Parveke

Arvostelut: Deluxe TIVOLI Suites

3 out of 5
Deluxe TIVOLI Suites
24 Rožna Dolina, cesta X, Ljubljana, Ljubljana

Arvostelut

2,8
Arvosana 10 - Loistava. 0 kautta 13 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 0 kautta 13 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 1 kautta 13 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 3 kautta 13 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 9 kautta 13 arvostelua" "

3,0/10

Siisteys

3,0/10

Henkilökunta ja palvelu

3,4/10

Palvelut/mukavuudet

3,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

4,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

2/10 Hirveä

Michael

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
"Check-In" ist woanders in Ljubljana. Obwohl Zimmer mit eigenem Bad gebucht, gab es kein eigenes Bad. Bett war dreckig mit Haaren von vorherigen Gästen.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022

2/10 Hirveä

Nicole

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022

2/10 Hirveä

Rose

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room and bathroom was not clean. We did not have any power in our room, so it was very hot and we could not charge our phones in the room. The bathroom did not have any clean towels or supplies. The shower did not work properly. We did not know how to contact staff. Worst stay of our whole trip to Europe.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nightmare Place
Terrible experience, stay away from this place. Address is wrong, phone number does not work. The facility does not have any sign. Neighbors and flatmates do not know about the business. There is no staff in the building. It is supposedly self-check in. They send a password for the room's key box in the email. In my case it was wrong and I had to take taxi, pay and stay in another hotel on the first night. Next day, a cleaning lady that I came across by chance told me the correct password. I stayed two nights there and the room was not cleaned. Second night someone forced my door. It was another misguided customer pair who were trying to find their room. They ended up staying in one of the flatmates room. It was my worst experience with Hotels.com ever.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

2/10 Hirveä

German, Hallandale

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
False advertising. Location is so so. Dirty inside. No TV, no WC. Fake facilities. Not recommend
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022

2/10 Hirveä

Jakob

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

2/10 Hirveä

Nina

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

2/10 Hirveä

Mehmet sah

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mismanaged and misadvertized
Be prapered for not having a reception desk on site and if you need a receipt (e.g. for business trip), or need to deal with the personnel for any other reason, be prepared to go to a distant location to do it. Not telling that to the potential guests in advance is misadvertizing and not doing anything to correct this and other problems listed below is mismanagement. The suite had a nice kitchenette with a hot plate, coffee maker and a fridge with a small freezer compartment which came in handy because no breakfast was available despite the promise. The fact that the parking inside the property is 5 eur/day was not advertized and it should have been. Also, this city zone is a green parking zone (paid parking 7-19h on workdays). The guests should be informed about that. The place could be cleaned better and the walls already need a fresh coat of paint. Most importantly, the walk in shower floor is a health and safety hazard because the tiles are the same as on the walls instead of being antislip tiles (obligatory by the building codes in most countries). The staircase from second to the third floor where the rooms are has also this type of slippery tiles/stone and looks unfinished. The gate opening system should be improved because the remote control does not work properly, if it is there at all. Some guests took it along on my first day and cars were locked inside. It may be difficult to understand how things work based on the information given only in the e-mails.
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2022

4/10 Huono

Brittany

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property had a lot of problems from the plumbing and not being given anything that was promised as well as not very clean.
Yöpyi 9 yötä kesäkuussa 2022

6/10 OK

Julien

Liikematkailija
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2021

2/10 Hirveä

Martin

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Meget Dårligt / ingen hjælp/ sove med fremmede
På ingen måde pengene værd, man deler en lejlighed, fik lovet et 15 kvm værelse, aircondition, udsigt og mulighed for køb af morgenmad Og håndklæder….Der var ingenting overhoved. Fik sms om at døren var åben, der gik en time før en tysk turist åbnede døren, som var låst. Skimmelsvamp på badeværelset. Forlod værelset tidligt om morgen, væmmeligt sted. Vi har sovet mange steder med hotel.com, men aldrig så dårligt.
Skimmelsvamp ingen Air condition
Gå igennem et værelse hvor andre sover for at komme til sit eget rum
Det stod ikke på nettet
Ikke 15 m2
Udsigt som på nettet NEJ
Yöpyi 1 yön elokuussa 2021

4/10 Huono

Paolo

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ancora in costruzione.
Pulizia inaccettabile. Il copriletto aveva delle lacerazioni. Odore di muffa. Molte parti della struttura ancora in costruzione.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2021