Ulkouima-allas, aurinkovarjoja, aurinkotuoleja

Arvostelut: Occidental Fuengirola

4 out of 5
Occidental Fuengirola
Calle Miguel Marquez, 43, Fuengirola, Malaga

Arvostelut

9,0

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 290 kautta 522 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 184 kautta 522 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 39 kautta 522 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 4 kautta 522 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 5 kautta 522 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,8/10

Palvelut/mukavuudet

9,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024
GEM vastasi 24.2.2024
Thank you for your comments

8/10 Hyvä

Johan

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
GEM vastasi 24.2.2024
Thank you for your comments

8/10 Hyvä

Venla

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024
GEM vastasi 24.2.2024
Thank you for your comments

10/10 Loistava

Milja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Paras hotelli Fuengirolassa
Fuengirolan paras hotelli. Olemme reissanneet eri hotelleissa ja apartamentoksissa Fuengirolan alueella yli 10 vuotta ja tämä kokemus on ehdottomasti ollut parhain. Huoneissa ei ollut ollenkaan sisäilmaongelmaa, peitot ja tyynyt olivat ylellisiä, puhumattakaan mahtavasta sängystä! Aamupalabuffet oli myös runsas ja monipuolinen.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Fátima Marin Deputy Manager Hotel Occidental Fue vastasi 6.1.2024
Arvoisa vieraamme MiljaLämmin kiitos mukavasta arviostanne. Olemme iloisia kuullessamme, että huoneemme sisäilman laatu, mukavuudet sekä aamiaisbuffetimme ovat täyttäneet odotuksenne ja että piditte erityisesti ylellisistä peitoista ja tyynyistä sekä mukavasta sängystä. On hienoa kuulla, että olette kokeneet vierailunne meillä parhaaksi kokemukseksi yli kymmenen vuoden aikana Fuengirolassa.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisinFátima MarinDeputy ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 Hyvä

Matti

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siistit hyvät yhteiset tilat ,hyvä aamupala, huone siivottiin joka päivä, ystävällinen palvelu
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023
Fátima Marin Deputy Manager Hotel Occidental Fue vastasi 2.1.2024
Arvoisa vieraamme MattiKiitos mukavasta palautteesta.Olemme iloisia kuullessamme, että nautitte hotellimme yhteisistä tiloista ja majoitukseenne sisältyvästä aamiaisesta.Olemme iloisia kuullessamme, että huoneenne siisteys vastasi korkeita vaatimuksiamme ja että palvelumme oli ystävällistä - tiimimme pyrkii aina tarjoamaan parasta mahdollista palvelua vieraillemme.Toivottavasti näemme teidät vielä uudestaan vieraanamme.Ystävällisin terveisin,Fátima MarinDeputy ManagerHotel Occidental Fuengirola****

6/10 OK

raisa, Helsinki

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli on hiljainen ja siisti. Aaamiainen todella monipuolinen ja hyvä. Meillä oli varattu nk.junior-sviitti, 9 krs. Huone oli tilava ja upea näköala parvekkeelta sekä merelle että vuoristoon. Vuode oli mukava ja leveä. - Miinuksia olivat huoneessa kylpyhuoneen seinät, jotka olivat himmennettyä lasi, josta valo loisti läpi huoneeseen ja herätti huonekaverin, jos yöllä kävi wc:ssä. Wc:n kaikki äänet kuuluivat huoneistossa selvästi. Lisäksi kaipasimme huoneeseen tavallisia tuoleja pari kappaletta.
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023
Fátima Marin Deputy Manager Hotel Occidental Fue vastasi 30.12.2023
Arvoisa vieraamme RaisaKiitoksia paljon mukavasta arviostanne.Olemme iloisia kuullessamme, että nautitte hotellimme rauhasta ja hiljaisuudesta ja siisteydestä sekä aamiaisemme monipuolisuudesta.Olemme iloisia siitä, että juniorisviittiemme tilavuus ja upeat näkymät merelle ja vuorille tekevät teihin vaikutuksen.Pahoittelemme, että kylpyhuoneen seinien läpinäkymättömyys ja äänieristyksen puute ovat häirinneet vierailuanne.Välitämme palautteesi eteenpäin ja pyrimme löytämään ratkaisuja vieraiden kokemuksen parantamiseksi.Otamme huomioon myös vakiotuolia koskevat pyyntönne ja tarkastelemme, miten voimme parantaa huoneidemme mukavuutta.Toivottavasti saamme teidät pian toistekin vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Fátima MarinDeputy ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 Loistava

ismo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
One of the best hotel experience
One of the best hotel experience ever. Pieceful, excellent quality hotel at superb location.
Yöpyi 14 yötä marraskuussa 2023
Esther Ramírez Gutiérrez Trainee Assistance Manag vastasi 13.12.2023
Dear Ismo, Thank you very much for your kind feedback.We aim to provide a memorable experience with our high standards and quality service and are delighted that we met your expectations.We will be sure to let our team members know how much of an impact they made on your experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Esther Ramírez GutiérrezTrainee Assistance ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 Loistava

Sami

Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023
Maribel Sanjuan de Caso - Guest Experience Manager vastasi 20.12.2023
Thank you for your review

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 28 yötä marraskuussa 2023
Maribel Sanjuan de Caso - Guest Experience Manager vastasi 20.12.2023
Thank you for your review

8/10 Hyvä

Juho

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2023
gem vastasi 1.12.2023
Thank you for your comments

8/10 Hyvä

Rami-Olli

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 9 yötä marraskuussa 2023
gem vastasi 1.12.2023
Thank you for your comments

10/10 Loistava

Jukka

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Unpolite omelet baker
Hotel is very good and people nice. Only negative happaned in breakfast, girl who made omelettes was very unpolite every morning.
Yöpyi 8 yötä marraskuussa 2023
Esther Ramírez Gutiérrez Trainee assistance manage vastasi 15.11.2023
Dear Jukka,Thank you for your review.We are delighted to hear that you found our hotel very good and our staff nice. It's great to know that you enjoyed the cleanliness of your room, the hotel's condition, and the comfort it provided.However, we are concerned to learn about your experience with one of our staff members during breakfast. We apologize for any inconvenience this may have caused you. We will address this issue with our team to ensure that all our guests receive the best possible service during their stay.We look forward to welcoming you back. Kind regards,Esther Ramírez GutiérrezTrainee assistance managerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 Loistava

Satu Iina Elisa

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kiva ja tasokas hotelli, allasalueelta pääsee suoraan merenrantaan. Ihana aamiainen ja ystävällinen henkilökunta, ykkösen bussipysäkki lähellä, samoin monet hyvät ravintolat ja ostospaikat. Suosittelen lämpimästi!
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2023
Esther Ramírez Gutiérrez Trainee Assistance Manag vastasi 12.11.2023
Arvoisa vieraamme Satu IinaKiitos arviostanne.Onpa todella ilahduttavaa kuulla, että henkilökuntamme on onnistunut palvelemaan teitä laadukkaasti ja ystävällisesti. Välitän mukavan palautteenne heille eteenpäin. Hienoa, että hotellimme moderni sisustus ja yleisilme olivat teille mieluisia.Haluamme tarjota kaikille vieraillemme parhaan mahdollisen aloituksen uuteen päivään tarjoamalla monipuolisen ja laadukkaan aamiaisen. Kiva juttu, että aamiaistarjoilumme maistui teille hyvin.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisin,Esther Ramírez GutiérrezTrainee Assistance ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 Hyvä

Juha

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2023
GEM vastasi 29.10.2023
Thanks for your comments

8/10 Hyvä

Tuomas Iisakki

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siisti ja turvallinen. Aamupala erinomainen. Cluteenittoman tarjoilu erinomaista.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2023
Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager vastasi 25.10.2023
Arvoisa vieraamme Tuomas IisakkiKiitoksia paljon arviostanne.Hienoa kuulla, että piditte hyväkuntoisesta ja mukavasta huoneestanne. Todella mieltä lämmittävää, että siivoushenkilökuntamme on tehnyt hyvää työtä. Välitän kivan palautteenne eteenpäin heille. Mukava kuulla, että turvallisuus asiat olivat hyvin hoidettuja ja hotellimme rauhallinen ja turvallinen sijainti oli mieleenne. Mainiota, että aamiaisella oli hyvin huomioita allergiat ja nautitte laadukkaasta aamiaisesta. Haluammekin hyvän aamiaisen myötä varmistaa vieraillemme mukavan alun uuteen päivään. Loistavaa, että vierailunne oli kokonaisuudessaan onnistunut kokemus.Toivottavasti saamme teidät toistekin vieraaksemme. Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

2/10 Hirveä

Johanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti hotelli rannalla
Siisti hotelli, oikein kiva junior suite merelle päin. Aamiainen oli ihan ok, ei kummallista. Altaalla oli ainakin näin lokakuussa vapaita aurinkotuoleja. Hyvä sijainti rannalla ja reilu kilometri kävelymatka keskustaan ja junalle
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager vastasi 20.10.2023
Arvoisa vieraamme JohannaKiitos arviostanne.Hienoa kuulla, että hotellimme sijainti rannan lähellä keskustassa ja hyvien julkisten kulkuyhteyksien äärellä oli teille sopiva. Todella mieltä lämmittävää kuulla, että saitte hyvää palvelua ja siivoushenkilökuntamme on tehnyt hyvää työtä. Välitän kivan palautteenne eteenpäin henkilökunnallemme. Kiva juttu, että huoneenne oli mieluisa ja tarjosi hyvät näköala. Mainiota, että pääsitte hyödyntämään aurinkotuolejamme. Loistavaa, että laadukas aamiaisemme maistui teille ja vierailunne oli kokonaisuudessaan onnistunut kokemus.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 Hyvä

Henna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 9 yötä syyskuussa 2023
GEM vastasi 11.10.2023
Thank you for your comments

10/10 Loistava

Juha

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023
GEM vastasi 11.10.2023
Thank you for your comments

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Overall look is nice. Pool area is great! Beach is across the street. Walking distance everywhere you need to go. The soundproofing is very poor. You can literally hear people talking next room and in hallway. Details are poorly done.
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager vastasi 28.9.2023
Dear Guest,In Occidental we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share your constructive critics We are delighted to hear that you enjoyed our pool area, beachfront location, and the convenience of being within walking distance to various attractions. Your kind words about our overall appearance are also greatly appreciated.However, we regret to learn about the soundproofing issue you encountered during your stay. We understand how important a peaceful environment is for our guests, and we apologize for any inconvenience this may have caused. Rest assured, we will look into this matter and explore possible improvements to enhance our guests' comfort.Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 Hyvä

Antti

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tasokas, hyvä palvelun hotelli. Aamiainen erityisen tasokas
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023
GEM vastasi 28.7.2023
Thank you

8/10 Hyvä

Pekka

Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
GEM vastasi 1.6.2023
Thank you

10/10 Loistava

Pasi Juhani

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2023
GEM vastasi 1.6.2023
Thank you

6/10 OK

Tuomo

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
Maribel Sanjuan de Caso - Guest Experience Manager vastasi 25.4.2023
First and foremost we would like to thank you for choosing Occidental Fuengirola for your visit to Fuenirola.Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time, even though we understand that this was not the best fit for your travel party, therefore we strongly encourage you for a future occasion to contact our call center from where our agents will be able to give you all the relevant information to make sure that you book the Barceló hotel that can make all your holiday wishes come true.

10/10 Loistava

Petri

Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2023
Maribel Sanjuan de Caso - Guest Experience Manager vastasi 12.4.2023
Thank you for your comments

10/10 Loistava

Raija

Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2023
GEM vastasi 1.6.2023
Thank you

8/10 Hyvä

Rita

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kaikki muuten loistavasti, mutta vessan lasiovi ja ikkunat huoneeseen päin valaisivat koko huoneen yökäynnillä🙁
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2023
Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager vastasi 22.3.2023
Arvoisa vieraamme Rita'Kiitos palautteestanne.Pahoittelumme intimiteettisuojan puutteista.Kiva kuulla, että huoneenne oli hyväkuntoinen ja vierailunne hotellissamme oli kaikin puolin onnistunut kokemus. Todella mahtavaa kuulla, että henkilökuntamme on tarjonnut hyvää palvelua ja siivoushenkilökuntamme on tehnyt hyvää työtä. Välitän mukavan palautteenne eteenpäin henkilökunnallemme.Toivottavasti saamme teidät vielä uudestaan vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2023
GEM vastasi 12.1.2023
Thank you

8/10 Hyvä

raisa, Helsinki

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli oli siisti. Sänky oli leveä ja hyvä nukkua. Kylpyhuone oli riittävän iso. Aamiainen oli muuten hyvä, mutta olisin vain kaivannut enemmän tuoreita kasviksia kuten salaatinlehtiä ja kurkkua. Menemme sinne uudestaan.
Maribel Sanjuán De Caso Guest Experience Manager vastasi 28.12.2022
Arvoisa vieraamme RaisaKiitos palautteestanne.Pahoittelumme aamiaisen epäkohdista.Hienoa kuulla, että siivoushenkilökuntamme on tehnyt hyvää työtä. Välitän kivan palautteenne eteenpäin siivoushenkilökunnallemme. Mukavaa, että piditte reilun kokoisesta kylpyhuoneesta ja laadukas aamiaisemme maistui hyvin. Loistavaa, että vierailunne oli kokonaisuudessaan onnistunut kokemus.Toivottavasti saamme teidät toistekin vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

8/10 Hyvä

RIITTA

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
Guest Experience Manager vastasi 27.11.2022
Dear Riitta,Thank you for your review.We are delighted that you had a great stay, it was our pleasure to welcome you.We hope to see you again in the future. Kind regards,Maribel Sanjuán De CasoGuest Experience ManagerHotel Occidental Fuengirola****

6/10 OK

Juha

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Uima- allas sulkeutuu 1.11 ???
Hotelli sulki uima-altaan yllättäen 1.11. ?Säät jatkuivat erittäin lämpiminä myös marraskuussa ( 24-27 astetta. Edellisinä vuosina uima-allas on ollut auki myös marraskuussa. Olimme varanneet hotellin juuri suuren uima-altaan vuoksi. Toinen kehitettävä asia hotellissa on kahviautomaatit. Lähes joka aamu kahviautomaatit olivat epäkunnossa ja kahvia sai jonottaa.
Yöpyi 21 yötä lokakuussa 2022
Guest Experience Manager vastasi 11.11.2022
Dear Juha,We are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.We would like to inform you that one of our pools is already open.We also do apologize for the technical problems you found in our coffee machines; there are absolutely no excuses for details to be overlooked. We will make sure that the procedure is being reinforced .For the next occassion please, do not hesitate to contact our guest experience or Maître; they will do everything in their hand to help our our guests.Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and your visit to Occidental Fuengirola.Kind regards,

10/10 Loistava

Ari

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erittäin mukava ja avulias henkilökunta
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2022
GEM vastasi 14.7.2022
Thank you for your comments

10/10 Loistava

Jari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2022
GEM vastasi 3.6.2022
Thank you for your comments

10/10 Loistava

Tiina-Mari

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2022
GEM vastasi 16.5.2022
Thank you for your comments

8/10 Hyvä

Hannu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli
Siisti hotelli hyvällä paikalla lähellä rantaa. Sängyt ihanan leveät ja sopivan kovat, joissa nukkui hyvin. Erittäin hyvä runsas aamiainen. Hyvä palvelu. Ainoa huono puoli oli, että La caliman takia iso allas suljettu koko oleskelumme ajan, eivätkä saaneet sitä siivottua/puhdistettua viikossa.
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2022
GEM vastasi 16.5.2022
Thank you for your comments,

6/10 OK

MInna

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Swiming pool out of function; bad room service.
We chose suite, but there was no bathtube and the bathroom was very unpracticsl and no evenng sunlight to the balcony. They did not fulllfill the minbar nor the bathroom small things. The sunbead towels could be canged within 3 dsys intevals without charge, otverwise you should pay for them and there was deposit from the towels, which is easily forgotten, when you chech out. The swimming pool was out of functioning, becsuse of the storms 1-2 weaks ago. According to my mind they could have it in functioning by emptying it, cleaning it and fillinf it, but during the one week stay the yust filld it with fresh water and the whole week most of the swimmingpool looked dirty and no allowance was to the whole area.
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2022
Jorge del Campo Guest Experience Manager vastasi 20.4.2022
Dear Minna, Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel. We have taken good note of your comments and are truly sorry you did not feel our service met your expectations; our team works daily to provide the best possible service so that our guests feel genuinely cared for. We were concerned to read your remarks on the service you experienced during your stay, especially because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to deliver to our guests. We apologise if you were not informed of the minibar option before your arrival. We try to offer guests an easy booking alternative that is based on the most competitive price and then propose that they add any extra services they may require. We understand from your review that apparently you were not properly informed about our hotel’s services prior to your arrival and would like to take the opportunity to inform you that a full description of our services is available online. Also, I would like to inform you that we have had our pool, the small one, available all the time. The large one is seasonal and unfortunately, due to the last mud storm, now, we have it partially available. Our maintenance team is working to have it ready as soon as possible. We certainly hope that we can welcome you back again. Best regards, Jorge del Campo Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Timo

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2022
GEM vastasi 16.5.2022
Thank you for your comments

6/10 OK

Emilia

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2022

10/10 Loistava

Jukka

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli
Hyvä sijainti ja aamupala. Ystävällinen palvelu, siisti hotelli.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2022
Jorge del Campo Guest Experience Manager vastasi 18.2.2022
Arvoisa asiakkaamme, Kiitos paljon positiivisesta arviostanne. Olemme hyvin iloisia siitä, että kokemuksenne henkilökuntamme tarjoamasta palvelusta oli positiivinen. Välitän kommenttinne eteenpäin koko henkilökunnallemme, erityisesti baarimikolle. Mukavaa, että monipuolinen aamiaisemme oli teille mieluisia. Parhain terveisin ja pikaisin näkemisin, Jorge del Campo Guest Experience Manager

6/10 OK

Tom

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2021

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tilavat huoneet. Tilava wc. Iso mukava sänky.
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2021

8/10 Hyvä

Juha

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 20 yötä lokakuussa 2021

10/10 Loistava

Jari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2021

8/10 Hyvä

Linda

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lapsiystävällinen ja loistava sijainti!
Hotelli on uusittu lähiaikoina ja on todella siisti ja kaunis! Aamupala oli pieni pettymys, mutta silti ihan hyvä. Hotellin uima-allas alue on siisti ja hyvin pidetty, siihen paistaa aurinko koko päivän, mutta tuoleja on niukasti. Hotellin sijainti on loistava: lähellä ranta, ravintolat ja iso ostoskeskus. Hotelli lapsiperheiden suosioissa joten ei sovellu rauhaa rakastaville.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2021
Jorge del Campo Guest Experience Manager vastasi 11.8.2021
Arvoisa vieraamme Linda Oli ilo kuulla että hotellimme ulkoasu ja siisteys oli sinun mieleesi! Henkilökuntamme tekee jatkuvasti töitä pitääkseen uima-altaan puhtaana ja viihtyisänä. Valitettavasti vallitsevasta tilanteesta johtuen, taataksemme vieraiden turvallisuuden, olemme joutuneet väliaikaisesti vähentämään tuolien määrää uima-allasalueella. Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa. Olisi myös mukava kuulla tarkemmin miten voisimme kehittää aamupalatarjoiluamme, sillä henkilökuntamme työskentelee joka päivä kehittääkseen hotelliamme entistä paremmaksi. Mukava kuulla myös, että Occidental Fuengirola hotellimme sijainti palveluiden ja rantojen vieressä miellytti sinua. Oli ilo palvella sinua, ja toivottavasti näemme pian uudestaan. Ystävällisin terveisin Jorge del Campo Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Kristian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lomamatka
Erinomainen hotelli! Erinomainen palvelu! Loistava aamupala!
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2021

8/10 Hyvä

Anu

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
It was a nice hotel, but room was extremely hot...there was not air-conditioning in March.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2020
Jorge del Campo vastasi 28.7.2020
Dear Mr. Anu, Thank you very much for sharing your experience Occidental Fuengirola with us. Your comments help us to improve your next experience in our hotel. Thank you for your kind words that we will share with the whole team. For the Occidental Fuengirola team to know that we have created a pleasant experience for you is the best news. We apologize for not having lived up to your expectations in some of our services. We will continue working to improve our services to surprise you in your next stay with us and get from you the highest score in all of them. Thank you for the time spent sharing with us your experience. We would like to see you soon at the Occidental Fuengirola. Kind regards, Jorge del Campo Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kuntosali ja allas-alue plussaa, ihana henkilökunta ja kattava aamiainen
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2020
Guest Experience Manager vastasi 17.3.2020
Dear guest, Thank you for taking the time to review our hotel. Your feedback is very important to us and we are delighted that you enjoyed your stay. This gives us the opportunity to improve our operation to guarantee the highest level of quality in our services and facilities, and therefore our guests’ satisfaction. Thanks for comment about our wonderful breakfast and we also appreciate your kind words for our staff, their kindness and helpfulness being undoubtedly one of our hotel's main assets we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us. On the other hand, we are delighted to see that you really enjoyed the beauty of our installations and pool. It is our intention to offer pleasing and clean accommodations so that our guests can still enjoy their vacation memories once they are back home. Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again very soon in Fuengirola. Best regards, Jorge del Campo Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Todella siisti, remontoitu hotelli, hyvällä sijainnilla rantakadun varrella. Hyvällä tuurilla huone osuu auringon puolelle, jolloin yläkerroksissa on mainiot olosuhteet auringon ottoon ihan vaikka parvekkeella. Pienenä miinuksena se, että remontointi jatkui jossain päin taloa, ja siitä tuli melua muutamana päivänä.
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2020

10/10 Loistava

Jari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen 10 +
Kertakaikkiaan loistavaa asiakaspalvelua,ihan joka paikassa.Siisti huone.Aamiainen ja päivällinen ihan huippua,mopnipuolista,tuoretta ja siistiä .Henkilökunta todella teki kaikkensa asiakaspalveluissa..Suosittelen lämpimästi.
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sänky,aamiainen parhaasta päästä,ystävällinen henkilökunta kaikesta päätellen haluavat vieraiden viihtyvän.
Yöpyi 8 yötä tammikuussa 2020
Guest Experience Manager vastasi 13.2.2020
Dear guest, We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Occidental Fuengirola, and we thank you for your kind recommendation to all the Expedia readers. We celebrate you enjoyed our buffet breakfast, as we strive to ensure a wide array of options for both guests with sweet tooth and those looking for healthy options to kickstart the day; therefore, we always ensure a variety of hot and cold, sweet and salty options, a bread corner and a show-cooking of eggs and omelets “à la minute” as well as fresh fruits, different kinds of cereals and yogurts. Also, we are thrilled to read your praising comments about our staff as we strive to provide our guests with a caring and personalized service, and we lay high value on our personnel being guest orientated and welcoming at all times. Again, we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon. Best regards, Jorge del Campo Guest Experience Manager