Ulkopuoli

Arvostelut: Hôtel Siru

3 out of 5
Hôtel Siru
2 Rue des Croisades, Brussels

Arvostelut

7,0

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 80 kautta 660 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 280 kautta 660 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 173 kautta 660 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 87 kautta 660 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 40 kautta 660 arvostelua" "

7,4/10

Siisteys

7,4/10

Henkilökunta ja palvelu

6,4/10

Palvelut/mukavuudet

6,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

6,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Pasi

Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023

6/10 OK

Tiia

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lakanoissa ja tyynyissä oli jonkun hiuksia
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
Alice L. on behalf of The Siru hotel’s Team vastasi 2.5.2023
Dear Tiia, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Siru hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. However, we regret to read that the condition of your room was not perfect, as it should be.We will share your feedback with the whole team and make sure to avoid it in the future.We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future!Best regards,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Ihan ok hotelli
Ok kolmen tähden hotelli: hyvä sänky, puhtaat lakanat ja siisti, ikkunallinen kylpyhuone. Ainoa miinus oli vanha, nuhjuinen kokolattiamatto.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2022

8/10 Hyvä

Kari T

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great value
Hotel was ok, service better and price was right.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Keskeinen sijainti ja ystävällinen henkilökunta. Hieman nuhjuinen.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2019
Pablo L vastasi 4.11.2019
Dear Guest, We would like to thank you for staying at the Siru Hotel and for sharing your experience on ebookers. We are pleased to read that you enjoyed the hotel's location and the professionalism of our teams. However, we regret that your stay did not entirely meet your expectations. We hope having the pleasure to welcome you again for your next stay in Brussels. Best regards, Pablo L, on behalf of the Siru Hotel's Team

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Not again
Room was poor and the bed uncomformable. Pictures that we saw nefore booking was not taken in that room.. Only one elevator which is very slow and suspicious.. Key card worked also badly in the elevator. Only good thing was the breakfast..
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Pablo L. vastasi 27.8.2019
Dear Guest, We would like to thank you for choosing the Siru Hotel and for sharing your impressions with us. We regret that your stay did not meet your expectations. Our bedding is carefully chosen and regularly renewed and we are sorry that it did not satisfied you. By measure of security, we work with keycards. They may deactivate themselves when tey are near by a cell phone : please do not hesistate to ask for help at the front desk. We are but pleased to read that you enjoyed our buffet breakfast. We hope have the chance to welcome you again and regain your confidence. Best regards, Pablo L, on behalf of the Siru Hotel's Team

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Rauhallinen hotelli ja keskeinen sijainti. Avainkortin toiminnassa toivomisenvaraa. Aamupala ei mitenkään erikoinen.
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2019
Virginie B. on behalf of The Siru hotel’s Team vastasi 24.5.2019
Dear guest, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Siru hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. However, we regret to hear that some of our facilities did not meet your expectations. We will share your feedback with the whole team and we will be glad to welcome you again at the Siru. Best regards,

8/10 Hyvä

Timo

Hotelli oli hintaan nähden hyvä. Sijainti on loistava. Huoneet pieniä, mutta se ei haitannut kun kävin vain nukkumassa siellä. Huoneiden ilmanvaihto puuttui ja rakennuksen äänieristys oli huono. Yön jälkeen ilma oli tunkkainen ja käytävän ja viereisten huoneiden äänet kuuluivat selvästi. Katumelu oli vähistä - sivukadulla oli vain vähän liikennettä. Aamiainen oli erinomainen, aamiaistila oli yhteinen kolmen hotellin kanssa. Tämän seurauksena väkeä oli paljon syömässä samaan aikaan ja oman pöytänurkan saaminen oli kilpailtua. Huoneiden avainkortit temppuilivat - kolmen vuorokauden aikana kortti piti koodata kaksi kertaa.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018
Mey Ly U. vastasi 26.11.2018
Dear Timo, Thank you for taking the time to share your experience on Booking. We are delighted to hear that you had a pleasant stay at our hotel and that you have enjoyed our rooms as well as our location. However, we regret to hear that some of our facilities did not meet your expectations. We will share your feedback with the whole team and we will be glad to welcome you again at Siru hotel. Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Siru hotel’s Team

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Joustava palvelu
En lentoni peruuntumisen takia pystynyt yöpymään hotellissa, joten minulta veloitettiin yöstä maksu. Ilmoitin kuitenkin illan aikana, etten pääse perille yöpymään hotelliin. Kun seuraavana päivänä saavuin, minulle varattu huone oli luovutettu jollekin toiselle, mutta sain viereisestä hotellista, joka sijaitsee samassa rakennuksessa, huoneen samaan hintaan. Tilat olivat siistit, vaikka jo aikaansa nähneet.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018
Mey Ly U. vastasi 31.10.2018
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. In accordance with our procedure, in case of no show, the first night is charged and the rest of the stay in canceled. However, we are happy that we could have found another room for the rest of your stay. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future. Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Siru hotel’s Team

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
Mey Ly U. vastasi 21.9.2018
Dear guest, We thank you very much for having evaluated your experience concerning your recent stay at Siru hotel. We are very happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future! Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Siru hotel’s Team

6/10 OK

Sanna, Helsinki, Finland

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room smelled old and a bit dirty. Cleaning the carpet would have helped. Bathroom was nice.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018
Mey Ly U. vastasi 17.9.2018
Dear Sanna, We thank you for having evaluated your experience concerning your recent stay at Siru hotel. We are very sorry that your stay with us did not fully meet your expectations. Nevertheless, we hope that you will give us a chance to regain your confidence Best regards, Mey Ly U. on behalf of The Siru hotel’s Team

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Would not recommend
I stayed there for 4 nights, but I wouldn't go there again. Thumbs up for friendly staff, location of the hotel, and good breakfast. But in overall, the hotel is in need of a massive renovation. Despite booking well in advance, I was given a not so nice room just next to the elevator. It was extremely noisy during night especially because of the other guests I could hear in the corridor. The sink in the toilet was stuck - it was really uncomfortable to use as it was very slow letting the water through, if at all. Otherwise the room was well cleaned and spotless, but I also couldn't stand the weird parfume they had in their cleaning products.
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2018

6/10 OK

Juha

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Low quality but works.
At least currently, you enter Hotel Siru through the entrance of the next door high class hotel. It looks amazing and luxurious! After registration, you move to the Siru side of the building and things CHANGE. Everything is old and worn out. Especially the elevator is extremely slow and small. The hotel room was one of the smallest ones I have ever been to and it seemed that it had been renovated last time in the 90's. There were really limited number and positioning of wall power sockets, so I really had hard time finding a place where I can even inconveniently charge my phone. Breakfast was again on the luxury hotel side. Otherwise it was very good, but the coffee was one of the worst ones I have ever drank anywhere. Anyway, the hotel did its job, it was affordable, and it was located very well for my needs. But if this was a 3-star hotel, then it certainly is in the lower end of that range.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2017
Victor Camhis vastasi 14.7.2017
Dear guest, Thank you for taking the time to write this review following your recent stay with us. We are very happy to know that you enjoyed our breakfast and our localisation. Please accept our sincere apologies for the inconveniences encountered during your stay. The Hotel Siru is a historical building; its authenticity is generally appreciated by our hosts. We regret that it did not meet your expectation and take note of your remarks. We hope to have the chance to welcome you at our hotel again in the near future. Best regards, Sarah M. The Siru Hotel's team

10/10 Loistava

Sanna, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good value for money
Great location near metrostation. Also quite short (about 15minutes) walking from city center.

8/10 Hyvä

Reino Reissaaja

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyvä perushotelli
Jos tarvit perushotellin, jossa vietät yösi keskeisellå paikalla Brysselissä kohtuu hinnalla, niin se on tässä.

8/10 Hyvä

Mikko K.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvä palvelu
Erittäin ystävällinen ja palveluhaluinen henkilökunta, pärjää hyvin englanniksi. hyvällä paikalla juna-asema 200 metrin päässä. Pääsee hyvin kaikkiin paikkoihin. Kauppakeskus kulman takana, hyvät ostomahdollisuudet. Ravintolat vieressä ja lähistöllä.

10/10 Loistava

Mikko K.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvällä paikalla
Hotelli hyvällä paikalla ja loistava englannin taitoista henkilökunta. Tosi ystävällinen ja hyvä palvelu. Ostoskujalta ja tavaratalot kulman takana. Pohjoinen rautatieasema lähellä ja pääsee kaikkialle lähelle 2€!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti
Ikävä kokolattiamatto. Oleskelumme aikana läheisellä aukiolla remontin äänet häiritsi jo aamusta lähtien. Erittäin hyvä sijainti mm. rautatieasemaan ja keskustan nähtävyyksiin nähden kaikki kävelymatkan päässä. Hyvä hinta laatusuhde.

6/10 OK

Reissaaja***

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
***
Ok keskitason hotelli, jos ei odota mitään ihmeempää. Huone oli pieni ja ahdas, mutta hyvällä paikalla lähellä juna-asemaa ja kävelymatkan päässä kaikesta. Henkilökunnalle pisteet parhaasta palvelusta koskaan.

6/10 OK

Markku, Espoo

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti
Riittävää yöpymiseen. Edullinen verrattuna lähikortteleiden kalliisiin hotelleihin.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Ympäristössä remonttimelua, huone pölyinen ja vähän rapistunut, palvelu ystävällistä.
Victor Camhis vastasi 17.5.2014
Dear Guest, We would like to thank you for your time and your comments regarding your stay at Hotel Siru. Your encouraging comments about the kindness of the staff give us great motivation on maintaining our efforts to offer high quality service to our guests. We apologize for this inconvenience and be certain it is with a great attention that we have taken into account your comments and feedback. We hope to live up to your expectations during you next stay in Brussels. Best regards, Victor Camhis General Manager

8/10 Hyvä

marika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lähellä ostoskatua!
Hyvä hotelli hyvällä sijainnilla. Palvelu ystävällistä ja huone viihtyisä. Huone siisti mutta sänky oli kova.
Siru vastasi 28.3.2013
Dear Marika, We would like to thank you for taking the time to share with us your experience at the Hotel Siru. We are very pleased to hear that you had a great time with us and that you enjoyed your stay. Be sure that we have forwarded your comments to both operational and management teams. We will continue to do our best to always better meet our guests’ expectations. We hope to have the pleasure to welcome you again at Hotel Siru. Victor Camhis General Manager

8/10 Hyvä

??

Hyvää: Palvelut/mukavuudet
ロケーショングッド
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

2/10 Hirveä

Sahar

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The worst hotel that I’ve ever stayed in. Everything from customer service, room, bed, and noise from outside is awful. The area is even worse. If they even give you a free room here, don’t take it otherwise you will be awake the whole night. Do not recommend it.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Integra

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kind of run down. Door to the hotel is broken so you have to enter through the hotel next door. The lock on the door to my room was broken and it was a huge dramatic issue to get my room switched partially due to language barrier but mostly due to being gaslighted about the lock being broken even after being walked in on while taking a bath. The area has a lot of construction, and a lot of houseless folks sleeping in the street and some aggressive panhandlers. At the grocery store you have to scan your receipt to exit the store or they will accuse you of stealing by yelling at you in french
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

2/10 Hirveä

Kai Sheng

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bad room very hot and bad smelling
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

6/10 OK

Patrick

Matkusti kumppanin kanssa
We liked the location
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

YOTA

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
グランプラスの北徒歩15分ありとても便利な立地にあります。 価格が安いわりにしっかりしたベッドでした。
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

4/10 Huono

Hua

Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
My room smelled very bad. Had to leave the window open in sub-10 degree temperature.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Ella

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very convenient if you are planning to take the subway! Well ubicated, very friendly staff. Great breakfast.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

6/10 OK

RYO

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Good location but poor facilities
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024

4/10 Huono

Jaspreet

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
In my room the wardrobe door was broken... Room was so tiny I had almost no space to open my bag. Internet was soooo poor. I was not at all able to make calls using the internet. Breakfast buffet has almost no option for vegetarian people(just bread and butter/Nutella or cereal). No shampoo and conditioner in the bathroom.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

2/10 Hirveä

Kyra

Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
There were riots outside, wasn’t clean, entrance was in an alley, hot, the window wasn’t secured in place. Unsafe.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Carla

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Emilio, Roma

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Buon albergo di fronte la stazione metro Rogier ed a 15 minuti a piedi dal centro. Stanza grande, personale cortese, buona colazione.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

2/10 Hirveä

Marko

Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Really Bad the only positive was the Young Guy and Lady who helped with bags and check in. After that I had 2 people knock on my door whilst showering, advising me I am in the wrong room and should leave to reception. Whilst I was naked. This is unacceptable. You give me a room and wrote it on the card 609. You never apologised for your incompetence and lack of respect. And your demands. Really bad. Old and dirty bed sheets. No point to complain as manager thinks he can speak to people with tone and attitude. Bad experience, not recommending.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Bengt

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Helt okej för en natt
Helt okej och prisvärt hotell nära Gare Noord och t-bana Rogier. Inte den trevligaste delen av staden men funkar bra för en övernattning.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Aljosa

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
mu correcto todo, buena relacion precio-calidad
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2024

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023

6/10 OK

khalid

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

6/10 OK

Cornelis

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ontbijt was oké, kamer en badkamer niet schoon.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

4/10 Huono

francois

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

marie-christine

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Jose

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Customer service excelente. Most front desk. The lady was very helpful. !!!
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
mm vastasi 6.12.2023
Dear guest,Thank you for your kind words and positive feedback regarding our customer service, especially the lady at the front desk. We are delighted to hear that she was very helpful and contributed to making your stay enjoyable.Our team strives to provide excellent service, and your recognition is truly appreciated. If you have any specific details or suggestions on how we can further enhance our services, please feel free to share.We look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Best regards,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

8/10 Hyvä

Sergio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
No comment
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Astrid

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Het is op loopafstand van de winkels. De kamers zijn gedateerd ze worden wel opgeknapt waardoor er een sterke verflucht hangt. Ontbijt is goed
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
mm vastasi 6.12.2023
Beste gast,Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf. We waarderen uw opmerkingen over de locatie en het ontbijt. Onze excuses voor eventuele overlast door de verflucht als gevolg van renovatiewerkzaamheden. We streven ernaar om onze faciliteiten te verbeteren, en we hopen dat u desondanks een aangenaam verblijf heeft gehad.We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en hopen dat u dan de positieve veranderingen zult waarderen.Met vriendelijke groeten,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies

8/10 Hyvä

Robert

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Good location, basic facilities, but room was big and comfortable for the price and desk/breakfast staff were friendly.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

6/10 OK

Roger

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel Siru Nov 2023
The hotel was in a good location for my purposes in Brussels but the hotel is quite worn. But it didn't cost too much so you get what you pay for. The carpet in the room was probably installed at the same time as when the Beatles released their first record. Mold on the shower curtain and there was quite a lot of noise that could be heard through the walls. The breakfast was really good and it was really nice staff.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
cb vastasi 6.12.2023
Dear guest,Thank you for choosing our hotel for your stay in Brussels and for sharing your feedback. We're thrilled to hear that you enjoyed our prime location and the breakfast, and we appreciate your kind words about our staff.we apologize for any inconvenience caused by the wear and noise. We're continuously working on improvements, and your insights are valuable in this process.We hope to have the pleasure of welcoming you back for more musical nostalgia and, of course, a comfy carpet in the future.Kind regards,Guest Relations

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
When I got to the room they didn’t have no heater. But they able to move me to another room
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
mm vastasi 6.12.2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We apologize for any inconvenience you faced with the lack of heating in your initial room, but we're glad we could swiftly address the issue by moving you to another room.Guest comfort is our top priority, and we appreciate your understanding. If there's anything else we can do to make your stay more enjoyable, please feel free to let us know.We hope the rest of your stay was pleasant, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,M. Netto - GMProgress Hotel - Hotel Siru - Hotel Des Colonies