SÀÀstÀt vÀhintÀÀn 15 % valikoiduista VIP Access -majoituspaikoista, kun pÀÀset Silver-tasolle tai sitÀ ylemmÀlle tasolle.
Nauti huippulaadusta ja poikkeuksellisesta palvelusta.
Saat majoituksen aikana tarjottavan edun sekÀ ilmaisia huoneluokan korotuksia, aikaisen sisÀÀnkirjautumisen ja myöhÀisen uloskirjautumisen saatavuuden mukaan.
Amathusin rauniot - 3 min ajomatka - 2.7 km:n pÀÀssÀ
Amathusin ranta - 3 min ajomatka - 4.1 km:n pÀÀssÀ
Castellan ranta - 4 min ajomatka - 4.9 km:n pÀÀssÀ
Dasoudin ranta - 8 min ajomatka - 9.0 km:n pÀÀssÀ
Limassolin venesatama - 15 min ajomatka - 16.4 km:n pÀÀssÀ
Liikkuminen
(PFO-Kyproksen kansainvĂ€linen lentoasema) â 52 minuutin ajomatka
Ravintoloita
âȘSt-Raphael Beach - âŹ8 min kĂ€velymatka
âȘMalindi Beach Bar & Restaurant - âŹ6 min kĂ€velymatka
âȘChester's - âŹ7 min kĂ€velymatka
âȘLanes - âŹ17 min kĂ€velymatka
âȘPlus Sea - âŹ11 min kĂ€velymatka
Tietoja majoituspaikasta
The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels
Vuonna 2024 remontoitu luksusluokan ekosertifioitu hotelli historiallisella alueella
The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels tarjoaa asiakkaidensa kĂ€yttöön erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinĂ€ ilmainen tĂ€ysi aamiainen, rantabaari ja allasbaari. Nyt on aika palvoa aurinkoa! TĂ€mĂ€ hotelli tarjoaa asiakkaille rannan, ilmaisia rantacabañoita ja aurinkotuoleja. Nauti aromaterapiasta, vartalokÀÀreestĂ€ tai vartalokuorinnasta paikan pÀÀllĂ€ sijaitsevassa kylpylĂ€ssĂ€. Paikan pÀÀltĂ€ löytyy 4 ravintolaa, joiden erikoisuuksiin kuuluu kansainvĂ€linen keittiö ja joissa on tarjolla aamiainen, lounas ja illallinen. Kuntoklubi tarjoaa joogatunteja ja fitness-tunteja. Muihin aktiviteetteihin kuuluvat nousuvarjoilu, purjelautailu ja snorklaus. Asiakkaiden kĂ€ytössĂ€ on ilmainen Wi-Fi huoneessa. Saatavilla oleviin palveluihin/mukavuuksiin kuuluu myös ilmaiset pĂ€ivittĂ€iset hotellinjohtajan kutsut ja terassi.
LisÀksi asiakkailla on kÀytössÀÀn seuraavat edut yöpymisen aikana:
SisÀuima-allas ja ulkouima-allas sekÀ aurinkotuolit, aurinkovarjot uima-altaalla ja hengenpelastaja paikan pÀÀllÀ
Ilmainen omatoiminen pysÀköinti
Limusiini- / town car -palvelu, ulkotenniskenttÀ ja express-uloskirjautuminen
Lastenvahti (lisÀmaksusta), lahjatavaraliike ja hierontahuoneita
Huoneiden varustelu
Kaikkien 255 huoneen tarjoamiin ylellisyyksiin kuuluvat ympÀrivuorokautinen huonepalvelu ja ylelliset vuodevaatteet, minkÀ lisÀksi niistÀ löytyy tyynyvalikoimat ja tallelokerot (joihin mahtuu kannettava tietokone).
Muihin huoneiden mukavuuksiin lukeutuvat:
Vauvan kylpyammeet ja lastenhoitopalvelut
Hypoallergeeniset vuodevaatteet ja untuvapeitot
Designer-hygieniatuotteet ja hiustenkuivaajat
40-tuumainen taulutelevisio, josta löytyy korkealuokkaiset kanavat
Vaatekaapit/komerot, vedenkeittimet ja pÀivittÀinen siivous
All inclusive -tiedot
The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels tarjoaa asiakkailleen all inclusive -huonehinnan. All inclusive -huonehinta on korkeampi, sillĂ€ se sisĂ€ltÀÀ majoituspaikassa tarjotut ruoat ja juomat (joitain rajoituksia voidaan soveltaa).
Palkinnot ja jÀsenyydet
YmpÀristösertifioitu majoituspaikka
TÀmÀ majoituspaikka on mukana Green Key (Foundation for Environmental Education) -ohjelmassa, joka mittaa majoituspaikan vaikutusta yhteen tai useampaan seuraavista asioista: ympÀristö, yhteisö, kulttuuriperintö ja paikallinen talous.
Puhutut kielet
Englanti, ranska, saksa, kreikka, heprea ja venÀjÀ
Samankaltaisia majoituspaikkoja
Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa, Limassol
Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa, Limassol
TÀmÀ majoituspaikka tarjoaa kuljetukset lentokentÀltÀ (lisÀmaksuja saatetaan veloittaa). Asiakkaiden tulee antaa saapumistietonsa majoituspaikalle ennen matkan alkua. Yhteystiedot löytyvÀt varauksen jÀlkeen lÀhetetystÀ varausvahvistuksesta.
Asiakkaat saavat sisÀÀnkirjautumisohjeet sÀhköpostitse korkeintaan 48 tuntia ennen saapumista. Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan pÀÀllÀ.
Lemmikit sallitaan 30 EUR:n suuruisesta lisÀmaksusta per lemmikki per pÀivÀ
AvustajaelÀimet ovat tervetulleita, eikÀ niistÀ veloiteta maksuja
Vain koirat ovat tervetulleita
Korkeintaan 1 (korkeintaan 10 kg per lemmikki)
LemmikkejÀ ei saa jÀttÀÀ valvomatta
Ruoka- ja vesikulhot, lemmikkivahtipalvelut ja kissanhiekkalaatikot kÀytettÀvissÀ
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita
1 korkeintaan 12 vuotta vanha lapsi voi majoittua ilmaiseksi yhtÀ aikuista kohti, kun hÀn kÀyttÀÀ vanhemman tai huoltajan huoneessa olevia sÀnkyjÀ.
Maksutavat
TÀrkeÀÀ tietoa
Vaihtoehtoiset lisÀmaksut
LentokenttÀkuljetusmaksu: 70 EUR per ajoneuvo (yhteen suuntaan, korkeintaan 4 henkilöÀ)
Lemmikit: 30 EUR per lemmikki per pÀivÀ
AvustajaelÀimistÀ ei veloiteta lisÀmaksuja
Aikainen sisÀÀnkirjautuminen on saatavilla lisÀmaksusta (saatavuuden mukaan)
MyöhÀinen uloskirjautuminen on saatavilla lisÀmaksusta (saatavuuden mukaan)
YllÀ oleva luettelo ei ehkÀ kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivÀt vÀlttÀmÀttÀ sisÀllÀ veroja, ja ne saattavat muuttua.
HyvÀ tietÀÀ
TÀtÀ majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankÀynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
LisÀhenkilöistÀ saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
SisÀÀnkirjautumisen yhteydessÀ saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekÀ pankki- tai luottokortti tai kÀteisellÀ maksettava takuumaksu mahdollisten lisÀmaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisÀÀnkirjautumishetkellÀ, ja niistÀ saatetaan veloittaa lisÀmaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
TÀmÀ majoituspaikka hyvÀksyy luottokortit, pankkikortit ja kÀteisen.
KÀteisettömiÀ maksutapoja on saatavilla
TÀmÀn majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu hÀkÀvaroitin, palosammutin, palovaroitin, turvajÀrjestelmÀ, ensiapupakkaus ja ikkunakalterit
TÀssÀ majoituspaikassa on ulkotiloja, kuten parvekkeita, patioita ja terasseja, jotka eivÀt saata soveltua lapsille. Jos sinulla on kysyttÀvÀÀ asiasta, suosittelemme sinua ottamaan yhteyttÀ majoituspaikkaan ennen saapumistasi, jotta he voivat antaa sinulle tarpeisiisi sopivan huoneen
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskÀytÀntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien sÀÀdösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
LisÀmaininnat
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettÀviÀ huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttÀ majoituspaikkaan, jos haluat lisÀtietoja. Yhteystiedot löydÀt varausvahvistuksestasi.
Alle 16 vuotta vanhat asiakkaat eivÀt saa kÀyttÀÀ seuraavia tiloja: kuntoklubi ja poreallas
Alle 16 vuotta vanhat asiakkaat eivÀt saa kÀyttÀÀ kylpylÀÀ
TÀmÀ majoituspaikka toivottaa tervetulleiksi kaikki asiakkaat seksuaaliseen suuntautumiseen tai sukupuoli-identiteettiin katsomatta (LGBTQ+ -ystÀvÀllinen)
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellÀ
GrandResort
GrandResort Hotel Parekklisia
GrandResort Hotel Limassol
GrandResort Limassol
Grand Hotel Limassol
Grandresort Resort Limassol
GrandResort Hotel Pareklisia
GrandResort Hotel
GrandResort Pareklisia
Usein kysytyt kysymykset
Onko majoituspaikassa The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels uima-allas?
KyllÀ, tÀssÀ majoituspaikassa on sisÀuima-allas, ulkouima-allas ja lastenallas.
Kuinka paljon maksaa yöpyminen majoituspaikassa The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels?
5.8.2025 löydetyt hinnat majoituspaikassa The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels tulopĂ€ivĂ€lle 1.9.2025 ovat alkaen 257,60 ⏠per yö per 2 aikuista, mukaan lukien verot ja maksut. TĂ€mĂ€ hinta perustuu viimeisten 24 tunnin aikana löydettyyn alimpaan yöhintaan seuraavien 30 pĂ€ivĂ€n aikana tapahtuville yöpymisille. Hinnat saattavat muuttua. Valitse haluamasi pĂ€ivĂ€t nĂ€hdĂ€ksesi tarkemmat hinnat.
Onko The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels lemmikkiystĂ€vĂ€llinen?
KyllĂ€, The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels sallii koirat (korkeintaan 1). Kukin lemmikki saa painaa korkeintaan 10 kg. 30 EUR:n suuruinen lisĂ€maksu veloitetaan per lemmikki per pĂ€ivĂ€. AvustajaelĂ€imistĂ€ ei veloiteta maksuja.
Kuinka paljon pysĂ€köinti maksaa majoituspaikassa The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels?
TÀmÀ majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysÀköinnin ilmaiseksi.
Mihin aikaan majoituspaikan The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels sisÀÀnkirjautuminen on?
SisÀÀnkirjautuminen alkaa: klo 15.00. SisÀÀnkirjautuminen pÀÀttyy: klo milloin tahansa. Aikaisesta sisÀÀnkirjautumisesta veloitetaan maksu (saatavuuden mukaan).
Mihin aikaan majoituspaikan The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels uloskirjautuminen on?
Uloskirjautuminen tapahtuu klo 12.00. MyöhÀinen uloskirjautuminen on mahdollista maksua vastaan (saatavuuden mukaan).
Tarjoaako The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels lentokenttĂ€kuljetukset?
KyllÀ, lentokenttÀkuljetukset ovat tarjolla (kÀytettÀvissÀ pyynnöstÀ). 70 EUR:n suuruinen maksu (per ajoneuvo) veloitetaan.
Tarjoaako The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels all inclusive -etuja?
Jotkut tÀmÀn majoituspaikan hinnat ovat all-inclusive-tyyppisiÀ.
MissĂ€ The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels sijaitsee?
Amathusin rauniot, Amathusin ranta ja Castellan ranta ovat 5 kilometrin pÀÀssÀ tÀstÀ rannan tuntumassa historiallisella alueella sijaitsevasta hotellista. PyhÀn Annan kirkko sijaitsee 3,2 kilometrin pÀÀssÀ.
The GrandResort â Limited Edition by Leonardo Hotels â arvostelut
Arvostelut
8,8
Loistava
Kaikki nÀytetyt arvostelut ovat perÀisin oikeilta asiakkailta. Vain meidÀn kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lÀhettÀÀ arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisÀtietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 187 kautta 328 arvostelua
10âLoistava
187
Arvosana 8 - HyvÀ. 87 kautta 328 arvostelua
8âHyvĂ€
87
Arvosana 6 - OK. 35 kautta 328 arvostelua
6âOK
35
Arvosana 4 - Huono. 10 kautta 328 arvostelua
4âHuono
10
Arvosana 2 - HirveÀ. 9 kautta 328 arvostelua
2âHirveĂ€
9
9,0/10
Siisteys
8,8/10
Henkilökunta ja palvelu
8,6/10
Palvelut/mukavuudet
8,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,2/10
YmpÀristöystÀvÀllisyys
Arvostelut
10/10 Loistava
Einav
Matkusti perheen kanssa
5.7.2025
HyvÀÀ: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The rooms are big and very nice and clean, I recommend the swim up rooms which are perfect for privacy
Einav
Yöpyi 5 yötÀ kesÀkuussa 2025
6/10 OK
Leila
Matkusti pienten lasten kanssa
4.7.2025
The staff are nice. I came to extend they didnât even facilitate for me. The spa there is bad. The lady put oil on the bottom of my feet and I fell and hurt myself
Leila
Yöpyi 3 yötÀ kesÀkuussa 2025
10/10 Loistava
Armen
24.6.2025
Armen
Yöpyi 3 yötÀ kesÀkuussa 2025
10/10 Loistava
baruch
18.6.2025
HyvÀÀ: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful enjoyable resort stuff are very accommodating.
baruch
Yöpyi 3 yötÀ kesÀkuussa 2025
6/10 OK
busola
Matkusti ryhmÀn kanssa
12.5.2025
HyvÀÀ: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I wouldnât really say this is a 5* hotel. Having been to many other 5* properties, the rooms are definitely comparable but the customer service let the experience down. Check in wasnât what I expected and the breakfast options were lacking (compared to other hotels of the same standard). Customer service was a 3-star standard in my option. You expect 5* customer service to be hands on, creative and go above and beyond. Things that make you come back but it was the bare minimum throughout
busola
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Theodosis
Liikematkailija
11.5.2025
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great Hotel form the time I arrived to the time Ieft. so much so that I would receommedna nd return to this hotel.
The price is very good fro a 5 star hotel in limassol so I was not expecting the experiance to be the best but I was wrong. The service was excellent from all staff. the food was very very good. The cleanliness was very good. Well done to the GrandResort team!
Theodosis
Yöpyi 2 yötÀ toukokuussa 2025
8/10 HyvÀ
Dimitrios
30.4.2025
Dimitrios
Yöpyi 4 yötÀ huhtikuussa 2025
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
28.4.2025
HyvÀÀ: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Was quite untidy everywhere when we arrived - bins full, toilets messy, the changing rooms hadnât been cleaned, sun beds & tables were dirty. Not sure if this was due to Easter weekend lack of staff or a pervious big event that they still hadnât cleaned up before we arrived but it was definitely not what you expect at a five star hotel unfortunately.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötÀ huhtikuussa 2025
8/10 HyvÀ
astghik
Matkusti ryhmÀn kanssa
10.4.2025
HyvÀÀ: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
astghik
Yöpyi 4 yötÀ huhtikuussa 2025
4/10 Huono
Barry
6.4.2025
HyvÀÀ: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Rather disappointing.
Service was terrible, no ice cream parlour open, June is opening time from what we were told at reception. When asked at the pool bar for ice cream they said we couldn't take it to the pool and had to sit in the bar restaurant. Lifeguard in the indoor pool wouldn't let kids in the pol without armbands, supposedly a rule for 6 and under but the chap was insistent for our 8 year old, who incidentally is an excellent swimmer. Beer offering are poor, Keo or Carlsberg, unlucky if you don't like that beer, Not good enough for a so called 5 star hotel.
The Asian restaurant, only limited offerings, not the full menu. Excuses galore around staff being new, the hotel only just re-opening.
Looks like the grand opening is expected in June, despite the hotel being open......work that one out!!
For me the hotel is at best a 4 star hotel.
Much better offerings in other hotels in Limassol, we won't be visiting again.
Barry
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Michael
Matkusti perheen kanssa
5.4.2025
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Michael
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 HyvÀ
EFI
9.11.2024
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
EFI
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
8/10 HyvÀ
DAVID
30.10.2024
DAVID
Yöpyi 4 yötÀ lokakuussa 2024
10/10 Loistava
ChaĂŻna
Matkusti perheen kanssa
10.10.2024
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Vil starte med det dÄrlige. Receptionens ansatte var uduelig, de kunne ikke hjÊlpe med noget og vi fik kun kortfattet svar. Hver gang vi spurgte om noget. Det virkede som og de ikke Gad deres arbejde. RengÞring af vÊrelserne var heller ikke det bedste. Det blev fÞrst gjort rent kl 16:00 hver dag og der manglede toiletpapir og andre ting de skulle fylde op. VÊrelse var fint, men lever ikke op til et 5 stjernet hotel. Samt at badevÊrelserne var sorte i hjÞrnerne.
Min sÞn pÄ 1 Är, kom til at ridse sig pÄ nogle skarpe kant pÄ marmorfliserne. Som var smartet
Morgenmaden og aftensmaden var der ikke en finger at sÊtte pÄ. SÞde tjenere og alt tid smilende. Dem der arbejdede ved poolen var ogsÄ rigtig venlige
Frederik steffen
Yöpyi 7 yötÀ syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Susan
29.9.2024
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The only thing I didnât like was I asked the front desk about going to the City of Dreams casino, if the casino enforces the rule of no open toes shoes or flip flops. The woman said it is strictly enforced. So I bought a pair of closed toe shoes in the hotel shop. Everyone at the casino had flip flops on. I couldnât return the shoes I bought because our flight out was before the shop opened. If you donât know something just say you donât know.
Susan
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2024
8/10 HyvÀ
Pavlos
29.9.2024
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Terrible
Guy
Yöpyi 4 yötÀ syyskuussa 2024
4/10 Huono
Monica
19.9.2024
Monica
Yöpyi 3 yötÀ elokuussa 2024
2/10 HirveÀ
TONY
Matkusti perheen kanssa
17.9.2024
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I visited this hotel in 2023. This recent visit disappointing room not cleaned every day and when it was cleaned it was cleaned very late in the day. Even though the door label was put on the door handle before 09:00 every day. Hotel has decided to remove the bar, and the hotel is pushing fully inclusive packages which very sub standard.
TONY
Yöpyi 7 yötÀ syyskuussa 2024
10/10 Loistava
ANNA
Matkusti perheen kanssa
8.9.2024
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Check in was great, room was spacious and clean. Bathroom was on the small side and our shower leaked onto the bathroom floor every time we used it.
Pool great size, activities throughout the day. Breakfast ample choice and good quality.
Didnât eat at the restaurants.
Overall the staff need more training, not as smiley or friendly as other places Iâve stayed,
ANNA
Yöpyi 3 yötÀ elokuussa 2024
10/10 Loistava
tslil
Matkusti ryhmÀn kanssa, Matkusti perheen kanssa
7.9.2024
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
tslil
Yöpyi 5 yötÀ elokuussa 2024
10/10 Loistava
Margarita
Matkusti perheen kanssa
7.9.2024
HyvÀÀ: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Margarita
Yöpyi 3 yötÀ elokuussa 2024
8/10 HyvÀ
MEHMET
Matkusti perheen kanssa
1.9.2024
HyvÀÀ: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I m Expedia Gold member..when i arrived to hotel i dod not feel any advantage of the gold membership. When i was checked in,reception staff never ask for room upgrade and they did not delivered bottle of the wine into room. So, check your cooperation more closer.Besides hotel facility good and clean.