HARRIS Hotel Sentul City Bogor
Perheystävällinen hotelli, jonka tarjontaan kuuluu kuntokeskus ja ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto
Majoituspaikan HARRIS Hotel Sentul City Bogor valokuvagalleria





Arvostelut
8,0 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 42 €
sisältää verot ja maksut
22.12.–23.12.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Huone (HARRIS) kuvat

Huone (HARRIS)
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
LCD-televisio
Pimennysverhot
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Ilmainen pullovesi
Avaa kaikki huonetyypin HARRIS Pool Access Room kuvat

HARRIS Pool Access Room
Avaa kaikki huonetyypin Harris Room kuvat

Harris Room
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Jl. Jend. Sudirman No. 1, Sentul City, Bogor, West Java, 16810
Tietoja majoituspaikasta
HARRIS Hotel Sentul City Bogor
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Bigland Hotel & Convention Sentul
Bigland Hotel & Convention Sentul
- Uima-allas
- Kylpylä
- Lastenallas
- Ilmainen Wi-Fi
8.2 kautta 10, Erittäin hyvä, 24 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 650000 IDR per ajoneuvo (yhteen suuntaan, korkeintaan 2 henkilöä)
- Siivous on saatavilla lisämaksusta.
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettäviä huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttä majoituspaikkaan, jos haluat lisätietoja. Yhteystiedot löydät varausvahvistuksestasi.
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
HARRIS Hotel Sentul
HARRIS Hotel Sentul City
HARRIS Hotel Sentul City Bogor
HARRIS Sentul
HARRIS Sentul City
HARRIS Sentul City Bogor
HARRIS Sentul Hotel
Hotel HARRIS Sentul
Hotel Sentul
Sentul Hotel
Harris Sentul City Bogor Bogor
HARRIS Hotel Sentul City Bogor Hotel
HARRIS Hotel Sentul City Bogor Bogor
HARRIS Hotel Sentul City Bogor Hotel Bogor
Usein kysytyt kysymykset
HARRIS Hotel Sentul City Bogor – arvostelut
Arvostelut
8,0
Erittäin hyvä
8,4/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
10/10
Palvelut/mukavuudet
8,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,0/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
20.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
Ismi
11.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Everything good



Ismi
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2024
10/10 Loistava
Galina
Liikematkailija
23.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Galina
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
4/10 Huono
Yahya
Liikematkailija
9.9.2023
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
horrible stay

Yahya
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
10/10 Loistava
Deborah
13.3.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Deborah
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2023
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
25.3.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good enough
Tarkistettu asiakas
6/10 OK
devy, indonesia
30.5.2016
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
the hotel is good ,service quite slow
devy
8/10 Hyvä
Thean L
20.5.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Thean L
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
16.5.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Rikki
11.3.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rikki
8/10 Hyvä
andre, Jakarta
10.1.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus








