Aulabaari

Arvostelut: Novotel Budapest Centrum

4 out of 5
Novotel Budapest Centrum
Rákóczi út 43-45, Budapest

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 380 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 489 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 89 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 34 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 9 kautta 1001 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,0/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Upea rakennus, hiljaiset huoneet, hyvä sänky. Helppoa kirjautua sisään ja ulos.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Juha

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli kävelymatksn päässä keskustasta
Huone oli tilava, ja siisti. Aamupala erinomainen, mutta ruuhkainen 8-9 välillä. Ravintola ihan OK. Valitettavasti ei muita ravintoloita lähellä hotellia
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aamiainen ja muukin ruoka on kallista. Aamiainen n. 15 eur. Eikä ruokakaan ollut erikoista ja vesipullo maksoi n. 5,5 eur. ravintolassa, puhumattakaan viinistä. Spa-osasto oli miellyttävä ja sinne pääsi kätevästi avainkortilla milloin vain. Huoneeseen tuotiin iso pullo vettä päivittäin. Sijainti erinomainen, aivan metroaseman vieressä.
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli on hyvällä päikalla, ylellisen näköinen, siisti. Käytävällä leijaileva yritin tuoksu oli ehkä vähän liian voimakas
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erittäin avulias henkilökunta. Loistava aamupala. Tulen varmasti uudelleen
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti. Hiljainen. Siisti huone ja ystävällinen palvelu.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fiksu ja siisti hotelli ammattitaitoisella henkilökunnalla. Metroasema kiven heiton päässä, josta pääsee keskustaan kätevästi. Myös bussit ja ratikka menee aivan vierestä. Aamupalalla selviää pitkälle päivään, se oli todella hyvä!
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erinomainen sijainti! Hyvä palvelu ja hyvä aamiainen.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Ainut positiivinen asia oli että hotelli sijaitsi hyvällä paikalla. Muuten oli hieman pettymys.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

10/10 Loistava

Osmo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä aamiaispaikka Hauer heti hotellista itään jos ei halua maksaa hotellin aamiaisesta
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

8/10 Hyvä

Marketta, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sijainti oli loistava. Aamiainen oli herkullinen ja monipuolinen. Hotellihuone oli viihtyisä.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huoneessa kylpyamme. Ulkonta kuului autojen äänet päivällä sekä yöllä selkeästi.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018

10/10 Loistava

Ellu, oulu, fi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvät kulkuyhteydet, metropysäkki vieressä. Siistit huoneet ja yleiset tilat.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Robbe

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Vähän kaukana Tonavalta.. muuten ihan kiva sijainti..
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
siisti ja mukava hotellihuone, paljon tilaa. Hotelli on rauhallinen ja henkilökunta ystävällinen
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhallinen hotelli.Hyvä aamupala.Sijainti lähellä metroasemaa.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018

8/10 Hyvä

Päivi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Kaikenlaista pikkuharmia.. :)
Alku ei ollut kovinkaan lupaava. Teimme varauksen Hotels.com sovelluksen kautta puhelimella ja varaus meni normaalisti läpi. Kun saavuimme hotellille, niin virkailija ilmoitti, että meille ei ole huonetta jäljellä ja oli hyvin pahoillaan tilanteesta. Asia saatiin kuitenkin järjestymään ja lopulta huonekin löytyi. Muuten hotelli todella siisti ja sijainti on hyvä. Aamupala oli myös todella kattava.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli sijaitsi aivan metroaseman vieressä, mutta kävelimme usein kauempaa. Vaikka ympäristö oli vilskeinen, oli sisätiloissa rauhallista ja nukuimme yömme hyvin. Hotelli oli siistissä kunnossa ja ilmastointi toimi hyvin. Henkilökunta oli ystävällistä ja kielitaitoista. Suihku ja kylpyamme olivat hiukan vanhat, mutta ajoivat asiansa. Sängystäkään ei valitettavaa. Sisustus oli yksinkertaista ja tylsää, seinästä oli poistettu joskus jotain ilman, että ruuvin reikiä oli paikattu. Yleisilme muuten kuitenkin puhdas ja neutraali.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli
Loistava sijainti, täydellinen aamiainen ja hyvät huoneet!
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli siisti. Huone mukava ja siisti. Sijainti oli Ok vähän sivussa mutta kulkuyhteydet hyvät.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Taija, Espoo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lähellä palveluja
Metro, ratikka, iso market, pieni ostoskeskus sekä ravintoloita ja muita ruokapaikkoja ihan vieressä. Metrolle matkaa noin 3min. Kannattaa pyytää sisäpihan puoleisia huoneita koska on ison ja todella vilkkaan tien varressa. Hop on hop off-bussin pysäkki nurkan takana.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti, siistit ja tilavat huoneet. Kaikin puolin onnistunut vierailu ja varaisin uudelleen saman hotellin.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Sirpa, Seinäjoki

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä hotelli erinomaisella aamupalalla lähellä metroasemaa.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvällä paikalla jahyvät liikenneyhteydet
Onnistunut matka kauniissa ja siistissä hotellissa.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Todella hyvällä paikalla
Helppoa kulkea julkisella liikenteellä hotellilta ympäri budapestia
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2018
Lajos Czár vastasi 27.4.2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We are delighted to read that you had a fantastic stay in our hotel and we were able to fulfill all your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Lajos Czár General Manager

10/10 Loistava

Marko, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhalliset huoneet. Ruoka ja palvelut erinomaiset. Kiva sauna ja jakuzi. Thai hieronta täyttä plussaa. Sijainti erinomainen Tonavan ja eläintarhan puolivälissä. Hotellissa myös kuntosali jota ei tullut käytettyä.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2018
Czár Lajos vastasi 27.4.2018
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another fantastic stay with us. Sincerely, Lajos Czár General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hieno hotelli ja siisti. Ainoa miinus oli, että ilmastointi ei toiminut halutulla tavalla ja huone oli todella lämmin. Hotellille olo helppo tulla lentokentältä muutaman vaihdon kautta bussilla ja metrolla.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2018
Lajos Czár vastasi 27.4.2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience of your recent stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We are delighted to read that you had a fantastic stay in our hotel and we were able to fulfill all your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Lajos Czár General Manager

6/10 OK

Johanna, Helsinki

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja huoneen mukavuus
Hotellista hyvät yhteydet kaikkialle kaupunkiin
Hotellilta oli hyvät kulkuyhteydet ja hotellin yleiset tilat sekä henkilökunta oli ystävällistä. Standard tason huone oli nuhruinen ja lattiat likaiset. Yllättävän epäsiistiä suhteessa hotellin yleiseen tasoon ja aikaisempiin kokemuksiin vastaavan tasoisista hotelleista. Yhteiset tilat olivat mukavat ja siistit. Aamupalasali oli viehättävä. Hotellin historia henki kauniisti aulassa ja ravintolassa. Spa osasto oli lapsiperheen kannalta loistava ja hotellin leikkinurkka plussaa.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2018
Lajos Czár vastasi 27.4.2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations.We strive to provide a superior service experience for every customer so your feedback is very important to us. We have taken notes of your observations and please be sure we will do our best to improve our services. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to welcome you again in the near future. Kind regards, Lajos Czár General Manager

8/10 Hyvä

Pirjo, Kotka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva hotelli kaupungin sykkeessä
Hotellissa hinta/laatu suhde muuten hyvin kohdallaan, aamupalasta veloitettava 14€/henkilö tuntui kalliilta.Jos hinta/ laatu koettaa ymmärtää niin ainoa peruste on runsas henkilökunnan määrä, joka toisaalta takaa palvelun. Hotelli kaikkinensa hyvä valinta. Matkaa Tonavalle 2kilometriä, me saimme rakkulat jalkoihin. Kannattaa ostaa heti julkisen kulkuneuvon kortti, toimii hyvin ja säästää jalkoja. Nähtävää riittää
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2018

6/10 OK

Marsu, Vantaa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ok hotelli, alue hiukan epäsiisti
Käsienpesumahdollisuus vain kylpyhuoneessa, wc:stä puuttui. Hammasharja ja tahna sekä hiustenhoitoaine piti pyytää respasta. Ei tervetuliaislahjaa. Muuten hyvä hotelli. Hiukan syrjässä, josta johtuen alue epäsiisti keskustaan verrattuna sekä epäsosiaalista juoppoporukkaa maleksi lähistöllä.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2018
Lajos Czár vastasi 26.3.2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience, we are sorry that your experience did not meet your expectations. Your opinion is very important to us. We have taken notes of your observations and we will do our best to improve our services. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to welcome you again in the near future. Sincerely, Lajos czar General Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
No rooms without wall-to-wall carpet available, not good for people with allergies. Otherwise good hotel
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2018
Lajos Czár vastasi 14.3.2018
Dear Valued Guest, It was our pleasure to have you as our guest and we are sorry that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies. We have taken notes of your observations and please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Lajos Czár General Manager

8/10 Hyvä

Kari, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellin sijainti hyvä,henkilökunta tosi ystävällistä.Sauna käytössä koko päivän,mikä myös plussaa.
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2018
Lajos Czár vastasi 14.3.2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience with us. Our staff would like to thank you for your kind words. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope we can welcome you again in the near future. Sincerely, Lajos Czár General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2017
QualityCoordinator vastasi 15.8.2017
Dear Valued Guest, Guest satisfaction is the most important for us, and I hope to see you again at Novotel Budapest Centrum hotel, to assure you the same quality! With kind regards, Lajos Czár General Manager

8/10 Hyvä

OP

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Keskustassa ja lähellä julkisia kulkuvälineitä.
Meillä oli hiljainen huone. Mukava etu vilkkaassa keskustassa.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2017
Lajos Czár vastasi 21.7.2017
Dear Valued Guest, I am happy to know that you had a great stay in our Hotel! Guest satisfaction is the most important for us, and I hope to see you again at Novotel Budapest Centrum hotel, to assure you the same quality! With kind regards, Lajos Czár

8/10 Hyvä

Mikko, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
5 päivän lomareissu Budapestissa
Novotel Budapest Centrum hotelli oli tyylikäs ja mukava. Henkilökunta oli ystävällistä. Aamupala oli hyvä ja monipuolinen Saimme jättää laukkumme hotellille ennen varsinaista check-niä ja näin lähdimme kiertelemään kaupunkia jo ennen puoltapäivää. Myös check-outin yhteydessä saimme jättää hotellille laukut ennen illalla lähtevää lentoa. Ainut miinus hotellikokemuksessamem oli virheellinen informaatio aamupalan kanssa. Check-inissä meille kerrottiin, että huoneen hintaan kuuluu aamupala, mutta check-outin yhteydessä siitä meitä veloitettiinkin erikseen. Tietysti ilmaisin tyytymättömyyteni tähän, niin yhden aamun aamupalat saimme ilmaiseksi. Kuitenkin tämä jäi harmittamaan.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2017
Lajos Czár vastasi 21.7.2017
Dear Valued Guest, I am happy to know that you had a great stay in our Hotel! Guest satisfaction is the most important for us, and I hope to see you again at Novotel Budapest Centrum hotel, to assure you the same quality! With kind regards, Lajos Czár

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ihan hyvä hotelli kivalla alueella lähellä juutalais aluetta
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2017
Czár vastasi 15.8.2017
Dear Valued Guest, Guest satisfaction is the most important for us, and I hope to see you again at Novotel Budapest Centrum hotel, to assure you the same quality! With kind regards, Lajos Czár General Manager

10/10 Loistava

Niina, Turku

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti ja hyvä hotelli.
Iso ja siisti hotelli. Tilava, ilmastoitu huone, johon äänet ei kuulunut. Hyvä aamupala, joskin vähän hintava (14e). Hyvät kulkuyhteydet.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2017
Lajos Czár vastasi 21.7.2017
Dear Valued Guest, I am happy to know that you had a great stay in our Hotel! Guest satisfaction is the most important for us, and I hope to see you again at Novotel Budapest Centrum hotel, to assure you the same quality! With kind regards, Lajos Czár

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli on siisti ja se sijaitsee hyvällä paikalla metroaseman vieressä.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2017
Lajos Czár vastasi 21.7.2017
Dear Valued Guest, I am happy to know that you had a great stay in our Hotel! Guest satisfaction is the most important for us, and I hope to see you again at Novotel Budapest Centrum hotel, to assure you the same quality! With kind regards, Lajos Czár

6/10 OK

Liisa

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellihuone
Hotellihuoneessa kokolattiamatto, mikä oli epäsiisti. Suihkun paine oli heikko ja välillä tuli vain kylmää vettä.

8/10 Hyvä

Pentti

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Juha, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lasten kanssa Budapestissa
Siisti hotelli.Hyvät kulkuyhteydet, koska metroasema aivan vieressä.Monipuolinen aamiainen.Suosittelen.

6/10 OK

timo, Hämeenlinna

Hyvää: Huoneen mukavuus
Sijainti hyvä.
Hyvät yhteydet metroon,bussiin ja raitiovaunuun.
QualityCoordinator vastasi 9.5.2016
Dear Valued Guest, Thank you very much for posting your thoughts on Expedia.com, we really value your feedback. Happy to know that you liked the great location of the hotel ; it is very close to the city center. Hopefully you could visit many of the sights of our city. We appreciate your kind words, it is always a pleasure to know when our efforts are appreciated and remembered. It is our hope that we will have the pleasure of welcoming you again in our hotel! Kind Regards, The team of the Novotel Budapest Centrum

8/10 Hyvä

Sointu, Pirkanmaa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli hyvien kulkuyhteyksien äärellä
Upeat yleiset tilat, aamupala hyvin monipuolinen todella kauniissa salissa. Huone pienehkö, oikein siisti ja tosi rauhallinen, koska oli sisäpihan puolelle - pyysimme sitä etukäteen sähköpostilla. Keskustaan noin vartin kävelymatka. Bussi, ratikka ja metromahdollisuudet aivan vieressä. Käytimme niitä paljon - Budapestissähän yli 65 vuotiaat saavat matkustaa ilmaiseksi.
QualityCoordinator vastasi 19.4.2016
Dear Valued Guest, First of all, thank you for taking the time to share your experiences. Furthermore, we very much appreciate your positive feedback regarding your stay at the Novotel Budapest Centrum. I have shared your comments with my colleagues, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy you and meet your expectations. We are all pleased at Novotel Budapest Centrum that you enjoyed your stay here and were satisfied with the services we provided. Positive feedback from satisfied clients is our greatest reward - thank you. We hope that we will have the pleasure of welcoming you again in our hotel in the near future. Kind Regards, Novotel Budapest Centrum

6/10 OK

Kirsi, P

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel, but a lot of noise at nighttime.
Almost every night (we stayed for 4 nights) the hotel had a lot of noise both in other rooms and in the hallways. Also thought it was weird that reception didn't mention the city tax beforehand, just when we were leaving. Just something they should think about! Otherwise nice and clean hotel, would stay again!
QualityCoordinator vastasi 10.5.2016
Dear Valued Guest, First of all, thank you for taking the time to share your thoughts with us. Furthermore, it seems from your feedback that although you were satisfied with almost everything in our hotel, you have experienced some problems in connection with the City Tax; Please let me express my sincerest apologies for the inconveniences. I have already forwarded your remarks to the Front Office Manager as we treat all feedback with the utmost seriousness. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Yours Sincerely, Novotel Budapest Centrum