Hotel Mars

3.0 tähden majoituspaikka
Perheystävällinen hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

Majoituspaikan Hotel Mars valokuvagalleria

Executive  | Tallelokero huoneessa, työpöytä, pimennysverhot, äänieristys
Hotel Mars tarjoaa asiakkaiden hyödynnettäväksi erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä ilmainen aamiainen, ilmaiset lentokenttäkuljetukset ja leikkikenttä. Paikan päällä sijaitseva ravintola Green Park tarjoaa aamiaisen, lounaan ja illallisen. Ilmainen Wi-Fi huoneessa on kaikkien asiakkaiden käytössä. Saatavilla on myös kuivapesulapalvelu.

Arvostelut

4,0 kautta 10.

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Ilmaiset lentokenttäkuljetukset
  • Huonepalvelu
  • Aamiainen sisältyy hintaan
  • Siivous
  • Pesulapalvelut
  • Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden

Huonevaihtoehdot

Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta

Sviitti

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Pimennysverhot
Kattotuuletin
Sadesuihkupää
Yksityinen kylpyhuone
Kaapelikanavat
  • 27 m²
  • 3 henkilöä
  • 1 suuri parisänky TAI 2 yhden hengen sänkyä

Executive-huone

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Pimennysverhot
Kattotuuletin
Sadesuihkupää
Yksityinen kylpyhuone
Kaapelikanavat
  • 13 m²
  • 3 henkilöä
  • 1 parisänky TAI 2 yhden hengen sänkyä

Deluxe-huone

Kohokohdat

Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Pimennysverhot
Kattotuuletin
Sadesuihkupää
Yksityinen kylpyhuone
Kaapelikanavat
  • 27 m²
  • 3 henkilöä
  • 1 parisänky
Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Tietoja alueesta

Kartta
# 768, Pammal Main Road, Chennai, Tamil Nadu, 600043

Liikkuminen

  • Chennai Pallavaramin asema – 18 minuutin kävelymatka
  • Meenambakkam Metro Station – 7 minuutin ajomatka
  • Chennain kansainvälinen lentokenttä (MAA) – 12 minuutin ajomatka

Tietoja majoituspaikasta

Hotel Mars

Perheystävällinen hotelli, joka sijaitsee kohteessa Pallavaram
Hotel Mars tarjoaa asiakkaidensa käyttöön erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä ilmainen aamiainen, ilmaiset lentokenttäkuljetukset ja leikkikenttä. Paikan päällä sijaitseva ravintola Green Park tarjoaa aamiaisen, lounaan ja illallisen. Kuivapesulapalvelu lisäksi asiakkaiden käytössä on ilmainen Wi-Fi huoneessa.
Tämä hotelli tarjoaa myös muita etuja, joita ovat:
  • Ilmainen omatoiminen pysäköinti
  • Limusiini- / town car -palvelu, hääpalvelut ja 1 kokoushuone
  • Concierge-palvelut, kiertoajelu-/lippupalvelu ja matkatavarasäilytys
Huoneiden varustelu
Majoituspaikan kaikkien 50 huoneen palveluihin ja mukavuuksiin kuuluvat esimerkiksi ympärivuorokautinen huonepalvelu ja ilmastointi sekä ilmainen Wi-Fi ja tallelokerot.
Muihin huoneiden mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Kylpyhuoneet, joista löytyy sadesuihkut ja ilmaiset hygieniatuotteet
  • 32-tuumainen LCD-televisio, josta löytyy korkealuokkaiset kanavat
  • Kattotuulettimet, päivittäinen siivous ja työpöydät

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla kaikissa huoneissa: ilmainen Wi-Fi
  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: ilmainen Wi-Fi

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Ilmaiset meno-paluulentokenttäkuljetukset pyynnöstä
  • Limusiini- / town car -palvelu
  • Paikan päällä ilmainen omatoiminen pysäköinti

Ruoka ja juoma

  • Ilmainen aamiainen saatavilla päivittäin klo 7.00–9.00
  • Ravintola

Paikan päällä olevat ravintolat

  • Green Park

Tekemistä

  • Leikkikenttä

Perheystävällinen

  • Leikkikenttä
  • Pyykinpesutilat
  • Äänieristetyt huoneet

Mukavuudet

  • Ilmaisia sanomalehtiä aulassa
  • Matkatavarasäilytys
  • Pyykinpesutilat
  • Ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto

Asiakaspalvelut

  • Concierge-palvelut
  • Hääpalvelut
  • Kiertoajelu- ja lippupalvelut
  • Kuivapesula-/pesulapalvelu
  • Siivouspalvelu (päivittäin)

Businesspalvelut

  • Kokoushuone

Esteettömyys

  • Hissi

Muuta

  • 1 rakennus
  • 2 kerrosta

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Pimennysverhot

Kylpyhuone

  • Ilmaiset hygieniatuotteet
  • Pyyhkeet saatavilla
  • Sadesuihku
  • Suihku
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • 32–tuumainen LCD-televisio ja premium-kaapelikanavat

Ruoka ja juoma

  • Ympärivuorokautinen huonepalvelu

Muuta

  • Ilmaiset sanomalehdet päivittäin
  • Ilmastointi (säädettävä)
  • Kattotuuletin
  • Puhelin
  • Turvalokero
  • Työpöytä
  • Äänieristetyt huoneet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 12.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00.
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 12.00

Sisäänkirjautumisen erikoisohjeet:

Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä
Rekisteröityäkseen tähän majoitusliikkeeseen asiakkaiden, jotka ovat Intian kansalaisia, on esitettävä voimassa oleva kuvallinen Intian valtion myöntämä henkilökortti; ulkomaalaisten asiakkaiden tulee esittää voimassa oleva passi ja viisumi.

Sisäänpääsy

Vastaanottovirkailija

Lemmikit

Lemmikkejä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita
Korkeintaan 10 vuotta vanhat lapset voivat majoittua ilmaiseksi, kun he käyttävät vanhemman tai huoltajan huoneessa olevia sänkyjä.
Lisä-/varavuoteita ei ole saatavilla
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Hyvä tietää

Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.

Lisämaininnat

Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Hotel Mars
Hotel Mars Chennai
Mars Chennai
Hotel Mars Hotel
Hotel Mars Chennai
Hotel Mars Hotel Chennai

Usein kysytyt kysymykset

Onko Hotel Mars lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Hotel Mars?

Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ilmaiseksi.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Mars sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 12.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo 0.00.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Mars uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 12.00.

Tarjoaako Hotel Mars lentokenttäkuljetukset?

Kyllä, ilmaiset lentokenttäkuljetukset on tarjolla (käytettävissä pyynnöstä).

Missä Hotel Mars sijaitsee?

Super Saravana Stores - Chrompet, Thirunallar Temple ja Kumaran Kundram sijaitsevat 3 kilometrin päässä tästä lähellä lentokenttää sijaitsevasta perheystävällisestä hotellista. Sree Balaji Medical College And Hospital ja Dr. Rela Institute & Medical Centre - Chennai ovat myös 3 kilometrin päässä. Chennai Pallavaramin asema on 18 minuutin kävelymatkan päässä, ja Chennai Chromepetin asema on 30 minuutin kävelymatkan päässä.

Hotel Mars – arvostelut

Arvostelut

4,0
Arvosana 10 - Loistava. 0 kautta 31 arvostelua
Arvosana 8 - Hyvä. 3 kautta 31 arvostelua
Arvosana 6 - OK. 4 kautta 31 arvostelua
Arvosana 4 - Huono. 12 kautta 31 arvostelua
Arvosana 2 - Hirveä. 12 kautta 31 arvostelua

4,0/10

Siisteys

4,6/10

Henkilökunta ja palvelu

4,0/10

Palvelut/mukavuudet

4,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

2/10 Hirveä

Nitesh Kumar

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Booking thru your portal was not honoured by Mars hotel. We had called you to refund the payment we made to you. But we are yet to get the refund.

8/10 Hyvä

peck nang

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Caring staff and Air-port shuttle are the only +. However, the property is not OK for so many reasons. No hot water in the bathroom. No dust bin. TV didn't work. AC is switched off while we were in, and I have to ask them to find why TV was off, then they turned it on.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018

2/10 Hirveä

Dee

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu

Worst hotel in Hotels.com

Dont ever select this hotel . i have booked it through hotels.com and when i reached there midnight and submitted the booking details. but they are not agreeing the booking and they dont even have any clue about hotels.com. Luckily they have rooms and I have paid out of my pocket and stayed. they dont have manners or courtesy
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very bad experience the toilets are pathetic ... linen are not clean and has marks .... stafff tried to help.... but no use ..... on the whole VERY BAD EXPERIENCE
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2018

2/10 Hirveä

Hokiye

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Online cheater.

I book and paid the hotel online but when I reach the hotel they refuse to give me the room saying that money was not deposit to their account and I had to pay double amount since it was late I couldn't search for other hotel. I hope you don't cheat other people in future.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2017

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Camping would be better

No one came to pick us up. In the dark, in a foreign country is not pleasant. Arrived at hotel and if I didn't have a print out, they didn't believe I had a booking. We had to wait for our room at 12.30am when were exhausted. When we got to our room, another couple was moving in to it so we had to wait for another. I requested 2 single beds as I went with my son, we got a double surprise surprise. I wanted to inform my husband we arrived safely and the free wifi that only works in the lobby didn't work. My phone died so I requested to use their phone and I was told no international calls. So I spent what little time I had not sleeping on a rock hard bed worried sick I couldn't notify family I was somewhat safe. I had to catch a taxi back to the airport at 6am to use a phone. The area around the hotel is disgusting and when we opened the door to our room, he vomited due to a smell in the hotel. Don't go!!!!! You have been warned!!!!

4/10 Huono

RAJ KUMAR, Bhagalpur

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

A decent stay with some problems.

When we reported to the hostel they actually said me there was no booking with my name instead i booked with hotels.com. they started telling me their hotel prices... which led to confusion..

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Poorly

الفندق رديء والسعر مبالغ به

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

In a very dirty locality.

I have booked the hotel for 5 nights for 3 pax but only 2 checked in. Due to some unfortunate circumstances we left the hotel after 1 night. The hotel refused to return the money paid for remaining 4 days. A very bad experience.

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

very poor performance

they did not turn up to pick from air port,kindly return back of rs.200/- against extra taxi fare.

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

not well

AC not working, Lights OFF 5 times in night, Generator not available

6/10 OK

dr md ray, AIIMS,Delhi

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

so so

I adjusted with the deficiencies.two night i spent anyway.no regulator of the fan. bathroom taps were loose.they should improve a lot.

4/10 Huono

sam

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

service and cleanleness

the room and toilets are badly maintained room service stinks, breakfast timings are not announced properly.

8/10 Hyvä

ramasamy, coimbatore

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

Pick up from airport punctual

satsfactory. Restaurant to be opened . Food is nice. Wi fi not connecting, no room direct dialiing facility.Siaff courteous

2/10 Hirveä

bal jorcin, bangkok

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

a ne pas conseiller

terriblement decu j avais reserve mais ils n avaient rien a mon nom j ai ete oblige de payer une deuxieme fois cela s est deja produit avec agoda precedemment je ne metterai plus les pieds et ils encaissent deux fois le prix

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Poor maintanence

sorry to say this, v.v.poor maintance no proper service. one thing that we have to appriciate that Airport suffel.

2/10 Hirveä

Simon, France

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Hotel Mars

Bonsoir, Le point positif de l'hotel est le service "Navette Aéroport" Le point négatif: L'établissement se trouve dans un coin pas très sympa et les lieux ne sont pas propres. Le soit-disant "Restaurant" se trouve dans une petite salle avec des tables et chaises en plastiques. 3 hommes pour porter les bagages sur 5 mètres et nous ont soulé pour avoir des pourboires Ne pas se laisser attirer par le petit prix!!!!!!

4/10 Huono

Mohit

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

shall suggest to expedia that kindly cut mars hot

They are cheating with customers. Nobody accepted these type of services. They are showing executive room to customers but that room is disappoint to customers. and wash room ......Oh My God ..........ist too bad, leakage the water from toilet and also from sink, in washroom so many patches of paan masala and other patches. in wash room you required cold water in summer and you will get hot water. after 10.00 pm you have not get proper service of food & water. Bed Sheets and blankets are so cheaper (like bihar persons) T.V not working. Old furniture convert into new look, but they do not know about sound of old furniture. Curtains and A.C in good conditions, I like both of things. I shall suggest to expedia that kindly cut mars hotel from your hotel list. Because they are displaying hotel room in executive class but actually have not. Which Room in actual good that are saying its deluxe. kindly visit in the hotel and check it and compare the deluxe room with vijay park, emrald, hotel etc

4/10 Huono

Shashank Saraswat, Bangalore

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

You dont get what you see

I with my wife stayed in this hotel overnight as we had to catch a flight next day early morning. I must say, it was one SAD experience. Firstly, the receptionist looked shabby and had no clue about my booking. After he confirmed the booking with his manager, to my surprise he asked me to pay advance. For which I had already done the payment. After much argument finally the porter guided us to the room which was moist and and had no good feeling about it. The porter despite poor service, stood there for quite some time asking for a TIP which I had no intentions for. To top it up, the A/c went bad in about 1 hr and we were shifted to a new room only after the technician himself was convinced that the A/c would not work anymore. To sum it up it was a disaster, I could hardly sleep for 3-4 hrs and the whole purpose of getting into this hotel was defeated. Blanket was provided instead of comforter and i had to switcth off the a/c because the blanket was small in size and itchy. And in the morning (as the hotel claims for a free drop off to the airport), we were dropped in a tempo traveller (they had just this vehicle for this purpose) and there were another two families that were to be dropped for which we had to waste 20 mins which would have turned bad if only we had not had spare time.

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

Convenient for Chennai Airport

Dirty noisy room, the only good thing about this place is that it is close to Chennai airport and they run an airport shuttle. Be aware that you have to pay cash in the hotel restaurant.

2/10 Hirveä

A K Singh

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus