Harper Cikarang by ASTON
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen valet-pysäköinti ja kuntokeskus
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Harper Cikarang by ASTON valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 36 €
sisältää verot ja maksut
17.7.–18.7.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 7/7 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Premier-huone (Deluxe Premier) kuvat

Premier-huone (Deluxe Premier)
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
LCD-televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Vedenkeitin
Avaa kaikki huonetyypin Superior-huone kuvat

Superior-huone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
LCD-televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Vedenkeitin
Minibaari
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat

Deluxe-huone
9,0 kautta 10
Upea
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
LCD-televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Vedenkeitin
Minibaari
Avaa kaikki huonetyypin Suite kuvat

Suite
Avaa kaikki huonetyypin Superior Room kuvat

Superior Room
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe Premier Room kuvat

Deluxe Premier Room
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe Room kuvat

Deluxe Room
Saatat pitää myös näistä

Ascott Menteng Jakarta
Keski-Jakarta
- Uima-allas
- Poreallas
- Kylpylä
- Pysäköinti sisältyy hintaan
Hinta on 85 €
sisältää verot ja maksut
5.8.–6.8.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Jl. Mataram Kav. 37-39 Cibatu Cikarang, Cikarang, West Java, 175530
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel AYOLA Lippo Cikarang
Hotel AYOLA Lippo Cikarang
- Kylpylä
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
8.2 kautta 10, Erittäin hyvä, 124 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 85000 IDR per henkilö
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 250000 IDR per ajoneuvo
- Lisävuode: 250000 IDR per päivä
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin, palovaroitin, turvajärjestelmä ja ulkovalaistus
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Uima-allasta voi käyttää klo 6.00–20.00.
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettäviä huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttä majoituspaikkaan, jos haluat lisätietoja. Yhteystiedot löydät varausvahvistuksestasi.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Harper Cikarang Hotel
Harper Cikarang
Harper Cikarang by ASTON Hotel
Harper Cikarang by ASTON Cikarang
Harper Cikarang by ASTON Hotel Cikarang
Usein kysytyt kysymykset
Harper Cikarang by ASTON – arvostelut
Arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
8,4/10
Siisteys
8,6/10
Henkilökunta ja palvelu
8,8/10
Palvelut/mukavuudet
8,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
7,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Liikematkailija
11.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Roy
Liikematkailija
24.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Harper Hotel Business stay
Roy
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
SUNJAE
23.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
SUNJAE
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
8/10 Hyvä
SUNJAE
23.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
SUNJAE
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Trace
Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
22.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Trace
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2024
2/10 Hirveä
Tomoyuki
24.10.2024
Tomoyuki
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
10/10 Loistava
chulhyun
5.10.2024
chulhyun
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2024
10/10 Loistava
MEOUNGKU
29.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
MEOUNGKU
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2024
10/10 Loistava
CHANGKYOUNG
Matkusti ryhmän kanssa
6.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
CHANGKYOUNG
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2024
8/10 Hyvä
Toshihiro
Liikematkailija
9.8.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Toshihiro
Yöpyi 1 yön elokuussa 2024
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
18.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Improvement Needed
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Chim, Melaka
Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
18.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chim
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
JUSIN
Liikematkailija
18.4.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
만족
JUSIN
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
Hyeakjoon
12.4.2024
Hyeakjoon
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
NAMYOUNG
Liikematkailija
3.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
NAMYOUNG
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
NAMYOUNG
Liikematkailija
2.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
NAMYOUNG
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
Kuan yu
Liikematkailija
28.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice
Kuan yu
Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
JAE HO
26.3.2024
JAE HO
Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2024
6/10 OK
Jong Seo
Liikematkailija
12.3.2024
에어컨
Jong Seo
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
JIN SOO
Matkusti perheen kanssa
12.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
JIN SOO
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
8/10 Hyvä
JIN SOO
9.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
치카랑 호텔
JIN SOO
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
8/10 Hyvä
WOOKHYEON
Liikematkailija
11.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
WOOKHYEON
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
6/10 OK
Niraj
Liikematkailija
25.9.2023
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Niraj
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
8/10 Hyvä
BACK SOON
26.7.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
BACK SOON
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2023
10/10 Loistava
NA HONG
Liikematkailija
20.7.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
NA HONG
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2023