Majoituspaikan julkisivu

Arvostelut: The Aquincum Hotel Budapest

4 out of 5
The Aquincum Hotel Budapest
Árpád fejedelem útja 94, Budapest

Arvostelut

7,6

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 315 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 371 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 170 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 92 kautta 1002 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 54 kautta 1002 arvostelua" "

7,8/10

Siisteys

7,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

7,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Christina

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 8 yötä elokuussa 2023
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 21.8.2023
Dear Christina,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that in overall our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting our rich and various breakfast. We all hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Vaatimaton kylpylähotelli
Hotelli ja kylpylä on nähnyt parhaat päivänsä. Huoneessa oli puutteita ilmastointi ei toiminut, kaikki sähköpistokkeet ei toiminut ja silitysrauta oli rikki. Huoneissa tehty remonttia ja sen jälkeinen siivous hoidettu huonosti (petauspatjan alta löytyi pala sähköjohtoa). Hottellin aamiainen oli monipuolinen ja hyvä. Hotellin kuntosalin laitteet oli vanhoja ja huonokuntoisia, treenin sai tehtyä kun käytti mielikuvitusta. Kulkuyhteydet hotellilta oli moneen suuntaan hyvät juna, ratikka ja bussi menivät aivan hotellin vierestä.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2022
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 4.1.2023
Dear Guest,Thank you for taking time to reviewing The Aquincum Hotel Budapest. While, it is great to read that you found our breakfast good and various and yet our location was convenient for you, we regret to learn that other aspects of our hotel did not meet with your expectation, therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. We do apologize for the inconveniences you have encountered in your room. Please, rest assured that it does not reflect our standards and corrective actions have been already taken and we have forwarded your comments to the relevant departments to avoid similar feedbacks in the future. We are sorry to learn that overall, you found our hotel outdated, however, we do understand your point. Despite of it we hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 Loistava

Mika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2022
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 11.8.2022
Dear Mika, Thank you for taking time to rating The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. We hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the near future. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

10/10 Loistava

Mika

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 31.10.2019
Dear Mika, Thank you for this amazing rating. We are delighted to learn that you had such a great time with us. We all look forward to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Palvelutaso oli erinomainen mutta johtui lähinnä muutamasta henkilöstä. Muuten täysin suositeltava kylpylähotelli.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
Timi vastasi 15.10.2018
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel. We regret to read that you have rated us with 1 point. We regret to read that you were not satisfied with our hotel and services. Hope to give us a second chance and travel back to Aquincum. Best regards, Timea Besze Rooms Division Manager

10/10 Loistava

Aino

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tänne yhä uudestaan!
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2018
Enikő vastasi 20.9.2018
Dear Aino, Thank you for choosing us again. We are happy to read that you enjoyed your stay and you were satisfied with our hotel and services. Hope to see you again soon. Best regards, Enikő Vázsonyiné Ásoth Quality Supervisor

10/10 Loistava

Aino

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aquincumin aamiaiset!
Ystävällistä ja rauhallista majoitusta huippuluokan hotellissa. Monipuolinen ja runsas aamiastarjonta, hyvät yhteydet Tonavan molemmin puolin.
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2018
Enikő vastasi 1.8.2018
Dear Aino, Thank you for choosing us. Thank you for taking the time to provide us with valuable customer's feedback about your recent stay at The Aquincum Hotel Budapest. We are happy to read that you enjoyed your stay. Hope to see you again soon. Best regards, Gábor Nemes General Manager

8/10 Hyvä

Erika, Espoo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The hotel is located in a nice and quiet area. Good location, city center is close and the Margit sziget is just walking distence. The room was clean and big enough.Very friendly and helpfull workers.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2018
Timea Besze vastasi 7.6.2018
Dear Erika, Thank you for choosing us. We are happy to read that you enjoyed your stay. We are happy to read that you liked our location, room and you were satisfied with our staff. Hope to see you again soon. Best regards, Gábor Nemes General Manager

10/10 Loistava

Ritva

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvällä paikalla Budan puolella. Hyvät yhteydet yleisillä. Kuuma oli, mutta ilmastointi ei päällä kuin kesäkuina. Palvelu ystävällistä paitsi ravintolassa, sinne ei kannata mennä. Tilat vanhahkoja, mutta paljon plussaa. Ihana puutarha, sopiva pikku koiralle. Kaksi viikkoa humahti pian. Suosittelen. Me pidimme kovasti.
Timea Besze vastasi 27.4.2018
Dear Mrs. Holmstrom, Thank you for choosing us. Please accept our apology again for the restaurant service. Finally, we are happy that you had a lovely holiday here and you enjoyed it. Hope to see you again soon. Best regards, Gábor Nemes General Manager

6/10 OK

Toni , Tampere

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ei viiden tähden hotelli
Ei lähelläkään viiden tähden hotellia, max. 3,5 Ilmastointi heikko, korjaukseksi tuotiin tuuletin huoneeseen. Suihkuvedet ei poistu, saat seisoskella omassa likavedessäsi, ongelma parani valittamalla. Henkilökunta ystävällistä kyllä. Sitten tämä kylpylä...lähinnä vitsi. Saunan yhteydessä yksi suihku, ilman pesuaineita, muut suihkut altaiden vieressä ilman näkösuojaa 4kpl, joissa oli pesuainetta. 3tavallista uima-allasta eri lämpötiloilla, ei mitään extraa niinkuin kylpylöissä yleensä. Poreallass ei toiminut, yleisesti kylmä. Paljon olis opettelemista kylpylöistä heillä... eikös tää pitänyt olla kylpylämaa... :O
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2018
Timea Besze vastasi 27.4.2018
Dear Mr. Toni, Thank you for choosing us. We regret to read that you were not satisfied with the spa area. Our guests like it very much, this is the most popular place in our hotel. Please accept our apology for the A/C. We are happy to read that you liked our room. Hope to see you again soon. Best regards, Gábor Nemes General Manager

6/10 OK

Hannele, Vantaa

Huonoa: Huoneen mukavuus
En tiedä
Hotelli kaukana metro kyllä kulki hyvin ja oli halpa. Hotellilla kaikki kallista ja joka paikassa koko lattia matto.siisyeys ja siivojat ihan ok huoneet pieniä eikä parvekkeita. Hotellin ulkoiluttaa pari tuolia parkkipaikat vieressä. Henkilökunta ok.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2018
Gabor Nemes vastasi 20.4.2018
Dear Guest, Thank you for choosing us. We are happy that your overall experience was positive, but please accept our apologies for the inconvenience caused during your stay. We hope to see you soon. Kind regards, Gabor Nemes General Manager

8/10 Hyvä

Kristina, hml

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhallinen hotelli
Vähän kaukana, mutta hyvän kulkuyhteyden päässä, kun ensin sen oppi. Aamupala hyvä. Allasalue ihan ok, saunat päivityksen tarpeessa. Siistit huoneet, käytävien kokolattiamatot pesun tarpeessa.. Voisin mennä uudelleenkin.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2018
Gabor Nemes vastasi 24.3.2018
Dear Kristina,Thank you for choosing us. We are very happy to see your overall experience was positive. Please accept our apologies for any inconvenience caused during your stay. We look forward seeing you soon. Kind Regards, Gabor Nemes, General Manager

6/10 OK

Pekka, Salo

Huonoa: Siisteys
Yleisilme kulunut, siivous ylimalkaista, osalla henkilökunnasta asenneongelmia
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2018
Timea Besze vastasi 10.3.2018
Dear Mr/Mrs Pekka, Thank you for choosing our hotel. We regret to read that you were not satisfied with the hotel, cleaning and staff behavior. Please accept our apology for the inconvenience. Hope to see you again. Best regards, Gábor Nemes General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava rauhallinen sijainti, toki hieman keskustan ulkopuolella.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2017
Timea Besze vastasi 30.12.2017
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and thank you for your review and comment. Hope to see you soon. Kind regards, Gábor Nemes General Manager

10/10 Loistava

Aino

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tosi miellyttävä yöpyminen kaikkine palveluineen!
Kahden vuoden jälkeenkin edelleen hyvä paikka
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017
Dear Guest, Thank you for choosing The Aquincum Hotel Budapest, and for leaving a rating. We are extremely happy that we could earn a full 5* rating from you, we will continue to strive to provide a luxurious experience for our dear guests. We hope that we can welcome you back again in the near future. Yours sincerely, Gábor Nemes General Manager

8/10 Hyvä

Oki, Espoo

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perussettiä mutta kun pintaa hieman raaputtaa...
Huono kielitaito henkilökunnalla. 120 euroa jotain panttimaksua perittiin Visalta. Kalliit hinnat baarissa.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2017
Gábor Nemes General Manager vastasi 20.10.2017
Dear Guest, Thank you for choosing The Aquincum Hotel Budapest, and for leaving a rating. We are happy that we could earn a 4* rating from you, we will continue to strive to provide a luxurious experience for our dear guests. We hope that we can welcome you back again in the near future, so that we can earn a full 5* rating. Yours sincerely, Gábor Nemes General Manager

8/10 Hyvä

Tiina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2017
Dear Guest, Thank you for choosing The Aquincum Hotel Budapest, and for leaving a rating. We are happy that we could earn a 4* rating from you, we will continue to strive to provide a luxurious experience for our dear guests. We hope that we can welcome you back again in the near future, so that we can earn a full 5* rating. Yours sincerely, Gábor Nemes General Manager

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
En suosittele
Ainoa siisti paikka hotellissa oli aula. Huoneet todella likaisia, pölyisiä sekä erilaisten hyönteisten valloittamia hämähäkin seiteistä puhumattakaan. Huonekalut rikkinäisiä ja sängyt huonot. Ainoa plussa oli ystävällinen palvelu.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2017
Dear Guest, Thank you for choosing us and for taking your time to write this feedback. We regret to read that you were not satisfied with our Hotel. Please accept our apology for the inconveniences that you experienced during your stay, we will make sure to make improvements in the future so that such problems will never happen again. We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future. Best regards, Gabor Nemes General Manager

10/10 Loistava

Jussi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava yllätys oli huoneemme hintaan kuulunut Executive Club, jossa voi ruokailla ja nauttia virvokkeita koko päivän. Huono kokemus oli kylpylä, jonne ihmiset tulivat peseytymättä suoraan altaisiin. Altaista he menivät ilman suihkua uimapuku päällä saunaan, jonne varmasti tuli myrkyllisiä kloorikaasuja. Saunasta he palasivat hikisinä ilman suihkua altaisiin. Suomessa tällaiset kylpylävieraat saisivat kuulla kunniansa. Muuten kylpylä olisi ollut mukava mutta ei sinne voinut toista kertaa mennä.
Dear Guest, Thank you for staying in our Hotel and for taking your time to write this detailed feedback. We are delighted to read that you had an enjoyable experience. Sorry to hear that you were not completely satisfied with our spa facility, we will make sure to take your detailed feedback into considerataion for future changes and improvements. Thank you for your sharing your thoughts, and we apologize for the inconvenience. Once again thank you for choosing us, and we hope that we can welcome you back again in the future. Yours sincerely, Gábor Nemes General Manager

10/10 Loistava

Anna-Liisa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dear Guest, Many thanks for your rating, we are extremely happy that we could provide you an excellent service in our hotel. We hope that we can welcome you back again in the near future. Yours sincerely, Gábor Nemes General Manager

10/10 Loistava

Aino

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tasokas ja edullinen majoitusmahdollisuus
Paljon kehuttu hotelli, kehut pitää paikkansa.
General Manager vastasi 17.11.2016
Dear Our Guest, Thank you for choosing us and share your comments. We highly appreciated your kind comments. Hope to see you again soon. Kind regards, Gábor Nemes General Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Hotel "beside" Danube
Air Condition did not work. Outside temp 30 C deg inside much more! After fair fighting change to get a new room. No compensation of the first HOT night. "View" to Danube, does not mean that you can see romantic view of Danube, but obviously noisy traffic bridge or some treetops.

8/10 Hyvä

timo, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rauhallinen ja siisti hotelli
Tulimme hotelliin 24.5 ja ilmoittautumme tiskillä niin kuin tapoihin kuuluu. Homma oli ok siihen asti kunnes vastaanotto virkailija alkoi penäämään takuumaksua.no ei siinä mitään, maksoin takuun. Tuli mieleen että pyydetäänkö takuumaksu kaikilta vai epäilyttäviltä tyypeiltä se jäi ihmetyttämään, varsinkin kun missään ei oltu informoitu asiasta. Tuli siinä vaiheessa mieleen että kuinka joku jolla on tiukka lomabudjetti kestää 230€ panttaamisen, saahan sen takaisin kun lähtee mutta kuitenkin. Hotelli oli muuten oikein mukava ja siisti spa:ta myöden unohtamatta henkilökuntaa Huone oli siisti niinkuin olettaa saattaa tässä nk. 5 tähden hotellissa .Tulivat välittömästi korjaamaan ilmastointia kun sitä pyydettiin, siinä kumminkaan onnistumatta, joten hiki tuli muuten mukavassa huoneessamme yöt saimme nukuttua joten kuten pitämällä ikkunat auki mutta silti???!!! Että tämmöinen hotelli kokemus! Ps.eipä ole näkynyt sitä takuusummaa tilillä. T: timppa

10/10 Loistava

Berthold

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very attentive staff. Good spa and fitness area
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 20.5.2024
Dear Berthold,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. Much appreciated to highlighting the Aronia Spa and Wellness Center and our very attentive colleagues, it’s a great feedback to the team so they can continue to provide a high-quality service. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 Loistava

Jasmin

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
super
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 24.5.2024
Dear Jasmin,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 Hyvä

Rosemarie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

norman

Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Very good value for money. Perhaps a little lacking in attention to detail. The staff were very helpful and friendly which is more important to me than a few little things that could be better.
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 23.4.2024
Dear norman,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. Much appreciated to highlighting our very helpful and friendly colleagues, it’s a great feedback to the team so they can continue to provide a high-quality service. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 Hyvä

Mario

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Ich hatte ja nun den direkten Vergleich zum Danubius Hotel Helia. Betten auseinander, Badewanne Lack abgeplatzt, Haare auf dem Boden vom Vorgänger, Whirlpool viel zu klein..ständig besetzt und somit für uns nicht nutzbar. Samstag früh 06.30 Uhr kam die Müllabfuhr direkt vor unserem Zimmerfenster. Alles in allem gefiel es mir in dem anderen Hotel besser und wenn ich wieder mal in Budapest sein sollte werde ich das Hotel Aqiuncum meiden.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 10.4.2024
Dear Mario,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. We do apologize for the inconveniences you have experienced. Please rest assured that we have forwarded your comments to the relevant departments, and we can assure you that we are taking necessary steps to avoid similar guest feedback. Thank you for your constructive comments about the improvements and your experience, we will continue collecting feedback from our guests so we can review and improve. Despite these we all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 OK

Laszlo J

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This hotel is out of the way but was suitable for the area where I needed to be. Good public transportation in the vicinity but it would be hard to figure out for most tourists. The hotel is run down, the furniture beat up; the rooms are poorly soundproofed. The bathtub was very slippery, can't understand why they have bathtubs instead of showers in any hotel. The worst was the gathering of smokers just below my window, it was too hot if I kept the window closed, stunk when opened it plus loud as they were well lit too. There is a smoking area further out but they all gathered just outside the front door, keeping their drinks on an antique, Roman inscription to Vespasian.
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 26.3.2024
Dear Laszlo J,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. It is true that we do not have a central location however, we are well connected by public transportation making it easy to reach the center. We are sorry to learn that overall, you found our hotel run down, however, we do understand your point. Thank you for your constructive comment regarding the slippery bath tub, We continue collecting feedbacks from our guests so we can review and improve. Ultimately, we are sorry to hear that gathering of smokers just below your window made your stay uncomfortable despite we have a designated smoking area opposite the entrance. We sincerely hope that this will not keep you from returning and we will have the chance to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest to make up for your recent experience. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 OK

Richard

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Gabor

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Yonhui

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

May

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Meget tilfredse
Meget lækkert hotel og super service
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 19.2.2024
Dear May,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. Much appreciated to highlighting our super service, it’s a great feedback to the team so they can continue to provide a high-quality service. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 OK

??

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Should be cheaper, as we are not in Iceland but in Hungary. Room, parking, restaurant and pools were good, but nothing more than that.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 19.2.2024
Dear ??,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that you found our room, parking, the Apicius Restaurant and the Aronia Spa and Wellness Center good. We are sorry to hear that our prices caused inconvenience to you. Please be kindly informed that our prices reflect the prices of similar services in 4* properties in the city of Budapest. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 Hyvä

Ole

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dejlig hotel
Godt hotel med en dejlig pool afdeling. Lækker morgenmad. Super venlig personale. Men værelserne trænger til en opdatering. Bestil ikke taxa igennem hotellet, det er for dyrt. Brug i stedetfor appen Bolt
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 19.2.2024
Good hotel with a nice pool area. Delicious breakfast. Super friendly staff. But the rooms need an update. Do not book a taxi through the hotel, it is too expensive. Use the Bolt app insteadDear Ole,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that overall, our Hotel met your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting the nice facilities of the Aronia Spa and Wellness Center, our delicious breakfast and our super friendly colleagues. Thank you for drawing our attention to the update of our rooms. We regret to read your comment, however, we do understand your concerns. Regarding your comment on the taxi service, please kindly note that we use a premium taxi service however if you need a regular ride Bolt is indeed a good option. We all hope to have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 Hyvä

Robert, Praha 3

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Great place. Only complaint was that there was no hot water in the shower. Luckily I do cold showers. So no problem for me. But the next guest might not like it :-)
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 15.2.2024
Dear Robert,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. Thank you for your constructive comments about the hot water. Please rest assured that we have forwarded your comments to the relevant department, and we can assure you that we are taking necessary steps to avoid similar guest feedback. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 Loistava

Kinga

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024

4/10 Huono

Robert Thomas

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The breakfast was not included in the rate and I requested it to be charged to the room. Before leaving the dining area, they asked me to settle the bill, but I hadn't brought my wallet, so I insisted again that it be charged to the room. Later, some manager followed me to the elevator to try to charge me again. Once more, I told him I had no way to pay him at that moment. As soon as I reached the room, reception called me to come down and pay for the breakfast. Their billing procedure was very unpleasant. The person who charged me at reception was quite sarcastic about it. The facilities leave much to be desired and the rooms are not in the best condition. Old and worn furniture. Although it wasn't dirty, it looked dirty.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 15.2.2024
Dear Robert Thomas,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. We do apologize for the inconvenience you have experienced with the billing procedure. Please kindly note that we can allow consumption to be charged to the room account if we have an authorized card or cash deposit left upon check in as mentioned by our colleagues at reception. We are sorry to read that this caused inconvenience for you. Also, please kindly note that our colleagues only wanted to follow our procedures by calling you and reminding you to kindly settle the bill however, we are regretted to see that you found the communication sarcastic. It is advisable to book a room with breakfast included to avoid this the next time you are staying with us. Ultimately, we are disappointed to read that you found our furniture old and worn however, we do understand your point. We sincerely hope that this will not keep you from returning and we will have the chance to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest to make up for your recent experience.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 OK

Gábor

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Szakadt törölközők, nem működött a hajszárító, lelakott fürdőszoba, koszos, foltos falak és szőnyeg.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 12.2.2024
Kedves Gábor!Köszönjük, hogy időt szánt rá és értékelte az Aquincum Hotel Budapestet. Sajnálattal olvastuk, hogy szállodánk nem minden szempontból felelt meg az Ön elvárásainak, ezért a nálunk töltött idő, nem volt olyan élvezetes, mint várta. Köszönjük észrevételeit és hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Továbbra is figyelemmel kísérjük Vendégeink visszajelzéseit szolgáltatásaink fejlesztésének érdekében és a tapasztalt kellemetlenségekért ezúton is szeretnénk szíves elnézését kérni. Észrevételeit továbbítottuk az illetékes osztályoknak, és biztosíthatjuk afelől, hogy megtesszük szükséges lépéseket a hasonló vendégvisszajelzések elkerülése érdekében. Bízunk benne, hogy mindezek ellenére a jövőben is lesz alkalmunk viszont üdvözölni Önt az Aquincum Hotel Budapestben, hogy felülírhassuk a kellemetlen tapasztalatokat. Üdvözlettel,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 Loistava

thomas

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Marino

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Gabor

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Elke

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Jørgen

Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

6/10 OK

Thomas

Liikematkailija
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Andrea

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 26.1.2024
Dear Andrea,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 Hyvä

saber

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 26.1.2024
Dear saber,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

4/10 Huono

Enzo

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 26.1.2024
Dear Enzo,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. However, we would have been happy if you could share more details with us so that we can learn from it and avoid similar feedback in the future. We honestly hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 Hyvä

Alessia

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
La pulizia e il servizio nelle stanze potrebbe essere migliore ma la struttura è stata comunque confortevole ed il soggiorno molto piacevole, ottimo il servizio bar e ristorante dell'albergo, anche la colazione internazionale soddisfacente
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 15.1.2024
Dear Alessia,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that overall, our Hotel met your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting our structure, our service and our breakfast. We all hope to have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys
Mediocre Hotel
Average to mediocre hotel, conditions were rather run down and tired. No changing of linnen even though a large tip was left for the staff. Overall cleanliness was ok Faulty shower head in the bathroom No conditioner No sewing kit No refill of coffee/tea
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
The Aquincum Hotel Budapest vastasi 15.1.2024
Dear Hotels.com User, Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. While we are glad to read that you were satisfied with the overall cleanliness of our hotel, we regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. Please accept our apology regarding the daily cleaning service. Please rest assured that this experience does not reflect our standards and corrective actions will be taken. Thank you for your constructive feedback on the showerhead in the bathroom. Please rest assured that we have forwarded your comments to the relevant department, and we can assure you that we are taking necessary steps to avoid similar guest feedback. Ultimately, please kindly note that conditioner and sewing kits are available on request, please ask any of our colleagues the next time you stay with us, and we will be happy to provide. Despite of these we hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future to make up your recent experience. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager