Kuntosali

Arvostelut: Nap Krabi Hotel

4 out of 5
Nap Krabi Hotel
575 Moo 11, Phetkasem Road, Krabi, Krabi

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 56 kautta 163 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 60 kautta 163 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 26 kautta 163 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 17 kautta 163 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 4 kautta 163 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

Linda

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Most dissapointing suite experience ever!
I was very dissapointed! I booked the most expensive room, a suite because I wanted to self-quarantine before my flight home from Krabi. So I wanted a nice big and comfortable room. First of all they market that they have roomservice and a minibar, well there was no minibar and no room service menu in the room. This meant I had to walk back down and that takes away from the idea of quarantine for two days in a room. Secondly all the linen and towels were really old and broken! Like with big holes in them?! In a suite! When I finally ordered food to my room the order came up wrong and I was shocked that you had to pay cash right away. Normally everything is put on your room and you pay when you go, for the customers convinience. There were several other problems as well and I was very, very dissapointed. I would not book with this hotel again unless they can prove they get higher standards and fix the problems they have. The cheese burger was also very bad and I only ate 1/3 as the tomatoes was the hard part you never should use and it was sogging wet. I also found my old meal in the corridor still two days later!! No one cleaned it up in TWO days! That is not hygienic.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 10.4.2020
First of all, thank you very much for choosing to stay with us at Nap Krabi Hotel. I appreciate for taking your time sharing experience during your stay with us. Especially, we are glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We look forward to welcoming you at Nap Krabi Hotel. Once again in the near future. Sincerely,

6/10 OK

Hanna

Matkusti perheen kanssa
Hotelli lähellä Krabin kenttää
Hotelli oli ihan OK. Meillä oli kaksi huonetta, mutta kahden pienen lapsen kanssa olisimme hyvin mahtuneet yhteen huoneeseen, sillä toinen lapsista olisi voinut nukkua vanhempien keskessä. Tämä ei kuitenkaan ollut mahdollista. Toisessa huoneessa suihkun lasiovi oli melkein irti seinästä (ruuvit irti) eikä ilmastointilaitetta alussa toiminut (meni todella pitkään ennen kuin ilmastointilaite saatiin käynnistymään on-off on-off tekniikalla). Lisäksi ac laite oli erittäin likainen. Ruoka hotellin ravintolassa OK, ei huippua mutta ei huonoakaan. Länsimainen ruoka parempaa kuin paikallinen. Yöllä hotellin ulkopuolella olevat koirat pitivät kovaa mekkalaa. Hotellin uima-altaan vesi näytti niin likaiselle etteivät lapset (sic!) halunneet mennä uimaan. Hyvä wi-fi, lentokenttäshuttle olisi pitänyt varata etukäteen. Hotellin lähistöllä on outlet, jonka myymälävalikoima vaatimaton.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
SITTHISAK T. vastasi 25.2.2020
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are really glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We look forward to welcoming you at Nap Krabi Hotel once again in the near future. Sincerely,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
James vastasi 12.12.2019
Thank you for taking the time to share your feedback. Especially, we are delighted to hear that our facilities made your visit pleasant. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Sitthisak T. vastasi 6.5.2019
Thank you for choosing to stay at Nap Krabi Hotel, and thank you again for your good rating score and review We wish to have a chance to welcome you back again to Nap Krabi Hotel in the near future. Thank you and Regards Nap Krabi Hotel

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Sitthisak T. vastasi 1.5.2019
Thank you for choosing to stay at Nap Krabi Hotel, and thank you again for your good rating score and review We wish to have a chance to welcome you back again to Nap Krabi Hotel in the near future. Thank you and Regards Nap Krabi Hotel

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
James. vastasi 25.3.2019
Thank you for you choosing to stayed with Nap Krabi Hotel. If we have some wrong, we're apologize and hope we can service you again.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
James. vastasi 25.3.2019
Dear Guest, Greeting from Nap Krabi Hotel. We're appreciate for you stayed with us. If we have some wrong, we would like to apologize you and hope we will be service you again.

8/10 Hyvä

Jukka-Pekka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
James. vastasi 3.3.2019
Thank you for your comment.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
James. vastasi 3.3.2019
Thank you for your comment.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Todella hyvä hotelli lähellä lentokenttää. Kätevät ilmaiset lentokenttäkuljetusket sekä kuljetukset Krabin kaupungiin ja Tiger Temppelille. Todella ystävällinen henkilökunta 5/5.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018

8/10 Hyvä

Mauri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
Admin vastasi 25.11.2018
Thank you for staying with us. Thank you for your comments.

10/10 Loistava

Linda

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very modern, nice hotel with amazing service. I stayed for one night before taking my flight back and everything went well including the shuttle service. Thank you :)
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2018

6/10 OK

Natasha

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
hotel and breakfast were ok
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

4/10 Huono

Parpurt

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Pascal

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Susanne

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Dominique

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bien pour une nuit, pas plus
Idéal car tout près de l'aéroport pour une nuit c'est à l'écart de tout, pas de restauration, seulement petit déjeuner, il est très difficile de trouver de quoi se nourrir dans les environs.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Michaela

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Overall had a really good experience at this hotel. Staff was friendly, room/facilities were nice as well as clean. There wasn’t much within walking distance of the hotel, however it is just a short drive from Tiger Cave Temple and the airport.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Bjarne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ok til prisen men lufthavnenstransport lidt dyrt.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

4/10 Huono

Robin

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Monica

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Irene

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice for one night's stay.
Just one night stay from airport to koh Lanta. Nothing around in the evening to do, no bar in hotel or near. Breakfast leaves a lot t to be desired!! Room was nice enough, although the adjoining door has been left unlocked, but worrying??
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Donald

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very new and nice place, only there one night but the staff was wonderful.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rather not
We booked one night here since it was close to the airport. This is the maximum I would have stayed. We arrived in the evening and was very hungry. The restaurant which was supposed to be open was closed, there was no room service, no automat with anything eatable at the hotel. We tried to order food via grab, but it was cancelled several times. The closest 7/11 is 25 min walk by the busy main road, which didn’t feel safe. So we ended up going to bed early and hungry. The breakfast was a sad chapter as well. We were going to Koh Lanta the next day and even though there was a poster with taxi price the staff was not able to get a taxi that day (requested early in the morning). We checked out and left as soon as we could and would not recommend staying here if you dont have to.. The bed was big and ok comfort. The pool was not tempating.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

6/10 OK

Manuela

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Für 1 Nacht ok, mehr aber nicht
Für 1 Nacht ok, mehr aber auch nicht. Frühstücksbuffet sehr mager, Zimmer ringhörig, Strassenlärm hörbar, zu Fuss rund ums Hotel praktisch keine Restaurants, Hotel selber bietet nur Frühstück an.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

4/10 Huono

Sumonta

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

6/10 OK

Paula

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Corinne

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean property and very helpful staff. Far from town but close to the airport.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Katharina

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023

4/10 Huono

Sonja Esther

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023

4/10 Huono

Norman

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

8/10 Hyvä

Monica

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Arnaud

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hôtel un peu en retrait de la route dc pas de bruit. Proche du temple wat Tham sua (temple du tigre. Hôtel à 10 mn de l’aéroport. Petit déjeuner : peu de choix mais correct.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023

8/10 Hyvä

Apichat

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

Sigmund

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Veldig bra hotell, nær flyplass og Krabi by
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
Sitthisak T. vastasi 23.3.2020
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are really glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We look forward to welcoming you at Nap Krabi Hotel once again in the near future. Sincerely,

8/10 Hyvä

Mats

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Praktiskt
Själva hotellet med restaurang och liten pool är helt OK. Vårt rum funkade men var rätt spartanskt inrett. Nära till flyget och receptionen hjälpte till med transfer även mitt i natten.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 17.3.2020
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are really glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We look forward to welcoming you at Nap Krabi Hotel once again in the near future. Sincerely,

8/10 Hyvä

Lars

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 17.3.2020
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are really glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We look forward to welcoming you at Nap Krabi Hotel once again in the near future. Sincerely,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
The hotel is only 15 minutes from the airport. The reception staff was very friendly. However, if your flight is early the free airport transfer does not apply and you have to pay 300 TB for a taxi. The service in the restaurant is poor. I had to wait 1 hour from ordering dinner to receiving my meal.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 14.3.2020
Thank you for taking time to review our property. I am glad to hear that we will be your top choice when you visit Krabi. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Greit hotell
Fine rom, stor og god seng. Hyggelig betjening og god frokost. Beligenheten var ikke så bra, lå rett ved en trafikkert motorvei, og for å komme til butikken måtte man gå langs denne veien. Men kort vei til flyplassen. Bassenget var lite fristende å bade i.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 14.3.2020
Thank you for taking time to review our property. I am glad to hear that we will be your top choice when you visit Krabi. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely

10/10 Loistava

Jonathan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 14.3.2020
Thank you for taking time to review our property. I am glad to hear that we will be your top choice when you visit Krabi. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely

10/10 Loistava

Karsten

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 4.3.2020
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are really glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We look forward to welcoming you at Nap Krabi Hotel once again in the near future. Sincerely,

6/10 OK

Cecile

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aucun charme mais propre
Hotel proche de l aéroport donc idéal pour un vol tôt le matin. Deco minimaliste mais propre. Nous n avons pas eu d eau chaude dans la chambre. Tarif des taxis ou grab pour aller jusqu’à Ao nang cher
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 24.2.2020
First of all, thank you very much for choosing to stay with us at Nap Krabi Hotel. I would like to sincerely apologize for the negative experience you had in our hotel room. Having read your comment, I am appalled by the treatment you experienced. However, your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are really glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We appreciate your compliments and promise to do best to serve you again in the near future. Sincerely,

6/10 OK

Lise Kornelia

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 24.2.2020
First of all, thank you very much for spending your time writing us feedback & rating. It is an encouragement to all of our staff members to receive your compliment. We hope that you took away a great memory during your visit at Nap Krabi Hotel. We look forward to welcoming you once again in the near future. Sincerely,

4/10 Huono

Christina

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bra övernattningshotell
Övernattning nära flygplatsen. Dåligt städat, ingen Handtvål på toaletten. Trasiga Duschhanddukar. Inga handdukar att torka händerna på. Inga möbler på balkongen. Dåligt Wi-Fi. Ingen transfer kl 4 fick betala taxi själv till flygplatsen. Ok sängar och trevlig personal.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 24.2.2020
First of all, thank you very much for choosing to stay with us at Nap Krabi Hotel. I am delighted to hear that our facilities and service serve you well. We are really sorry to hear that you had bad experience with taxi service in Thailand. For your next visit we can provide you a taxi that not cost that much. We look forward to welcoming you at Nap Krabi Hotel once again in the future. Sincerely,

8/10 Hyvä

Trish, Sterling, VA

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Newer hotel that is very close to the airport and the major shopping center of Krabi. Modern, industrial feel to the rooms. Front desk and restaurant staffs were very friendly and service oriented. We stayed in Thailand for 2 months and highly recommend the Krabi area. Some suggestions: Rent a car so you can easily visit Ao Nang and Nopparat Thara beaches, Rent a private longtail boat to Chicken/Poda/Thale Waek islands, spend a day at Railay beach with a 200 baht roundtrip ticket from Nopparat, Enjoy street food at the weekend market in Krabi Town, take the ferry to Ko Phi Phi for a day or two and so much more. Finally, we loved our stay on Koh Lanta at Klong Nin beach as it was a 2 hour drive from Krabi. I highly recommend Krabi over Phuket!
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 24.2.2020
We wish to express that we have thoroughly enjoyed looking after you, and that you are greatly missed by the Nap Krabi team! Our team would be proud to display your kind reviews and comments regarding our hotel, services and facilities. We have selected very high quality of materials for our bedding to ensure that our guests will have a very good night sleep. Therefore, we are delighted to hear that you took away great memories during your visit at Chiang Mai. Again, thank you for rating and reviewing about our facilities. They are always be our top priorities to satisfy guests. Hope you enjoyed and we wish to welcome you once again in the near future. Sincerely,

8/10 Hyvä

Liv

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Overnatting nær flyplass i Krabi.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
STTHISAK T. vastasi 24.2.2020
We wish to express that we have thoroughly enjoyed looking after you, and that you are greatly missed by the Nap Krabi team! Our team would be proud to display your kind reviews and comments regarding our hotel, services and facilities. We have selected very high quality of materials for our bedding to ensure that our guests will have a very good night sleep. Therefore, we are delighted to hear that you took away great memories during your visit at Chiang Mai. Again, thank you for rating and reviewing about our facilities. They are always be our top priorities to satisfy guests. Hope you enjoyed and we wish to welcome you once again in the near future. Sincerely,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Close to airport, all you need for a nights sleep. There is not much around it so you have no where to walk
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 24.2.2020
We wish to express that we have thoroughly enjoyed looking after you, and that you are greatly missed by the Nap Krabi team! Our team would be proud to display your kind reviews and comments regarding our hotel, services and facilities. We have selected very high quality of materials for our bedding to ensure that our guests will have a very good night sleep. Therefore, we are delighted to hear that you took away great memories during your visit at Chiang Mai. Again, thank you for rating and reviewing about our facilities. They are always be our top priorities to satisfy guests. Hope you enjoyed and we wish to welcome you once again in the near future. Sincerely,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Vi sov endast en natt innan hemfärd från Krabi AirPort. Jag gjorde en bokning på två rum för vår familj på två vuxna och två barn och när vi kom fram hittade de endast bokning av ett rum. Efter mycket om och men hittade de det andra rummet som blivit en separat bokning av någon anledning. Det löste sig denna gång efter att de letat igenom papperna en bättre stund. I övrigt var det mygg i restaurangen. Fint och trendigt inrett men lite bristfälligt underhåll. Bara varmvatten i vår dusch och en knepig AC, trasigt dörrlås/säkerhetskedja, tveksamt att det håller 4 stjärnor.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 24.2.2020
First of all, thank you very much for choosing to stay with us at Nap Krabi Hotel. I would like to sincerely apologize for the negative experience you had in our hotel room. Having read your comment, I am appalled by the treatment you experienced. However, your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are really glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We appreciate your compliments and promise to do best to serve you again in the near future. Sincerely,

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 24.2.2020
First of all, thank you very much for choosing to stay with us at Nap Krabi Hotel. I would like to sincerely apologize for the negative experience you had in our hotel room. Having read your comment, I am appalled by the treatment you experienced. However, your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are really glad to hear that our facilities and service made your visit pleasant. We appreciate your compliments and promise to do best to serve you again in the near future. Sincerely,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
SITTHISAK T. vastasi 24.2.2020
First of all, we appreciate for spending your time writing us feedback and reviews to us. We are delighted to hear that our facilities and service matched with your expectation. We promise to maintain the quality and keep improving our standards to satisfy our guests. Most importantly, nothing is better than hearing that your children enjoyed staying with us. Thank you very much once again for spending your time writing us comments. We are looking forward to welcoming you once again in the near future. Sincerely,