Hana Hotel
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja joka sijaitsee kävelymatkan päässä kohteesta Nagoya Hill Mall (ostoskeskus)
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Hana Hotel valokuvagalleria





Arvostelut
7,8 kautta 10.
Hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 18 €
sisältää verot ja maksut
6.8.–7.8.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 4/4 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Perhehuone kuvat

Perhehuone
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Yksityinen kylpyhuone
Kahvin-/vedenkeitin
Ilmainen pullovesi
Kaapelikanavat
Siivous päivittäin
Työpöytä
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä), 1 makuuhuone kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä), 1 makuuhuone
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Kahvin-/vedenkeitin
Ilmainen pullovesi
Kaapelikanavat
Siivous päivittäin
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat

Deluxe-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Yksityinen kylpyhuone
Kahvin-/vedenkeitin
Ilmainen pullovesi
Kaapelikanavat
Siivous päivittäin
Työpöytä
Avaa kaikki huonetyypin Superior-huone kuvat

Superior-huone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi
Taulutelevisio
Yksityinen kylpyhuone
Kahvin-/vedenkeitin
Ilmainen pullovesi
Kaapelikanavat
Siivous päivittäin
Työpöytä
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Komplek Business Center Blok IV No. 17, Nagoya, Lubuk Baja, Batam, 29444
Tietoja majoituspaikasta
Hana Hotel
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Asialink Easy by Prasanthi
Asialink Easy by Prasanthi
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
7.8 kautta 10, Hyvä, 85 arvostelua
Hinta on 24 €
sisältää verot ja maksut
17.8.–18.8.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Käteisellä maksettava takuumaksu: 200000.0 IDR per yöpyminen
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 120000 IDR per henkilö menopaluu
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hana Hotel Batam
Hana Batam
Hana Hotel Hotel
Hana Hotel Batam
Hana Hotel Hotel Batam
Usein kysytyt kysymykset
Hana Hotel – arvostelut
Arvostelut
7,8
Hyvä
7,6/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
7,0/10
Palvelut/mukavuudet
7,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
6,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti kumppanin kanssa
29.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2024
8/10 Hyvä
Chua
29.6.2024
Chua
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2024
6/10 OK
Omar
26.5.2024
Omar
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
8/10 Hyvä
Toshiyuki
Matkusti ryhmän kanssa
10.3.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Toshiyuki
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
wan ahmad kamal
4.9.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
wan ahmad kamal
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
8/10 Hyvä
Tan
14.11.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tan
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
6/10 OK
Ravindran
24.7.2022
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ravindran
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
8/10 Hyvä
Christina
Matkusti ryhmän kanssa
9.2.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Christina
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
6/10 OK
Kok Keong David
30.1.2020
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kok Keong David
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
28.1.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
6/10 OK
Rajakumar
5.1.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rajakumar
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
25.11.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
8/10 Hyvä
OMAR
24.10.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
OMAR
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
8/10 Hyvä
Ivy
17.10.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Ivy
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
6/10 OK
Syed
29.7.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
Syed
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
8.7.2019
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
4.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
25.5.2019
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2019
2/10 Hirveä
Sok Li Shirley
19.5.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja huoneen mukavuus
Unpleasant Stay
Sok Li Shirley
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
4.4.2019
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cockroaches infested room
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
4.3.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hana
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
23.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
10/10 Loistava
sharif
3.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
sharif
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
10/10 Loistava
sharif
2.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
sharif
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
10/10 Loistava
George
29.12.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Strongly recommend
George
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018