Hotel Hiperion
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja joka sijaitsee kohteen Jodoshu Nippakujin buddhalaistemppeli lähellä
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Hotel Hiperion valokuvagalleria





Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 33 €
sisältää verot ja maksut
27.7.–28.7.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 5/5 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen classic-huone kuvat

Kahden hengen classic-huone
9,0 kautta 10
Upea
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Erillinen ruokailualue
Erillinen oleskelualue
Ilmastointi
Minijääkaappi
LCD-televisio
Hypoallergeeniset vuodevaatteet
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Avaa kaikki huonetyypin Yhden hengen classic-huone kuvat

Yhden hengen classic-huone
Kohokohdat
Erillinen ruokailualue
Erillinen oleskelualue
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
Minijääkaappi
LCD-televisio
Hypoallergeeniset vuodevaatteet
Erillinen makuuhuone
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen huone kuvat

Kolmen hengen huone
Kohokohdat
Erillinen ruokailualue
Erillinen oleskelualue
Ilmastointi
Minijääkaappi
LCD-televisio
Hypoallergeeniset vuodevaatteet
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Avaa kaikki huonetyypin Neljän hengen standard-huone kuvat

Neljän hengen standard-huone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Erillinen ruokailualue
Erillinen oleskelualue
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
Minijääkaappi
LCD-televisio
Hypoallergeeniset vuodevaatteet
Erillinen makuuhuone
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)
Kohokohdat
Erillinen ruokailualue
Erillinen oleskelualue
Ilmastointi
Minijääkaappi
LCD-televisio
Hypoallergeeniset vuodevaatteet
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

R. Mitsuzo Taguchi 305, Maringá, PR, 87045-110
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

King Konfort Hotel
King Konfort Hotel
- Lemmikkiystävällinen
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Pysäköinti saatavilla
8.2 kautta 10, Erittäin hyvä, 162 arvostelua
Hinta on 40 €
sisältää verot ja maksut
2.8.–3.8.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lemmikit: 20 BRL per lemmikki per yö
- Avustajaeläimistä ei veloiteta lisämaksuja
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palovaroitin ja ensiapupakkaus
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Vanhempien, jotka matkustavat alle 18-vuotiaan lapsen kanssa, pitää esittää sisäänkirjautuessa lapsen syntymätodistus ja kuvallinen henkilöllisyystodistus (esimerkiksi passi). Jos lapsen kanssa matkustaa Brasiliaan vain toinen vanhemmista, hänellä tulee olla lapsen syntymätodistuksen ja passin lisäksi virallinen todistus lapsen matkustusluvasta toiselta vanhemmalta. Todistuksen allekirjoituksen tulee olla notaarin vahvistama. Jos vanhemmat tai viralliset huoltajat eivät voi tai eivät halua antaa tätä suostumusta, vaaditaan tuomioistuimen lupa. Henkilöiden, jotka aikovat matkustaa lapsen kanssa Brasiliaan, tulee ottaa yhteyttä Brasilian konsulaattiin ennen matkaa saadakseen lisäohjeita.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Hiperion Hotel
Hotel Hiperion Maringá
Hotel Hiperion Hotel Maringá
Usein kysytyt kysymykset
Hotel Hiperion – arvostelut
Arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
8,8/10
Siisteys
9,0/10
Henkilökunta ja palvelu
6,6/10
Palvelut/mukavuudet
8,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,0/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti perheen kanssa
22.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
EMANOEL
Liikematkailija
14.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
EMANOEL
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Alan
Matkusti ryhmän kanssa
11.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Alan
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Hendryl
Liikematkailija
8.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hendryl
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Heide
2.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Heide
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Mario
30.3.2025
Mario
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
Ana paula
29.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Ana paula
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Caetano
Liikematkailija
24.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Caetano
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Anibal
21.3.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Anibal
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Carlos Eduardo
Liikematkailija
18.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Carlos Eduardo
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
6/10 OK
Jackson
4.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hospedagem bem localizada e tranquila
Jackson
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
6/10 OK
evanize Soares
Liikematkailija
18.2.2025
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
evanize Soares
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Janaina
17.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel excelente
Janaina
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Aniéli
Liikematkailija
14.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus


Aniéli
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
LEONARDO
4.2.2025
LEONARDO
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2024
4/10 Huono
Joao Ricardo
Liikematkailija
2.2.2025
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Estadia negócios
Joao Ricardo
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
ELIZEU
Liikematkailija
29.1.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Bom atendimento e cafe da manhã.
ELIZEU
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Mauro Cesar Marques
18.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mauro Cesar Marques
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Belfort
Liikematkailija
10.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
exelente
Belfort
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
Hamilton
Matkusti perheen kanssa
19.12.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hamilton
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2024
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
17.12.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2024
6/10 OK
Edenilza
Matkusti perheen kanssa
15.12.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Tudo muito bom.
Edenilza
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2024
8/10 Hyvä
Marcos A
11.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Marcos A
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2024
8/10 Hyvä
Ana Thainara
7.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ana Thainara
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2024
8/10 Hyvä
Renato
27.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Renato
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2024