Ulkouima-allas, aurinkotuoleja

Arvostelut: Grand Regency Doha, Trademark Collection by Wyndham

3.5 out of 5
Grand Regency Doha, Trademark Collection by Wyndham
Jawaan Street, Sports Roundabout, Al Sadd Distict, Doha, Ad Dawhah

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 124 kautta 250 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 75 kautta 250 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 31 kautta 250 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 5 kautta 250 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 15 kautta 250 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Praveen

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Hotel Management vastasi 10.5.2024
Dear Valued Guest , We appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations and friendly staff made your stay memorable. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

10/10 Loistava

Dietmar

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very kind personnel. Close distance to Aspire Region.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

10/10 Loistava

Myriam

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It is gorgeous
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

6/10 OK

Sarah

Matkusti kumppanin kanssa
Nothing special, old hotel.. Asked for a hairdryer on several occasions but never received. Double room but always 1 small towel. A lot of noise at night.
Yöpyi 9 yötä helmikuussa 2024
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

8/10 Hyvä

Clive

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel was good but room was a little tired. Staff were excellent. Close to Metro
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2024
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
We had a wonderful stay, we started with 2 days and extended 2 additional days, we got an amazing experience Samuel and Ousman from Security are great the Manager and the reception staff are so professional all the hotel staff is amazing great place to stay in Doha
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023

2/10 Hirveä

Naman

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Poor !! At the max it’s a 3 star and not 5 star
Yöpyi 11 yötä marraskuussa 2023
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Mr. Ali , Warm Greetings from Grand Regency Hotel Doha! Thank you so much for taking your valued time to provide us with your feedback following your Recent stay at Grand Regency Doha Hotel. We were concerned about the unpleasant experience you had in our hotel. Please note that we have spoken to our management regarding the issues to ensure corrective actions are implemented. If you would like to get in touch with any further concern, please feel free to email ino@grandregencydoha.com Kind Regards Hotel Management

2/10 Hirveä

Niall

Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Air con did not work (broken at 12 degrees c- VERY COLD) & cold shower. Eye glasses still under bed, white sheets very dirty and stained. Pillows very firm and stained. Really horrible cleanliness. I complained at front desk and gave me new room, exactly the same happened. 2 rooms later i got an acceptable room but very shocked at how dirty and broken the hotel was.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Hotel Management vastasi 13.12.2023
Dear Valued Guest, Warm Greetings from Grand Regency Hotel Doha! Thank you so much for taking your valued time to provide us with your feedback following your Recent stay at Grand Regency Doha Hotel. We were concerned about the unpleasant experience you had in our hotel. Please note that we have spoken to our management regarding the issues to ensure corrective actions are implemented. If you would like to get in touch with any further concern, please feel free to email ino@grandregencydoha.com Kind Regards Hotel Management

10/10 Loistava

Mudrik Omar Suleiman

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great staff and location. Would definitely stay again.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2023
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

10/10 Loistava

Md Nurul Mumin

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice and tidy room. Staff members are very friendly
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

6/10 OK

Dr. Maher

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Carpet is so old and rooms has a washed carpet smell ... Youbshould change soon ... it is downgrading your hotel Also curtains and old Nd cheap and doesnt block day light
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Usman

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The loaction is ideal in the heart of the city. The hotel is getting dated and need update of facilities.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Hotel Management vastasi 20.7.2023
Dear Valued Guest, We appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations . We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

10/10 Loistava

Hamad

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Easy check in with friendly staff lots of options in room dining
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Hotel Management vastasi 20.7.2023
Dear Valued Guest, We appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations . We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

10/10 Loistava

MOHAMMED

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
Hotel Management vastasi 20.7.2023
Dear Valued Guest, We appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations . We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

2/10 Hirveä

Awad

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Never Stay again in Grand Regency Hotels
Starting from chick in the person there was very slow and he couldn't find our reservation, later on when we went to the room the smoking smell were all over the place even when our room was nonsmoking, and during our stay suddenly room door opened and there was another guest entering the room when we spook to the reception they gave the other guest the same room that we booked, moreover we suffer from food poising after we had denier from the hotel the doctor say that the food you ate was bad. it was very bad experience and I will never go back to the same hotel or any Grand Regency hotels.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023

8/10 Hyvä

Hassan

Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

10/10 Loistava

TUNCAY

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022

4/10 Huono

David A

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Leider sehr in die Jahre gekommen
Das Hotel hat 2012 ein Certificate of Excellence von Trip Advisor erhalten. Allerdings hat es den Eindruck, dass seither nichts mehr am Hotel gemacht wurde (auch keine Fenster mehr geputzt. Des erste Zimmer war ein "Hasenstall". Man muss sagen, dass man mir nach meiner Beschwerde anstandslos ein grosses executive ZImmer zum gleichen Preis angeboten hat. Das war sehr kulant und 5* wert. Auch spielt die Musik in der Lobby das selbe Lied in Dauerschleife, was einem mit der Zeit schrecklich auf die Nerven geht.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

10/10 Loistava

Brandy, Lawton

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel! Just parking /valet are always jammed with limited space
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

10/10 Loistava

Mohammad, Doha

Yöpyi 1 yön elokuussa 2022
Hotel Management vastasi 6.5.2024
Dear Valued Guest, we appreciate the positive feedback we received! It's wonderful to know that our comfortable accommodations. We strive to create a welcoming atmosphere for all our guests, and we will continue to go above and beyond to ensure your satisfaction. Hotel Management

4/10 Huono

Boris

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 20 yötä elokuussa 2022

8/10 Hyvä

ibrahim

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Worth the value
Staff was very helpful. The location of hotel is good. AC and appliances working well.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

HS

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

RAHAT

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Best hotel
Great location and services
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

Usman

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location, good service and hotel has all the facilities with great staff
Yöpyi 12 yötä kesäkuussa 2022

2/10 Hirveä

Zeyad m

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I want to usethe pool and swim but water was very dark color in the pool and dirty I have photos open request and lots of ppl . No space or clear water to swim
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Abdulla

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Hassan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Hassan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Bahadir

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022

10/10 Loistava

Ahmad

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff is very friendly. Very neat environment. Easy to approach
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022

10/10 Loistava

MOHAMAD

Yöpyi 1 yön elokuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Quiet sleep good pillows
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2021

10/10 Loistava

Aydin

Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
convenient to HMC Medical center. fast room service
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2019

10/10 Loistava

Hamad

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
يستحق التجربة
المكان ممتاز .. والاقامة مريحة
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Hotel Management vastasi 7.12.2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Management

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Hotel Management vastasi 7.12.2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Management

10/10 Loistava

Benjamin

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Comfortable amd friendly
I stay at this hotel regularly. It is not only very comfortable with great staff but is in a good location. Has a good gym for a hotel this size.
Yöpyi 14 yötä lokakuussa 2019
Hotel Management vastasi 20.10.2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Management

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I had problems with check in i got the confirmation number but they didnt so i had to screen shot my recipt
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
One Bed for 3 Adults
Horrible experience. We have reserved their suite specifically mentioning for 3 adults and we were shocked to see that they have only one double bed available in the room. After a discussion with hotel management, we came to no cost effective solution and 3 of us ended up sleeping in the same bed.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2019
Hotel Management vastasi 11.9.2019
Dear Valued Guest, We’re sorry to hear your disappointment during your stay and we agree that this is not acceptable. Our goal is total satisfaction of guests and to provide a positive experience. It’s important for us that customers are more than satisfied and we would like to take the opportunity to improve on our services. Sincerely, Hotel Management

10/10 Loistava

Abdulla

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Hotel Management vastasi 11.9.2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience in our Hotel! We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Management

8/10 Hyvä

Bhaskar, kolkata

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Good Property but bad service
Good property with bad service. We checked in late night, room was good with great space, however, phone was not charged, had to use toilet phone for connection. For 2 nights 1 day phone was not fixed.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
Hotel Management vastasi 19.6.2019
Dear Valued Guest, Thank you for your stay with us and for sharing your experience. We were pleased to know that you liked the Hotel but we’re sorry to hear there were some issues with the phone. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. Sincerely, Hotel Management

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 9 yötä maaliskuussa 2019
Hotel Management vastasi 30.5.2019
Dear Valued Guest, We’re sorry to hear your disappointment during your stay. Our goal is total satisfaction of guests and to provide a positive experience. It’s important for us that customers are more than satisfied and we would like to take the opportunity to improve on our short-comings. Please let us know any issues faced during your stay in our Hotel to address accordingly. Sincerely, Hotel Management

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti pienten lasten kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
My Family and i loved the property, it is very nice one and very calm one. The staff as well is very friendly and speak different languages.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Hotel Management vastasi 26.5.2019
Dear Valued Guest, Thank you for your stay with us and for sharing your experience. We were pleased to know that you liked the (size of the room) but we’re sorry to hear there were some issues with (temperature). Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. Sincerely, Hotel Management

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
All things happen from i com to hotel and room it’s great
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Hotel Management vastasi 5.5.2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive experience in our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Management

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fire closed the Hotel during my stay. No ability to confirm checkout
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Hotel Management vastasi 11.4.2019
Dear Valued Guest, We’re sorry to hear your disappointment during this incident. Our top-most priority are our guest's safety. It’s important for us that customers are more than satisfied. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. Sincerely, Hotel Management

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Hotel Management vastasi 11.4.2019
Dear Valued Guest, Thank you for your stay with us and for your honest rating. Please feel free to share with us the areas where and when you were unsatisfied during your stay so to improve our services. Sincerely, Hotel Management

8/10 Hyvä

JI HUN

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
Hotel Management vastasi 11.4.2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive rating for our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Please feel free to share with us when and where you were unsatisfied during your stay so to improve our services. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Management

8/10 Hyvä

AMINE GABRIEL

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
Hotel Management vastasi 11.4.2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your positive rating for our Hotel! It is our pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Please feel free to share with us when and where you were unsatisfied during your stay so to improve our services. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Management

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wen I come to hotel at 3 bm They take my ID & take 300 qr for extra after that thy told me the room it’s not ready and it’s taking 30 minutes to be ready After that I go to take my food and come back at 4 o’clock. I go to manager to take my room key He said the room it’s not ready yet... I take my room at 4:30
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
Hotel Management vastasi 11.4.2019
Dear Valued Guest, Thank you for your stay with us and for sharing your experience. We're sorry to hear there were some issues with the room check-in. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. Sincerely, Hotel Management