Näkymä uima-altaalle, avoinna joka päivä

Arvostelut: Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan

5 out of 5
Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan
Avenida Los Marrero 35, Mogan, Mogan

Arvostelut

9,2

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 648 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 277 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 59 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 11 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 5 kautta 1000 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

9,2/10

Henkilökunta ja palvelu

9,2/10

Palvelut/mukavuudet

9,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tiia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Ystävällinen palvelu perhehotellissa
Mukava perhehotelli noin 15min kävelymatkan päässä Puerto de Moganista. Kylpyhuone hieman kulahtanut ja siivousta voisi parantaa. Henkilökunta hyvin ystävällistä!
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Mari

Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2022
Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán vastasi 9.1.2023
Dear Mari,Thank you for your recent stay at Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogan and the time that you have spent sharing your experience with us. Once again thank you for your comments and we look forward to welcoming you again at our hotel soon.Best regards,

10/10 Loistava

Timo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen hotelli kaikenlaiseen lomailuun.
Mahtava hotelli vuorten keskellä joten tuuli ei oikein sovi allasalueelle. Palvelu ensiluokkaista ja todella mahtava aamupala. Allas-alueet perheille ja aikuisille. Aikuisten allas on "quiet area" joten siellä oli todella rauhallista. Ainoa miinus oli omaan makuun liian pehmeät sängyt mutta se nyt on makuasia.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021
Barbara Svehlakova, Sales Manager vastasi 3.12.2021
Dear Timo, Thank you for staying us with us and for taking the time to share your impressions. We are glad to know that you enjoyed every moment of your holiday, especially the first class service, extensive breakfast buffet and the two different pool areas with different ambiances. We all hope to welcome you again in the sunny Mogan. Kind regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 9 yötä tammikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siisti, mukavat sängyt, paljon aktiviteettejä, gluteenitonta ruokaa. Gluteenittomia leipiä kaipaisin enemmän, makeita leivonnaisia oli liikaakin.
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2020
Barbara Svehlakova, Sales Manager vastasi 3.2.2020
Thank you for your feedback! We are thrilled to hear you enjoyed the comfortable bed, multiple activities and the gluten free food. We have forwarded your comment on the gluten free bread to the Kitchen team for follow up. It will be a pleasure to welcome you with us again. Warmest regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli perhelomalle
Ihanteellinen paikka lapsiperheelle. Hyvät uima-altaat hotellin keskellä, johon pääsee kätevästi huoneista. Rannalle on vajaan kilometrin kävelymatka. Jos on auto käytössä, on reilun 10 min. ajomatkan päässä oleva Playa de Amadores suositeltava valinta. Aamiainen on monipuolinen, mutta jos ei mene heti aikaisin aamulla, on ruuhkainen. Illallista kannattaa käydä katsomassa esim. naapuriostarilta, rannasta tai naapurikylistä. Siivouksen taso oli vähän heikkoa ollakseen 5 tähden hotelli.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2019
Barbara Svehlakova, Sales Manager vastasi 10.1.2020
We appreciate your feedback! Lovely to know that you enjoyed your family holiday with us, especially the swimming pools. We look forward to welcoming you again! Kind regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kuohuviinitarjoilu tullessa, monipuolinen hotellialue
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2019
Barbara Svehlakova, Sales Manager vastasi 11.12.2019
Dear Guest, Thank you for sharing your comments following your recent stay with us. We hope to have another opportunity to welcome you at our modern resort hotel. Warmest regards

10/10 Loistava

Jukka

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli aktiivilomalle!
Hyvä hotelli, missä erinomainen valikoima aktiviteetteja. Lastenkerho minidiscoineen on loistava, aikuisille on tarjolla mm. joogaa, tennistä, padelia ja seinäkiipeily oli hyvä lisä. Aamiainen on mainio ja illallinenkin varmaan parasta mitä buffetilla saa. Erityisesti seafood-päivänä ruoka oli todella hyvää. Uima-allas oli remontissa, eikä siitä ollut tiedotettu varauksen yhteydessä. Se ei haitannut uintia, mutta kova piikkausmelu haittasi parina päivänä selvästi tunnelmaa. Lapsille on tekemistä, mutta hotelli ei silti ole mikään lasten paratiisi. Esim. Uimapatjat ja palloilu altaassa yms. on kielletty, vaikka hotellilla on jo erikseen hiljainen allas. Myöskään buffassa ei ole lasten pöytää (en kaipaa ranskalaisia, vaan matalaa buffaa, mistä lapset ylttävät itse ottaa).
Yöpyi 10 yötä marraskuussa 2019
Barbara Svehlakova, Sales Manager vastasi 10.12.2019
Dear Jukka, Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed the overall experience, especially the wide range of activities and the breakfast and dinner buffets. It will be a pleasure for all of us to welcome you again. Kind regards

10/10 Loistava

Inna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2019
Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán vastasi 25.11.2019
Dear Inna, Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the hotel. We look forward to welcoming you again at our hotel soon. Kind regards, Radisson Blu Team

8/10 Hyvä

Karin

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
not a 5 star hotel....
This was not a 5 star accomodation; a lot of broken things, not very clean, everything was charged extra (like the spa entrance), pigeons everywhere disturbing the breakfast and deposit taken even from the towels. Felt like a suspect, not a customer.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2019
Barbara Svehlakova, Sales Manager vastasi 22.11.2019
Dear Karin, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your stay with us did not exceed your expectations. Rest assured we will forward your constructive comments to the relevant supervisors in order to fine tune where necessary. It would be a pleasure to welcome you again. Kind regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rauhallinen sijainti,Erittäin ystävällinen henkilökunta
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2019
Barbara Svehlakova, Sales Manager vastasi 24.10.2019
Dear Guest, Thank you for assessing your stay at the hotel. We are thrilled to hear that we were able to meet your expectations and we look forward to your next arrival. Kind regards

8/10 Hyvä

Olli

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava hotelli
Loistava hotelli, hyvät altaat, erinomainen aamiainen
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
Barbara Svehlakova, Sales Manager vastasi 24.10.2019
Dear Olli, Thank you for assessing your stay at the hotel. We are thrilled to hear that everything was to your liking. We hope to welcome you again! Kind regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotellialueella olisi niin suuri, että se vaikutti hieman kolkolta
Yöpyi 9 yötä helmikuussa 2019
Carolina Campos vastasi 16.3.2019
Dear Customer, Thank you for taking some of your time and describe your vision about our Hotel. Of course we also want to thank you for your good score We hope to see you soon again in our resort Kindest regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rauhallinen allasalue ja mahdollisuus ottaa aurinkoa omalla terassilla pehmustetuissa tuoleissa.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2019
Carolina Campos vastasi 12.3.2019
Dear guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel to spend your holiday in Gran Canaria and of course for taking the time to write a review of our services and facilities. It would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time as pleasant as possible. Kind regards,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli perii luottokortilla 350€ takuumaksun joka palautetaan, jos huone on ok. Ei mainittu missään hotellin esittelyssä? Mitä jos ei ole luottokorttia? Huoneen tyynyt tosi huonot. Ruoka aika kallista hotellin ravintoloissa.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2019
Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán vastasi 7.3.2019
Dear Guest, Thank you for your recent stay at Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria Mogán, and for the time that you have spent sharing you experience. We are sorry for the misunderstanding about the pre-authorization upon arrival. This is not a charge, but a hold we make on the credit card if the guest would like to pay for the extras on their departure. If our guest do not have a credit-card or prefer to pay as they go, we do not make any payment or hold on their credit card. This is just a guarantee to make the holiday more comfortable for our guest, and our customer can decide if they want this option. On the other side, we would like to inform you that we have a pillow menu available at our reception. Please, do not hesitate to ask for it the next time you will reserve with us. It would be an honor for us to seeing you again in our hotel in a not too far future and to make your rest time as pleasant as possible. Sunny Regards, Karoline Fausk - Guest Relations Assistant

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2019
Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán vastasi 4.3.2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the hotel. Kind regards, Cristina Castro Guest Relations Assistant Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

10/10 Loistava

Tapio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great 5 star hotel
Clean, comfortable, nice pool area, free parking and excellent breakfast. The only annoying thing was the blinking lights in the breakfast room.
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2019
Fayna Rodriguez - Guest Relations vastasi 30.1.2019
Dear Tapio, Thank you for taking the time to share your comments on Expedia. We are delighted to know that you and your family had a wonderful holiday in our new resort hotel and fully enjoyed our comfortable facilities. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva perhehotelli ja paljon hyviä aktivitteetteja lapsille ja aikuisille. Huone oli aika pieni, aamiainen ihan ok hintaan nähden mutta ei mitenkään loistava. Altaat olivat kivat. Antaisin hotelille 4.5tähteä.
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2018
Fayna Rodriguez - Guest Relations vastasi 9.1.2019
Dear Guest, Thank you for having stayed at Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán. It is good to know that you enjoy your stay at Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán. and that your entire holiday was fantastic. We are very pleased that our friendly staff could contribute to a successful stay. With the warmest regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lapsiperheystävällinen resortti, joissa hyvät palvelut lapsiperheille erityisesti.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2018
Fayna Rodriguez - Guest Relations vastasi 27.11.2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Hotel. Kind regards,

10/10 Loistava

Katariina, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti, uusi hotelli lapsiperheelle. Olimme mummi-äiti-lapsi kombolla lepolomalla. Voin suositella hotellia lämpimästi; se on siisti, uima-allas on iso ja ruoka on hyvää. Tarjoilijat huomioivat mukavasti lapset, ja myös aikuisille löytyy lukuisia sporttisia aktiviteettejä (kuntosali, jooga, kiipeilyseinä, tenniskenttä, koriskenttä, spa, jne.)
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2018
Radisson Blu Resort & Spa, Gran Canaria, Mogán vastasi 31.10.2018
Dear Ms. Katariina, Thank you very much for choosing Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán Hotel to spend your holiday on the island, and for taking the time to write a review about our services and facilities. We are delighted to read that you enjoyed our hotel facilities and specially that the service you received from our animation team was so well received. Once again thank you for your comments and we look forward to welcoming you again at our hotel soon. Best Regards, Karoline Fausk - Guest Relations Assistant

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistohotelli!
Hieno hotelli. Ihanan siistit huoneet ja tilavat parvekkeet. Allasalueet myös toimivia ja aurinkotuoleja runsaasti. Vierailuajankohtanamme hotelli ei ollut läheskään täynnä, mutta palvelut silti pelasivat ja joka puolella oli hyvin tilaa. Lähellä paljon ravintolavaihtoehtoja hotellin omien ravintoloiden lisäksi. Ainoastaan ilta-ohjelmassa oli parantamisen varaa - vain yhtenä iltana viikossa oikeasti kiva esitys ulkopuolisine akrobaatteineen
management respond vastasi 1.5.2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Hotel. Kind regards, Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

8/10 Hyvä

Päivi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rentouttava vierailu
Kaikki toimi hotellissa hyvin. Hiljaisempana aikana jopa loistavasti. Hotellin uutuus näkyi ei-kuluneissa pinnoissa sekä järkevästi suunnitelluissa tiloissa. Parvekkeet olivat ihastuttavan tilavia ja valoisia.
Fayna Rodriguez - Guest Relations vastasi 2.5.2018
Dear Päivi, Thank you so much for taking the time to share your experience about your last stay with us. We are delighted to know you have enjoyed our services, facilities and our super breakfast and you have received the service you expected. We have also taken note about your suggestions of our beds and tv channels to inform the management. We appreciate this kind of comments that help us to keep improving our level of service. We are looking forward to welcoming you soon. With the kindest regards, Fayna Rodríguez - Guest Relations Radisson Blu Resort & SPA Gran Canaria Mogán

8/10 Hyvä

Jussi

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Stay in March 2018
Very nice hotel for family with small child (1,5 year). Excellent breakfeast, fresh fruits, tasty juice, nice sortiment of bread and all the basics etc. Very spacious and suitable for families with small children, also suitable for adults as they have quite area.
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2018
management respond vastasi 18.3.2018
Dear Jussi, We would like to thank you, that you have chosen Radisson Blu Resort, Gran Canaria and also for posting your opinion on Expedia. We highly appreciate your positive comments about your stay specially about our room facilities and breakfast. We really appreciate your opinion! Thank you and have a nice day! We would be delighted to see you again! Best regards, Fayna Rodriguez Relaciones Públicas Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Family holiday
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2018
management respond vastasi 1.3.2018
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel. May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Resort. We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays. If you need anything do not hesitate to contact us. Best regards, Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson Blu Resort & Gran Canaria Mogán

10/10 Loistava

Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Everything you want from a hotel; great pool area especially the slide for kids, a wide range of food to choose from at the buffet, big balcony for private sunbathing, spacious beautiful room, sports activities and staff willing to assist you to make your stay more comfortable. I attended the yoga class which was excellent, as were the rest of the animation team offering activities for all ages including mini disco for the kids. The only things that bothered me was a sewage smell in the bathroom and the lack of vegan choices at the buffet. I wasn't expecting much as I know the local food is very fish and dairy based but the waiter didn't even understand the word "vegan". The hotel is popular with Nordic guests where veganism is becoming more and more main stream so I would recommend looking into a vegan menu.
management respond vastasi 25.2.2018
Dear Maria, We would like to thank you, that you have chosen Radisson Blu Resort, Gran Canaria and also for posting your opinion on Expedia. We're delighted that you enjoyed the pool and that you found the staff very friendly. We regret to hear that you had several concerns throughout your stay, particularly with smell in the bathroom and the vegan food at the buffet.Our team works hard to make sure our guests are comfortable and receive our best service. We appreciate you bringing this matter to our attention, and hope for another opportunity to exceed your expectations in the future. We really appreciate your opinion! Thank you and have a nice day! Best Regards, Fayna Rodriguez Guest Relations Radisson Blu Resort & Spa Gran Canaria Mogán

10/10 Loistava

Domenico, Walton on Thames

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Its a lovely hotel with lots of activities. Rooms are light, airy, love the balcony with sun loungers. The staff at the hotel are friendly and helpful and there are plenty of activities for young and old.
Yöpyi 10 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Joachim

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff is very accommodating, friendly and very nice to children
Yöpyi 9 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Michelle Louise

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A lovely family orientated hotel eith great facilities. Within walking distance of a lovely town and marina area with great restaurants to eat out at. Its my 2nd stay and thouroughly reccomend it.
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Wendy

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2024

2/10 Hirveä

Josephine

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Richard

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Andrew

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Nina Lundsett

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Luksusfølelse
Luksusfølelse. Fantastisk frokost. Bra SPA! Masse plass, overalt- men ikke spesielt intim atmosfære, det får man heller i havnen. Vi var her bare en natt, før vi planlagt flyttet til leilighetshotell! Perfekt start på ferien med en natt med luksus! Fantastiske senger! Moderne lekkert bad. Fine utemøbler. Kaffe på rommet er ett must og ett pluss. Kan absolutt anbefale. Flere basseng, stilleområde og barneområder separat. Masse solsenger. Hyggelig profesjonelt personale.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

6/10 OK

Per-Johan

Matkusti perheen kanssa
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Patrice

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
We’ve been to this hotel 4 times and we just love it, will be back again next year Cheers from Canada
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Reidar

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Stephen

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Morten

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023

6/10 OK

Rupert

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Buffet breakfast too busy and other customer not observing basic hygeine or supervising children. Kitchen not geared up to serving the amount of guests. Time slots for breakfast are needed.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023

2/10 Hirveä

darrell

Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Poul

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Kevin

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Beautiful hotel. Very enjoyable
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Claire

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

6/10 OK

Harold

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
We were half board but the food selection for uk was very poor and not what we expected from this standard of hotel. When checking out we were being asked to pay again for meals already included in our main booking. Overall disappointed in some items within hotel. Beautiful hotel and high standard but some things let it down
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

6/10 OK

Monique

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Grote grauwe lelijke kantine/bunker
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

6/10 OK

Torstein

Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Søren

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023