Flair Hotel Nieder
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu 3 ravintolaa ja täydet kylpyläpalvelut
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Flair Hotel Nieder valokuvagalleria





Arvostelut
9,4 kautta 10.
Poikkeuksellisen hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 178 €
sisältää verot ja maksut
22.7.–23.7.
Huonevaihtoehdot
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen premium-huone (Smart) kuvat

Kahden hengen premium-huone (Smart)
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksilöllisesti sisustettu
Lämmitys
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen premium-huone (Comfort) kuvat

Kahden hengen premium-huone (Comfort)
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksilöllisesti sisustettu
Lämmitys
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen premium-huone (Relax) kuvat

Kahden hengen premium-huone (Relax)
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksilöllisesti sisustettu
Lämmitys
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen exclusive-huone (Wellness) kuvat

Kahden hengen exclusive-huone (Wellness)
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Äänieristetty
Yksilöllisesti sisustettu
Lämmitys
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Hauptstrasse 19, Bestwig, 59909
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Welcome Hotel Meschede/Hennesee
Welcome Hotel Meschede/Hennesee
- Poreallas
- Lemmikkiystävällinen
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
8.8 kautta 10, Loistava, 271 arvostelua
Hinta on 100 €
sisältää verot ja maksut
3.8.–4.8.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Asiakkaiden on otettava majoituspaikkaan yhteyttä, jos he haluavat varata vauvansängyn ja lisä-/varavuoteen
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin, palovaroitin ja ensiapupakkaus
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Hierontapalvelut tulee varata etukäteen. Varauksen voi tehdä ottamalla majoituspaikkaan yhteyttä ennen saapumista soittamalla varausvahvistuksessa olevaan numeroon.
Kansallinen luokitus
Hotelstars Union määrittää viralliset tähtiluokitukset maassa Saksa. Tämän majoituspaikan luokitus on 3 star Superior, mikä tällä sivustolla näytetään 3,5 tähtenä.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Flair Hotel Nieder Bestwig
Flair Hotel Nieder
Flair Nieder Bestwig
Flair Nieder
Flair Hotel Nieder Hotel
Flair Hotel Nieder Bestwig
Flair Hotel Nieder Hotel Bestwig
Usein kysytyt kysymykset
Flair Hotel Nieder – arvostelut
Arvostelut
9,4
Poikkeuksellisen hyvä
9,6/10
Siisteys
9,4/10
Henkilökunta ja palvelu
8,0/10
Palvelut/mukavuudet
9,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
9,6/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
2.4.2025
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Michael
Liikematkailija
18.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Michael
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
Ruediger
Liikematkailija
22.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Gutes Hotel, gerne wieder
Ruediger
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Marc
Liikematkailija
4.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Marc
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Johan
Liikematkailija
22.8.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Johan
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
8/10 Hyvä
Gennadii
31.7.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Gennadii
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2024
10/10 Loistava
Tim
Liikematkailija
25.6.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tim
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2024
10/10 Loistava
Gennadii
Liikematkailija
23.5.2024
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Gennadii
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Guido
29.3.2023
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Guido
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
10/10 Loistava
Sam
30.1.2023
Sam
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023
10/10 Loistava
Rene
Liikematkailija
26.1.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rene
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023
8/10 Hyvä
Sascha
19.1.2023
Sascha
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023
10/10 Loistava
Athanasios
3.12.2022
Athanasios
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
10/10 Loistava
Andreas
Liikematkailija
20.10.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Andreas
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2022
10/10 Loistava
Stefan
Liikematkailija
10.11.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Stefan
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021
6/10 OK
Mark, Amsterdam
20.12.2019
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Mark
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
10/10 Loistava
Vanessa
3.2.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Es war perfekt
Vanessa
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
10/10 Loistava
Johannes
5.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Johannes
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
24.8.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018
10/10 Loistava
Manfred
13.3.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Manfred
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2018
10/10 Loistava
Silvia
26.2.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Silvia
10/10 Loistava
Katharina
5.2.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Top 3 Sterne Niveau...eigentlich 4 Sterne verdient
Katharina
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2018
8/10 Hyvä
Sander, Netherlands
29.12.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice
Sander
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
2.5.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
10/10 Loistava
Annelie
20.12.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus