Bristol Zaniboni Hotel
Järvenrannalla oleva hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja kuntokeskus
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Bristol Zaniboni Hotel valokuvagalleria





Arvostelut
9,0 kautta 10.
Upea
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 51 €
sisältää verot ja maksut
7.8.–8.8.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 4/4 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen executive-huone kuvat

Kahden hengen executive-huone
8,8 kautta 10
Loistava
(11 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Televisio
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Kaapelikanavat
Siivous päivittäin
Tallelokero huoneessa
Avaa kaikki huonetyypin Yhden hengen executive-huone kuvat

Yhden hengen executive-huone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Televisio
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Kaapelikanavat
Siivous päivittäin
Tallelokero huoneessa
Avaa kaikki huonetyypin Quarto Duplo Luxo kuvat

Quarto Duplo Luxo
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi
Televisio
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Kaapelikanavat
Siivous päivittäin
Tallelokero huoneessa
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone kuvat

Kahden hengen deluxe-huone
8,4 kautta 10
Erittäin hyvä
(5 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Televisio
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Kaapelikanavat
Siivous päivittäin
Tallelokero huoneessa
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Av L G De Amoedo Campos 400, Vila Morani, Mogi-Mirim, SP, 13801372
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Lummina Hotel Mogi-Guaçu
Lummina Hotel Mogi-Guaçu
- Uima-allas
- Aamiainen sisältyy hintaan
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
9.0 kautta 10, Upea, 167 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lemmikit: 80.00 BRL per lemmikki per päivä
- Avustajaeläimistä ei veloiteta lisämaksuja
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin ja palovaroitin
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Vanhempien, jotka matkustavat alle 18-vuotiaan lapsen kanssa, pitää esittää sisäänkirjautuessa lapsen syntymätodistus ja kuvallinen henkilöllisyystodistus (esimerkiksi passi). Jos lapsen kanssa matkustaa Brasiliaan vain toinen vanhemmista, hänellä tulee olla lapsen syntymätodistuksen ja passin lisäksi virallinen todistus lapsen matkustusluvasta toiselta vanhemmalta. Todistuksen allekirjoituksen tulee olla notaarin vahvistama. Jos vanhemmat tai viralliset huoltajat eivät voi tai eivät halua antaa tätä suostumusta, vaaditaan tuomioistuimen lupa. Henkilöiden, jotka aikovat matkustaa lapsen kanssa Brasiliaan, tulee ottaa yhteyttä Brasilian konsulaattiin ennen matkaa saadakseen lisäohjeita.
Uima-allasta voi käyttää klo 8.00–22.00.
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Bristol Zaniboni
Bristol Zaniboni Hotel
Bristol Zaniboni Hotel Mogi-Mirim
Bristol Zaniboni Mogi-Mirim
Bristol Zaniboni Hotel Hotel
Bristol Zaniboni Hotel Mogi-Mirim
Bristol Zaniboni Hotel Hotel Mogi-Mirim
Usein kysytyt kysymykset
Bristol Zaniboni Hotel – arvostelut
Arvostelut
9,0
Upea
9,0/10
Siisteys
9,2/10
Henkilökunta ja palvelu
9,0/10
Palvelut/mukavuudet
8,8/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
14.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
6/10 OK
Gerardo
7.7.2025
Gerardo
Yöpyi 11 yötä kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
ALEJANDRA, Cali
Liikematkailija
23.5.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ALEJANDRA
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
ALEJANDRA, Cali
Liikematkailija
12.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ALEJANDRA
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Luciana
21.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excelente!
Luciana
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Monica
21.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Monica
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
21.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
ana paula
Matkusti perheen kanssa
20.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bom
ana paula
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
EDMILSON
20.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
EDMILSON
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
EDUARDO YUZO
18.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
EDUARDO YUZO
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Homero
Liikematkailija
17.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Homero
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Michel
Liikematkailija
16.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Michel
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
David
15.4.2025
David
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
13.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
6/10 OK
Jonio
13.4.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Quartos precisam de renovação
Jonio
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Daniel
Matkusti perheen kanssa
12.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Daniel
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
ALEJANDRA, Cali
Liikematkailija
11.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ALEJANDRA
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Flávio Baldan
Liikematkailija
6.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Flávio Baldan
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
5.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Não recomendo
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
3.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Ricardo
31.3.2025
Ricardo
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Orlando
31.3.2025
Orlando
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Milton
30.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Milton
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Odalio
28.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Odalio
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
JOHNATHAN, Cali
Liikematkailija
21.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
JOHNATHAN
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2025