

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Hotel hat eine Superlage
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 23.5.2024
Lieber Norbert, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen unsere zentrale Lage gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Anna R. Kundenservice

8/10 Hyvä

Paula

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Well located
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

4/10 Huono

Marianne

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The rooms were so small I feared I might seriously injure myself (did bash my head on wall TV as I tried to navigate past the bed. Small hotel rooms are fine. This one perverted that description. Also, little air ventilation, zero amenities (tissues? Hair conditioner?) and cups that began disintegrating after a few sips. Hôtel claimed it was being eco-conscious. In this case, that was code for “cheap” (mind you, the rate was not).
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Dear Marianne,Thank you for sharing your comments. We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback will be shared with our team for improvement. At Hotel Rialto, we strive to balance eco-conscious practices with guest comfort. We offer amenities such as hair conditioner upon request and prioritize sustainability in our operations. We regret that the room size did not meet your expectations, but we do comply with the standards of the stars we hold, awarded by the competent authorities. Your feedback is valuable in our ongoing efforts to enhance the guest experience.

6/10 OK

Barrie

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Location and Cleanliness. The only problems that we experienced was that we were repeatedly locked out of our room unexpectedly and loss of internet usage was almost a daily experience. Every time, I had to go to the front desk to get it fixed. Even when they had to switch rooms on us, they locked us out as a means of notifying us. This was a very inconvenient experience for a two week stay. This kept me from giving a Excellent overall rating.
Yöpyi 11 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Dear Barrie, We sincerely apologize for the inconveniences you faced regarding the internet issues during your stay. Please be informed that room entry cards often tend to malfunction when brought close to a mobile phone. We are pleased to hear that our staff was always helpful, both in arranging a room change and in resolving the issues with your card. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved experience. Best regards,

10/10 Loistava

Daniele, Coconut creek

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Super recommended!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 23.5.2024
Dear DanieleWe are delighted to hear about your experience at our hotel. We appreciate your positive feedback and are pleased to have provided you with a satisfactory stay. We always strive to offer excellent service and a memorable experience to our guests. We look forward to welcoming you again in the future and exceeding your expectations once more. Anna R. Customer Service

8/10 Hyvä

Madison

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Estimada Madison.Gracias por su valoración. Esperamos poder recibirle de nuevo muy pronto.Saludos

8/10 Hyvä

Karen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Estimada Karen.Gracias por su valoración. Esperamos poder recibirla nuevamente en un futuro.Saludos cordiales

10/10 Loistava

Tina

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very clean, friendly staff and walkable to La Ramblas - would stay here again
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Dear Tina, thank you for your kind words about our cleanliness and friendly staff. We are delighted to hear you found our location convenient for exploring La Ramblas. We look forward to welcoming you back at Hotel Rialto

10/10 Loistava

Homer

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel is very well located and convenient. We were surprised at how quiet the property was even in the middle of a busy tourist area. It was walkable to all the attractions we were in Barcelona for. The front desk staff were very friendly and helpful.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Dear Homer, thank you for your kind words. We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location and the tranquility of our property. Our staff takes pride in providing exceptional service. We look forward to welcoming you back at Hotel Rialto.

10/10 Loistava

Juanita Andrea, Rockville

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cute restaurant and ambiance!
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Dear Juanita Andrea, Thank you for your kind words about our cute restaurant and ambiance. We are delighted to hear that you enjoyed your experience at Hotel Rialto. Looking forward to welcoming you back soon

8/10 Hyvä

Carolin

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Die Lage des Hotels ist optimal für eine Städtereise. Man ist schnell an den Ramblas und gelangt in wenigen Minuten zum Startpunkt der Hop-on Hop-off Busse. Das Hotel ist sauer, die Zimmer sind neuwertig, das Personal ist freundlich und das Frühstück ist richtig gut. Klare Empfehlung!
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Estimada Carolin.Agradecemos sinceramente tu valoración y comentario.Saludos cordiales

10/10 Loistava

Horst

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfekte Lage im Barri Gotic für einen Städtetrip. Zimmer und Bad sehr sauber, und reichhaltiges Frühstücksbuffet. Wir würden nochmal wieder kommen.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 23.5.2024
Sehr Horst,Vielen Dank für Ihr Feedback und dafür, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder in unseren Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Anna R.Kundendienst

8/10 Hyvä

Allison, Mission

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 21.5.2024
Estimada Allison.Agradecemos tu valoración y el tiempo dedicado a ello.Saludos cordiales.

10/10 Loistava

Yaima

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Carmen M. Customer service vastasi 17.5.2024
Estimada Yaima.Muchas gracias por tu valoración. Esperamos poder recibirte nuevamente en un futuro y brindarte la mejor experiencia.Saludos cordiales

8/10 Hyvä

Leslie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
I rented a car but had trouble about parking. Even just to unload u have to worry police will give u a ticket because the car is not registered to drive in downtown.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 16.5.2024
Dear Leslie,We sincerely appreciate your feedback regarding your experience at our hotel. We apologize for the inconveniences you encountered with the car rental company. Your feedback is highly valued, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with an even more enjoyable stay.Best regards,Anna R.Customer Service

10/10 Loistava

Judy, Loveland

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location. Comfortable beds. Very nice shower. Friendly and helpful staff. Great breakfast buffet. We had some issues wirh the A/C but it was resolved. Would definitely stay there again.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 16.5.2024
Dear Judy,We sincerely appreciate your detailed and positive review of your recent stay at our establishment. We are delighted to hear that you enjoyed our excellent location, comfortable beds, high-quality shower, and the friendly, helpful service provided by our staff.We apologize for any inconvenience you may have experienced with the air conditioning, but we are pleased to hear that we were able to resolve it satisfactorily for you.We sincerely look forward to welcoming you back again in the near future and providing you with another memorable experience.Best regards,Anna R.Customer service

8/10 Hyvä

Carsten Ringer

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Breakfast not included as informed
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 16.5.2024
Dear Carsten Ringer, thank you for your feedback. Please note that our hotel policy does not include breakfast by default. We apologize for any confusion. Should you wish to include breakfast in your stay, we offer various options at an additional cost. We hope to welcome you back soon. Anna R. Customer service

10/10 Loistava

Fransisco, Los Angeles

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great stay and very friendly staff.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 16.5.2024
Dear Fransisco, thank you for your kind words about your stay and our friendly staff. We are delighted to hear that you had a great experience at our hotel. Looking forward to welcoming you back soon. Anna R. Customer service

10/10 Loistava

Jesus

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Centrally located and well appointed. Only things that were unusual for me were A/C/Heater that was controlled from the desk for the whole hotel so at times we were cold or hot and were not able to control the thermostats in the rooms and the Wi-Fi that was individually set per room. But the stay was great. The staff incredible; Fede was very helpful as well as Naiz(I think I spelled it right). These guys were incredibly helpful. The ladies at breakfast were awesome as well I’ll return in the future for sure
Yöpyi 17 yötä huhtikuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 16.5.2024
Dear Jesus, Thank you for sharing your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our central location and well-appointed facilities to your liking. We appreciate your understanding regarding the centralized A/C and heating system, as well as the individual Wi-Fi settings in the rooms. Your kind words about our staff, especially Fede and Naiz, are truly appreciated. We look forward to welcoming you back in the future. Should you have any specific preferences during your next stay, please feel free to inform us in advance. Anna R. Customer Service

10/10 Loistava

Erika

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff very nicely and helper
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Anna R. Customer Service vastasi 16.5.2024
Dear Erika, thank you for your kind words about our staff. We strive to provide excellent service to all our guests. We look forward to welcoming you back soon. Anna R. Customer Service