Majoituspaikan GrandInn Hotel Apartments valokuvagalleria





Arvostelut
4,0 kautta 10.
Huoneistohotelli
2 kylpyhuonetta 4 henkilöä 70 m²
Suositut palvelut/mukavuudet
Lisää päivämäärät nähdäksesi hinnat
Tietoja majoituspaikasta
GrandInn Hotel Apartments
Huoneisto, jossa on keittonurkkaus
Tämän savuttoman huoneistohotellin palveluihin kuuluu concierge-palvelut, ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja ilmaiset sanomalehdet. Käytössäsi on myös ilmainen langaton internetyhteys julkisissa tiloissa ja omatoiminen pysäköinti. Lisäksi majoituspaikassa on portteri/kantaja ja tallelokero vastaanotossa. Huoneistossa on keittonurkkaus, jossa on jääkaappi ja mikroaaltouuni, sekä pyykinpesukone, LED-televisio ja satelliittikanavat. Asiakkaiden käytössä on 2 kylpyhuonetta, sadesuihku ja vedenkeitin.
Tämä huoneistohotelli tarjoaa 20 ilmastoitua huonetta, joissa on ilmainen pullovesi ja tohvelit. Tämän 3 tähden huoneistohotellin huoneissa on keittonurkkaus, jossa on jääkaappi, mikroaaltouuni ja astiat/ruokailuvälineet.
Kylpyhuoneista löytyy suihku, sadesuihkupää ja hammasharjat ja -tahna. 40-tuumainen LED-televisio, satelliittikanavat. Siivous on saatavilla päivittäin.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Aikainen sisäänkirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Sisäänkirjautumisen yhteydessä lisämaksujen maksamiseen käytettävässä luottokortissa olevan nimen tulee olla sama kuin huonevarauksen tehneen henkilön nimi
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Majoittaja ei ole ilmoittanut, onko majoituspaikassa häkävaroitinta. Harkitse kannettavan häkävaroittimen tuomista matkallesi.
Majoittaja ei ole ilmoittanut, onko majoituspaikassa palovaroitinta
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Jos olet Kuwaitin kansalainen tai asut Kuwaitisssa, sinulla on Kuwaitin lain mukaan oltava Kuwait Civil ID -kortti sisäänkirjautumisen yhteydessä. Pariskunnilla, jotka haluavat jakaa huoneen, on oltava mukana alkuperäinen vihkitodistus.
Pareilla, jotka haluavat yöpyä samassa huoneessa, pitää olla vihkitodistus
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
GrandInn Hotel Apartments Mahboula
GrandInn Apartments Mahboula
GrandInn Apartments
Apartment GrandInn Hotel Apartments Mahboula
Mahboula GrandInn Hotel Apartments Apartment
Apartment GrandInn Hotel Apartments
Grandinn Apartments Mahboula
Grandinn Apartments Mahboula
GrandInn Hotel Apartments Mahboula
GrandInn Hotel Apartments Aparthotel
GrandInn Hotel Apartments Aparthotel Mahboula
Tietoja alueesta

239 St, Mahboula, Al Ahmadi Governorate
Usein kysytyt kysymykset
GrandInn Hotel Apartments – arvostelut
Arvostelut
4,0
4,0/10
Siisteys
3,4/10
Henkilökunta ja palvelu
2,0/10
Palvelut/mukavuudet
4,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
14.1.2020
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2020
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
23.7.2019
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
2/10 Hirveä
makhled
25.4.2019
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
تجربة سيئة
makhled
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019