Ulkopuoli

Arvostelut: numa | Artol Rooms & Apartments

3 out of 5
numa | Artol Rooms & Apartments
Kaiserstrasse 20, Düsseldorf, NW

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 159 kautta 547 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 253 kautta 547 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 90 kautta 547 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 32 kautta 547 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 13 kautta 547 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,2/10

Henkilökunta ja palvelu

7,6/10

Palvelut/mukavuudet

7,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Noora

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti
Siisti hotelli ja ystävällinen henkilökunta.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Mikko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva perushotelli hyvällä sijainnilla
Siisti tilava ylimmän kerroksen huone upealla parvekkeella. Hintansa väärti aamupala ja ystävällinen palvelu.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019

8/10 Hyvä

R, Lappeenranta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huoneessa ei ollut ilmastointia. Lämpötila reilusti hiottava ilma.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018

10/10 Loistava

Mika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel + location!
We stayed 1 night with friend and location was perfect + very nice hotel! wifi worked well
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli hyvällä sijainnilla
Hotelllin yleisilme on tyylikäs ja sijainti on loistava. Hyvää: - henkilökunnan palvelu - hotelli myy postimerkkejä ja toimittaa kortit postiin puolestasi - sijainti (keskusta-alueelle kävelee vain 5 minuuttia, lähellä on paljon ravintoloita sekä supermarketteja ja Rein-joki on tosiaan 5 minuutin kävelymatkan päässä) - hotellin katolla on pieni kattoterassi - metropysäkki on hotellin etuovelta noin 30 metrin päässä! - huone oli erittäin siisti, sängyt mukavat ja pesutilat olivat tilavat ja pinnat olivat hyvässä kunnossa - huoneiden ääneneristys oli myös kunnossa - huoneessa on oma tallelokero ja hyvät säilytystilat vaatteille - ilmainen matkalaukkujen säilytys - ravintolatila, jossa aamiainen nautitaan, on siisti - hotellista löytyy myös oma baari ja aulatilat ovat kaikin puolin siistit Huonoa: - huoneen ilmanvaihto on olematon. Ilman saa vaihtumaan ainoastaan avaamalla ikkunat. - huono ilmanvaihto aiheuttaa sen, että kesäyönä huone on paikotellen tuskaisen kuuma ja kostea - aamupala on aivan liian kallis (12,9 € per henkilö) sisältöön nähden....oikea hinta voisi olla 6 - 7 €
Yöpyi 8 yötä heinäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti hotelli kävelymatkan päässä ytimestä.
Siisti,pieni suht. rauhallinen hotelli. Sauna ja kuntosali puuttuvat, muuten erinomainen.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat

8/10 Hyvä

Martti, finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
value for money
great value for money as I got special 79eur deal. Very good breakfast and decent though somewhat outdated rooms. Excellent service and only a short walk to old town.

8/10 Hyvä

Kari, Askola

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Toimiva vaihtoehto.
Kaikki toimi ja aamiaiset olivat hyvät ja monipuoliset. Huone oli myös varsin meluton, mistä plussaa.

10/10 Loistava

eva

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Mikko

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Helpful and friendly staff, ok rooms.
Very helpful and pleasant service. Room was nice and clean, except for the mold in the bathroom. Good breakfast with lots of options.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Josefine

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sauber, gute Anbindung zum ÖPNV, nur 10 Minuten vom Hauptbahnhof entfernt. Komme gerne wieder
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
numa Guest Experience Team vastasi 27.3.2024
Liebe Josefine, Vielen Dank für deine netten Worte! Wir freuen uns sehr zu hören, dass du deinen Aufenthalt bei uns genossen hast. Hoffentlich dürfen wir dich bald für weitere Reisen mit Seele bei numa willkommen heißen!Freundliche Grüße,numa Guest Experience Team

10/10 Loistava

Shoji

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
My favrite stay in Dusseldorf. This time laundry dryer was out of orde.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
numa Guest Experience Team vastasi 27.3.2024
Dear Shoji,Thank you for your feedback!We're happy to read that you enjoyed your stay. We're excited to discuss your suggestion with the entire team and look forward to welcoming you again soon.Best regards,numa Guest Experience Team

8/10 Hyvä

Hilal

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel is very nice and very clean. So there is nothing to say about the rooms and their cleanliness. However it’s very sad that the doors and walls are so thin that you can literally hear every small noise in every room nearby. Thin walls and heavy chairs are also a bad combination cause every time me or anyone else was moving a chair it sounded like we’re having a renovation. I know it’s hard to make walls thicker but thicker doors are quite easy to get cause we were staying next to the elevator and every time someone was using it we woke up cause of the noise. And also there is no sense in forbidding smoking on balconies. We literally upgraded our room so we don’t have to go downstairs to smoke all the time. There is a high potential to be an excellent hotel. Maybe you should work on it cause most of the reviews are complaining about the same thing.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
numa Guest Experience Team vastasi 7.2.2024
Dear ,Thank you for your feedback!We're happy to read that you enjoyed your stay. Smoking is strictly forbidden on the building premises in all our properties because we prioritize both fire safety and ensuring that every guest enjoys a comfortable atmosphere throughout their stay with us. We're excited to discuss your suggestion about containing noise levels with the entire team and look forward to welcoming you again soon.Best regards,numa Guest Experience Team

6/10 OK

Dorthe

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Fint hotel, besværlig kommunikation
Fint hotel og beliggenhed. Men vi have ikke fået fået tilsendt koder til åbne døren med. Det tog 1.5 time vis whats app, at få styr på, da hotel ikke har nogen reception. Det var super besværligt.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
numa Guest Experience Team vastasi 7.2.2024
Dear Dorthe,Thank you for your feedback. We are happy to hear that you liked the location and the room design. However, we are sorry to hear about the inconvenience and apologise for the delay caused during check-in. Just wanted to give you a quick rundown on how our numas work! Our check-in is completely digital, so there’s no reception desk or lines to stand in. Instead, you’ll have a quick registration process before you arrive! On your arrival day, we’ll send you a PIN code, which you’ll use to access the building and your apartment anytime after 15:00. It’s super easy; you’ll love it!All you have to do is complete the online registration. Remember: no registration, no PIN code, no fun! Our property is managed digitally by a centralized guest experience team, and therefore we do not have a reception on-site but we are available 24/7. Please let us know if you would like to discuss this personally, and we will get in contact with you. Best regards,numa Guest Experience Team

10/10 Loistava

Shoji

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
numa Guest Experience Team vastasi 31.1.2024
Dear Shoji,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team

6/10 OK

Alexandra

Matkusti kumppanin kanssa
Das Appartement ist schön eingerichtet. Das Badezimmer ist für ein Luxus-Appartement allerdings sehr klein. Es gibt leider keine Spüle in der Küchenzeile, obwohl dort noch genug Platz wäre. Da im Badezimmer das Waschbecken sehr klein ist, konnte man dort auch nicht das Geschirr abwaschen - es blieb nur die Dusche!
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 25.1.2024
Liebe Alexandra, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns zu lesen, dass du deinen Aufenthalt genossen hast. Gerne besprechen wir deinen Vorschlag mit unserem Team und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,numa Guest Experience Team

10/10 Loistava

Shoji

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice apartment in Dusseldorf for long stay
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 31.1.2024
Dear Shoji,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team

10/10 Loistava

Berta

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
El alojamiento es fantástico y la atencion tanto por mail como por whatts app es rapida y eficiente.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 29.11.2023
Dear Berta,Thank you for the wonderful feedback and easy communication during your stay. We're incredibly pleased to read that you enjoyed your stay and that we were able to support you. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,

10/10 Loistava

Sergio

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 7.2.2024
Dear Sergio,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 15.11.2023
Dear ,It would help us a lot if you could share your experience with an online review, wherever you want. Just a reminder that we have properties all over Europe, and we would love to host you back! We wish you a safe trip back home. Best regards,

8/10 Hyvä

Sung Sil

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 12.11.2023
Dear Sung Sil,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,

6/10 OK

Norman

Hyvää: Siisteys
Der rein digitale Check-in Prozess hat nach mehreren Versuchen nicht funktioniert. Es ist zwar alles sehr digital, die Zimmer selbst sind aber nicht besonders modern.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 14.11.2023
Lieber Norman,vielen Dank für dein Feedback und die Vorschläge unseren Service zu verbessern. Wir arbeiten hart an der Verbesserung unserer Digitalen Prozesse, deshalb hilft uns jeder Vorschlag dabei. Es tut uns leid, dass wir deine Erwartungen dieses Mal nicht erfüllen konnten und hoffen trotzdem, dich überzeugen zu können, uns bald wieder zu besuchen.Freundliche Grüße, numa Guest Experience Team

10/10 Loistava

Katalin

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles super
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 24.10.2023
Lieber Katalin, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,numa Guest Experience Team

10/10 Loistava

Shoji

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I don't like city center of large city but here new area is much quiet and safe compared to hotel area in downtown.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 24.10.2023
Dear Shoji,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us and that you loved the location. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,numa Guest Experience Team

8/10 Hyvä

Martin

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 17.10.2023
Lieber Martin, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

6/10 OK

Hege

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys
God beliggenhet i rolig strøk
Hotellet var glimrende med digital inn- og utsjekk og kun koder nede og på rommet. Det var ikke AC, men en vifte som hjalp noe. Rommet var fint og passe stort. Grei dusj og seng. Dobbeldyne.. Det var mye arbeid som pågikk med noe bråk fra det. De hadde lagt fram ørepropper som hjalp godt! For oss som var på messe var det perfekt med gangavstand til Allstadt og bane rett ved som tok oss til messen. Fint strøk nært park og elven. Vi kommer til å bo der neste år også.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 24.10.2023
Dear Hege,We are thrilled to hear that you had a great experience with us. Your kind words are greatly appreciated and we are happy to hear that you loved our amenities. We look forward to seeing you again soon! Best regards,numa Guest Experience Team

8/10 Hyvä

Ricardo

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ich war zur Dokomi 2023, dafür habe ich hier eingecheckt. Mein Hotelzimmer war an sich wie erwartet vom Komfort her, für den gezahlten Betrag kann ich nicht meckern. Nur leider war es sehr warm in der Nacht, hatte ein Zimmer ganz oben bekommen. Zum Hotel als solches kann ich nicht viel sagen, da ich nur zum Übernachten im Gebäude war, tagsüber auf der Dokomi unterwegs. Nächstes Jahr buche ich auf alle Fälle wieder hier für die nächste Dokomi und auch den Japantag 2024.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Travis

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

F.L Rodrigues

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 23.4.2023
Dear F.L Rodrigues,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,

8/10 Hyvä

JOHN

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
numa Guest Experience Team vastasi 14.5.2023
Dear JOHN,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,

8/10 Hyvä

Jan Frederik

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 20.4.2023
Lieber Jan Frederik, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hotel ohne Ansprechpartner vor Ort
Keine Rezeption, keine funktionierende Kommunikation (Anruf) möglich ..daher Aufenthalt nicht möglich - aber bezahlt. Nicht empfehlenswert.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 17.4.2024
Lieber Gast,vielen Dank für dein Feedback. Es tut uns leid, dass dein Aufenthalt nicht deinen Erwartungen entsprochen hat. Unser Haus wird digital von einem zentralen Guest-Experience-Team verwaltet. Daher haben wir keine Rezeption vor Ort, sind aber rund um die Uhr erreichbar. Bitte lasse uns wissen, wenn du dies persönlich besprechen möchtest, und wir werden uns mit dir in Verbindung setzenFreundliche Grüße,numa Guest Experience Team

6/10 OK

Max

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys
Der Check-In war war erst später möglich als angegeben. Die Unterkunft war schön ausgestattet, allerdings war der Boden nicht sauber und auch im Bad hat man Haare gefunden. Ein nächstes Mal wird es nur für einen guten Preis geben.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 20.4.2023
Liebe/r Max ,vielen Dank für dein Feedback! Wir hoffen, dass du unsere Entschuldigung für die Unannehmlichkeit annimmst. Falls du mehr Details besprechen möchtest, kannst du gerne jederzeit unser Guest Experience Team kontaktieren. Wir suchen immer nach Möglichkeiten uns zu verbessern und hoffen sehr, dass wir dir dies bei deinem nächsten Aufenthalt zeigen können.Freundliche Grüße,

10/10 Loistava

Bernd

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Das Zimmer war zwar recht klein aber das Bett gross - und sehr bequem. Es gab einen Teekocher und Kaffee auf dem ZImmer, Wifi war schnell und der Check-in super einfach. Tolle Lage direkt an der U-Bahn
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 20.4.2023
Lieber Bernd, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

8/10 Hyvä

Max

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Die Unterkunft kann nur mit einem Zugangscode betreten, was sehr positiv ist.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 20.4.2023
Lieber Max, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

8/10 Hyvä

Edward

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Belt ok snyggt och rent , men frukosten dock man äta på ett café som lång ganska långt bort
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
numa Guest Experience Team vastasi 20.4.2023
Dear Edward,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,

8/10 Hyvä

Claudia Anna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Alles schoen!!!
Alles schoen!!
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Sabine

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Wesley, Ann Arbor

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good price x benefit balance. Excellent location, nearby parking lots and train station, also located to a very nice neighborhood with night life. Good for families also.

8/10 Hyvä

Tirso

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2022

2/10 Hirveä

V.K.

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022

8/10 Hyvä

Azi

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022

4/10 Huono

helga

Liikematkailija
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Recht junges multikulti Publikum als ich dort war, dadurch war es bis spät in die Nacht sehr laut. Keiner da, der mal direkt danach schaut, der Security Service sollte 20-30 Min. Später vorbeisehen. Ich habe keinen wahrgenommen. Dann Feueralarm, alle mussten raus. Vielleicht hatte ich auch nur einen schlechten Tag erwischt, aber da muss ich nicht mehr hin. Ansonsten Lage, Ausstattung ok
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Marta vastasi 11.10.2022
Liebe Helga, vielen Dank für Ihr Feedback!Wir hoffen, dass Sie unsere Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten annehmen werden. Wenn Sie ein ausführlicheres Gespräch wünschen, können Sie sich jederzeit an unser Guest Experience Team wenden. Wir sind immer auf der Suche nach Verbesserungsmöglichkeiten und hoffen, dass wir Ihnen das bald beweisen können.Mit freundlichen Grüßen,numa Guest Experience Team

10/10 Loistava

Claudia

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Helmut

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022
Marc vastasi 26.8.2022
Vielen Dank für die tolle Bewertung Helmut