Hotel L'Art Gimpo
Ostoskeskuksen yhteydessä sijaitseva joen rannalla oleva hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ravintola
Majoituspaikan Hotel L'Art Gimpo valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe King Room kuvat

Deluxe King Room
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(5 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Tuuletin
Bidee
Kylpytakit
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen deluxe-huone (kaksi sänkyä)
9,4 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(6 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Tuuletin
Bidee
Kylpytakit
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

5-9, Jangcha-ro 5beon-gil Gochon-eup, Gimpo, Gyeonggi-do, 10126
Tietoja majoituspaikasta
Hotel L'Art Gimpo
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Gimpo Stavia Hotel
Gimpo Stavia Hotel
- Aamiainen sisältyy hintaan
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
9.0 kautta 10, Upea, 123 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palovaroitin
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Kansallinen luokitus
Oman luokitusjärjestelmämme tarjoama majoituspaikan taso perustuu majoituspaikan tyyppiin, palveluihin ja mukavuuksiin.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel L'Art Gimpo
L'Art Gimpo
Hotel L'Art Gimpo Hotel
Hotel L'Art Gimpo Gimpo
Hotel L'Art Gimpo Hotel Gimpo
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Hotel L'Art Gimpo – arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
8,6
Siisteys
7,4
Sijainti
8,4
Henkilökunta ja palvelu
8,0
Ympäristöystävällisyys
8,4
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
6.12.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
Sakina
29.11.2025
Sakina
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
JUNKO
10.11.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
JUNKO
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Bella
24.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bella
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
misa
Matkusti perheen kanssa
19.9.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
misa
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
TREVOR WAYNE
4.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
TREVOR WAYNE
Yöpyi 27 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Ryo
Matkusti perheen kanssa
1.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ryo
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
Kohko
Matkusti pienten lasten kanssa
4.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kohko
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Keiji
3.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Keiji
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
16.6.2025
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Lene
Matkusti perheen kanssa
1.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lene
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
6/10 OK
Bo Gyeong
1.6.2025
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Bo Gyeong
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Bo Gyeong
Matkusti perheen kanssa
1.6.2025
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Bo Gyeong
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Sean
20.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sean
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Shunsuke
5.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Shunsuke
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Chiaki
4.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chiaki
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Tae Hyeong
Liikematkailija
7.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tae Hyeong
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Kyle
Matkusti ryhmän kanssa
7.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kyle
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Yangwon
7.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yangwon
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
miki
25.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
miki
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Roberto, rosemead
16.3.2025
Roberto
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
Masahiro
7.3.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Masahiro
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
YUKI
16.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
YUKI
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
KAEJA
Matkusti perheen kanssa
19.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
KAEJA
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
6/10 OK
Nam
18.12.2024
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nam
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2024








