Block F Lot 67-70 Lorong Inanam Point 2, Ph 3, Mile 6, Kota Kinabalu, Sabah
Arvostelut
7,4
Hyvä
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 2 kautta 12 arvostelua" "
10–Loistava
2
Arvosana 8 - Hyvä. 7 kautta 12 arvostelua" "
8–Hyvä
7
Arvosana 6 - OK. 1 kautta 12 arvostelua" "
6–OK
1
Arvosana 4 - Huono. 1 kautta 12 arvostelua" "
4–Huono
1
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 12 arvostelua" "
2–Hirveä
1
7,6/10
Siisteys
6,8/10
Henkilökunta ja palvelu
10/10
Palvelut/mukavuudet
7,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
4/10 Huono
hashim
26.8.2019
Huonoa: Siisteys ja huoneen mukavuus
need improvement..
Toilet has no water piping facilities..just a tissue paper for this?
Air cond position not suitable.. even though we waited for an hour, it still couldn’t feel cool in the room..
hashim
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2019
10/10 Loistava
Ahmad, Kuala Lumpur
Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
26.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Room is clean and big
Ahmad
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
6/10 OK
Lee
26.4.2019
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
No good
HOTEL OUT LOOK IS GOOD
ROOM VIEW VERY OLD FASHIONED
AND PRICE IS HIGHT NOT WORTH !!
Water shower very slow ...
Lee
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
8/10 Hyvä
Nasalina
15.4.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nasalina
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
8/10 Hyvä
Kenneth
30.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kenneth
8/10 Hyvä
Kenneth
30.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kenneth
2/10 Hirveä
yooim
28.4.2017
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus