Aulabaari

Arvostelut: Leonardo Hotel Budapest

4 out of 5
Leonardo Hotel Budapest
30-34 Tompa Street, Budapest

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 271 kautta 997 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 469 kautta 997 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 179 kautta 997 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 61 kautta 997 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 17 kautta 997 arvostelua" "

8,2/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

7,8/10

Palvelut/mukavuudet

7,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

Harri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Muuten hyvä mutta seinät kuin paperia niinpä naapureiden metelöinti kyllä häiritsi.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Gabor vastasi 17.10.2023
Dear Harri,thanks for sharing your experiences with us. All feedback is important to us so that we can improve the quality of our services. Best regards, Gabor Reményi Front Office Manager

10/10 Loistava

Anti

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä paikka
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2022
Hotel GM vastasi 2.2.2022
Dear Hyvä Paikka, many thanks for your kind review. Hope to see you next time!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rauhallinen sijainti. Ei liikenteen melua. Erittäin ystävällinen henkilökunta. Siisti ja puhdas huone.
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2019
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 16.9.2019
Dear Guest Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards

8/10 Hyvä

Jyri

Hyvät huoneet, ok sijainti.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 26.11.2018
Dear Jyri, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We are more than happy to read, that we could add a bit to make your Budapest stay memorable and enjoyable. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2018
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 10.8.2018
Dear Guest Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Onnistunut vierailu Leonardossa
Vierailumme oli oikein mukava ja onnistunut. Hotelli oli todella hyvä ja sijainti plussaa. Äänieristys huoneessa oli kyllä olematon, sillä heräsimme aamuisin yläkerran muuttopuuhiin. Öisin oli kyllä rauhallista ja hiljaista eikä naapureiden hälinää kuullut.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2018
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 22.5.2018
Arvoisa vieras, Kiitos arvostetusta palautteestasi. jokainen arvostelu on meille tärkeä, koska se antaa meille mahdollisuuden katsoa hotellimme vieraiden silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueet, joita on parannettava, lopulta saavuttaaksemme lopullisen tavoitteen: vieraan tyytyväisyys. Olemme iloisia voidessamme lukea, että voisimme lisätä hieman, jotta Budapestesi pysyvät ikimuistoisina ja nautittavina. Joka tapauksessa meidän asiakkaamme eivät ole täysin tyytyväisiä siihen, mihin tahansa osaan myönnetystä huoneesta, ota yhteyttä vastaanottoonsa myös huoneenvaihtoa varten tai pyytää puuttuvia palveluita; varmasti vastaanotto tekee kaikkensa löytääkseen parhaan mahdollisen ratkaisun saatavuudestaan. Toivomme, että voimme toivottaa teidät tervetulleiksi uudelleen Leonardo-hotelleihin! Parhain terveisin

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2018
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 2.2.2018
Dear Guest, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards

10/10 Loistava

Mikko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good location
Excellent hotel with good and peaceful location. Also couple of parks nearby - and playgrounds with Kids. Possible to walk close to river to take metro or train to city center. Good restaurants nearby. Clean rooms, free wifi. Good continental breakfast and nice hummus restaurant in the hotel.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2017
Andras Kiss vastasi 22.9.2017
Dear Mikko, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We are more than happy to read, that we could add a bit to make your Budapest stay memorable and enjoyable. Your opinion is a big motivation for our Hotel Team members to continue with the efforts, thank you for it! We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards Andras Kiss / Front Office Manager

8/10 Hyvä

Vivaro, Pori

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Hotelli rauhallisella, kivalla paikalla
Hotellin ympäristö oli kiva. Hotelli hyvä. Kokolattiamatto huoneessa ei ollut paras mahdollinen ratkaisu.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2017
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 4.6.2017
Hyvä vierailija Kiitos arvostetusta palautteestasi. Jokainen arvostelu on meille tärkeä, koska se antaa meille mahdollisuuden katsoa hotellimme vieraiden silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueet, joita on parannettava, lopulta saavuttaaksemme lopullisen tavoitteen: vieraan tyytyväisyys. Olemme iloisia voidessamme lukea, että voisimme lisätä hieman, jotta Budapestesi pysyvät ikimuistoisina ja nautinnollisina. Toivomme, että voimme toivottaa teidät tervetulleiksi uudelleen Leonardo-hotelleihin! Parhain terveisin Andras Kiss / Front Office Manager

6/10 OK

jepjep

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
hyvällä paikalla, huoneissa huono äänieristys..kaikki ääni tuli seinien läpi
Andras Kiss vastasi 26.4.2017
Arvoisa Vieras, Kiitos arvostetaan palautetta; jokainen tarkastelu on viktiga meille Se antaa meille kaksi vilkaisemassa Hotel vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan kaksi aluetta on parannettava, lopulta kaksi saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme pahoillamme siitä kokenut ja arviosi välitetään til riittävä alan johtaja yderligere vaiheessa kaksi tällaista välttää tulevaisuudessa. Vuonna alanyyli tapauksessa vieraanamme ei ole täysin tyytyväinen Myönnetyt tilaa alanyyli näkökohta, ota rohkeasti yhteyttä vastaanottoon jopa Angående muuttaa huoneen tai kaksi pyyntöä alanyyli puuttuu palveluihin; varmasti vastaanoton teemme kaikkemme kahden parhaan ratkaisun löytämiseksi saatavuuden. Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Ystävällisin terveisin Andras Kiss / Front Office Manager

10/10 Loistava

Harri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
General Manager vastasi 3.2.2017
Dear Harri, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We are more than happy to read, that we could add a bit to make your Budapest stay memorable and enjoyable. Your opinion is a big motivation for our Hotel Team members to continue with the efforts, thank you for it! We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards Andras Kiss / Front Office Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
General Manager vastasi 8.9.2016
Dear Guest Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We are more than happy to read, that we could add a bit to make your Budapest stay memorable and enjoyable. Your opinion is a big motivation for our Hotel Team members to continue with the efforts, thank you for it! We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards Andras Kiss / Front Office Manager

6/10 OK

Seppo, Kuopio

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
Hotelli keskellä kaupunkia
Saimme ensin ahtaan kahdenhengen huoneen. Huone oli yhdenhengen huone, johon kumma kyllä oli saatu sisään kahden hengen peti. Yöpöytiä ei tietenkään saatu mahtumaan ja petiin piti mennä kylki edellä. Hotelli oli kuitenkin siisti ja huone vaihdettiin valituksen, sekä kahden yön jälkeen. Olimme kuitenkin varanneet huoneen jo kuukausia sitten. Äänieristys huoneissa heikko. Imastointi ei toiminut kuin on off ensimmäisessä huoneessa. Aamiainen ei mitenkään loistava, mutta menetteli. Olimme 7 yötä.
András Kiss / Front Office Manager vastasi 27.9.2016
Automaattinen käännös: Arvoisa Vieras Kiitos arvostettu palautetta; jokainen tarkistus on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän hotelli vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautittavaa. Joka tapauksessa meidän vieras ei ole täysin tyytyväinen varattu tilaa jonkin näkökohdan, ota rohkeasti yhteyttä Vastaanotto jopa suhteen muuttaa huoneen tai pyytää puuttuvien palveluihin; varmasti Vastaanotto tekee kaikkensa löytääkseen parhaan ratkaisun yhteydessä availability.We toivon, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin

4/10 Huono

Tomi, Turku

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
2 start not 4
I stayed a week in this hotel. I was visiting with my friend for Sziget festival so only things what I wanted was a bed and shower. Or that is what I thought... At the first evening when I arrived I went to my room. And looked it. It didn't look anything like on the pictures. It was small and really disfunctional. The worst part was that there was a couple on the next room who were arguing so I could hear everything throught the wall. Hotel was fully booked so I couldn't change the room. Then I was wondering how this room could be for 3 person as Hotels.com site was promising. Luckily only one of my friend came. Room was really out of date but clean. Better than tent on the Island. I was planning to sleep late next morning but O couldn't because I could hear everybodys door slamming from the corridor when they were leaving to breakfest. And it was really annoying later my stay because it was really loud. You can even hear hoovering from upper floor. Receptionists were really friendly and area is nice and quiet. Wouldn't stay in this hotel again even for festival. I know there is better options. And wondering where this hotel have it's 4 start. I would give only 2.
General Manager vastasi 27.8.2016
Dear Tomi V, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. - The Hotel has rooms for 3 persons as well, in case you make your reservation accordingly, mark that you will be 3 person, arrange the pricing accordingly as well you will be allocated to a room big enough for 3 persons, with an opened sofa bed. - In the mentioned period the hotel were fully booked, in such a case the different habit, sleeping time / active time might be disturbing, we are asking for understanding and thanking for respecting each-orthers needs. In any case our guest is not fully satisfied with the allocated room in any aspect, please feel free to contact our Reception even regarding changing the room or to request any missing amenities; surely the Reception will do the utmost to find the best solution upon availability. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards Andras Kiss / Front Office Manager

10/10 Loistava

Aapo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
General Manager vastasi 27.8.2016
Dear Guest, Aapo, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We are more than happy to read, that we could add a bit to make your Budapest stay memorable and enjoyable. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards Andras Kiss / Front Office Manager

8/10 Hyvä

hilkka, Etelä-Pohjanmaa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pieni kesälomareissu!
Matkalla Budapestissa 30.6-4.7.2016.Tuona ajankohtana oli tosi kuumaa +30C.Liikuimme paljon metrolla Tovavan molemmin puolin shoppailen ja nähtävyyksiä katsoen.Yleisilme kaupungissa oli siisti.Hotelli Leonardon sijainti hyvä sopivan lähellä kaupungin melskettä,mutta silti oma rauhansa.Henkilökunta ystävällistä. Voin suositella kyseistä keskitason hotellia muillekin.Kannattaa varata netistä taksi lentokentältä hotelliin ja takaisin jos haluaa päästä vaivattomasti perille.
General Manager vastasi 7.8.2016
Arvoisa Vieras, Hilkka, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen tarkistus on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän hotelli vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautittavaa. Mielipiteesi on suuri motivaatio meidän hotelli Tiimijäsenet jatkamaan ponnisteluja, kiitos siitä! Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin Andras kiss / Front Office Manager

6/10 OK

Tuula

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Andras Kiss vastasi 13.7.2016
Dear Guest Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards

8/10 Hyvä

Marianne, Lahti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
avulias henkilökunta,palvelu sujui moitteetta englanniksi
Andras Kiss vastasi 13.7.2016
Arvoisa Marianne, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen tarkistus on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän hotelli vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautittavaa. Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli kohtuullisen matkan päässä ydinkeskustasta, matkalla suuri kauppahalli. Ainoastaan aamupalalla todella hälinää sillä aamiaispaikka täynnä äänekästä yöpyjää. Ravintolan mehuautomaatti sekä toinen kahviautomaateista todella hidas, teki koko ajan tarpeetonta jonoa.
Arvoisa Vieras, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen tarkistus on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän hotelli vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautittavaa. Olemme pahoillamme siitä, kokenut ja arviosi välitetään asianmukainen kentän johtaja askel, välttää tällaiset tulevaisuudessa. Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin

6/10 OK

Nina

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Andras Kiss vastasi 17.6.2016
Dear Nina Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards Andras Kiss / Front Office Manager

8/10 Hyvä

tony, paimio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
kiva hotelli
hyvä ja kiva hotelli,siisti ja ystävällinen henk.kunta, aamiainen ok (0800-1000), mutta jos saavuit 0900 jälkeen oli esim munakkaat,nakit,ja muut lämpimät lähes..loppu.. eikä henk.kunta tuonut lisää pyynnöstä huolimatta... ajoissa kun saapui oli kaikki ok..... itse budabest aivan ihana kaupunki
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 24.5.2016
Arvoisa Vieras, Tony, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen tarkistus on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän hotelli vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautittavaa. Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin

6/10 OK

matkaaja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Ihan ok hotelli.
Hotelli sijaitsee noin 2-3km keskustasta. Lähellä on kuitenkin metroasema. Tavallinen huone oli aika ahdas sekä todella meluisa. Kahden huoneen päästä kuului tavallinen keskustelu huoneeseen. Seinät ovat siis paperia. Muuten hotellikokemus oli miellyttävä.
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 24.5.2016
Arvoisa Vieras, Matkaaja, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen tarkistus on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän hotelli vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautittavaa. Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin

8/10 Hyvä

Reetta, Kirkkonummi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli rauhallisella alueella.
Hyvä palvelu ja ystävällinen henkilökunta. Aamiainen runsas ja monipuolinen.
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 25.4.2016
Arvoisa Vieras, Reetta, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen tarkistus on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän hotelli vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Joka tapauksessa meidän vieras ei ole täysin tyytyväinen varattu tilaa jonkin näkökohdan, ota rohkeasti yhteyttä Vastaanotto koskien muuttamalla huoneen; varmasti Vastaanotto tekee kaikkensa löytääkseen parhaan ratkaisun saatavuuden. Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin

6/10 OK

V, Helsinki

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
OK hotel but nothing special
We took this hotel only because that was a deal offer. Otherwise, it's not really in the center, although walking takes less than 20 minutes to the main street. Hotel's breakfast was not included in the price, it costed 8 eur - but you can find many restaurants around and have breakfast for 5 or less. so not worth it. The biggest problem for us was the noise! Oh my god- what a noise! We couldn't sleep after 7 AM every morning. And if you're there not for work but for holidays - you expect to sleep a bit longer. There were renovations going on in some of the rooms, cleaners were super load and thinking probably that everyone should be out from their rooms by 7:30. It was impossible! And we were not notified about the any renovations going on around - otherwise we would have probably changed the room or even hotel. After we told that there is impossible noise and we cannot sleep, hotel staff was first saying that there was a room renovated next door, then changed her mind, and send it's one on the same floor, then changed her mind and said, that there are no rooms being renovated at the moment. Didn't really understand what is happening around there... And one more thing, my boyfriend and I both got pretty bad allergy from the shampoo that hotel provides. So next days we had to get our own..
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 25.4.2016
Dear Guest, V, Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. The Hotel use the opportunity to renovate some rooms in January / February, what is part of a long term renovation plan. We are thankful for our guests understanding and patience in the case. In any case our guest is not fully satisfied with the allocated room in any aspect, please feel free to contact our Reception regarding changing the room; surely the Reception will do the utmost to find the best solution upon availability. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards

8/10 Hyvä

Ilves

Hyvää: Siisteys
Kahdenkeskinen kaupunkiloma
Mukava hotelli hiukan syrjässä, mutta rauhallisella paikalla. Siisti, mutta melko pieni huone. Aamupala ihan hyvä ja runsas, gluteiinitonta leipääkin löytyi. Ravintola muutenkin hyvä. Äänieristys huoneissa heikko ja varsinkin käytävältä äänet kuuluivat selvästi. Aamulla siivoojat aloitteli kolistelun seitsemän jälkeen ja se häiritsi. Positiivinen kokemus äänieristyksestä huolimatta.

8/10 Hyvä

Maaret, Espoo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
hyvä hotelli keskeisellä paikalla
Saimme kahden hengen käyttöön päätyhuoneiston, joka käsitti kaksi suht. isoa huonetta. Huoneisto oli sisäpihalle, joten oli aivan rauhallista. Aamiainen oli hyvä ja riittävä.
Andras Kiss / Front Office Manager vastasi 23.4.2016
Arvoisa Vieras, Maaret, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen tarkistus on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän hotelli vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautittavaa. Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin

6/10 OK

Teemu

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Mukava kaupunkiloma
Hotelli sijaitsi rauhallisella alueella parin korttelin päässä ratikka-asemalta. Hotelli oli siisti ja henkilökunta ystävällistä, huoneet oli siistejä. Aamupala ei kuulunut huoneemme hintaan mutta kävimme hakemassa lähikaupoista aamiaissämpylät ja lähellä oli useita leipomoita/kahviloita. Ratikalla/metrolla pääsi helposti liikkumaan kaupungissa.

6/10 OK

Marjut L.

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Pahviseinäinen koppi, todella hyvät liikenneyhteydet
Huone oli todella pieni ja ahdas, hotellin seinien läpi kuului kaikki äänet ja yleisilme oli nuhruisempi kuin odotimme. Hotellihuoneen sähköviritykset olivat suht jäätäviä. Plussaa todella ystävällisestä henkilökunnasta, erittäin runsaasta ja edullisesta aamiaisesta ja sijainnista. Hotellin ympäristö on myös rauhallinen, joten liikenteen melu ei meitä häirinnyt ollenkaan. Metropysäkki aika lähellä, metrolla pääsee kätevästi liikkumaan. Symppis hotelli, mutta odotimme enemmän kuvien perusteella.

8/10 Hyvä

Miisa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Andras Kiss vastasi 5.3.2016
Dear Guest Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards

8/10 Hyvä

Juhani A.

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyvä hotelli
Loistava hotelli. Hyvä sijainti. Aamiainen oli hintansa väärti. Hummusbar tarjoo erinomaisia pihvejäkin. Suosittelen.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Front Desk Manager vastasi 9.1.2016
Dear Guest Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards

8/10 Hyvä

Teppo M.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hotelli oli oikein toimiva ja siisti ja hyvä aamiainen
Budabest kaupunkina ei vastannut odotuksia. Yllättävää oli myös, että englantia ei osattu kaikissa paikoissa. Vaikeata oli kulkea julkisilla, koska siellä ei ollut kunnollisia opasteita eikä kadulla kulkijat osanneet neuvoa.

8/10 Hyvä

Juhani A.

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
A rainy week in Budapest
A comfortable hotel in Budapest, Pest side of the city. Not in the city, but close to Metro and tram. Peaceful place, no noise from the Tompa street. But the room walls are not thick enough to keep the neighbouring room noise away. Reception staff is very polite and helpful. Hummus restaurant is excellent place to have a delicious file steak. Breakfast (have to be paid) was good start of the day. Next time I know a good place where to stay - Leonardo hotel Budapest. Rgds. Jussi from Finland

8/10 Hyvä

Milla

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Front Desk Manager vastasi 26.12.2015
Dear Milla Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards Andras Kiss I Front Office Manager Leonardo Hotel Budapest | Tompa u. 30-34 | 1094 Budapest

8/10 Hyvä

Toni, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä ja hintansa väärti
Erityisesti hotellin palvelu erinomaista
Front Desk Manager vastasi 5.12.2015
Google käännös: Arvoisa Toni Kiitos arvostettu palautetta; jokainen arvostelu on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän Hotel vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautinnollisen. Mielipiteesi on suuri motivaatio meidän Hotel Tiimin jäsenet jatkamaan ponnisteluja, kiitos siitä! Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin Andras Kiss I Front Office Manager Leonardo Hotel Budapest | Tompa u. 30-34 | 1094 Budapest

8/10 Hyvä

Keijo, Espoo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nautinnollisia hetkiä Budabestissa
Pitkä viikonloppu matka 4 vrk. Ehdimme tutustua Budapestin ydin keskustaan. Kaupunki on todella viihtyisä ja todennäköisesti teemme uuden matkan lähitulevaisuudessa. Suosittelen lämpimästi.
Front Desk Manager vastasi 14.11.2015
Hyvä Keijo, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen arvostelu on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän Hotel vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, lopulta saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautinnollisen. Mielipiteesi on suuri motivaatio meidän Hotel Tiimin jäsenet jatkamaan ponnisteluja, kiitos siitä! Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Parhain terveisin Andras Kiss I Front Office Manager Leonardo Hotel Budapest | Tompa u. 30-34 | 1094 Budapest

8/10 Hyvä

Sirpa, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Comfotable hotel
Very good hotel for weekend visit near restaurants and city.
Front Desk Manager vastasi 17.10.2015
Dear Sirpa , Thank you for your valued feedback; every review is important for us as it allows us to look at our Hotel with guest’s eyes and helps us to detect areas need to be improved, finally to reach our ultimate goal:guest satisfaction. We are more than happy to read, that we could add a bit to make your Budapest stay memorable and enjoyable. Your opinion is a big motivation for our Hotel Team members to continue with the efforts, thank you for it! We hope we can welcome you again in Leonardo Hotels! Best Regards Andras Kiss I Front Office Manager Leonardo Hotel Budapest | Tompa u. 30-34 | 1094 Budapest

8/10 Hyvä

HARRI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Harri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Better than we expected
Big and beautiful! Good bed, large room and bathroom. Breakfast ok, smoothies and scrambled eggs. Friendly staff.

8/10 Hyvä

Ville

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Miika M.

Hyvää: Siisteys
Kiva paikka
Hyvä paikka, rauhallisessa paikassa, mukavat huoneet ja palvelu kohillaan :) suosittelen kyllä kaikille, hinta/laatu suhde hyvä

8/10 Hyvä

akuli

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
ihana matka aikuisten lasten kanssa
Hotellin ravintola tuotti pettymyksen. Aamiainen oli aivan ok, mutta ravintolan hinta-laatusuhde oli tyydyttävä. Lähistöllä kuitenkin monia hyviä ravintoloita. Henkilökunta respassa erittäin avuliaita ja ystävällisiä.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pidennetty viikonloppu
Kelpo hotla mukavassa kaupungissa, hieman syrjässä mutta julkisilla oikein mukavasti liikkumaan.

4/10 Huono

Riina, Lempäälä

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
perus hotelli
Olimme matkalla ystäväpariskunnan kanssa, huoneet olivat pienet eikä ilmastointi toiminut kunnolla. Aamupala oli ok. Lähellä olisi ollut hyvä kahvila, josta olisi saanut aamupalaa. Metro-asemalle oli pidempi matka mutta raitiovaunu-pysäkki oli lähempänä. Lähellä oli monta kauppaa ja ravintolaa. Mielestäni kolmen tähden hotelli.

6/10 OK

Eetu

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

6/10 OK

Nina, Espoo

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ihan ok sillä hinnalla
Huone ihan ok, kohtalaisen siist. Seinät kun paperia joten kaikki äänet kuuluu lävitse. Käytävällä ummehtunut haju koska siellä kokolattiamatto. huoneissa laminaatti. Hyvää palvelua. hyvä aamiainen.
Front Desk Manager vastasi 27.6.2015
Rakas Nina, Kiitos arvostettu palautetta; jokainen arvostelu on meille tärkeää, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella meidän Hotel vierailevia silmiin ja auttaa meitä havaitsemaan alueita on parannettava, vihdoin saavuttaa perimmäinen tavoite: asiakastyytyväisyys. Olemme enemmän kuin mielellään lukea, että voisimme lisätä hieman tehdä Budapest ikimuistoisen ja nautittavaa. Olemme enemmän kuin iloisia voidessamme ilmoittaa: vuonna 2015 lopetimme peruskorjauksen Hotel lukien matto muutos ja uusi lattia huoneessa. Toivomme uusi ilme on kaikille asiakastyytyväisyys. Toivomme, että voimme toivottaa teidät taas Leonardo Hotellit! Terveisin Andras Kiss I Front Office Manager Leonardo Hotel Budapest | Tompa u. 30-34 | 1094 Budapest

6/10 OK

Miia

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja huoneen mukavuus

6/10 OK

Petteri, Espoo

Surkea respa
Perhhematka. Saavuimme kielitaidoton asiakaspalveluun kykenemätön asiakaspalvelelija Pitkin hampain hoiti Asian.

8/10 Hyvä

Antti, Kerava

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Budapest adventti 2014
Ystävävierailu Budapestissä