Vastaanotto

Arvostelut: Pullman Brussels Centre Midi

4 out of 5
Pullman Brussels Centre Midi
Place Victor Horta 1, Brussels

Arvostelut

9,0

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 594 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 304 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 65 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 22 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 16 kautta 1001 arvostelua" "

9,2/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,8/10

Palvelut/mukavuudet

9,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Mathilde, Guest Relation Agent vastasi 16.10.2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Mathilde, Guest Relation Agent vastasi 16.10.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 Loistava

Jani

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent service, great breakfast
Really nice. Excellent service. Breakfast orange juice top-notch. Freshly squeezed oranges! You don't see that too often @ 4 star hotels these days
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
The Pullman Team vastasi 14.4.2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback about your stay in Pullman Brussels Centre Midi. We would like to deeply thank you for this very enthusiastic feedback of your stay at the Pullman Brussels Centre Midi. It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to recommend our hotel. We hope that you will be back soon and we look forward to welcoming you. Yours sincerely, The Pullman Team

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Miinukset: Ilmaiset minibaarituotteet olivat yksi pullo lähdevettä ja yksi kuplavesipullo (+kahvi/tee). Kylpyamme täytyi toivoa erikseen, muuten saa huoneen pelkällä suihkulla (huonekuvaksen mukaan kylpyamme kaikissa Classic-huoneissa). Lisäksi kylpyammeellisen huoneen näköala oli huonompi (sisäpihalle / muihin huoneisiin, joten verhoja ei voi pitää auki). Plussat: Hyvä sijainti, sisäänkäynti suoraan rautatieasemalta. Ammattitaitoinen ja avulias henkilökunta. Huone hyvin äänieristetty, ei kuulunut mitään ääniä käytävältä/muista huoneista.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019

10/10 Loistava

Mikko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Will return!
Great hotel, wonderful breakfast!
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Suoer location Pullman quality.
Super location next to Midi Train Station. Room was nice and spacious. I can recommend this hotel.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

10/10 Loistava

Lennu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellihuone oli todella hiljainen, sijainnin suoraan rautatien yläpuolella huomasi vain katsomalla ikkunasta ulos. Netti toimi moitteettomasti. Iso suihku ja wc erikseen. Huone oli kaunis ja siisti. Hotelliin pääsi näppärästi suoraan aseman sisältä. Mainio sijainti, kun tarkoituksena oli tehdä päiväretkiä ympäri maata.
Yöpyi 10 yötä elokuussa 2018

6/10 OK

Collette

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The air conditioning was non existent and without being able to open the windows the room gets stuffy. Also, major plumbing issues as the water in the shower kept changing temperature from hot to cold and eventually just got super cold. It's conveniently located in the train station but otherwise there is nothing around the area and you will have to walk at least 20 minutes to get to any decent restaurant. The area of the hotel is dingy and rundown.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Josephine

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
What I like is close to the station just 300 meter to the station; It’s a big plus for me.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Jesse

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Stayed just one night. Hotel and staff itself were impeccable. However, area immediately adjacent to hotel is filled with trash and homeless people. Can’t blame the hotel. Overall, with convenient MIDI station adjacent to hotel and impeccable amenities, would stay there again.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

James, Ellington

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
With so close proximity to the train station, the hotel exterior suffered from the trash from the. Numerous train users.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Linh

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel is nice and clean. It is located in the area with easy access to different cities, countries via train. Staff is excellent!
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Andrea

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
The property is attached to the train station which is great. There was food in and around the hotel, which was also good. However, once you left the train station area, we did not feel safe and there was nothing around this area. Yes, lots of taxi's to get to central city. They did not have the A/C on and the rooms were really hot. This is my biggest complaint.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

David

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Although the area around the property is not too nice, it’s understandable because it’s a train station! The convenience of the train was a primary reason for us to be there.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Len den

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel, near a train station, so the area seems a little sketchy.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

6/10 OK

Karen

Matkusti perheen kanssa
The surrounding seems unsafe and there was no ventilation in the room. We have to ask for a fan.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that you felt the surrounding area was unsafe and that there was a lack of ventilation in your room. Ensuring our guests feel safe and comfortable is our top priority, and we apologize for any inconvenience you experienced. Your comments will be shared with our team, and we will take steps to address these issues promptly. We appreciate your input, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Kind Regards,

8/10 Hyvä

Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Kulaya

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Funmi

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Really friendly staff especially Salma who was very generous!
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our staff, especially Salma. We'll be sure to pass along your compliments to her. It's always our goal to provide exceptional service, and we're delighted that we could make your stay memorable. We hope to welcome you back again soon!Kind Regards

8/10 Hyvä

Winnie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property located at the station hub which is very convenient to go by train or bus. But the restaurants around were limited. Rooms are clean and spacious enough.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us! We're delighted to hear that you found our location convenient for accessing transportation options. We understand that having a variety of dining choices nearby is important, and we appreciate your feedback on this matter. We're pleased that you found our rooms clean and spacious, and we hope you had a comfortable stay overall. Your comments are valuable to us, and we'll certainly take them into consideration as we strive to enhance our guests' experiences. We hope to welcome you back for another visit soon!Kind Regards

8/10 Hyvä

Roy

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you for your kind score! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our hotel. If there's anything more we can do to make your stay even better next time, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back!Kind Regards

2/10 Hirveä

Vladislav

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Misleading advertising, state hotel has an AC, but never explained its a seasonal, no ventilation at all, you cant open windows, our room was 86F° or 30C°, and no air circulation, on a 3rd day of our stay they gave us another room, it was more hot, 3rd room was a slightly better, not to big difference, no AC no ventilation, no air circulation, they promised us a fan, but brought a hitter....very funny, couple days later we got a very small fan, which one you can feel only sitting next to that, at the end they gave us 30 euro discount for inconvenience, what a jog...never again, would not recommend to stay there
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We are truly disheartened to hear about the challenges you faced with the room temperature and ventilation. We aim to provide a comfortable environment regardless of the season, and we regret to hear that the solutions provided did not adequately resolve the situation for you.Our hotel is designed to ensure a peaceful stay with modern amenities, and it is with regret that we note your dissatisfaction with the cleanliness and overall condition. We take pride in our attentive service, and we are glad you found our staff friendly and professional, which is in line with the high standards we set for ourselves.While we understand that the compensation offered may not have fully alleviated your discomfort, we hope it conveyed our commitment to guest satisfaction. We would also like to assure you that all feedback is taken seriously and considered thoughtfully as we continuously strive to enhance our guest experience.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,

4/10 Huono

Clifford

Matkusti ryhmän kanssa
Liked proximity to train station. Too many homeless on the property panhandling. Major lack of support with a heat issue in our room. Front desk would not ask a maintanence call to at least get the room fan working. Any air movement would have been an improvement.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you appreciated our hotel's proximity to the train station. However, we're truly sorry to learn about the challenges you encountered during your stay. Ensuring the comfort and safety of our guests is our top priority, and we sincerely apologize for any inconvenience caused by the presence of individuals panhandling on the property. Additionally, we regret any disappointment caused by the lack of support in addressing the heat issue in your room. Your comments will be addressed with our team to ensure that necessary improvements are made. We value your insights and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Kind Regards

10/10 Loistava

Li Wei

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Awesome Hotel!
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our hotel. If there's anything more we can do to make your stay even better next time, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back!Kind Regards,

8/10 Hyvä

Wim

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ok
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you for your kind score! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our hotel. If there's anything more we can do to make your stay even better next time, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back!Kind Regards,

6/10 OK

Egbe Agbor, Brussels

Nothing stands out
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts with us. We appreciate your feedback, and we're committed to continuously improving our services. If there's anything specific you feel could enhance your experience during your next stay, please feel free to let us know. We value your input and hope to exceed your expectations in the future.Kind Regards,

10/10 Loistava

Zack

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was really warm in the room but other than that it was terrific!
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 27.4.2024
Dear Guest,We appreciate your feedback! It's wonderful to hear that you had a terrific stay overall. We apologize for the warmth in your room and will definitely look into adjusting the temperature to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. If there's anything else we can do to enhance your next visit, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!Kind Regards

10/10 Loistava

Greta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Uitstekende ligging in het station Brussel-Zuid.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Roger

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Robert Guest Relations / Assistant Welcome Manager vastasi 26.2.2024
Dear Sir,Thank you for this kind review of our property.We are delighted that you have had a very pleasant stay at our hotel.We would be very happy to have the opportunity to welcome you again. Kind Regards,

8/10 Hyvä

Claude

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Peut mieux faire
Peut mieux faire niveau accueil sauf si couple gay vous dérange, mais ça fait le dire avant, et niveau ménage, merci de préciser avant que le ménage pas fait tous les jours..... On ne lit pas forcément les notes en arrivant et l'accueil sert à ça
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Robert, Guest Relations/Assistant Welcome Manager vastasi 6.3.2024
Cher Hôte,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires concernant votre récente expérience chez nous. Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes en termes d'accueil et de service de ménage.En ce qui concerne l'accueil, nous tenons à vous assurer que nous accueillons tous nos clients avec la même chaleur et le même respect, quel que soit leur orientation. Nous sommes profondément désolés si vous avez ressenti autrement, cela n'a jamais été notre intention. Nous sommes une entreprise inclusive et nous nous efforçons toujours de créer un environnement accueillant pour tous nos clients, sans aucune discrimination.Concernant le service de ménage, nous comprenons votre frustration et nous nous excusons pour tout malentendu à ce sujet. Nous essayons de communiquer clairement les détails de nos services, y compris la fréquence du ménage, avant l'arrivée de nos clients. Nous allons redoubler d'efforts pour nous assurer que ces informations sont clairement indiquées dans nos communications et dans nos notes d'accueil.Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous prenons vos commentaires très au sérieux. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'avenir et de regagner votre confiance pour un séjour cette fois 100% réussie.N'hésitez pas à nous contacter directement si vous avez d'autres préoccupations ou si vous souhaitez discuter de votre expérience plus en détail.Cordialement,

6/10 OK

Stephen

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Right next to Eurostar
OK. Good location by gare de midi Eurostar but the immediate surroundings are seedy. Buyer beware The rooms on hotel.com are not the standard rooms but more deluxe ones you must pay an upgrade for. I paid extra for superior room with nespresso machine and slippers.
superior room
superior room
superior room
room service dinner
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 20.2.2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share this feedback.We're delighted to hear that our proximity to the Eurostar at Gare de Midi was beneficial for your travels, as we strive to provide convenience for our guests with direct access to the station and various transportation options. We appreciate your recognition of our desirable location. However, we regret any misunderstanding regarding room categories and additional charges. Our various room types, including those equipped with amenities such as Nespresso machines and slippers, are described in detail to ensure transparency and help our guests select the accommodation that best meets their needs.We do hope that we will be able to welcome you back on a future occasion.Best regards,

8/10 Hyvä

Martin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 19.2.2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 Loistava

Pierre Alain

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Etape agreable
Sejour 1 nuit. Hotel tres agréable, bien situé à coté de la gare Midi. Hall d'entrée un peu froid d'ambiance. Mais service tres sympathique. Chambre très confortable et restaurant très bon. En résumé, une tres bonne étape.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 19.2.2024
Cher Monsieur,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous !Nous sommes ravis d'apprendre que la situation privilégiée de notre hôtel à côté de la gare Midi a contribué à rendre votre séjour agréable et que notre chambre a su répondre à vos attentes de confort. Il est également gratifiant de savoir que notre restaurant a été à la hauteur de vos espérances. Nous prenons note de votre ressenti quant à l'ambiance du hall d'entrée et nous nous efforçons continuellement d'améliorer l'atmosphère de nos espaces communs pour garantir un accueil chaleureux.Nous serions honorés de vous compter de nouveau parmi nous.Sincères salutations,

2/10 Hirveä

Sefa

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

8/10 Hyvä

steve

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
2 nights clean hotel 3 star
Good stay Asked for quiet room but being close to station gives you all schedules of travelers Nice hotel but a bit noisy
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 19.2.2024
Dear Sir,Thank you for this review of your recent stay.We're delighted to hear that you found our hotel to be clean and to know that our proximity to the station provided you with the convenience you needed.We do apologize if the noise levels did not meet your expectations. We strive to ensure a restful environment and, as noted in our information, we offer soundproofed rooms as well as earplugs to enhance our guests' comfort. For future visits, we recommend requesting a room at the end of the corridor on floors 4, 5, or 6, which are typically quieter.We look forward to welcoming you back.Best regards,

10/10 Loistava

Gerald

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The perfect stay in Brussels
I love the hotel Pullman. The most comfortable beds. Bathrooms are great. And location is perfect.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 Loistava

JEONGEUN

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

6/10 OK

Robyn

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 Loistava

Takayuki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 Hyvä

Stuart

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Loistava

Noah, Lewisville

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 Hyvä

Francois

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 12.2.2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

6/10 OK

Katrina

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Nice spacious rooms. The room we were in can’t pick up the wifi signal very well even our data signal. The a/c seems not to be working. Very convenient to train and metro station
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 16.2.2024
Dear Mrs,We really appreciate your feedback.We're glad to hear you appreciated the spaciousness of our rooms and our hotel's prime location for train and metro connectivity. Our guests often highlight the convenience of being just a 30-second walk from the Eurostar Terminal. Regarding the wifi signal, our team is continually working to ensure complete coverage throughout the hotel, and we offer our apologies if connectivity did not meet your expectations. Although our rooms are equipped with individual air conditioning controls, we regret to hear about your difficulties with the a/c unit. Our maintenance team is always on hand to address such issues promptly to ensure our guests' comfort regardless of the season.We hope to welcome you back.Best wishes,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Comfortable stay
Very comfortable room. Hotel really handy for Eurostar Great amenities in the room
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 15.2.2024
Dear Guest,Thank you for your comment !We're thrilled to hear that you had a comfortable stay with us! Providing welcoming rooms and quality amenities to make our guests feel at home is always our priority. We're also delighted that our convenient location near the Eurostar added to the enjoyment of your stay. Thank you for taking the time to share your positive experience. We look forward to welcoming you again on your next trip!

10/10 Loistava

lola

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Personnel toujours disponible et à l’écoute, hôtel super avec une vue sur la ville. Très bon séjour !
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 3.1.2024
Chère Madame,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive à notre hôtel. C'est un plaisir de savoir que notre personnel a su répondre à vos attentes en étant toujours disponible et à l'écoute. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la vue sur la ville depuis notre établissement.Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.Cordialement,

8/10 Hyvä

Geoffrey

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect for a quick stay on/off the train. Staff were all very helpful and friendly
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 3.1.2024
Dear Mr,Kindly thanking you for taking the time to provide us with your kind and elaborate feedback.We highly appreciate your positive comments and I am pleased that your expectations were met or perhaps even exceeded. Your feedback on the hotel's comfort and the convenience of our strategic location exactly embodies that what we would like our guests to experience when staying with us and I thank you for highlighting this in your review.Thank you again for communicating your experience to us and we hope to welcome you back soon.Yours sincerely,

10/10 Loistava

Ming Thiap

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 3.1.2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

2/10 Hirveä

jeewoon

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Mathilde, Guest Relations Agent vastasi 3.1.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,