Ulkouima-allas, aurinkovarjoja, aurinkotuoleja

Arvostelut: R2 Pájara Beach Hotel & Spa - All Inclusive

4 out of 5
R2 Pájara Beach Hotel & Spa - All Inclusive
Punta del Roquito s/n, Costa Calma, Pajara, Las Palmas

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 27 kautta 73 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 33 kautta 73 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 10 kautta 73 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 3 kautta 73 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 73 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Kari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
All inclusive
Aivan erinomaiset ruuat ja palvelu. Ruokavalikoiman runsaus ja laatu olivat mahtavat.Sänky liian kova.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
Belen vastasi 18.11.2019
Dear Kari, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

6/10 OK

Petteri

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Kannattaa vuokrata auto ja kiertää saari.
R2 Paraha Beach vko 43/ 2016. Hotellin reception vastaanotto miellyttävä ja nopeaa toimintaa. Muu asiointi taasen Receptionissa ei niin miellyttävää; jopa aika ajoin töykeää ( 1 ja sama hlö) Huone: Tilattu perushuone merinäköalalla. Saimme kuitenkin huoneen, jossa oli erillinen makuuhuone sekä oleskelutila. 2 x TV, kylpyhuone poreammeella sekä suihku. Parveke ei ollut parveke vaan iso terassi, jossa 2x tuoli + pöydät + 2 x lepotolit, ei naapureita = oma rauha + esteetön näköala merelle. Miinuksena, että huone oli hotellin sillä puolella jossa tapahtui tavara-autoliikenne ( vähäistä melua aikaisin aamulla). Allasalue: - hyvä ja viihtyisä. Ravintola: ( all inclusive) kiireinen, meluisa. Ruoka koko viikon lähes samaa. Voisi olla enemmän sydämmellä tehtyä eikä kiiressä hutaistua. Viinit (talon) mauttomia. Allasbaarin menu hamppareita ja hodareita + pastaa. Rannat:- muutama sata metriä hiekkarannalle. Viereistä H10 ketjuun kuulivista hotelleista rannalle pääsee kyllä kivuttomimmin. Ei pidä pelästyä / närkästyä naturisteista = Kuuluvat Fuerten kuvioon. Yleistilat: huonekalut kuluneita ja nuhjuisen näköisiä Spa:- ei kannata mennä. Rantapyyhkeistä otetaan pantti. Safebox muutaman euron per päivä. WiFi ilmainen vain Receptionissa Kun on vieraillut viereisissä hotelleissa ( H10 ketju; 2 hotellia ) niin Paraha Beach tulee näistä vasta sijalle 3. Hintaero on Paraha Beach eduksi, mutta vähän enemmällä rahalla saa sitten naapurissa vastineeksi laatua ja palvelua. Yleisarvosana 7

10/10 Loistava

nicola

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
eccellente molto professionali in ogni forma
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Lorraine

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
R2 pajara
Very nice hotel and staff are very friendly helpful, the hotel is amazing with wonderful views and swimming pools
Yöpyi 9 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

M paloma

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Sean

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Just home from a fortnight all inclusive holiday at this hotel. We have stayed in neighbouring hotels so are familiar with the area. Compared to neighbouring hotels, we found the Pajara Beach hotel to be very clean and well run. Gardens and pool area were immaculate. Multiple signs stated that reserving sunbeds was forbidden but it was standard practice with many guests (I won't mention nationality) to peg out their towels before breakfast and expect to keep a lounger by the pool all day. Staff were very pleasant and helpful although sometimes, in the dining room, they were "run off their feet". Reception staff were superb. We stayed in a Royal Suite with a huge southwest facing balcony - a super place for relaxing and entertaining friends. Some of the bedroom furniture is a bit tired but remains comfortable. We judged the selection and quality of food to be better than neighbouring hotels. There was also more outside seating in the restaurant area. Our only disappointment was the quality of some drinks - the all inclusive deal only includes a limited range of cocktails which are machine blended. House Cava was quite drinkable. Beer was fine though only served in 25cl glasses. Recommended and excellent value for money.
Yöpyi 14 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Tomás

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

6/10 OK

Ramsés

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Constante

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Melanie vastasi 31.5.2023
Thank you kindly for your review. We very much look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards.

10/10 Loistava

marco

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Struttura fronte mare con tutti i comfort, stanze ampie e pulite come tutti gli altri ambienti, ristorante molto buono con ampia scelta, è consigliabile il noleggio di un auto. Ottima, consigliabile
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2023

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2023

8/10 Hyvä

Jackie

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel is very good just awful wine choice in all inclusive, would rather pat more for a premium choice. As it was I went to the supermarket and brought my own.
Yöpyi 13 yötä tammikuussa 2023

6/10 OK

Nicolae

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
An sich ist alles schön, klar etwas in die Jahre gekommen aber dafür eine super Lage. Zimmer sind ok, betten etwas Hart. Zu den Negativen Sachen: Man bezahlt hier gefühlt für alles extra. Handtücher 20€ Kaution (In Ordnung kann ich verstehen) Safe 3€ am Tag WiFi 3€ am Tag Indoorpool mit Saunabereich 15€ pP für 90 min Besondere Liegen 50€ am tag mit Flasche Sekt und obst A La Carte Restaurant 30€ pP und Menu Und das schlimmste meiner Meinung nach ist das Abendessen, es schmeckt nicht wirklich obwohl so viel Auswahl da ist fehlt es einfach an qualität. Frühstück ist Super dafür ein großes Lob. Mittagessen ist mal gut mal schlecht. Da gibt es aufjedenfall noch Luft nach oben. würden wir nochmal hingehen ? wahrscheinlich nicht hatten wir trotzdessen einen wunderschönen Urlaub? Auf jedenfall !
Melanie vastasi 19.1.2023
Wir wissen es sehr zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Feedback zu Ihren Erfahrungen mit uns zu geben.Alle Kommentare und Vorschläge sind eine Möglichkeit für uns zu bewerten, was unsere Gäste wollen und wo wir in der Lage sind, können wir daran arbeiten, uns zum Wohle aller zu verbessern.Wir freuen uns, dass Sie einen wundervollen Aufenthalt bei uns hatten und hoffen, dass Sie eines Tages wiederkommen, Sie werden mehr als willkommen sein.

8/10 Hyvä

christian

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tout très bien, sauf piscine principale qui devrait être chauffée car plus froide que l'océan.
Melanie vastasi 19.1.2023
Nous tenons à vous remercier chaleureusement pour votre avis, nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour parmi nous.

10/10 Loistava

Melanie

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wir hatten 12 Tage wunderschönes Wetter zu dieser Jahreszeit. Das Essen war gut, das Personal ausgezeichnet und freundlich.
Melanie vastasi 16.12.2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Wir freuen uns, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 Loistava

Antonio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good hotel
Hotel very large and full of facilities and benefits. The All inclusive package is really reach and food is very good. A bit noisy the rooms and the curtains do not dark the room enough.. so earplugs and face mask are needed
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2022
Melanie vastasi 16.12.2022
Thank you kindly for taking the time to tell us about your experience. We look forward to welcoming you back again.

10/10 Loistava

William

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Es war wieder ein hervorragender Kurzurlaub mit allen Annehmlichkeiten.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2022

4/10 Huono

DANIEL

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Rato no restaurante e front desk rude
Hotel bonito, apesar de antigo está bem conservado. O check in muito demorado e empregados rudes. O problema mesmo foi encontrar um rato no restaurante. Sim, no meu último dia no hotel cruzei com um rato correndo pelo buffet e tudo que fizeram foi pedir desculpas. No check out perguntaram se foi tudo bem e óbvio que disse que não, e o funcionário disse que me deram um upgrade de quarto e não poderia reclamar. O lado positivo do hotel é o clube infantil, a animadora é muito carinhosa com crianças.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2021

10/10 Loistava

FABRICE

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2021

8/10 Hyvä

Kirsty

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Great stay!
Animation team made the stay what it was! Bar staff and waiters were also fantastic. Food and drink was fantastic in terms of quality and variety. Room was clean, although needs a little updating. Only disappointment was external entertainment, we heard the same singer 4 times in 10 days using the same set!
Yöpyi 10 yötä elokuussa 2021

10/10 Loistava

Eliana

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2020

10/10 Loistava

Oliver, Düsseldorf

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alle bestens, gerne wieder! Essen top - Leute nett - Zimmer gut -
Yöpyi 10 yötä heinäkuussa 2020
Belen vastasi 6.8.2020
Lieber Oliver Besten Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass Ihnen unser Hotel und das Ambiente gefallen haben. Da wir Tag für Tag unser Bestes geben, um all unseren Gästen eine schöne und angenehme Zeit zu bieten, wissen wir auch Ihre Komplimente bezüglich unseres Personals sehr zu schätzen. Danke. Wir hoffen, Sie hatten auf Fuerteventura rundum erholsame und angenehme Urlaubstage im R2 Pajara Beach! Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Mit freundlichen Grüßen, Belen Assistetin der Hoteldirektion

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Brilliant location comfortable rooms Wi-fi should be available throughout hotel. English television almost none existent
Yöpyi 8 yötä tammikuussa 2020
Belen vastasi 21.1.2020
Good day, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aussenlandschaft und Verpflegung sowie Nähe zum Strand
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2019
Belen vastasi 1.1.2020
Guten Tag, Besten Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass Ihnen unser Hotel und das Ambiente gefallen haben. Da wir Tag für Tag unser Bestes geben, um all unseren Gästen eine schöne und angenehme Zeit zu bieten, wissen wir auch Ihre Komplimente sehr zu schätzen. Danke. Wir hoffen, Sie hatten auf Fuerteventura rundum erholsame und angenehme Urlaubstage im R2 Pajara Beach! Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Mit freundlichen Grüßen, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2019
Belen vastasi 17.12.2019
Good day, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

10/10 Loistava

Elzbieta, Grenoble

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
l’hôtel très bien, le personnel aussi. Equipement bien.
Yöpyi 8 yötä joulukuussa 2019
Belen vastasi 17.12.2019
Dear Elzbieta, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

6/10 OK

Juan, Guadalajara

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Me gustó la tranquilidad y el enclave. No me gusto la comida, ni la calidad de las bebidas.
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2019
Belen vastasi 9.12.2019
Estimado Juan, Muchas gracias por compartir tu experiencia y valoración. Estamos encantados de saber que has disfrutado de una estancia relajante con nosotros. ¡Esperamos tenerte de nuevo en R2 Pajara Beach! Atentamente, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 14 yötä marraskuussa 2019
Belen vastasi 2.12.2019
Good day, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

Stuart

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Nice holiday but ........
.This was our fourth visit to Pajara beach hotel it is now starting to look tired and could do with a refurbishment. Our bathroom tiles were very badly repaired cracked and looking in a poor condition. Pillows need replacing as were very lumpy. Dining room chairs looking very grubby and worn. The quality of the evening meals has also deteriated from previous years, with lots of the same on offer each night. The staff are great and all work very hard to make your holiday enjoyable and should be recognised for this
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2019
Belen vastasi 25.11.2019
Dear Stuart, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

Stephane, Macon france

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 11 yötä marraskuussa 2019
Belen vastasi 25.11.2019
Dear Stephane, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

María José

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Gefallen hat mir die großzügige Anlage. Kinderdisco: jeden Abend die gleichen Lieder. Essen nicht sehr schmackhaft. Es fehlte ständig an Gläsern und Tassen. Musste man sich zu den Mahlzeiten erst zusammensuchen. Salatsossen waren ziemlich pampig. Caipi aus dem Zapfhahn geht in einem 4 Sterne Hotel gar nicht. Liegestühle teilweise kaputt. Das Bett war nicht bequem. Lag ständig auf Sprungfedern und hatte deshalb eine Woche lang Rückenschmerzen. Zu meinem Geburtstag gab es eine Flasche Sekt und einen kleinen Kuchen. Nette Aufmerksamkeit, bei AI jedoch überflüssig. Personal sehr freundlich, jedoch hoffnungslos überfordert.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2019
Belen vastasi 21.11.2019
Guten Tag, Besten Dank für Ihre Rückmeldung. Es tut uns Leid dass der Aufenthalt nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Da wir Tag für Tag unser Bestes geben, um all unseren Gästen eine schöne und angenehme Zeit zu bieten, wissen wir auch Ihr detalliertes Feedback sehr zu schätzen. Danke. Wir werden die Informationen an den Direktor weiterleiten. Auf ein Wiedersehen würden wir uns freuen. Mit freundlichen Grüßen, Belen Community Manager

6/10 OK

Rosi, Berlin

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Gefallen hat uns: das Essen überwiegend, die Gartenanlage, Hiuseceeping und Servicepersonal, viel Auswahl von Animation = sehr gut!, Handedesinfektion (leider nur am Eingang vom Speisesaal), tolles Sport-und Unterhaltungsprogramm. Gefallen hat uns nicht: die Umtauschgebühr von Badetücher, die Nicht-Instandhaltung der Einrichtung (besonders Bäder), Toiletteneimer (Treteimer an der Rezeptionstoilette bei den Damen) kein Tritt und völlig zerbeult., zu wenig Sitzgelegenheiten an der Bar (nach dem Abendessen), schlechte Anbindung (keine Bushaltestelle) um in andere Orte fahren zu können. Man fühlt sich in der Anlage dadurch gefangen und nicht jeder hat einen Führerschein., die Sitzgelegenheiten an der Rezeption (Sofa/Sessel) sind sehr verschmutzt und abgefranzt., Pool Zeiten sind schlecht. Müssten angepasst werden (z. B. 8-20 Uhr),ungepflegter Poolboy (mit halblangen, leicht lockigem Haar) der die Handtücher einfach von den Liegen räumt, obwohl man nur zur Toilette gegangen ist., die Toilette an der Poolbar extrem unhygienisch. Diese muss kontinuierlich gereinigt werden. Das TV ist extrem schlecht eingestellt, Anmerkung: das Tor neben dem Volleyballfeld könnte auch für Hotelgäste mit einem Kartenschlüssel versehen werden. Der Zugang zu den Stränden ist sehr schwer, für ältere und gehe hinderte Menschen beinahe unmöglich!! Hier wäre ein hauseigener shuttleservice angebracht.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2019
Belen vastasi 21.11.2019
Liebe Rosi Besten Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass Ihnen unser Hotel und das Ambiente gefallen haben. Da wir Tag für Tag unser Bestes geben, um all unseren Gästen eine schöne und angenehme Zeit zu bieten, wissen wir auch Ihre Komplimente bezüglich unseres Personals sehr zu schätzen. Danke. Wir hoffen, Sie hatten auf Fuerteventura rundum erholsame und angenehme Urlaubstage im R2 Pajara Beach! Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Mit freundlichen Grüßen, Belen Community Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sehr schöner pool mit aussicht aufs meer. Shows am abend waren spannend und essen war auch sehr apetitlich.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2019
Belen vastasi 31.10.2019
Guten Tag, Besten Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass Ihnen unser Hotel und das Ambiente gefallen haben. Da wir Tag für Tag unser Bestes geben, um all unseren Gästen eine schöne und angenehme Zeit zu bieten, wissen wir auch Ihre Komplimente sehr zu schätzen. Danke. Wir hoffen, Sie hatten auf Fuerteventura rundum erholsame und angenehme Urlaubstage im R2 Pajara Beach! Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Mit freundlichen Grüßen, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful gardens and pool area Food good choice but often a little cold Bedrooms spacious and very quiet
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2019
Belen vastasi 21.10.2019
Good Morning, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Belen vastasi 9.10.2019
Good day, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your feedback. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelente en todos los aspectos, el personal de primera categoría, el trato cercano sin dejar de ser profesional, sirviendo al cliente sin servilismo.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Belen vastasi 18.5.2019
Buenos dias, Muchas gracias por compartir tu experiencia. Estamos encantados de saber que has disfrutado de una estancia relajante con nosotros. Gracias también por tus cumplidos con respecto a nuestro servicio. Trabajamos día a día para que nuestros clientes tengan unas vacaciones inolvidables y nos satisface saber que así ha sido. Esperamos verte de nuevo disfrutando de sus vacaciones con nosotros. Atentamente, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

Kurt Pauline

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019
Belen vastasi 1.4.2019
Good day Kurt, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you have enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your feedback. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Belen Community Manager

8/10 Hyvä

GJackie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great location, which is why we go back. Drinks offered need improvement also a choice of restaurants would be great. Restaurant near the sea which is very rarely used and not in the all inclusive package would be lovely as an alternative
Yöpyi 13 yötä joulukuussa 2018
Belen vastasi 17.1.2019
Dear Jackie, Thank you very much for sharing your experience. We are glad to hear that you enjoyed your stay in R2Hotels Pajara Beach. Especially we would like to thank you for your compliments. We are always giving our best to guarantee our guests memorable vacations. We hope to welcome you back in near future. Kind regards, Reservation Department Belen

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2018
Belen vastasi 22.1.2019
Good afternoon, what happened during your stay? Can we help you? Best regards, Belen Reservation Department

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jandiastrandens norra del
Bra läge för den sportiga familjen. Relativt nära jandiastrandens början i norr där kitecenter och vindsurfing fanns. God och varierande mat på hotellet - all inclusive. Avkopplande semester. Fin pool med infinity.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2018
Belen vastasi 26.12.2018
Good afternoon, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our restaurant. Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Reservation Department

10/10 Loistava

Marie, Savoie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hôtel accueillant pour notre séjour en famille. Propre, idéalement situé au bord de la plage. Bonne qualité des buffets. Nous recommandons cet hôtel !
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2018
Marie vastasi 26.12.2018
Dear Marie, Thank you very much for reviewing us. We are glad that our hotel has met your expectations and hope you enjoyed your stay with us to the fullest. As we are always giving our best, we highly appreciate your compliments regarding our service/ our restaurant/ ... . Thank you. It would be a pleasure having you back soon! Kind regards, Reservation Department

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rooms and beds a bit basic but this is more than made up for by stunning views and well kept grounds
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2018

10/10 Loistava

joel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
super séjour
Trés bon séjour,personnel toujours disponible. All inclusive , avec un grand choix de plats et boissons , aussi bien au restaurant qu' aux bars.Plats variés en viande ety poissons

10/10 Loistava

lioli., anglet

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
hotel accueillant proche de la plage
tres bon hotel (juste pour avoir à faire des reproches) manque de viennoiserie pour les bons francais que nous sommes,et les animations sont un peu tot donc finissent de bonne heure et n ayant que 2 chaines francaises on manque d activites le soir mais ceci est notre avis .Autrement hotel superbe et personnel très agréable..
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2018

6/10 OK

Michel

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Slitet hotell och okunniga servitörer i matsalen
Vi checkade in 14:00 men fick inte rummen förrän 15:30, och vi var inte ensamma om det (det var fullt med väskor vid receptionen pga att rummen inte var klara). Rummen är rena men slitna och behöver renovering. Mycket dåligt att flertal drinkar kostar när det är all-inclusive, man får betala för alla drinkar kaffe och te efter 23:00. Även poolhanddukar kostar att byta ut. Vi har varit på många bra **** hotell, detta är tyvärr inte i samma klass. Slitage i rummen och allmänna utrymmen, möbler, bord, stolar och porslin sänker betyget. Matsalen är lyhörd och servitörerna är stressade och otrevliga, smutsigt i form av matrester och smulor vid borden. Bestick och kaffekoppar saknas ofta och det tar tid att få dessa, servitörerna behöver verkligen utbilda sig inom sitt yrke. Detta hotell har säkert varit **** men tyvärr inte är det just nu pga de brister som finns. Vi har erfarenhet av hotell och anser att detta är ett *** hotell med betyg 3,5 av 5. Det som höjer betyget är poolen och poolområdet, och det underbara läget vid havet. Välj inte detta hotell om ni är ute efter ett **** all-inclusive hotell, kan rekommendera grannhotellet H10.

4/10 Huono

Jolanda, Amstelveen

twee weken verblijf
We hadden een lekkere kamer met balcon met middagzon. De eetzaal vind ik heel weinig sfeer hebben en het is vaak zoeken naar een plek en wachten totdat de tafel opnieuw gedekt wordt. Het eten vonden wij niet lekker. Ook was het onlogisch ingericht, bv als je patat nam, moest je daarna aan de andere kant van de zaal de mayonaise halen. Of je schept pasta op, maar dan moest je weer in tegenovergestelde richting van de rij de saus pakken.
Yöpyi 14 yötä helmikuussa 2018

8/10 Hyvä

michel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
un peu déçu !!
très grand hotel à dominante "Allemande". Belle chambre avec balcon vue mer sympa Restauration très bien et variée. Personnel attentionné ( mais peu de français) wifi avec mauvaise connection dans une zone commune. SPA payant et équipement limité pour un 4 étoiles (eau fraiche et aucune douche chaude durant le séjour malgé 2 demandes )
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bonita zona para descansar
Bonito hotel, con excepcionales vistas al mar, con una excelente piscina y terrazas en Costa Calma. Acceso directo al mar, largisima playa a un solo paso y zona muy bonita para descansar, pasear y vivir la dolce vita.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2018

8/10 Hyvä

Clare, England

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good Modern Hotel
Good rooms and facilities, air conditioning and pools. Sunbeds are all in poor condition and need replacing. Quality and preparation of food was generally good but wine and alcoholic drinks quality was very poor (the worst we have experienced in 4* Fuerteventura hotels). If you are a drinker, or even like a nice after dinner relax with good coffee and a liqueur, this wont be the hotel for you. Staff were professional and helpful and we had absolutely no problems with people understanding English even though it is predominantly a German speaking clientele.We would return but only with our own bottles of Gin and Port to make the pre and post dinner drinks slightly better.
Yöpyi 14 yötä lokakuussa 2017