Hotel Great Morning
Hotelli kävelymatkan päässä kohteesta Kawabatadori Shopping Street 
Majoituspaikan Hotel Great Morning valokuvagalleria





Arvostelut
9,8 kautta 10. 
Poikkeuksellisen hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Luksussviitti, 2 parisänkyä, tupakointi kielletty, sauna kuvat

Luksussviitti, 2 parisänkyä, tupakointi kielletty, sauna
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty 
Sauna 
Ilmastointi 
Lämmitys 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
Keittonurkkaus 
Jääkaappi 
Taulutelevisio 
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone (kaksi sänkyä), useita sänkyjä, tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen deluxe-huone (kaksi sänkyä), useita sänkyjä, tupakointi kielletty
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(4 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty 
Ilmastointi 
Lämmitys 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
Jääkaappi 
Taulutelevisio 
Erillinen makuuhuone 
Huippuluokan vuodevaatteet 
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone, 1 keskisuuri parisänky, tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen deluxe-huone, 1 keskisuuri parisänky, tupakointi kielletty
9,4 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(3 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty 
Ilmastointi 
Lämmitys 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
Jääkaappi 
Taulutelevisio 
Erillinen makuuhuone 
Huippuluokan vuodevaatteet 
Saatat pitää myös näistä

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Chūō-ku
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
9.2 kautta 10, Upea, 1 002 arvostelua
Hinta on 108 €
3.11.–4.11.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Tenyamachi 6-3, Fukuoka, Fukuoka, 812-0025
Tietoja majoituspaikasta
Hotel Great Morning
Samankaltaisia majoituspaikkoja

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Kuntosali
9.4 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 1 663 arvostelua
Hinta on 133 €
3.11.–4.11.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Majoituspaikka perii kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–500 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen. Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu mannermaisesta aamiaisesta: noin 2500 JPY per henkilö
- Pysäköintimaksu lähistöllä sijaitsevalla pysäköintialueella: 1300 JPY per yö(110 metrin päässä; avoinna vuorokauden ympäri)
- Aikainen sisäänkirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
- Myöhäinen uloskirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa. 
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta. 
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata. 
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja pankkikortit. Käteismaksuja ei hyväksytä. 
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palovaroitin 
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel Fukuoka
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Hotel Great Morning – arvostelut
9,8
Poikkeuksellisen hyvä
10
Siisteys
9,2
Sijainti
10
Henkilökunta ja palvelu
10
Ympäristöystävällisyys
9,8
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Matkusti kumppanin kanssa
15.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
SUJIN
1.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
SUJIN
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Annie
21.9.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Annie
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
KUOCHOU
Matkusti perheen kanssa
25.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
KUOCHOU
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Denise, Pleasant Hill
Matkusti kumppanin kanssa
2.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Denise
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
masami
Liikematkailija
28.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
masami
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
FUSAKO
Liikematkailija
22.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
FUSAKO
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Sunggil
Matkusti perheen kanssa
12.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sunggil
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Julianne
26.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Julianne
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
jamiee
Matkusti ryhmän kanssa
17.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
jamiee
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
TORU
5.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
TORU
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Wai Han
31.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
10/10 stay!



Wai Han
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Pauline
26.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pauline
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
kobayashi
Matkusti perheen kanssa
4.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
kobayashi
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
JUNHO
21.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
JUNHO
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
YU-WEN
Matkusti perheen kanssa
9.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
YU-WEN
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Miki
Matkusti kumppanin kanssa
4.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Miki
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
24.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Daniel
17.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Daniel
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Yen Yu
16.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yen Yu
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Manena
Matkusti perheen kanssa
15.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Manena
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Wonsuk
Liikematkailija
15.12.2024
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good
Wonsuk
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Srilatha, Somerville
Matkusti perheen kanssa
5.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Srilatha
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2024
10/10 Loistava
Xue
23.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Xue
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2024
10/10 Loistava
Yasuyuki
Matkusti kumppanin kanssa
18.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yasuyuki
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2024

















