Daiya Ryokan
Ryokan, jonka tarjontaan kuuluu ravintola ja joka sijaitsee kävelymatkan päässä kohteesta Kawaramachi-katu
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Daiya Ryokan valokuvagalleria





Arvostelut
6,2 kautta 10.
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Tavanomainen huone (for 2 guests) kuvat

Tavanomainen huone (for 2 guests)
Kohokohdat
Ilmastointi
Televisio
Avaa kaikki huonetyypin Tavanomainen huone (for 1 Guest) kuvat

Tavanomainen huone (for 1 Guest)
Kohokohdat
Ilmastointi
Televisio
Tavanomainen huone (for 3-4 Guests)
Kohokohdat
Ilmastointi
Televisio
Saatat pitää myös näistä

sequence KYOTO GOJO
Shimogyō-ku
- Kylpylä
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
8.8 kautta 10, Loistava, 543 arvostelua
Hinta on 69 €
19.8.–20.8.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

263 Ameya-cho, Higashi-iru, Higashinotoin, Juzukaya Machi, Kyoto, Kyoto, 600-8148
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Ryokan Kohro
Ryokan Kohro
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
8.6 kautta 10, Loistava, 322 arvostelua
Hinta on 119 €
1.8.–2.8.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Majoituspaikka saattaa periä kaupunkiveron. Kaupunkivero on 200–1 000 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Huomaathan, että jotkin majoituspaikat eivät salli tatuoitujen asiakkaiden käyttävän paikan päällä sijaitsevia julkisia kylpytiloja
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Daiya Kyoto
Daiya Ryokan
Daiya Ryokan Kyoto
Daiya Ryokan Kyoto
Daiya Ryokan Ryokan
Daiya Ryokan Ryokan Kyoto
Usein kysytyt kysymykset
Daiya Ryokan – arvostelut
Arvostelut
6,2
6,0/10
Siisteys
6,6/10
Henkilökunta ja palvelu
9,0/10
Palvelut/mukavuudet
5,8/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
15.10.2013
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
10/10 Loistava
Mitchell
27.2.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mitchell
Yöpyi 9 yötä helmikuussa 2020
8/10 Hyvä
Nicholas
10.12.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nicholas
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
18.11.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
10/10 Loistava
gonzares, トンガ
Liikematkailija
9.11.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
gonzares
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
16.9.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019
10/10 Loistava
Philippe
23.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Philippe
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2019
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
2.7.2019
Huonoa: Siisteys
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
8.6.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Oscar
27.5.2019
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Oscar
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2019
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
18.3.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Japanese Ryokan
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2019
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
15.12.2018
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2018
10/10 Loistava
kanyarat, thailand
27.11.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
kanyarat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
24.11.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2018
8/10 Hyvä
J, USA
5.11.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
J
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2018
10/10 Loistava
聰弘
14.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
聰弘
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
10/10 Loistava
Rico, Denver, CO
30.7.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rico
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2018
10/10 Loistava
Antonio, Ciudad de México
21.5.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Antonio
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2018
8/10 Hyvä
Kingsley, 台灣
24.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
CP值算不錯的住宿環境
Kingsley
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2018
8/10 Hyvä
maa, 東京
23.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
maa
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2018
8/10 Hyvä
JUAN CARLOS
15.4.2018
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Buena relacion costo/beneficio
JUAN CARLOS
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
14.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2018
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
6.4.2018
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2018
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
6.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
とても良いホテルです
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
cecile
19.3.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
parfait
cecile
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2018