Säästät vähintään 15 % valikoiduista VIP Access -majoituspaikoista, kun pääset Silver-tasolle tai sitä ylemmälle tasolle.
Nauti huippulaadusta ja poikkeuksellisesta palvelusta.
Saat majoituksen aikana tarjottavan edun sekä ilmaisia huoneluokan korotuksia, aikaisen sisäänkirjautumisen ja myöhäisen uloskirjautumisen saatavuuden mukaan.
Amathusin rauniot - 3 min ajomatka - 2.7 km:n päässä
Amathusin ranta - 3 min ajomatka - 4.1 km:n päässä
Castellan ranta - 4 min ajomatka - 4.9 km:n päässä
Dasoudin ranta - 8 min ajomatka - 9.0 km:n päässä
Limassolin venesatama - 15 min ajomatka - 16.4 km:n päässä
Liikkuminen
(PFO-Kyproksen kansainvälinen lentoasema) – 52 minuutin ajomatka
Ravintoloita
St-Raphael Beach - 8 min kävelymatka
Malindi Beach Bar & Restaurant - 6 min kävelymatka
Chester's - 7 min kävelymatka
Lanes - 17 min kävelymatka
Plus Sea - 11 min kävelymatka
Tietoja majoituspaikasta
The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels
Vuonna 2024 remontoitu luksusluokan ekosertifioitu hotelli historiallisella alueella
The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels tarjoaa asiakkaidensa käyttöön erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä ilmainen täysi aamiainen, rantabaari ja allasbaari. Nyt on aika palvoa aurinkoa! Tämä hotelli tarjoaa asiakkaille rannan, ilmaisia rantacabañoita ja aurinkotuoleja. Nauti aromaterapiasta, vartalokääreestä tai vartalokuorinnasta paikan päällä sijaitsevassa kylpylässä. Paikan päältä löytyy 4 ravintolaa, joiden erikoisuuksiin kuuluu kansainvälinen keittiö ja joissa on tarjolla aamiainen, lounas ja illallinen. Kuntoklubi tarjoaa joogatunteja ja fitness-tunteja. Muihin aktiviteetteihin kuuluvat nousuvarjoilu, purjelautailu ja snorklaus. Asiakkaiden käytössä on ilmainen Wi-Fi huoneessa. Saatavilla oleviin palveluihin/mukavuuksiin kuuluu myös ilmaiset päivittäiset hotellinjohtajan kutsut ja terassi.
Lisäksi asiakkailla on käytössään seuraavat edut yöpymisen aikana:
Sisäuima-allas ja ulkouima-allas sekä aurinkotuolit, aurinkovarjot uima-altaalla ja hengenpelastaja paikan päällä
Ilmainen omatoiminen pysäköinti
Limusiini- / town car -palvelu, ulkotenniskenttä ja express-uloskirjautuminen
Lastenvahti (lisämaksusta), lahjatavaraliike ja hierontahuoneita
Huoneiden varustelu
Kaikkien 255 huoneen tarjoamiin ylellisyyksiin kuuluvat ympärivuorokautinen huonepalvelu ja ylelliset vuodevaatteet, minkä lisäksi niistä löytyy tyynyvalikoimat ja tallelokerot (joihin mahtuu kannettava tietokone).
Muihin huoneiden mukavuuksiin lukeutuvat:
Vauvan kylpyammeet ja lastenhoitopalvelut
Hypoallergeeniset vuodevaatteet ja untuvapeitot
Designer-hygieniatuotteet ja hiustenkuivaajat
40-tuumainen taulutelevisio, josta löytyy korkealuokkaiset kanavat
Vaatekaapit/komerot, vedenkeittimet ja päivittäinen siivous
All inclusive -tiedot
The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels tarjoaa asiakkailleen all inclusive -huonehinnan. All inclusive -huonehinta on korkeampi, sillä se sisältää majoituspaikassa tarjotut ruoat ja juomat (joitain rajoituksia voidaan soveltaa).
Palkinnot ja jäsenyydet
Ympäristösertifioitu majoituspaikka
Tämä majoituspaikka on mukana Green Key (Foundation for Environmental Education) -ohjelmassa, joka mittaa majoituspaikan vaikutusta yhteen tai useampaan seuraavista asioista: ympäristö, yhteisö, kulttuuriperintö ja paikallinen talous.
Puhutut kielet
Englanti, ranska, saksa, kreikka, heprea ja venäjä
Samankaltaisia majoituspaikkoja
Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa, Limassol
Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa, Limassol
Tämä majoituspaikka tarjoaa kuljetukset lentokentältä (lisämaksuja saatetaan veloittaa). Asiakkaiden tulee antaa saapumistietonsa majoituspaikalle ennen matkan alkua. Yhteystiedot löytyvät varauksen jälkeen lähetetystä varausvahvistuksesta.
Asiakkaat saavat sisäänkirjautumisohjeet sähköpostitse korkeintaan 48 tuntia ennen saapumista. Vastaanoton henkilökunta ottaa saapuvat asiakkaat vastaan paikan päällä.
Sinua pyydetään toimittamaan majoituspaikalle kopio virallisesta kuvallisesta henkilöllisyystodistuksestasi varauksen jälkeen
Sisäänpääsy
Vastaanottovirkailija
Lemmikit
Lemmikit sallitaan 30 EUR:n suuruisesta lisämaksusta per lemmikki per päivä
Avustajaeläimet ovat tervetulleita, eikä niistä veloiteta maksuja
Vain koirat ovat tervetulleita
Korkeintaan 1 (korkeintaan 10 kg per lemmikki)
Lemmikkejä ei saa jättää valvomatta
Ruoka- ja vesikulhot, lemmikkivahtipalvelut ja kissanhiekkalaatikot käytettävissä
Lapset ja varavuoteet
Lapset ovat tervetulleita
1 korkeintaan 12 vuotta vanha lapsi voi majoittua ilmaiseksi yhtä aikuista kohti, kun hän käyttää vanhemman tai huoltajan huoneessa olevia sänkyjä.
Maksutavat
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
Lentokenttäkuljetusmaksu: 70 EUR per ajoneuvo (yhteen suuntaan, korkeintaan 4 henkilöä)
Lemmikit: 30 EUR per lemmikki per päivä
Avustajaeläimistä ei veloiteta lisämaksuja
Aikainen sisäänkirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
Myöhäinen uloskirjautuminen on saatavilla lisämaksusta (saatavuuden mukaan)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu häkävaroitin, palosammutin, palovaroitin, turvajärjestelmä, ensiapupakkaus ja ikkunakalterit
Tässä majoituspaikassa on ulkotiloja, kuten parvekkeita, patioita ja terasseja, jotka eivät saata soveltua lapsille. Jos sinulla on kysyttävää asiasta, suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä majoituspaikkaan ennen saapumistasi, jotta he voivat antaa sinulle tarpeisiisi sopivan huoneen
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettäviä huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttä majoituspaikkaan, jos haluat lisätietoja. Yhteystiedot löydät varausvahvistuksestasi.
Alle 16 vuotta vanhat asiakkaat eivät saa käyttää seuraavia tiloja: kuntoklubi ja poreallas
Alle 16 vuotta vanhat asiakkaat eivät saa käyttää kylpylää
Tämä majoituspaikka toivottaa tervetulleiksi kaikki asiakkaat seksuaaliseen suuntautumiseen tai sukupuoli-identiteettiin katsomatta (LGBTQ+ -ystävällinen)
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
GrandResort
GrandResort Hotel Parekklisia
GrandResort Hotel Limassol
GrandResort Limassol
Grand Hotel Limassol
Grandresort Resort Limassol
GrandResort Hotel Pareklisia
GrandResort Hotel
GrandResort Pareklisia
Usein kysytyt kysymykset
Onko majoituspaikassa The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels uima-allas?
Kyllä, tässä majoituspaikassa on sisäuima-allas, ulkouima-allas ja lastenallas.
Kuinka paljon maksaa yöpyminen majoituspaikassa The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
5.8.2025 löydetyt hinnat majoituspaikassa The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels tulopäivälle 1.9.2025 ovat alkaen 257,60 € per yö per 2 aikuista, mukaan lukien verot ja maksut. Tämä hinta perustuu viimeisten 24 tunnin aikana löydettyyn alimpaan yöhintaan seuraavien 30 päivän aikana tapahtuville yöpymisille. Hinnat saattavat muuttua. Valitse haluamasi päivät nähdäksesi tarkemmat hinnat.
Onko The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels lemmikkiystävällinen?
Kyllä, The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels sallii koirat (korkeintaan 1). Kukin lemmikki saa painaa korkeintaan 10 kg. 30 EUR:n suuruinen lisämaksu veloitetaan per lemmikki per päivä. Avustajaeläimistä ei veloiteta maksuja.
Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels?
Tämä majoituspaikka tarjoaa omatoimisen pysäköinnin ilmaiseksi.
Mihin aikaan majoituspaikan The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels sisäänkirjautuminen on?
Sisäänkirjautuminen alkaa: klo 15.00. Sisäänkirjautuminen päättyy: klo milloin tahansa. Aikaisesta sisäänkirjautumisesta veloitetaan maksu (saatavuuden mukaan).
Mihin aikaan majoituspaikan The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels uloskirjautuminen on?
Uloskirjautuminen tapahtuu klo 12.00. Myöhäinen uloskirjautuminen on mahdollista maksua vastaan (saatavuuden mukaan).
Tarjoaako The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels lentokenttäkuljetukset?
Kyllä, lentokenttäkuljetukset ovat tarjolla (käytettävissä pyynnöstä). 70 EUR:n suuruinen maksu (per ajoneuvo) veloitetaan.
Tarjoaako The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels all inclusive -etuja?
Jotkut tämän majoituspaikan hinnat ovat all-inclusive-tyyppisiä.
Missä The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels sijaitsee?
Amathusin rauniot, Amathusin ranta ja Castellan ranta ovat 5 kilometrin päässä tästä rannan tuntumassa historiallisella alueella sijaitsevasta hotellista. Pyhän Annan kirkko sijaitsee 3,2 kilometrin päässä.
The GrandResort – Limited Edition by Leonardo Hotels – arvostelut
Arvostelut
8,8
Loistava
Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 187 kautta 328 arvostelua
10–Loistava
187
Arvosana 8 - Hyvä. 87 kautta 328 arvostelua
8–Hyvä
87
Arvosana 6 - OK. 35 kautta 328 arvostelua
6–OK
35
Arvosana 4 - Huono. 10 kautta 328 arvostelua
4–Huono
10
Arvosana 2 - Hirveä. 9 kautta 328 arvostelua
2–Hirveä
9
9,0/10
Siisteys
8,8/10
Henkilökunta ja palvelu
8,6/10
Palvelut/mukavuudet
8,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,2/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
10/10 Loistava
Einav
Matkusti perheen kanssa
5.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The rooms are big and very nice and clean, I recommend the swim up rooms which are perfect for privacy
Einav
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2025
6/10 OK
Leila
Matkusti pienten lasten kanssa
4.7.2025
The staff are nice. I came to extend they didn’t even facilitate for me. The spa there is bad. The lady put oil on the bottom of my feet and I fell and hurt myself
Leila
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Armen
24.6.2025
Armen
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
baruch
18.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful enjoyable resort stuff are very accommodating.
baruch
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
6/10 OK
busola
Matkusti ryhmän kanssa
12.5.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I wouldn’t really say this is a 5* hotel. Having been to many other 5* properties, the rooms are definitely comparable but the customer service let the experience down. Check in wasn’t what I expected and the breakfast options were lacking (compared to other hotels of the same standard). Customer service was a 3-star standard in my option. You expect 5* customer service to be hands on, creative and go above and beyond. Things that make you come back but it was the bare minimum throughout
busola
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Theodosis
Liikematkailija
11.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great Hotel form the time I arrived to the time Ieft. so much so that I would receommedna nd return to this hotel.
The price is very good fro a 5 star hotel in limassol so I was not expecting the experiance to be the best but I was wrong. The service was excellent from all staff. the food was very very good. The cleanliness was very good. Well done to the GrandResort team!
Theodosis
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Dimitrios
30.4.2025
Dimitrios
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2025
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
28.4.2025
Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Was quite untidy everywhere when we arrived - bins full, toilets messy, the changing rooms hadn’t been cleaned, sun beds & tables were dirty. Not sure if this was due to Easter weekend lack of staff or a pervious big event that they still hadn’t cleaned up before we arrived but it was definitely not what you expect at a five star hotel unfortunately.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
astghik
Matkusti ryhmän kanssa
10.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
astghik
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2025
4/10 Huono
Barry
6.4.2025
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Rather disappointing.
Service was terrible, no ice cream parlour open, June is opening time from what we were told at reception. When asked at the pool bar for ice cream they said we couldn't take it to the pool and had to sit in the bar restaurant. Lifeguard in the indoor pool wouldn't let kids in the pol without armbands, supposedly a rule for 6 and under but the chap was insistent for our 8 year old, who incidentally is an excellent swimmer. Beer offering are poor, Keo or Carlsberg, unlucky if you don't like that beer, Not good enough for a so called 5 star hotel.
The Asian restaurant, only limited offerings, not the full menu. Excuses galore around staff being new, the hotel only just re-opening.
Looks like the grand opening is expected in June, despite the hotel being open......work that one out!!
For me the hotel is at best a 4 star hotel.
Much better offerings in other hotels in Limassol, we won't be visiting again.
Barry
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Michael
Matkusti perheen kanssa
5.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Michael
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
EFI
9.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
EFI
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
8/10 Hyvä
DAVID
30.10.2024
DAVID
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2024
10/10 Loistava
Chaïna
Matkusti perheen kanssa
10.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hôtel très agréable
Chaïna
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2024
6/10 OK
Frederik steffen
Matkusti perheen kanssa
5.10.2024
Huonoa: Siisteys
Lever desværre ikke op til 5 stjerner
Vil starte med det dårlige. Receptionens ansatte var uduelig, de kunne ikke hjælpe med noget og vi fik kun kortfattet svar. Hver gang vi spurgte om noget. Det virkede som og de ikke Gad deres arbejde. Rengøring af værelserne var heller ikke det bedste. Det blev først gjort rent kl 16:00 hver dag og der manglede toiletpapir og andre ting de skulle fylde op. Værelse var fint, men lever ikke op til et 5 stjernet hotel. Samt at badeværelserne var sorte i hjørnerne.
Min søn på 1 år, kom til at ridse sig på nogle skarpe kant på marmorfliserne. Som var smartet
Morgenmaden og aftensmaden var der ikke en finger at sætte på. Søde tjenere og alt tid smilende. Dem der arbejdede ved poolen var også rigtig venlige
Frederik steffen
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Susan
29.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The only thing I didn’t like was I asked the front desk about going to the City of Dreams casino, if the casino enforces the rule of no open toes shoes or flip flops. The woman said it is strictly enforced. So I bought a pair of closed toe shoes in the hotel shop. Everyone at the casino had flip flops on. I couldn’t return the shoes I bought because our flight out was before the shop opened. If you don’t know something just say you don’t know.
Susan
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2024
8/10 Hyvä
Pavlos
29.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Είχαμε καποιο θέμα με το check in.εγινε στις 7:30. Αλλα κατα τα αλλα ηταν οκ.
Pavlos
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2024
2/10 Hirveä
Guy
Matkusti perheen kanssa
27.9.2024
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Terrible
Guy
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2024
4/10 Huono
Monica
19.9.2024
Monica
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2024
2/10 Hirveä
TONY
Matkusti perheen kanssa
17.9.2024
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I visited this hotel in 2023. This recent visit disappointing room not cleaned every day and when it was cleaned it was cleaned very late in the day. Even though the door label was put on the door handle before 09:00 every day. Hotel has decided to remove the bar, and the hotel is pushing fully inclusive packages which very sub standard.
TONY
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
ANNA
Matkusti perheen kanssa
8.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Check in was great, room was spacious and clean. Bathroom was on the small side and our shower leaked onto the bathroom floor every time we used it.
Pool great size, activities throughout the day. Breakfast ample choice and good quality.
Didn’t eat at the restaurants.
Overall the staff need more training, not as smiley or friendly as other places I’ve stayed,
ANNA
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2024
10/10 Loistava
tslil
Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
7.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
tslil
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2024
10/10 Loistava
Margarita
Matkusti perheen kanssa
7.9.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Margarita
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2024
8/10 Hyvä
MEHMET
Matkusti perheen kanssa
1.9.2024
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I m Expedia Gold member..when i arrived to hotel i dod not feel any advantage of the gold membership. When i was checked in,reception staff never ask for room upgrade and they did not delivered bottle of the wine into room. So, check your cooperation more closer.Besides hotel facility good and clean.