Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan NH Bogotá Pavillon Royal Hotel valokuvagalleria





Arvostelut
8,6 kautta 10.
Loistava
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 54 €
21.9.–22.9.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 5/5 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Junior-sviitti (Extra Bed 2 Adults + 1 Child) kuvat

Junior-sviitti (Extra Bed 2 Adults + 1 Child)
Kohokohdat
Erillinen oleskelualue
Äänieristetty
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
Jääkaappi
LCD-televisio
Erillinen makuuhuone
Pimennysverhot
Designer-hygieniatuotteet
Avaa kaikki huonetyypin Perhehuone kuvat

Perhehuone
Kohokohdat
Äänieristetty
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
Jääkaappi
LCD-televisio
Erillinen makuuhuone
Pimennysverhot
Designer-hygieniatuotteet
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Standard-huone kuvat

Standard-huone
8,8 kautta 10
Loistava
(36 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
Jääkaappi
LCD-televisio
Erillinen makuuhuone
Pimennysverhot
Designer-hygieniatuotteet
Avaa kaikki huonetyypin Junior-sviitti kuvat

Junior-sviitti
9,4 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(6 arvostelua)
Kohokohdat
Erillinen oleskelualue
Äänieristetty
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
Jääkaappi
LCD-televisio
Erillinen makuuhuone
Pimennysverhot
Designer-hygieniatuotteet
Avaa kaikki huonetyypin Perhehuone (2 Adults + 2 Children) kuvat

Perhehuone (2 Adults + 2 Children)
9,4 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(3 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
Jääkaappi
LCD-televisio
Erillinen makuuhuone
Pimennysverhot
Designer-hygieniatuotteet
Hiustenkuivaaja
Saatat pitää myös näistä

Hotel Normandia Gold
Engativa
- Lemmikkiystävällinen
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Aamiainen saatavilla
7.4 kautta 10, Hyvä, 19 arvostelua
Hinta on 55 €
8.9.–9.9.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Calle 94,11-45, Bogotá, Distrito Capital, 110221
Tietoja majoituspaikasta
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Sinun on kenties maksettava ALV (19 %) majoituspaikassa. Arvonlisävero (19 %) ei välttämättä koske niitä maassa oleskelevia matkailijoita, jotka ovat varanneet turistimatkapaketin (majoituksen sekä muun matkapalvelun) ja jotka maksavat ulkomaisella kortilla tai pankkisiirrolla sekä esittävät voimassa olevan passin ja turistiviisumin.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 26367–75311 COP per henkilö
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 35000 COP per ajoneuvo yhteen suuntaan
- Lemmikit: 110 COP per lemmikki per yö
- Avustajaeläimistä ei veloiteta lisämaksuja
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Tämä majoituspaikka pidättää oikeuden tehdä valtuutuksen asiakkaan luottokortille ennen asiakkaan saapumista.
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Vieraiden, jotka aikovat kirjautua sisään lemmikin kanssa, on esitettävä lemmikin terveystodistus sisäänkirjautumisen yhteydessä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Jos matkustat lapsen kanssa, majoituspaikka saattaa vaatia sinua esittämään seuraavat asiakirjat: Kolumbiaan alle 18-vuotiaan lapsen kanssa matkustavia vanhempia voidaan pyytää esittämään lapsen syntymätodistus ja kuvallinen henkilöllisyystodistus (ulkomaalaisilta vierailta passi) sisäänkirjautumisen yhteydessä. Jos sukulainen tai huoltaja matkustaa Kolumbiaan lapsen kanssa, sukulainen tai laillinen huoltaja voi joutua esittämään molempien vanhempien allekirjoittaman, notaarin vahvistaman lapsen matkustusluvan ja kopion molempien vanhempien henkilöllisyystodistuksista. Jos vain toinen vanhemmista matkustaa Kolumbiaan lapsen kanssa, hän voi joutua esittämään toisen vanhemman allekirjoittaman, notaarin vahvistaman lapsen matkustusluvan. Lasten kanssa matkustavien asiakkaiden tulee olla yhteydessä Kolumbian konsulaatin toimistoon ennen matkaa saadakseen lisäohjeita.
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettäviä huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttä majoituspaikkaan, jos haluat lisätietoja. Yhteystiedot löydät varausvahvistuksestasi.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Pavillon
Hotel Pavillon Royal
Hotel Royal Pavillon
Pavillon Hotel
Pavillon Hotel Royal
Pavillon Hotel Royal Bogota
Pavillon Royal
Pavillon Royal Bogota
Pavillon Royal Hotel
Royal Pavillon
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogota
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
NH Bogotá Pavillon Royal Bogota
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal
Hotel NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
Bogotá NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel
Hotel NH Bogotá Pavillon Royal Hotel
Pavillon Hotel Royal
Nh Bogota Pavillon Royal
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Bogotá
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel Hotel Bogotá
Usein kysytyt kysymykset
NH Bogotá Pavillon Royal Hotel – arvostelut
Arvostelut
8,6
Loistava
9,0/10
Siisteys
9,0/10
Henkilökunta ja palvelu
8,4/10
Palvelut/mukavuudet
8,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Liikematkailija
7.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Laura Elizabeth
5.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Laura Elizabeth
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2025
2/10 Hirveä
Eduardo
Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
4.9.2025
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Eduardo
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Orlando
Matkusti kumppanin kanssa
4.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Orlando
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Oscar, Tustin
4.9.2025
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Oscar
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Sixto
31.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sixto
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
6/10 OK
Ricardo
Matkusti perheen kanssa
24.8.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Ricardo
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Marcos
24.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Marcos
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
Eduardo
20.8.2025
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Eduardo
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Peter
Matkusti kumppanin kanssa
20.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Peter
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Eric
Matkusti pienten lasten kanssa
17.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Eric
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Hector
Matkusti perheen kanssa
8.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hector
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Cesar
8.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cesar
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Julian
Matkusti perheen kanssa
4.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Julian
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Lisandra
3.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lisandra
Yöpyi 8 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Victor
Matkusti perheen kanssa
31.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Victor
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Marco Antonio
28.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Marco Antonio
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Daniel
17.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Daniel
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Ricardo
Liikematkailija
13.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ricardo
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Matthew
8.7.2025
Matthew
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Divaldo
Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
1.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Divaldo
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Jesus Adrian
Matkusti pienten lasten kanssa
25.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat

Jesus Adrian
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Jose
Matkusti kumppanin kanssa
24.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jose
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Ibrahim
22.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ibrahim
Yöpyi 10 yötä kesäkuussa 2025
4/10 Huono
Chih Ying
Matkusti ryhmän kanssa
19.6.2025
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chih Ying
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2025