Terassi/patio

Arvostelut: pentahotel Brussels Airport

3 out of 5
pentahotel Brussels Airport
Berkenlaan 5, Diegem, Machelen

Arvostelut

7,4

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 144 kautta 560 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 222 kautta 560 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 104 kautta 560 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 60 kautta 560 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 30 kautta 560 arvostelua" "

8,0/10

Siisteys

7,6/10

Henkilökunta ja palvelu

7,8/10

Palvelut/mukavuudet

7,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Eve-Lotte

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

4/10 Huono

Risto

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
At the reception, I felt like I wasn't welcome. There was rubbish on the floor of the room. The soundproofing of the rooms was not good. The pillows were thin. The restaurant worked great, the service was friendly and the food was good.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Guest Service vastasi 2.10.2023
Dear Risto,Thank you so much for sharing your feedback with us.I'm really sorry to hear about your experience at the reception and the issues you encountered during your stay. We truly appreciate your honesty.Please know that we take your concerns seriously, and we are already working on solutions to improve welcoming and cleanliness. We want every guest to feel welcome and have a comfortable stay with us.I'm delighted to hear that you enjoyed our restaurant and found the service friendly, and the food good.We value your feedback as it helps us make positive changes.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience.Warm regards,

6/10 OK

Olli

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
6
Vessan oven lukko pesä oli irti ja altaan hana oli ei ollut kiinnitetty. Tämän takia hana ei pysynyt paikallaan.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Arnaud Dehaye vastasi 4.9.2019
Dear Olli, Thank you for your comment. We hope to get even a better review next time! Best regards, Penta team

8/10 Hyvä

Markus

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Comfortable stay on a business trip
Quite a comfortable place to stay on a business trip. Has a bit run-down look, but rooms are very comfy. Restaurant and bar are much better than you would expect, breakfast is great. Bad wifi though.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Arnaud Dehaye vastasi 4.9.2019
Dear Markus, Thank you so much for having taken the time to write this comment. We really appreciate it! Hope to see you back soon. Regards, Penta team

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
7+
Ruoka oli hyvää ja kohtuuhintaista. Hotelli siisti, mutta huoneet turhan viileitä ainakin alakerroksessa. Asiakaspalvelussa parantamisen varaa.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017

10/10 Loistava

memis

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tout et parfait et beau
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Guest Service vastasi 27.5.2024
Cher Memis,Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes ravis d'apprendre que la propreté de nos chambres, la condition de notre hôtel, la qualité de notre service et les aménagements de nos chambres ont répondu à vos attentes. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Guest Service

6/10 OK

Marija

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Guest Service vastasi 22.5.2024
Dear Marija,We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are sorry that we did not meet the high standards expected of us on this visit. Please don't hesitate to let us know at the time so that we may take action. We have, nevertheless, addressed this issue with our housekeeping team.We have also taken note of your comments regarding the bathroom and will be assessing the situation.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Guest Service

4/10 Huono

Rodelin

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
J'ai beaucoup aimé la proximité de l'hôtel avec le transport en commun. Mais la propreté ne semble pas être une priorité. On a demandé le ménage deux jours de suite sans être fait. Des traces de moisissures dans la toilette sont trop évidente.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Guest Service vastasi 20.5.2024
Cher hôte,Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement proche des transports en commun a été à votre convenance.Nous regrettons sincèrement que nos standards habituels de propreté n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Veuillez noter que nous offrons un service de ménage sur demande, sans frais supplémentaires, et nous sommes désolés si cette option n'a pas été clairement communiquée lors de votre séjour.Concernant votre remarque sur la présence de moisissures, nous prenons note de vos observations et tenons à vous assurer que notre équipe de nettoyage suit des procédures rigoureuses pour maintenir nos chambres dans un état impeccable.Nous sommes également désolés d'apprendre que les équipements de la chambre n'ont pas répondu entièrement à vos attentes, bien que nous nous efforcions d'offrir des aménagements confortables et fonctionnels.Nous espérons que, malgré ces points, vous avez trouvé du réconfort dans les équipements de notre hôtel et avez pu profiter des diverses installations que nous proposons.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Guest Service

8/10 Hyvä

George

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room was ok, small but everything you need is in it. The breakfast was nice. Diner in town, not in the hotel was fully booked.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Guest Service vastasi 14.5.2024
Dear George, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast offerings and found the room to be well-equipped for your needs. Our team takes pride in providing excellent service and maintaining the condition and cleanliness of our hotel, and your positive remarks affirm their dedicated efforts.However, we regret that the room size did not meet your expectations. Our aim is always to provide comfortable accommodations, and while our rooms are designed to be cozy and efficient, we understand that preferences can vary. We hope this did not detract significantly from your overall experience with us.We also understand that dining options are an important part of any stay. While our hotel restaurant is a popular choice, we are located near a variety of restaurants in town, and our team is always ready to assist with recommendations and bookings for future visits.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Guest Service

10/10 Loistava

Michael

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ein wirklich tolles Hotel unter Berücksichtigung des Preis/Leistung Verhältnisses. Meine Erwartungen wurden vol übertroffen, er tolles Zimmer und ein hervorragendes Frühstück wurden nur noch von der Freundlichkeit der Mitarbeiter übertroffen.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Guest Service vastasi 22.4.2024
Sehr geehrter Michael,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es ist schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Vielen Dank, für das nette Lob für unsere zuvorkommenden und hilfsbereiten Mitarbeiter. Wir freuen uns darüber, unseren Gästen stets einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.Toll auch, dass Sie mit unserem Frühstück zufrieden waren.Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service

6/10 OK

Arnd

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nicht gut gepflegt das Hotel
Guest Service vastasi 8.4.2024
Werter Arnd,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Es freut uns zu hören, dass Sie unseren Service zu schätzen wussten und wir hoffen, dass dieser positive Aspekt Ihren Aufenthalt bereichert hat.Wir bedauern, dass Sie mit der Sauberkeit des Zimmers und dem Zustand des Hotels nicht zufrieden waren. Bitte seien Sie versichert, dass wir stets bestrebt sind, unseren Gästen einwandfreie Zimmer und Einrichtungen zu bieten. Es tut uns leid, dass wir in diesem Fall nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben.Bezüglich der Zimmerausstattung arbeiten wir kontinuierlich daran, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten.Wir würden uns freuen Sie beim nächsten Mal vollständig von uns überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service

6/10 OK

YU

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Guest Service vastasi 4.4.2024
Dear Yu,We really appreciate your feedback.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that you will stay with us again in the future. Best wishes,Guest Service

2/10 Hirveä

Mark

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I stayed there for 3 nights and no hot water , no fridge, no microwave and the house keeping wasn’t that good. I will not recommend this place for anyone!!!!!
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Guest Service vastasi 2.4.2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to share your review.We are truly sorry to hear about your unsatisfactory experience regarding the hot water.Our guests' comfort is a priority, and we regret that this aspect did not meet your expectations. Regarding the absence of a fridge and microwave in the rooms, we understand these amenities can be important to our guests. Although we do not offer these in-room facilities, we are always ready to assist with storing goods in our reception fridge for your convenience. And heat up your food in our kitchen microwave.Your comments on housekeeping are concerning, and we take them seriously. While we pride ourselves on maintaining stringent cleaning procedures, we acknowledge your stay did not reflect our high standards. We regret to note that your overall perception of our service did not live up to the experience we strive to provide. Ensuring the satisfaction of our guests is our utmost concern, and it is apparent we fell short in your case.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in the future. Best regards,Guest Service

6/10 OK

Thillainatarajan

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Bad experiences were with the carpet condition/ cleanliness on the common floors and with the front desk staff. While the experience with the front desk could have been better, the Cafeteria staff was friendly though. Had a problem with the car parking. The breakfast experience was the best.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Guest Service vastasi 26.3.2024
Dear Hilla,We appreciate receiving your opinion concerning your recent stay.We're delighted to hear that you enjoyed our breakfast offerings, and it's great to know our bar qnd restaurant staff made a positive impact on your experience. We take pride in our daily housekeeping and are glad this was reflected during your stay.We do, however, regret to hear about your concerns regarding the carpet condition in common areas and your interaction with our front desk staff.Please be assured that we continually strive to maintain our facilities to the highest standards and provide professional service to all guests. Regarding the parking, we offer secure on-site options and our team is always ready to assist with any issues or guidance needed.We hope to see you again in the future. Kind regards,Guest Service

10/10 Loistava

Xrxa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
War alles super toll
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Guest Service vastasi 22.3.2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr positives Feedback zu unserem Hotel.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in der Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Alles Gute und freundliche Grüße aus Diegem ,Guest Service

6/10 OK

Constantin

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Old and tired hotel, in need of refurbishment. No shuttle from the airport, which makes the transport complicated... 1.5 km from the nearest bus station (by night, the path it seems being in the middle of nowhere) and 700 m from the train station. The shuttle dissapeared during the pandemic and the hotel never bothered to reintroduce it. An Uber/ Bolt from the airport cost 20 - 25 euros. The 4 stars are 3 and look like 2. The TV in the room has only a few channels available, a menu that will take you a while to understand and it takes its time to respond to the commands... if it ever responds. If you have a car, they will charge you 18 euros/ day. Comfortable bed, nice bathroom and good breakfast.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Guest Service vastasi 17.3.2024
Dear Constantin,Thank you for taking the time to provide your feedback.We're delighted to hear that you found the bed comfortable and the bathroom to your liking, along with enjoying our breakfast offerings. Our team strives to provide a welcoming and satisfying stay, and it's reassuring to know these aspects met your expectations.We understand your concerns regarding the shuttle service; please note that alternative transportation options such as taxis (24/7) and public transport (DE LIJN, stop Kennedy 400m from the hotel) are available nearby, ensuring connectivity to and from the airport.We take note of your comments on the hotel's condition and apologize for any inconvenience caused. Our TV system usually receives appreciation for its varied channels, and we regret to hear you had difficulty with it As for parking, we aim to provide a secure option for our guests, though we understand that the cost may seem significant.Rest assured, we continuously assess our services to enhance our guests' experiences.We hope we have the opportunity to welcome you back again.Kind regards,Guest Service

8/10 Hyvä

Carmen

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Guest Service vastasi 17.3.2024
Beste Carmen,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We zien jullie graag weer eens terug.Guest Service

10/10 Loistava

William

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Gym was really nice also.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Guest Service vastasi 4.3.2024
Dear William,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.We're thrilled to hear that you enjoyed our gym facilities, available round the clock for those energizing early morning or late-night sessions. It's wonderful to know that our hotel's condition and the service provided by our team met your expectations. Your appreciation for the room amenities is also greatly valued, as we strive to offer a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We would love to welcome you back on many more occasions. Best wishes,Guest Service

10/10 Loistava

William

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Checking in went well, very kind gentleman. The pizza was very good for dinner! Bed and room was excellent!
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Guest Service vastasi 3.3.2024
Dear William,Thank you for this positive review.We're thrilled to hear that the check-in process was smooth and that you enjoyed the pizza from our 24/7 Pentalounge. It's great to know that the bed and room met your expectations, and we're proud that our efforts in maintaining cleanliness and providing quality service have been recognized in your review. Your satisfaction with the room amenities is especially pleasing, as we strive to offer a comfortable and well-equipped environment for our guests.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Service

10/10 Loistava

Ava

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 1.3.2024
Dear Ava, thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Warm regards,Guest Service

8/10 Hyvä

Massimiliano

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
The hotel and surroundings needs a refresh. Parking cost is too high for an uncovered lot. There was any free water bottle in the room.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 25.2.2024
Dear Massimiliano,Thank you for taking the time to share your review.We're glad to hear that you found our service to be satisfactory and appreciated the cleanliness and amenities of the room. It's always rewarding to know when aspects of our hotel meet our guests' expectations.Regarding the parking fee, we strive to provide secure parking options and understand that the cost may seem high for some; we appreciate your feedback on this matter.Parking in the street (in front of the hotel) is available for free.While we don't offer complimentary water bottles in the rooms, we're happy to provide a water refill station in the Pentalounge for all our guests.We are continuously working on maintaining and refreshing our facilities to ensure a comfortable experience for all our visitors.We hope that you will return on another occasion.Kind regards,Guest Service

10/10 Loistava

Jesús Eduardo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Buenas instalaciones y servicio!
Fue una bonita experiencia y fueron muy amables por parte del personal!
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 21.2.2024
Estimado Eduardo,Nos complace enormemente saber que nuestras instalaciones y el servicio brindado por nuestro equipo han contribuido a una experiencia positiva durante su estancia. La limpieza es una de nuestras máximas prioridades y nos alegra que haya encontrado su habitación impecable. El estado del hotel es el reflejo de nuestra dedicación para ofrecer un ambiente moderno y confortable, por lo que su apreciación al respecto es muy valorada. Además, el confort de nuestras habitaciones es fundamental para asegurar un descanso de calidad, y es gratificante saber que hemos cumplido con sus expectativas.Nos despedimos muy cordialmente,Guest Service

8/10 Hyvä

Didier

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 21.2.2024
Cher Didier,Merci pour cette appréciation très positive.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,Guest Service

6/10 OK

Erik

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 18.2.2024
Beste Erik,Hartelijk dank voor uw beoordeling.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.We ontvangen u in de toekomst graag nog een keer om u een betere ervaring te kunnen bieden.Met vriendelijke groet,Guest Service

10/10 Loistava

Roland, Le port marly

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
On n’a passé un séjour formidable, je vous le recommande 👍👍👍
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 13.2.2024
Cher Roland,Merci pour cette excellente appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé la propreté de nos chambres impeccable et que l'état général de l'hôtel ainsi que le service aient été à la hauteur de vos attentes. Notre équipe s'efforce de fournir un accueil chaleureux et un environnement bien entretenu, et vos commentaires positifs sont une belle récompense pour leur travail dévoué.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Guest Service

10/10 Loistava

Joran

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Super petit hôtel
Super petit hôtel service au top ,literie super confortable et petit dej très bon. Je recommande
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 13.2.2024
Cher Joran,Merci infiniment pour votre gentille appréciation.Nous sommes ravis d'apprendre que la qualité de notre literie a contribué à votre confort et que notre petit-déjeuner a su ravir vos papilles. Votre satisfaction concernant le service reçu nous tient particulièrement à cœur et nous sommes heureux que notre équipe ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons que l'ambiance de notre Pentalounge et les services disponibles 24h/24 ont également contribué à une expérience mémorable.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Sincères salutations,Guest Service

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed en niet duur.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 6.2.2024
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling.Het doet ons goed te horen dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond.We zijn blij dat het eten naar wens was en u de prijs-kwaliteitverhouding kon waarderen.Ons team streeft ernaar om elke gast een comfortabel verblijf en een uitstekende service te bieden.Hartelijke groet,Guest Service

8/10 Hyvä

Mallorie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very affordable stay when your flight is super early! Staff was very nice.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Guest Service vastasi 3.2.2024
Dear Mallorie,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear that our staff made a great impression and that you found your room to be impeccably clean. It's wonderful to know that our proximity to the airport contributed to the convenience of your stay. Our team strives to maintain high standards of cleanliness and service, so your feedback is particularly rewarding.We take note of your mention regarding the hotel's condition and appreciate your candidness. Rest assured that we are continuously working on maintaining and improving our facilities to ensure a comfortable experience for all our guests.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Guest Service

8/10 Hyvä

Kim

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Guest Service vastasi 3.2.2024
Beste Kim,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hartelijke groeten,Guest Service

8/10 Hyvä

MARC

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Correcto para el precio y buen gimnasio
Hotel cercano al aeropuerto. Buen gimnasio comparado con los hoteles de la zona, y posibilidad de cenar pizza a cualquier hora. Así que para una noche o estás de tránsito el hotel está bien. No tiene transfer al aeropuerto, pero un bus de línea te lleva en 15 minutos.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Guest Service vastasi 1.2.2024
Hola Marc,Nos complace saber que valoró la cercanía al aeropuerto y el buen equipamiento de nuestro gimnasio, abierto las 24 horas. Además, nos alegra que haya disfrutado de la disponibilidad de nuestra pizza a cualquier hora, ideal para esos momentos en los que el hambre no entiende de horarios. Lamentamos que no dispongamos de servicio de traslado al aeropuerto, sin embargo, nos satisface que haya encontrado conveniente la opción del bus de línea para llegar en aproximadamente 15 minutos. Agradecemos mucho sus comentarios sobre la limpieza y comodidad de las habitaciones, así como el estado del hotel y el servicio; nos esforzamos continuamente por ofrecer la mejor experiencia a nuestros huéspedes.Sería muy grato volver a hospedarle en un futuro cercano. Atentamente,Guest Service

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Guest Service vastasi 29.1.2024
Cher hôte,Merci pour votre commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien à vous.Guest Service

6/10 OK

Marianne

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Clean and all. No USB charger anywhere. Only plugs with no usb port. Imagine me without a phone charger. I left in a terrible mood .
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Guest Service vastasi 29.1.2024
Dear Marianne,Thank you for your review of your recent stay.We're glad to hear that you found our hotel clean and appreciated the condition of our property.It's also pleasing to know that the comfort of your room met your expectations.Regarding the lack of USB chargers, we understand the convenience they offer, and while we currently provide standard sockets by the bed, we'll certainly keep your feedback in mind as we continually strive to improve our guest experience.All of the team really do hope we may welcome you back in the future. Kindest regards,Guest Service

10/10 Loistava

Rafal

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Guest Service vastasi 25.1.2024
Dear Rafal,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to the pleasure of welcoming you back on many more occasions in the future.Best regards,Guest Service

8/10 Hyvä

hugues

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Une escapade à Bruxelles.
Très bon hôtel proche de Bruxelles. Facile d'accès en train car la gare de Diegem est à 600m.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Guest Service vastasi 25.1.2024
Cher Hugues,Merci pour ce charmant commentaire !Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre emplacement près de la gare de Diegem pratique pour vos déplacements et que vous ayez apprécié la propreté de votre chambre ainsi que la condition générale de notre hôtel. Il est gratifiant de savoir que vous avez été satisfait à 100% par notre service et le confort de votre chambre. Nous espérons que le style moderne de notre hôtel et notre Pentalounge vous ont permis de passer des moments agréables.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Guest Service

6/10 OK

Fabrice

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Guest Service vastasi 17.1.2024
Cher Fabrice,Merci de partager votre expérience.Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir chez nous à nouveau. Sincères salutations,Guest Service

6/10 OK

Raïssa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Guest Service vastasi 10.1.2024
Chère Raïssa,Merci d'avoir partagé votre excellente expérience chez nous.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt pour une autre expérience de qualité,Guest Service

8/10 Hyvä

Lamin

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Guest Service vastasi 4.1.2024
Cher Lamin,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Guest Service

8/10 Hyvä

Mélanie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Near airport. Good for a short stay.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Guest Service vastasi 26.12.2023
Dear Mélanie,Thank you very much for this kind review of your stay.We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our convenient location. We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Guest Service

10/10 Loistava

Martin

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Guest Service vastasi 15.1.2024
Beste Martin,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Guest Service

10/10 Loistava

Melissa

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nos gustó mucho este hotel muy bien ubicado de las estaciones principales si quieres salir de Bruselas , el personal super amable agua gratis y el bar nos gustó mucho 💞✨
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Guest Service vastasi 21.12.2023
Querida Melissa,Muchas gracias por su magnífica valoración.Nos complace saber que nuestra ubicación fue conveniente para sus planes de viaje y que nuestro personal contribuyó a hacer su estancia agradable. Agradecemos sus amables palabras sobre nuestro bar y el detalle de las aguas de cortesía, elementos que ciertamente hacen que nuestros huéspedes se sientan bienvenidos y cuidados.Contentos por su buena estancia, esperamos poder ofrecerle nuevas experiencias muy pronto. Reciba nuestros mejores saludos,Guest Service

8/10 Hyvä

Manon

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bon hôtel, 2 petites couettes pour un lit dommage, eau pas super chaude à la douche, petite chambre mais bien pour la nuit, bar restaurant sur place très bien Personnel sympathique
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Guest Service vastasi 18.12.2023
Chère Manon,Merci pour la rédaction de ce commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'ambiance de notre bar et restaurant et que vous ayez trouvé notre personnel sympathique. C'est toujours un plaisir de savoir que nos clients se sentent bien accueillis.Concernant la taille des couettes, nous prenons note de votre remarque et souhaitons rappeler que nous proposons des chambres de différentes tailles pour répondre aux besoins de nos clients.Pour l'eau de la douche, notre équipe est dédiée à assurer le confort de nos clients et nous veillerons à ce que la température soit toujours agréable.Nous comprenons que la taille de la chambre n'ait pas été à la hauteur de vos attentes, et nous souhaitons souligner que notre établissement offre des chambres 'Penta Plus Room' plus spacieuses pour un confort supplémentaire.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans de meilleures conditions.Cordialement,Guest Service

6/10 OK

Jens

Liikematkailija
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
For simpelt
Slidt og trist. Restaurant og morgenmad slet ikke i orden. For simpelt og “discounted”
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Guest Service vastasi 17.12.2023
Kära Jens,tack för att ni lämnade en recension.Vi beklagar att ni upplevde vårt hotell som slitet. Vi uppskattar dock att ni har valt att dela med er av era tankar och ska undersöka om det är något vi kan göra för att förbättra oss.Vi hoppas att få välkomna er även i framtiden!MvhGuest Service

8/10 Hyvä

Daniel

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Guest Service vastasi 15.12.2023
Cher Daniel,Merci pour ce retour positif.Merci d'avoir soulinge le confort, la propreté et la qualité du service reçu.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Guest Service

4/10 Huono

Elco

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
De douchekop lekte heel erg. Dit gemeld bij de receptie en werd niks mee gedaan. Ontbijt is erg achteruit gegaan

6/10 OK

Inès

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lit pas confortable, froid
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Guest Service vastasi 5.12.2023
Chère Inès,Merci pour votre feedback.Nous sommes désolés pour le désagrément évoqué.Nous invitons nos hôtes à nous signaler immédiatement toute situation inhabituelle dans leur chambre afin que nous puissions la régler sur place, ou vous reloger dans la mesure de nos disponibilités.Nous vous présentons nos plus sincères excuses pour la gêne occasionnée.Bien à vous,Guest Service

8/10 Hyvä

Kim

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Guest Service vastasi 30.11.2023
Beste Kim,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn ontzettend blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Diegem .Hopelijk zien we je snel nog eens!Guest Service

8/10 Hyvä

Veronica

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
All good. Breakfast really good. Personnel very kind and helpful. Room good, nut not so quite as you can hear the people in the neighboring room. Bus stop to go to the airport is 5min disyamve by food (not very well indicated) (watch out time tables in the evening). Bus then takes a detour before going to the airport and that’s is why is taking 15 min to get there.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Guest Service vastasi 17.11.2023
Dear Veronica,Thanks for this review and your insight.We're delighted to hear that you enjoyed our breakfast offerings and found our team to be kind and accommodating.It's always encouraging to know that our staff's efforts to provide exceptional service are appreciated. We understand that the sound insulation did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience this may have caused. While our hotel design prioritizes modern aesthetics and comfort, we acknowledge that some guests may be sensitive to noise. For future visits, we recommend requesting a room at the end of the corridor, as these rooms typically experience less foot traffic and may offer a quieter stay. Additionally, we're looking into ways to enhance our soundproofing to improve the comfort of our guestrooms.Regarding the bus stop location and schedule, we appreciate your feedback and will consider ways to make this information more accessible to our guests to ensure a smoother journey to the airport.We hope to see you again in the future. Kind regards,Guest Service

10/10 Loistava

Stevan, Beograd

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Guest Service vastasi 6.12.2023
Dear Stevan,Thank you for this positive feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be an absolute pleasure to welcome you again in the future. Best regards,Guest Service

8/10 Hyvä

Brice

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Guest Service vastasi 15.11.2023
Cher Brice,Nous vous remercions pour votre agréable commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Guest Service

8/10 Hyvä

Rudolph

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Très isolé.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Guest Service vastasi 13.11.2023
Cher Rudolph,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié la propreté de votre chambre, l'état de l'hôtel et nos services.Cependant, nous avons pris note de votre commentaire concernant l'isolation de l'hôtel. Nous comprenons que cela puisse être un inconvénient pour certains de nos clients.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience encore meilleure.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir parmi nous. Cordialement,Guest Service