Ulkopuoli

Arvostelut: Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

5 out of 5
Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
10, La Croisette, Cannes, Alpes-Maritimes

Arvostelut

9,0

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 669 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 211 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 71 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 24 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 25 kautta 1000 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

9,0/10

Palvelut/mukavuudet

9,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Miska

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2019
Pierre-Louis Renou vastasi 6.9.2019
Dear Miska, Thank you for your positive feedback! We look forward to welcoming you again in the future, Sincerely, Pierre-Louis Renou General Manager

10/10 Loistava

Jens

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Pierre-Louis Renou vastasi 27.7.2019
Dear Jens, I would like to thank you for your kind 10/10. I am pleased to read that you enjoyed your stay with us. Sincerely, Pierre-Louis Renou General Manager

10/10 Loistava

Sonja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
10 pisteen luksusmajoitus
Erinomainen hinta/laatusuhde! Olimme hotellissa kaksi yötä 5 kk vauvamme kanssa, joka sai myös erinomaista palvelua :)! Hotelli itsessään oli upea elämys, hyvällä maulla sisustettu ja huone oli todella iso ja sänky mukava. Palvelu oli aina erinomaista.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018
Pierre-Louis Renou vastasi 16.10.2018
Dear Sonja, Thank you for your 5 star review! We look forward to welcoming you again soon at Hotel Barrière Le Majestic Cannes. Sincerely, Pierre-Louis Renou General Manager

8/10 Hyvä

Sari

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sijainti ja siisteys hyvä.
Loistava sijainti. Aamiainen todella huono ja silti todella kallis.
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2017
Dear Sari, Thank you for taking the time to share your feedback, we appreciate your comments that help us to improve our services. We look forward to welcoming you again soon Sincerely, Pierre-Louis Renou General Manager

8/10 Hyvä

Hannu

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Parasta sijainti
Pieni huone. Siivous tökki.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2017
Dear Hannu, Thank you for taking the time to share your review of our property, we appreciate your feedback! We hope to welcome you back soon at the hotel Barrière Le Majestic Cannes Sincerely, Pierre-Louis Renou General Manager

10/10 Loistava

Harri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dear Harri, Thank you for your 5 Star review! We hope to have the pleasure of welcoming you back soon! Sincerely, Pierre-Louis Renou General Manager

8/10 Hyvä

Ville

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2017
Dear Ville, Thank you for sharing your review with us. We are proud to have met your expectations. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Pierre-Louis Renou General Manager

8/10 Hyvä

Katri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pierre Louis Renou vastasi 27.7.2015
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. I hope to welcome you back very soon to the Majestic. Sincerely, Pierre-Louis Renou Managing Director

10/10 Loistava

SYLVAIN

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Accueil VIP et service impeccable ! Ultra confortable et petit déjeuner remarquable. Je recommande les cocktails signatures (Old fashioned Hibiscus 🔥)
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Sandra SABTI L'équipe relation clientèle vastasi 9.5.2024
Cher Sylvain, C'est un réel plaisir de découvrir votre sympathique commentaire suite à votre expérience. Nous sommes ravis de lire que vous avez tant apprécié la qualité de notre service, le confort de votre chambre ainsi que notre petit déjeuner. Au plaisir de vous accueillir à l'Hotel Barrière le Majestic Cannes. Sincèrement,

8/10 Hyvä

ALESSANDRO, Meda

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ottima posizione , camera fredda riscaldamento non efficace , parcheggio molto caro 55 euro a notte
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Sandra SABTI Client services and Guest Experience vastasi 29.4.2024
Dear Allessandro, We would like to thank you for taking the time to share your positive review following your experience. We take careful not of your valuable feedback to always maitain our quality of service. Sincerely,

10/10 Loistava

Ozan

Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Sandra Client services and Guest Experience vastasi 20.5.2024
Dear Ozan, Thank you for your 5-star review! Your positive feedback is highly appreciated.It would be a pleasure to welcome you again at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,

8/10 Hyvä

Harkiran

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Sandra Client services and Guest Experience vastasi 20.5.2024
Dear Harkiran, We are delighted to discover your positive review and are looking forward to welcoming you back at the Hotel Barriere le Majestic Cannes, Sincerely,

8/10 Hyvä

Amanda

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel is beautiful and in an excellent location. The room, though very small, was decorated tastefully and well equipped. The bed & pillows were very comfortable. Don’t go here for the Expedia perks. The arrogant young man at reception informed me that “we don’t honour that” when we checked in. A good portion of the staff share his snooty air unfortunately. The rest seem well trained and professional.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Sandra SABTI Client services and Guest Experience vastasi 24.4.2024
Dear Amanda, We would like to thank you for your review following your stay at the Hotel Barriere le Majestic Cannes. We are glad to read how much you enjoyed the comfort of your room. However, it is very unusual that we have this kind of comment concerning our staff. You have met our guest relation and front office manager upon departure and we hope that this was able to make amends for your stay.We look forward to welcoming you againand provide a flawless experience.Sincerely,

6/10 OK

Adriano

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Abbiamo prenotato attraverso un app, camera superior, peccato che per i gestori dell'albergo la camera superior non sia altro che una standard, quindi, risultato è stato, camera piccola, bagno piccolo, in due avevamo difficoltà a muoverci....
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Charles RICHEZ General Manager vastasi 8.4.2024
Dear Adriano,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are deeply sorry to read that your room did not meet your expectations. All our rooms are different, it is a pity that we didn’t have the opportunity of showing you different options to provide you with a better experience.We do hope to have the pleasure of seeing you again soon and change your recent impression.Sincerely,

8/10 Hyvä

agnes

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chambre un peu étroite, la porte de salle de bain avec beaucoup trop d’éclat pour un hôtel de ce genre, du savon sur le mur de douche, on s’attend à mieux pour un 5 étoiles, ce qui sauve notre séjour, le service au top, personnel digne d’un 5 étoiles
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Charles RICHEZ Directeur Général vastasi 3.4.2024
Chère agnes, Un grand merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre séjour parmi nous. C'est une grande déception de découvrir que votre chambre n'est pas été à la hauteur de vos attentes, chaque remarque apportée par nos clients est une valeur considérable qui nous permet un contrôle permanent. Nous vous remercions, cependant, d’avoir pris le temps de souligner le professionnalisme et la gentillesse de nos équipes, nous leur transmettons naturellement vos éloges. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement.Sincèrement,

8/10 Hyvä

Be

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Accueil moyen - la chambre est propre et spacieuse mais le lit pas très confortable
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Charles RICHEZ Directeur Général vastasi 3.4.2024
Cher Be, Nous avons pris connaissance de votre commentaire à la suite de votre séjour et nous sommes navrés de découvrir que vous n'avez pas été entièrement satisfait de nos services. Soyez assuré que vos remarques contribuent à améliorer nos prestations.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau, pour un séjour parfait.Sincèrement,

10/10 Loistava

SAILA

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It is a beautiful, clean and property run by professional team. We got upgraded to SeaView room and it was spacious and beautiful. We will definitely be back!
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2024
Laurence Bonnici Savic, Guest Service vastasi 22.3.2024
Dear Saila, On behalf of our entire team, we would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially your nice room, our staff as well as our ideal location !We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Sincerely,

10/10 Loistava

Marianne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Accueil très agréable et chaleureux. Le personnel du restaurant de la plage au top !
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Rebecca

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
They charge too much for things they made available to you in the room. Besides that it was great
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Françoise

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Superbe séjour
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Agnes

Tres agreable
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Romuald

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

2/10 Hirveä

Amon

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
一点以外は全て完璧くらいいいホテルでした。
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Bulent

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nous avons été accueillis très chaleureusement a l’accueil.tout le personnel de l’hôtel est vraiment très gentil et a l’écoute,surtout isabelle à la réception. Tout à été parfait.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Allex

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Oksana

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tout était parfait, sauf l'internet est payant à 30 EUR à partir de la deuxième journée du séjour. L'option gratuite n'est prévue que les premiers 24 heures. Et c'est scandaleux.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Sebastien

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect stay !
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 24.11.2023
Dear Sebastien,Thank you very much for taking the time to share such positive feedback with us. We are glad you were thrilled with your stay and our facilities. All the Barrière Le Majestic team is looking forward to welcoming you again soon.Best regards, Charles RICHEZ Directeur Général Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

10/10 Loistava

Sébastien

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 20.11.2023
Cher Sébastien, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Majestic Cannes.Sincèrement

10/10 Loistava

Ann

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Allt var bra!
Underbar lyxig vistelse med uppgraderat rum. Fin säsong i början av november med bra pris och sol. Frukosten mycket bra, saknade ingenting. Middagen i restaurangen också utmärkt. Dyrt men det var vi förberedda på. Fantastisk service och trevlig personal.
Tillreddes vid bordet. Utmärkt.
Förrätt, ansjovis, att dela på två. Mycket gott!
exteriör 4 november.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 7.11.2023
Dear Ann, Thank you so much for taking the time to share us your feedback, I shall ensure that your very kind comments are passed onto our team; who will be delighted.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager

10/10 Loistava

Robin

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 7.11.2023
Dear Robin, Many thanks for taking the time to share such nice comments about your experience at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.

10/10 Loistava

Logan

Matkusti kumppanin kanssa
Amazing. The detail and location are top notch. They keep falconery experts which have trained hawks, usung them to fly around to ward off any seagulls. That is the level of attention to the customer experience we are talking about here. The concierge breifly heard me mention that it was our honeymoon, and within hours there was complimentary champage and macroons in the room. The rooms also feel much bigger in person than the picture gives justice.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 7.11.2023
Dear Logan, It was a pleasure welcoming you at hotel Barrière Le Majestic Cannes. We are looking forwards to see you soon again !Sincerely,

10/10 Loistava

Gabriel, Stockholm

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Älskar det hotellet och deras fantastiska service , härliga rum, underbara frukostar och läge nära stranden på Croisetten, festivalpalatset och gamla Cannes !
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Charles Richez, General Manager vastasi 3.10.2023
Dear Gabriel, We are very pleased to read that you enjoyed your room as well as our location at the heart of Cannes.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager

6/10 OK

Heidi

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bad pillows and not great layout in rooms Fantastic food and location
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Charles Richez, General Manager vastasi 3.10.2023
Dear Heidi, Following your stay at our property, you were kind enough to answer our satisfaction survey. I would like to thank you because your feedback is very important to us.I have just reviewed your remarks concerning your dissatisfaction with the layout and the pillows. I have already shared your experience with the appropriate teams and taken the necessary measures to improve our services. We provide in every room, a pillow's menu with a large selection of pillows for our guests.I am pleased to read you enjoyed our ideal location facing la Croisette and the food.I hope that we will have the pleasure of welcoming you back to one of our facilities.With kind regards,

10/10 Loistava

kim

Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 30.9.2023
Many thanks for your positive feedback following your stay at the Hôtel Barrière Le Gray d'Albion.It encourages us to persevere in the level of excellence that you have the right to expect.We look forward to welcoming you back.Best regards,Charles RICHEZDirecteur GénéralClient services and guest experience teamHôtel Barrière Le Majestic Cannes

10/10 Loistava

Patrick, New York

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful hotel in an amazing location. The private beach is a highlight.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 27.9.2023
Dear Patrick, Thank you for sharing your glowing review with us!I am so pleased that we were able to provide you with a wonderful and unforgettable experience here with us at Hôtel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,

10/10 Loistava

ANTHONY

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fabulous
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 22.9.2023
Dear Anthony,Thank you very much for your feedback. We work every day to offer each of our guests the best and make each stay unforgettable. We are very happy to know that we have accomplished our mandate.We are looking forwards to see you soon again.Best regards, Charles RICHEZ General ManagerClient services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

10/10 Loistava

Allison

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Très bon hôtel comme attendu. On s’occupe de vous sans hésitation. Je recommande
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 21.9.2023
Chère Allison, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement,

8/10 Hyvä

Eleonora

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Buona struttura personale preparato e disponibile.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 21.9.2023
Dear Eleonora, On behalf of our entire team, I would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,

10/10 Loistava

Vincent

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 7.11.2023
Cher Vincent, Un grand merci d’avoir choisi l’Hôtel Barrière Le Majestic Cannes pour votre voyage sur la Côte d'Azur, et d’avoir partagé votre expérience sur Expédia

10/10 Loistava

Peter Harold

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wow! What a find. We had a wonderful stay at this beautiful hotel. Can't wait to return. Everything about it is perfect. The hotel is amazing, the interior is so lovely and the staff so friendly and helpful. Nothing is too much trouble. The breakfast is fantastic probably the best we have ever had. The swimming pool is wonderful and the water lovely and warm. The hotel is opposite the seafront with beautiful views and beach area. It is also close to shops, restaurants and the town all of which are only a short walk. We will return, and are already looking at when we can come back.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 17.9.2023
Dear Mister Harold, My team and I are delighted to hear that you consider the Hotel Barriere Le Majestic Cannes to be a “Perfect Hotel” and happy that you especially found our staff friendly and attentive and that they went above and beyond to cater to your every need throughout your stay. We look forward to see again.Sincerely

8/10 Hyvä

Eva

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 13.9.2023
Dear Eva, We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Best regards.

10/10 Loistava

G.J. van

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
Heerlijke plek in centrum Cannes. Lekker bijkleuren op de Pier van het hotel. Top service.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 13.9.2023
Dear G.J. Van, We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially your nice room with stunning view sea.Thank you for sharing your glowing review with us!Sincerely,

10/10 Loistava

Beverley Jean

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
VERY welcoming a professional staff in all Departments
Yöpyi 10 yötä elokuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 7.9.2023
Dear Beverly, Thank you so much for taking the time to share us your feedback, I shall ensure that your very kind comments are passed onto our team; who will be delighted.We look forward to welcoming you again soon at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Charles RICHEZ, General Manager

10/10 Loistava

Sonia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Magnifique hôtel Très belles prestations Petit déjeuner extraordinaire
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 6.9.2023
Chère Madame Sonia, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes. Lire votre satisfaction est pour nous la plus belle des récompenses.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir à nouveau. Sincèrement, Charles RICHEZ Directeur Général L'équipe relation clientèle et expérience client Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

10/10 Loistava

Adham

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Amenities were wonderful and 5 stars indeed
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Charles RICHEZ, General Manager vastasi 6.9.2023
Dear Mr. Adham, Thank you for taking the time to review your stay at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes. We are grateful for your positive feedback.We look forward to welcoming you back. Best regards, Charles RICHEZ Directeur Général Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes

6/10 OK

GEORGIOS

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 13.9.2023
Dear Georgios, Thank you for taking the time to share your review. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail as we can use your feedback to improve our services.

8/10 Hyvä

Mona

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I like the luxurious of the hotel and the location
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Charles Richez vastasi 31.8.2023
Dear Mona, We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager

4/10 Huono

Kathleen

Yöpyi 6 yötä elokuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 13.9.2023
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to share your review. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail as we can use your feedback to improve our services.Sincerely,

8/10 Hyvä

sandra

Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023
Charles Richez vastasi 31.8.2023
Chère Sandra, Nous vous remercions d’avoir séjourné à l’hôtel Barrière Le Majestic Cannes.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments!Sincèrement, Charles RICHEZ, Directeur Général

10/10 Loistava

Nicole, monte verde

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Charles Richez vastasi 31.8.2023
Chère Nicole, Nous sommes ravis que vous ayez passé d'agréables moments parmi nous et souhaitons de tout coeur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement, Charles RICHEZ, Directeur Général